דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. הצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם

הצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
196 פוסטים 63 כותבים 18.9k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

    הם מותג של המוזיקה החרדי!!!!!

    תהילושת מנותק
    תהילושת מנותק
    תהילוש
    כתב מקצב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #44

    @מוח-שליט-על-הלב אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:

    הם מותג של המוזיקה החרדי!!!!!

    הם תותחים! זה נכון. ורוב השירים שלהם יפים! אבל האם הם מותג??. נראה לי שמאז שאלחנן אלחדד נכנס לשטח,הם יותר נשכחו...

    TALYT אנונימיתא 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • תהילושת תהילוש

      @מוח-שליט-על-הלב אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:

      הם מותג של המוזיקה החרדי!!!!!

      הם תותחים! זה נכון. ורוב השירים שלהם יפים! אבל האם הם מותג??. נראה לי שמאז שאלחנן אלחדד נכנס לשטח,הם יותר נשכחו...

      TALYT מנותק
      TALYT מנותק
      TALY
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #45

      @תהילוש אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:

      הם תותחים! זה נכון. ורוב השירים שלהם יפים! אבל האם הם מותג??. נראה לי שמאז שאלחנן אלחדד נכנס לשטח,הם יותר נשכחו...

      נשכחו זאת לא המילה
      יש להם את המקום המכובד שלהם ונראה לי שמאוד קשה לקחת אותו
      אלחנן אלחדד ענק ומוכשר ויש לו מקום משלו
      הם לא מפסיקים לעבוד לרגע, אני יודעת שמרוב עבודה יש פעמים שהם צריכים לומר 'לא' לעבודות
      לכן לא נראה לי שזה נוגע אחד בשני

      אגב, יש בינהם לבין אלחדד קשר מוזיקלי חזק
      הם גם עבדו איתו כמה פעמים ביחד
      הפרגון שיש להם זה משהו לא רגיל

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • אלי הגברא מנותק
        אלי הגברא מנותק
        אלי הגבר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #46

        שתיהם מטורפים.
        לדעתי הם המעבדים הטובים שיש.

        אחדות שווה הכל.
        גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
        אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • יואלי יורוביץי מנותק
          יואלי יורוביץי מנותק
          יואלי יורוביץ
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #47

          איצי ברי ומנדי הרשקוביץ.jpg

          מוזיקה זה חמצן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • תהילושת תהילוש

            @מוח-שליט-על-הלב אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:

            הם מותג של המוזיקה החרדי!!!!!

            הם תותחים! זה נכון. ורוב השירים שלהם יפים! אבל האם הם מותג??. נראה לי שמאז שאלחנן אלחדד נכנס לשטח,הם יותר נשכחו...

            אנונימיתא מנותק
            אנונימיתא מנותק
            אנונימית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #48

            @תהילוש
            הם עדיין מותג בפני עצמם כי הם גם מלחינים וגם מפיקים מוזיקאלית את השיר( מעבדים).
            בלי קשר הם גם מפיקים לחנים אחרים שמגיעים אליהם.
            ללא ספק, תור הזהב שלהם היה לפני שנתיים-שלוש...
            לאחרונה צצים עוד ועוד מעבדים מוכשרים ונוצרת תחרות בריאה-שמואל כהן, מאור חיים, גלילי וכו...
            אבל אין ספק שהצמד הנ"ל הוא עדיין שחקן משמעותי וחשוב.

            "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • ארי 0א מנותק
              ארי 0א מנותק
              ארי 0
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #49

              מאפייה סבהה, פונטציאלית הם סבבה רק יש להם אילוצים כנראה ולכן יוצא פחות טוב.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • S מנותק
                S מנותק
                shin
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #50

                תלוי אצל מי. הם יכולים להיות כישרון אדיר כמו קמפה דוד בן ארזה. אך גם יכולים להרוס לחן שיכול להיות מושקע יותר כמו "כי תעבור במים" של גרינבויים @המאסטרו-הנסתר

                מיוזיקפוןמ המאסטרו הנסתרה 2 תגובות תגובה אחרונה
                4
                • S shin

                  תלוי אצל מי. הם יכולים להיות כישרון אדיר כמו קמפה דוד בן ארזה. אך גם יכולים להרוס לחן שיכול להיות מושקע יותר כמו "כי תעבור במים" של גרינבויים @המאסטרו-הנסתר

                  מיוזיקפוןמ מנותק
                  מיוזיקפוןמ מנותק
                  מיוזיקפון
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #51

                  @shin לגמרי אצל קמפה ובן ארזה העיבודים שלהם ממש יפים וגם יותר מענינים
                  אצל השאר זה קצת חוזר על עצמו

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י ישתבח שמו

                    מישהו יודע האם הם גם משתמשים בכלים חיים?
                    העיבודים שלהם שאני מנסה לעלות בראש מעלים לי רק עיבודים מלאכותיים כאלה...

                    אחות קטנהא מנותק
                    אחות קטנהא מנותק
                    אחות קטנה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #52

                    @ישתבח-שמו הם משתמשים הרבה בכלים
                    יש מלא הסרטות ששלחו במיוזיק סקופ ומוזיקה VIP מהאולפן שלהם של נגנים

                    החיים מנגינה!
                    התדעו להלחינה?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • S shin

                      תלוי אצל מי. הם יכולים להיות כישרון אדיר כמו קמפה דוד בן ארזה. אך גם יכולים להרוס לחן שיכול להיות מושקע יותר כמו "כי תעבור במים" של גרינבויים @המאסטרו-הנסתר

                      המאסטרו הנסתרה מנותק
                      המאסטרו הנסתרה מנותק
                      המאסטרו הנסתר
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #53

                      @shin אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:

                      תלוי אצל מי. הם יכולים להיות כישרון אדיר כמו קמפה

                      גם אצל קמפה, זה לא המיטב שלהם, אם אתם באמת רוצים לשמוע את הטובים שלהם, זה באלבום "צעקה" של מ.ב.ד, "מצפים" של שלמה כהן, ו"קשר של קיימא" של מיכה גמרמן, כל השאר באמת חוזר על עצמו

                      "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
                      רדיו קול פליי 2023

                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        איש יקר
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #54

                        לדעתי במילה אחת 2 כשרוניים מפוספסים
                        (אסביר קופי רייטר יש להם הדבר הוא שהם רק אלקטרוני ואלקטרוני בעיבןד אתה לא יכול למצות את עצמך עד הסוף כמו עם כלים אמיתיים ותוים וכל המסביב וההרמוניה פשוט אם הם היו יודעים תווים (או יכול להיו שהם יודעים ולא משתמשים) הםהיו היום פי 1000 ממה שהם היום אתב שומע את העיבודים להם כמו עוד עיבוד אין פה איזה חן כמו שיש בעיבודים עם תווים וכלים בקיצור חויה אין את זה
                        וחבל!!!!!!!!!!

                        ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • א איש יקר

                          לדעתי במילה אחת 2 כשרוניים מפוספסים
                          (אסביר קופי רייטר יש להם הדבר הוא שהם רק אלקטרוני ואלקטרוני בעיבןד אתה לא יכול למצות את עצמך עד הסוף כמו עם כלים אמיתיים ותוים וכל המסביב וההרמוניה פשוט אם הם היו יודעים תווים (או יכול להיו שהם יודעים ולא משתמשים) הםהיו היום פי 1000 ממה שהם היום אתב שומע את העיבודים להם כמו עוד עיבוד אין פה איזה חן כמו שיש בעיבודים עם תווים וכלים בקיצור חויה אין את זה
                          וחבל!!!!!!!!!!

                          ב. ב.ב מנותק
                          ב. ב.ב מנותק
                          ב. ב.
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #55

                          @איש-יקר ברור שכלים זה דבר הרבה יותר אומנותי ומקצועי ומוזיקלי, אבל לדעתי הקהל היום פחות מחפש את זה. הצעירים אוהבים אלקטרוני, והם עושים מה שהקהל רוצה.
                          ואגב, הם יודעים תווים בצורה מסודרת, איצי לפחות, עובדה שיש להם עיבודים גם לייב.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            איש יקר
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #56

