-
@איילת התכוונתי שהוא נעלם לאחרונה מהציבור החרדי-
הוא כבר לא יניב בן משיח עם המגבעת והחליפה...
שימי לב עם מי הוא מופיע בשירים האחרונים שלו..ומה הסגנון שלהם- לעומת מה שהיה בעבר...@אייצ-ית מה?? ממתי יניב בן משיח עם חליפה ומגבעת??
ובשירים האחרונים שלו אני ממש לא רואה שינוי
בדואטים- יש שינוי אבל זה לא שנקרא שינוי כי כל הזמרים היום מופיעים עם כל מיני,
[אברהם פריד עם אביב גפן, ישי ריבו- פעעעם הוא לא היה מופיע עם כל מי שהוא מופיע היום...] -
@אייצ-ית מה?? ממתי יניב בן משיח עם חליפה ומגבעת??
ובשירים האחרונים שלו אני ממש לא רואה שינוי
בדואטים- יש שינוי אבל זה לא שנקרא שינוי כי כל הזמרים היום מופיעים עם כל מיני,
[אברהם פריד עם אביב גפן, ישי ריבו- פעעעם הוא לא היה מופיע עם כל מי שהוא מופיע היום...]פוסט זה נמחק! -
@אייצ-ית מה?? ממתי יניב בן משיח עם חליפה ומגבעת??
ובשירים האחרונים שלו אני ממש לא רואה שינוי
בדואטים- יש שינוי אבל זה לא שנקרא שינוי כי כל הזמרים היום מופיעים עם כל מיני,
[אברהם פריד עם אביב גפן, ישי ריבו- פעעעם הוא לא היה מופיע עם כל מי שהוא מופיע היום...] -
פוסט זה נמחק!
-
@איילת תעשי גוגל על יניב בן משיח...
ואם תעקבי אחריו- תראי מה הוא מעלה..ומה השינוים...
בעבר הוא היה עם מגבעת וחליפה---@אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
הוא נעלם מהציבור החרדי.....
את מתכוונת אז שכמעט לפני עשור הוא נעלם מהציבור החרדי .
אבל הוא לא צריך להיות עם מגבעת וחליפה --בישביל שחרדים ישמעו אותו...
מסכימה איתי??! -
@אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
הוא נעלם מהציבור החרדי.....
את מתכוונת אז שכמעט לפני עשור הוא נעלם מהציבור החרדי .
אבל הוא לא צריך להיות עם מגבעת וחליפה --בישביל שחרדים ישמעו אותו...
מסכימה איתי??!@פונץ-בננה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
@אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
הוא נעלם מהציבור החרדי.....
אבל הוא לא צריך להיות עם מגבעת וחליפה --בישביל שחרדים ישמעו אותו...
מסכימה איתי??!למרבה הצער זה נכון...
אבל בלי קשר - הוא אף פעם לא היה מזמרי המיינסטרים החרדי
הכרתי אותו רק לאחרונה אז אני לא יודעת מה בדיוק הוא היה פעם, אבל הוא וודאי לא היה באותה שורה עם הזמרים החרדים ממש (ככה נראה לי בכל אופן) -
@אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
הוא נעלם מהציבור החרדי.....
את מתכוונת אז שכמעט לפני עשור הוא נעלם מהציבור החרדי .
אבל הוא לא צריך להיות עם מגבעת וחליפה --בישביל שחרדים ישמעו אותו...
מסכימה איתי??!@פונץ-בננה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
@אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
הוא נעלם מהציבור החרדי.....
את מתכוונת אז שכמעט לפני עשור הוא נעלם מהציבור החרדי .
אבל הוא לא צריך להיות עם מגבעת וחליפה --בישביל שחרדים ישמעו אותו...
מסכימה איתי??!מסכימה איתך...אבל איך שהוא היום- הוא לא מתאים לציבור החרדי!!
-
@פונץ-בננה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
@אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
הוא נעלם מהציבור החרדי.....
את מתכוונת אז שכמעט לפני עשור הוא נעלם מהציבור החרדי .
