-
-
ואוווו ראיון מדהיםםם!!
זה מענין מה שהוא כתב שהוא שר שירים חסידיים עם הנשומה, כי הוא גדל על אברהם פריד ומרדכ'ה,
אני חשבתי שזה בגלל שהוא מלא רגש... זה מענין, לא חשבתי לקשר את זה דוקא לזה....או שזה כי לא נעים לו לומר על עצמו שהוא שר עם רגש....
זאת גם אופציה.... -
ואוווו ראיון מדהיםםם!!
זה מענין מה שהוא כתב שהוא שר שירים חסידיים עם הנשומה, כי הוא גדל על אברהם פריד ומרדכ'ה,
אני חשבתי שזה בגלל שהוא מלא רגש... זה מענין, לא חשבתי לקשר את זה דוקא לזה....או שזה כי לא נעים לו לומר על עצמו שהוא שר עם רגש....
זאת גם אופציה....@דיזיין יכול להיות שיש לו גם מלא רגש, אבל בהחלט הוא גדל על מוזיקה חסידית אוטנטית.
פעם שמעתי ראיון שלו אצל מנחם טוקר, זה היה אחרי שיצא איזה אלבום של רכניץ והוא שר שם שיר בלשון הקודש, ואח"כ אאל''ט הוא שר את אותו שיר באלבום שלו בעברית, אז טוקר שאל אותו לאיזה ביצוע הוא יותר התחבר, והוא הפתיע וענה: ''לחסידי'' (!)
ואז הוא הסביר שהוא גדל על המוזיקה החסידית, ושירים שהם פסוקים הוא יותר מתחבר ללשון הקודש.
מעניין. -
@דיזיין יכול להיות שיש לו גם מלא רגש, אבל בהחלט הוא גדל על מוזיקה חסידית אוטנטית.
פעם שמעתי ראיון שלו אצל מנחם טוקר, זה היה אחרי שיצא איזה אלבום של רכניץ והוא שר שם שיר בלשון הקודש, ואח"כ אאל''ט הוא שר את אותו שיר באלבום שלו בעברית, אז טוקר שאל אותו לאיזה ביצוע הוא יותר התחבר, והוא הפתיע וענה: ''לחסידי'' (!)
ואז הוא הסביר שהוא גדל על המוזיקה החסידית, ושירים שהם פסוקים הוא יותר מתחבר ללשון הקודש.
מעניין. -
@רותוששש השיר מי אדיר...
-
המדהים בעייני זה שהשירים שלו הם אם 0% חסידי..
זה בעצם לא סגנון שהוא גדל עליו אלא סגנון אישי שלו וזה האליפות הגדולה של הכוכב הזה!!

-
@אפוש-פאר אני מאמינה שהוא לא גדל רק על חסידי, זה אפילו ילד חסידי לא גדל ככה...
אבל בפירוש אפשר לומר שזה יפה מאוד שזמר מביא את הטעם האישי שלו בשירים, זה מוסיף המון!@ב-ב אמר באיציק דדיה:
גדל רק על חסידי, זה אפילו ילד חסידי לא גדל ככה...
אולי היום
אבל פעם זה בערך מה שהיה אני גדלתי רק על חסידי מה לעשות שמי שהיה זה פריד מרדכי בן דוד וקצת שוואקי
(אני אשכנזיה ואין לי שמץ של מושג במוזיקה מיזרחית)
אז כן לא חסרים אנשים שגדלו רק על חסידי זה באמת מפתיע לשמוע את זה על דדיה אבל לכו תדעו
חוץ מזה גם היום לא חסרות משפחות (חסידיות ) שלא מכניסות הביתה שירים לא חסידיים -
@ב-ב אמר באיציק דדיה:
גדל רק על חסידי, זה אפילו ילד חסידי לא גדל ככה...
אולי היום
אבל פעם זה בערך מה שהיה אני גדלתי רק על חסידי מה לעשות שמי שהיה זה פריד מרדכי בן דוד וקצת שוואקי
(אני אשכנזיה ואין לי שמץ של מושג במוזיקה מיזרחית)
אז כן לא חסרים אנשים שגדלו רק על חסידי זה באמת מפתיע לשמוע את זה על דדיה אבל לכו תדעו
חוץ מזה גם היום לא חסרות משפחות (חסידיות ) שלא מכניסות הביתה שירים לא חסידיים@אחות-קטנה אבל הוא אמר מפורש, שהוא גדל גם על חסידית...
-
@אחות-קטנה אבל הוא אמר מפורש, שהוא גדל גם על חסידית...
-
מתי הוא מוציא שיר חדש?
-
מסתמן שהזמר איציק דדיה לא נח לרגע וממש לאחר ט' באב עתיד לשחרר לנו שיר מרגש חדש.
מוזיקה VIP@פונץ-בננה אמר באיציק דדיה:
מסתמן שהזמר איציק דדיה לא נח לרגע וממש לאחר ט' באב עתיד לשחרר לנו שיר מרגש חדש.
מוזיקה VIPנווו
?? -
@פונץ-בננה אמר באיציק דדיה:
מסתמן שהזמר איציק דדיה לא נח לרגע וממש לאחר ט' באב עתיד לשחרר לנו שיר מרגש חדש.
מוזיקה VIPנווו
?? -
@ב-ב
כעיקרון את צודקת..
אבל אצל דדיה אף פעם לא היה פישולים..
בא נקווה שזה יצא בימים הקרובים וכל הסאגה
תבוא על מקומה בשלום..

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
לא זוכרת
זה לא פעם ראשונה שאומרים ולא יוצא כלום...