                            @ב-ב השאלה כל דבר תלוי לגופו של ענין דאנס ריק אז אתה צודק אבל שיר איטי עם רגש זה חסר ווואווו
                            לדוגמא קח את הדיסק של פיני איינהורן העיבוד של יחבק לה בעלה בול מתאים אבל העיבוד במשתוקק לא רעב ללחם זה סוג של חסר רגש חסר אויר חסר הפרואנטה אני מאמין שאלי ואיצי יכלו לעוף על זה עם כלים אמיתים אני מדבר על לא רעב ללחם ומשתוקק
                            ולעומת זאת בגבורת הסוס היתי עושה שילוב הצקצב באמת היתי עושה אלקטרוני אבל חצוצרות וכו’ היו עם כלים אמיתיים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                              הם נראלי המעבדים הכי טובים בימינו (הם זוכים כמעט כל שנה במעבדי השנה)

                              בערב מנותק
                              בערב מנותק
                              בער
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #57

                              @מוח-שליט-על-הלב אוי נו באמת, ממש כל מי שבוחר ברדיו ובאתרים את מעבדי השנה מבין משהו בעיבודים....
                              הם ממש חמודים אבל מאד פשוט, אין שום מיוחדות, ואני לא מתכוון למיוחדות של יואלי אלא למיוחדות של יהודה גלילי שאתה נושם כל תנודה בצליל וכל כלי מביא את כל כולו, אצלם מרגישים איך הכל אלקטרוני אבל בסך הכל עיבודים סבבה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • המאסטרו הנסתרה המאסטרו הנסתר

                                @shin אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:

                                תלוי אצל מי. הם יכולים להיות כישרון אדיר כמו קמפה

                                גם אצל קמפה, זה לא המיטב שלהם, אם אתם באמת רוצים לשמוע את הטובים שלהם, זה באלבום "צעקה" של מ.ב.ד, "מצפים" של שלמה כהן, ו"קשר של קיימא" של מיכה גמרמן, כל השאר באמת חוזר על עצמו

                                S מנותק
                                S מנותק
                                shin
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #58

                                @המאסטרו-הנסתר אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:

                                @shin אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:

                                תלוי אצל מי. הם יכולים להיות כישרון אדיר כמו קמפה

                                גם אצל קמפה, זה לא המיטב שלהם, אם אתם באמת רוצים לשמוע את הטובים שלהם, זה באלבום "צעקה" של מ.ב.ד, "מצפים" של שלמה כהן, ו"קשר של קיימא" של מיכה גמרמן, כל השאר באמת חוזר על עצמו

                                מסכים בהחלט. אבל לדעתי זה כבר לא יחזור זה אנשים שפשוט נשחקו... גם ליואלי יש את הפשלה הזאת 🙂 (דיברנו על זה כבר מתישהו)

                                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • S shin

                                  @המאסטרו-הנסתר אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:

                                  @shin אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:

                                  תלוי אצל מי. הם יכולים להיות כישרון אדיר כמו קמפה

                                  גם אצל קמפה, זה לא המיטב שלהם, אם אתם באמת רוצים לשמוע את הטובים שלהם, זה באלבום "צעקה" של מ.ב.ד, "מצפים" של שלמה כהן, ו"קשר של קיימא" של מיכה גמרמן, כל השאר באמת חוזר על עצמו

                                  מסכים בהחלט. אבל לדעתי זה כבר לא יחזור זה אנשים שפשוט נשחקו... גם ליואלי יש את הפשלה הזאת 🙂 (דיברנו על זה כבר מתישהו)

                                  Y מנותק
                                  Y מנותק
                                  yaakov
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #59
                                  פוסט זה נמחק!
                                  S 3 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • Y yaakov

                                    פוסט זה נמחק!

                                    S מנותק
                                    S מנותק
                                    shin
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #60
                                    פוסט זה נמחק!
                                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • S shin

                                      פוסט זה נמחק!

                                      Y מנותק
                                      Y מנותק
                                      yaakov
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #61
                                      פוסט זה נמחק!
                                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • Y yaakov

                                        פוסט זה נמחק!

                                        S מנותק
                                        S מנותק
                                        shin
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #62
                                        פוסט זה נמחק!
                                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • S shin

                                          פוסט זה נמחק!

                                          Y מנותק
                                          Y מנותק
                                          yaakov
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #63
                                          פוסט זה נמחק!
                                          S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול