-
@חנניה
ראשית, אין לחלוק על כך שהם פשוט מעבדים טובים, ולדעתי סתם חבל על זה דיון,
אבל יש משהו בשניהם שאפשר לומר- יותר מכולם:
הם צמד של מעבדים, כצמד שעובדים על דבר מסוים היו כאלה ויש כאלה אבל אצלם אף אחד מהם לא מנסה להתעלות על השני או משהו כזה אלא להיפך הם תמיד יפרגנו אחד לשני מהלב, וזה בגלל שהם לא רק צמד אלא חברים ממש טובים וזה מוסיף לעבודה שלהם ויצירות שהם מעבדים.||מקוה שהבנתם את כוונתי...||
-
@ענק-הענקים-בדורינו קוראים לזה טובים השניים מן האחד
כמו שלימוד בחברותא כל אחד משפשף את השני כך גם להבדיל צמד מעבדים מעבדים טוב יותר -
@מוישי-2 אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:
@ענק-הענקים-בדורינו קוראים לזה טובים השניים מן האחד
כמו שלימוד בחברותא כל אחד משפשף את השני כך גם להבדיל צמד מעבדים מעבדים טוב יותרגם נכון, אבל אני דיברתי על יתרון אחר בדבר.
-
הם מותג של המוזיקה החרדי!!!!!
-
@מוח-שליט-על-הלב אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:
הם מותג של המוזיקה החרדי!!!!!
הם תותחים! זה נכון. ורוב השירים שלהם יפים! אבל האם הם מותג??. נראה לי שמאז שאלחנן אלחדד נכנס לשטח,הם יותר נשכחו...
-
@תהילוש אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:
הם תותחים! זה נכון. ורוב השירים שלהם יפים! אבל האם הם מותג??. נראה לי שמאז שאלחנן אלחדד נכנס לשטח,הם יותר נשכחו...
נשכחו זאת לא המילה
יש להם את המקום המכובד שלהם ונראה לי שמאוד קשה לקחת אותו
אלחנן אלחדד ענק ומוכשר ויש לו מקום משלו
הם לא מפסיקים לעבוד לרגע, אני יודעת שמרוב עבודה יש פעמים שהם צריכים לומר 'לא' לעבודות
לכן לא נראה לי שזה נוגע אחד בשניאגב, יש בינהם לבין אלחדד קשר מוזיקלי חזק
הם גם עבדו איתו כמה פעמים ביחד
הפרגון שיש להם זה משהו לא רגיל -
-
@תהילוש
הם עדיין מותג בפני עצמם כי הם גם מלחינים וגם מפיקים מוזיקאלית את השיר( מעבדים).
בלי קשר הם גם מפיקים לחנים אחרים שמגיעים אליהם.
ללא ספק, תור הזהב שלהם היה לפני שנתיים-שלוש...
לאחרונה צצים עוד ועוד מעבדים מוכשרים ונוצרת תחרות בריאה-שמואל כהן, מאור חיים, גלילי וכו...
אבל אין ספק שהצמד הנ"ל הוא עדיין שחקן משמעותי וחשוב. -
מאפייה סבהה, פונטציאלית הם סבבה רק יש להם אילוצים כנראה ולכן יוצא פחות טוב.
-
תלוי אצל מי. הם יכולים להיות כישרון אדיר כמו קמפה דוד בן ארזה. אך גם יכולים להרוס לחן שיכול להיות מושקע יותר כמו "כי תעבור במים" של גרינבויים @המאסטרו-הנסתר
-
@ישתבח-שמו הם משתמשים הרבה בכלים
יש מלא הסרטות ששלחו במיוזיק סקופ ומוזיקה VIP מהאולפן שלהם של נגנים -
@shin אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:
תלוי אצל מי. הם יכולים להיות כישרון אדיר כמו קמפה
גם אצל קמפה, זה לא המיטב שלהם, אם אתם באמת רוצים לשמוע את הטובים שלהם, זה באלבום "צעקה" של מ.ב.ד, "מצפים" של שלמה כהן, ו"קשר של קיימא" של מיכה גמרמן, כל השאר באמת חוזר על עצמו
-
לדעתי במילה אחת 2 כשרוניים מפוספסים
(אסביר קופי רייטר יש להם הדבר הוא שהם רק אלקטרוני ואלקטרוני בעיבןד אתה לא יכול למצות את עצמך עד הסוף כמו עם כלים אמיתיים ותוים וכל המסביב וההרמוניה פשוט אם הם היו יודעים תווים (או יכול להיו שהם יודעים ולא משתמשים) הםהיו היום פי 1000 ממה שהם היום אתב שומע את העיבודים להם כמו עוד עיבוד אין פה איזה חן כמו שיש בעיבודים עם תווים וכלים בקיצור חויה אין את זה
וחבל!!!!!!!!!! -
-
@ב-ב השאלה כל דבר תלוי לגופו של ענין דאנס ריק אז אתה צודק אבל שיר איטי עם רגש זה חסר ווואווו
לדוגמא קח את הדיסק של פיני איינהורן העיבוד של יחבק לה בעלה בול מתאים אבל העיבוד במשתוקק לא רעב ללחם זה סוג של חסר רגש חסר אויר חסר הפרואנטה אני מאמין שאלי ואיצי יכלו לעוף על זה עם כלים אמיתים אני מדבר על לא רעב ללחם ומשתוקק
ולעומת זאת בגבורת הסוס היתי עושה שילוב הצקצב באמת היתי עושה אלקטרוני אבל חצוצרות וכו’ היו עם כלים אמיתיים -
@מוח-שליט-על-הלב אוי נו באמת, ממש כל מי שבוחר ברדיו ובאתרים את מעבדי השנה מבין משהו בעיבודים....
הם ממש חמודים אבל מאד פשוט, אין שום מיוחדות, ואני לא מתכוון למיוחדות של יואלי אלא למיוחדות של יהודה גלילי שאתה נושם כל תנודה בצליל וכל כלי מביא את כל כולו, אצלם מרגישים איך הכל אלקטרוני אבל בסך הכל עיבודים סבבה