אבל הוא לא צריך להיות עם מגבעת וחליפה --בישביל שחרדים ישמעו אותו...
מסכימה איתי??!מסכימה איתך...אבל איך שהוא היום- הוא לא מתאים לציבור החרדי!!
@אייצ-ית לא חושבת ששיך-- זה יכולל לגרום ללשון הרע.
-
@אייצ-ית לא חושבת ששיך-- זה יכולל לגרום ללשון הרע.
@פונץ-בננה אין בעיה עם איך שהוא היה פעם- הבעיה היא היום...
עזבו..
לא רוצה לפתח ת'נושא הזה..
מי שזה מעניין אותה שתעשה חיפוש בגוגל... -
@פונץ-בננה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
@אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
הוא נעלם מהציבור החרדי.....
את מתכוונת אז שכמעט לפני עשור הוא נעלם מהציבור החרדי .
אבל הוא לא צריך להיות עם מגבעת וחליפה --בישביל שחרדים ישמעו אותו...
מסכימה איתי??!מסכימה איתך...אבל איך שהוא היום- הוא לא מתאים לציבור החרדי!!
@אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
מסכימה איתך...אבל איך שהוא היום- הוא לא חרדי!!
היי היי היי חצי מהזמרים היום לא חרדיים
וגם לא מכנים את עצמם ככה,
ישי ריבו חרדי? איציק דדיה? [לא בקטע רע בכלל לא, פשוט מציאות]
לא קשור לפה חרדי או לא כי נראה לי מלכתחילה הוא לא חרדי....(שוב- לא בקטע לא טוב!) -
אני חושב שהתשובות יהיו לפי הגילאים. מי שצעיר, יאמר שחיים ישראל הוא גדול הזמר המזרחי. אבל מי שבן 23- 27 בערך יאמר יניב בן משיח או מידד טסה.
-
@ygy היתכונתייי שיניב בן משיח כימעט ולא הוציא שירים השנה
אפילו ברדיו כבר כימעט ןלא משמיעים אותו@רותושש אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
@ygy היתכונתייי שיניב בן משיח כימעט ולא הוציא שירים השנה
אפילו ברדיו כבר כימעט ןלא משמיעים אותוזה נכון .. לאחרונה הוא ממש רדום בכמות השירים שהוא מוציא , והאמת גם ברמה (שירדה ...)
-
הצבעתי אברומי ויינברג ואז קלטתי שהשאלה זה על זמרים מזרחיים...
הייתי משנה את ההצבעה שלי לגד אלבז@nbhgv אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
@יהונתן אז מה הם?? חסידיים??
כל מה שלא חסידי אז הוא מזרחי?
-
הצבעתי אברומי ויינברג ואז קלטתי שהשאלה זה על זמרים מזרחיים...
הייתי משנה את ההצבעה שלי לגד אלבז@nbhgv אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
@יהונתן אז מה הם?? חסידיים??
כל מה שלא חסידי אז הוא מזרחי?
@margalit אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
כל מה שלא חסידי אז הוא מזרחי?
יש דיון שלם על זה תחפש בפורום
-
אני בבחירה שלי בסקר לא הלכתי על מי נקרא "גדול הזמרים המזרחי"...הלכתי מי הכי גדול בשבילי..
בעיני גד אלבז אלווףףףףףף -
אני חושב שהתשובות יהיו לפי הגילאים. מי שצעיר, יאמר שחיים ישראל הוא גדול הזמר המזרחי. אבל מי שבן 23- 27 בערך יאמר יניב בן משיח או מידד טסה.
@ygy לא בת 20 פלוס . אבל עדיין גדלתי עליו , אוהבת , מחבבת - נהנת לשמוע תמוזיקה שלו .
כנ"ל גם על חיים ישראל -- אבל מעדיפה את יניב. -
@ygy היתכונתייי שיניב בן משיח כימעט ולא הוציא שירים השנה
אפילו ברדיו כבר כימעט ןלא משמיעים אותופוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות