דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סקרים
  3. סקר הזמרים המזרחיים והישראלים הגדול

סקר הזמרים המזרחיים והישראלים הגדול

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סקרים
סקריםזמרים מזרחייםnbhgv
108 פוסטים 32 כותבים 16.5k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אייצ'יתא אייצ'ית

    @פונץ-בננה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

    @אייצ-ית

    @אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

    הוא נעלם מהציבור החרדי.....

    את מתכוונת אז שכמעט לפני עשור הוא נעלם מהציבור החרדי .
    אבל הוא לא צריך להיות עם מגבעת וחליפה --בישביל שחרדים ישמעו אותו...
    מסכימה איתי??!

    מסכימה איתך...אבל איך שהוא היום- הוא לא מתאים לציבור החרדי!!

    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #52

    @אייצ-ית לא חושבת ששיך-- זה יכולל לגרום ללשון הרע.

    אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

      @אייצ-ית לא חושבת ששיך-- זה יכולל לגרום ללשון הרע.

      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'ית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #53

      @פונץ-בננה אין בעיה עם איך שהוא היה פעם- הבעיה היא היום...
      עזבו..
      לא רוצה לפתח ת'נושא הזה..
      מי שזה מעניין אותה שתעשה חיפוש בגוגל...

      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • אייצ'יתא אייצ'ית

        @פונץ-בננה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

        @אייצ-ית

        @אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

        הוא נעלם מהציבור החרדי.....

        את מתכוונת אז שכמעט לפני עשור הוא נעלם מהציבור החרדי .
        אבל הוא לא צריך להיות עם מגבעת וחליפה --בישביל שחרדים ישמעו אותו...
        מסכימה איתי??!

        מסכימה איתך...אבל איך שהוא היום- הוא לא מתאים לציבור החרדי!!

        איילתא מנותק
        איילתא מנותק
        איילת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #54

        @אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

        מסכימה איתך...אבל איך שהוא היום- הוא לא חרדי!!

        היי היי היי חצי מהזמרים היום לא חרדיים
        וגם לא מכנים את עצמם ככה,
        ישי ריבו חרדי? איציק דדיה? [לא בקטע רע בכלל לא, פשוט מציאות]
        לא קשור לפה חרדי או לא כי נראה לי מלכתחילה הוא לא חרדי....(שוב- לא בקטע לא טוב!)

        רוצים להיות מעודכנים בכל הסקופים הכי חמים ישירות למייל? שלחו בקשת הצטרפות 125478music@gmail.com מיוזיק סקופ

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ברדקב מנותק
          ברדקב מנותק
          ברדק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #55

          בינתיים, חיים ישראל מוביל!

          החיים הם כמו שיר. לפעמים צריך לעצור. ולהקשיב.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • Y מנותק
            Y מנותק
            YGY
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #56

            אני חושב שהתשובות יהיו לפי הגילאים. מי שצעיר, יאמר שחיים ישראל הוא גדול הזמר המזרחי. אבל מי שבן 23- 27 בערך יאמר יניב בן משיח או מידד טסה.

            ר פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • Y מנותק
              Y מנותק
              YGY
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #57
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • Y YGY

                אני חושב שהתשובות יהיו לפי הגילאים. מי שצעיר, יאמר שחיים ישראל הוא גדול הזמר המזרחי. אבל מי שבן 23- 27 בערך יאמר יניב בן משיח או מידד טסה.

                ר מנותק
                ר מנותק
                רותושש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #58

                @ygy היתכונתייי שיניב בן משיח כימעט ולא הוציא שירים השנה
                אפילו ברדיו כבר כימעט ןלא משמיעים אותו

                טליהט פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • ר רותושש

                  @ygy היתכונתייי שיניב בן משיח כימעט ולא הוציא שירים השנה
                  אפילו ברדיו כבר כימעט ןלא משמיעים אותו

                  טליהט מנותק
                  טליהט מנותק
                  טליה
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #59

                  @רותושש אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                  @ygy היתכונתייי שיניב בן משיח כימעט ולא הוציא שירים השנה
                  אפילו ברדיו כבר כימעט ןלא משמיעים אותו

                  זה נכון .. לאחרונה הוא ממש רדום בכמות השירים שהוא מוציא , והאמת גם ברמה (שירדה ...)

                  רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • margalitM מנותק
                    margalitM מנותק
                    margalit
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #60

                    הצבעתי אברומי ויינברג ואז קלטתי שהשאלה זה על זמרים מזרחיים...
                    הייתי משנה את ההצבעה שלי לגד אלבז

                    @nbhgv אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                    @יהונתן אז מה הם?? חסידיים??

                    כל מה שלא חסידי אז הוא מזרחי?

                    סולמות
                    מגביהים את הקול שלך

                    ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • margalitM margalit

                      הצבעתי אברומי ויינברג ואז קלטתי שהשאלה זה על זמרים מזרחיים...
                      הייתי משנה את ההצבעה שלי לגד אלבז

                      @nbhgv אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                      @יהונתן אז מה הם?? חסידיים??

                      כל מה שלא חסידי אז הוא מזרחי?

                      ילד חוכםי מנותק
                      ילד חוכםי מנותק
                      ילד חוכם
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #61

                      @margalit אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                      כל מה שלא חסידי אז הוא מזרחי?

                      יש דיון שלם על זה תחפש בפורום

                      margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                        אני בבחירה שלי בסקר לא הלכתי על מי נקרא "גדול הזמרים המזרחי"...הלכתי מי הכי גדול בשבילי..
                        בעיני גד אלבז אלווףףףףףף

                        הודיהה מנותק
                        הודיהה מנותק
                        הודיה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #62

                        @אייצ-ית גם אני אבל בחרתי את איציק דדיה

                        "לפעמים המוזיקה אומרת את מה שאנחנו מרגישים"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • Y YGY

                          אני חושב שהתשובות יהיו לפי הגילאים. מי שצעיר, יאמר שחיים ישראל הוא גדול הזמר המזרחי. אבל מי שבן 23- 27 בערך יאמר יניב בן משיח או מידד טסה.

                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננה
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #63

                          @ygy לא בת 20 פלוס . אבל עדיין גדלתי עליו , אוהבת , מחבבת - נהנת לשמוע תמוזיקה שלו .
                          כנ"ל גם על חיים ישראל -- אבל מעדיפה את יניב.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ר רותושש

                            @ygy היתכונתייי שיניב בן משיח כימעט ולא הוציא שירים השנה
                            אפילו ברדיו כבר כימעט ןלא משמיעים אותו

                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #64
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • טליהט טליה

                              @רותושש אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                              @ygy היתכונתייי שיניב בן משיח כימעט ולא הוציא שירים השנה
                              אפילו ברדיו כבר כימעט ןלא משמיעים אותו

                              זה נכון .. לאחרונה הוא ממש רדום בכמות השירים שהוא מוציא , והאמת גם ברמה (שירדה ...)

                              רבקהר מנותק
                              רבקהר מנותק
                              רבקה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                              #65

                              @טליה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                              @רותושש אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                              @ygy היתכונתייי שיניב בן משיח כימעט ולא הוציא שירים השנה
                              אפילו ברדיו כבר כימעט ןלא משמיעים אותו

                              זה נכון .. לאחרונה הוא ממש רדום בכמות השירים שהוא מוציא , והאמת גם ברמה (שירדה ...)

                              הרמה שלו צנחה בכמה משלבים....
                              ולא רק בשירים.
                              לא הייתי מכנה אותו כיום 'זמר חרדי'.

                              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                              פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • רבקהר רבקה

                                @טליה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                                @רותושש אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                                @ygy היתכונתייי שיניב בן משיח כימעט ולא הוציא שירים השנה
                                אפילו ברדיו כבר כימעט ןלא משמיעים אותו

                                זה נכון .. לאחרונה הוא ממש רדום בכמות השירים שהוא מוציא , והאמת גם ברמה (שירדה ...)

                                הרמה שלו צנחה בכמה משלבים....
                                ולא רק בשירים.
                                לא הייתי מכנה אותו כיום 'זמר חרדי'.

                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננה
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #66

                                @רבקה

                                @רבקה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                                לא הייתי מכנה אותו כיום 'זמר חרדי'.

                                לא , לא צריך לכנות אותו כך. זה לא מה שהוא .
                                הוא ניקרא זמר ישראלי , "י-ש-ר-א-ל-י" דתי .
                                חרדי הוא לא ..בואו נרד מיזה..

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ילד חוכםי מנותק
                                  ילד חוכםי מנותק
                                  ילד חוכם
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ילד חוכם
                                  #67

                                  דומני שיש כמה ניקים שעוד לא שמעו את "השיר" ה-מ-ז-ע-ז-ע "חביב אלבי"

                                  מתוך השיר:

                                  ~~"הלילה זה הלילה נשבור את החוקים
                                  כולם איתי על שולחנות עכשיו רוקדים
                                  עד שלא נשרוף ת׳רחבה לא ישנים

                                  אז מי שקם והולך
                                  בדוק איתי מסתבך
                                  חליק עם כל השטויות
                                  אל תעשו טעויות.~~

                                  השם ישמור! זה מילים של שיר חרדי??? מציאות. הוא לא חרדי.

                                  Proud jewP פונץ' בננהפ רבקהר 3 תגובות תגובה אחרונה
                                  5
                                  • ילד חוכםי ילד חוכם

                                    דומני שיש כמה ניקים שעוד לא שמעו את "השיר" ה-מ-ז-ע-ז-ע "חביב אלבי"

                                    מתוך השיר:

                                    ~~"הלילה זה הלילה נשבור את החוקים
                                    כולם איתי על שולחנות עכשיו רוקדים
                                    עד שלא נשרוף ת׳רחבה לא ישנים

                                    אז מי שקם והולך
                                    בדוק איתי מסתבך
                                    חליק עם כל השטויות
                                    אל תעשו טעויות.~~

                                    השם ישמור! זה מילים של שיר חרדי??? מציאות. הוא לא חרדי.

                                    Proud jewP מנותק
                                    Proud jewP מנותק
                                    Proud jew
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #68

                                    @ילד-חוכם בהחלט מילים בלתי חרדיות בעליל
                                    טאנץ עם סלסולים של קובי ברומר יותר טוב?
                                    סול מי של עמירן דביר?
                                    למרבה הבושה, המון זמרים שמושמעים אצלנו שרים מילים ולחנים שרחוקים מאד ממחננו.
                                    ונראה שהנושא הזה מפריע ליותר אנשים ממה שזה נראה, תראה כמה התדיינו כאן על זה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • ילד חוכםי ילד חוכם

                                      @margalit אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                                      כל מה שלא חסידי אז הוא מזרחי?

                                      יש דיון שלם על זה תחפש בפורום

                                      margalitM מנותק
                                      margalitM מנותק
                                      margalit
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #69

                                      @ילד-חוכם אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                                      @margalit אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                                      כל מה שלא חסידי אז הוא מזרחי?

                                      יש דיון שלם על זה תחפש בפורום

                                      זאת הייתה שאלה רטורית
                                      התכוונתי להגיד שלא כל מה שלא חסידי הוא מזרחי
                                      ואברומי וינברג וקובי ברומר לא מזרחיים, חד משמעית!

                                      סולמות
                                      מגביהים את הקול שלך

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ילד חוכםי ילד חוכם

                                        דומני שיש כמה ניקים שעוד לא שמעו את "השיר" ה-מ-ז-ע-ז-ע "חביב אלבי"

                                        מתוך השיר:

                                        ~~"הלילה זה הלילה נשבור את החוקים
                                        כולם איתי על שולחנות עכשיו רוקדים
                                        עד שלא נשרוף ת׳רחבה לא ישנים

                                        אז מי שקם והולך
                                        בדוק איתי מסתבך
                                        חליק עם כל השטויות
                                        אל תעשו טעויות.~~

                                        השם ישמור! זה מילים של שיר חרדי??? מציאות. הוא לא חרדי.

                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננה
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #70

                                        @ילד-חוכם מכיר שירים של חפלותת???!

                                        ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                          @ילד-חוכם מכיר שירים של חפלותת???!

                                          ילד חוכםי מנותק
                                          ילד חוכםי מנותק
                                          ילד חוכם
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #71

                                          @פונץ-בננה https://www.prog.co.il/threads/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%9C%D7%91%D7%93.387726/page-968#post-9301936

                                          ודרך אגב אני לא הורדתי את השיר רק שמעתי שזה שיר זוועתי מחבר שסיפר לי.
                                          לפעמים חשיבה קצת יותר עמוקה פותרת שאלות!

                                          פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול