-
@רותוששש השיר מי אדיר...
-
המדהים בעייני זה שהשירים שלו הם אם 0% חסידי..
זה בעצם לא סגנון שהוא גדל עליו אלא סגנון אישי שלו וזה האליפות הגדולה של הכוכב הזה!!

-
@אפוש-פאר אני מאמינה שהוא לא גדל רק על חסידי, זה אפילו ילד חסידי לא גדל ככה...
אבל בפירוש אפשר לומר שזה יפה מאוד שזמר מביא את הטעם האישי שלו בשירים, זה מוסיף המון!@ב-ב אמר באיציק דדיה:
גדל רק על חסידי, זה אפילו ילד חסידי לא גדל ככה...
אולי היום
אבל פעם זה בערך מה שהיה אני גדלתי רק על חסידי מה לעשות שמי שהיה זה פריד מרדכי בן דוד וקצת שוואקי
(אני אשכנזיה ואין לי שמץ של מושג במוזיקה מיזרחית)
אז כן לא חסרים אנשים שגדלו רק על חסידי זה באמת מפתיע לשמוע את זה על דדיה אבל לכו תדעו
חוץ מזה גם היום לא חסרות משפחות (חסידיות ) שלא מכניסות הביתה שירים לא חסידיים -
@ב-ב אמר באיציק דדיה:
גדל רק על חסידי, זה אפילו ילד חסידי לא גדל ככה...
אולי היום
אבל פעם זה בערך מה שהיה אני גדלתי רק על חסידי מה לעשות שמי שהיה זה פריד מרדכי בן דוד וקצת שוואקי
(אני אשכנזיה ואין לי שמץ של מושג במוזיקה מיזרחית)
אז כן לא חסרים אנשים שגדלו רק על חסידי זה באמת מפתיע לשמוע את זה על דדיה אבל לכו תדעו
חוץ מזה גם היום לא חסרות משפחות (חסידיות ) שלא מכניסות הביתה שירים לא חסידיים@אחות-קטנה אבל הוא אמר מפורש, שהוא גדל גם על חסידית...
-
@אחות-קטנה אבל הוא אמר מפורש, שהוא גדל גם על חסידית...
-
מתי הוא מוציא שיר חדש?
-
מסתמן שהזמר איציק דדיה לא נח לרגע וממש לאחר ט' באב עתיד לשחרר לנו שיר מרגש חדש.
מוזיקה VIP@פונץ-בננה אמר באיציק דדיה:
מסתמן שהזמר איציק דדיה לא נח לרגע וממש לאחר ט' באב עתיד לשחרר לנו שיר מרגש חדש.
מוזיקה VIPנווו
?? -
@פונץ-בננה אמר באיציק דדיה:
מסתמן שהזמר איציק דדיה לא נח לרגע וממש לאחר ט' באב עתיד לשחרר לנו שיר מרגש חדש.
מוזיקה VIPנווו
?? -
@ב-ב
כעיקרון את צודקת..
אבל אצל דדיה אף פעם לא היה פישולים..
בא נקווה שזה יצא בימים הקרובים וכל הסאגה
תבוא על מקומה בשלום..

-
אם אפשר את השיר כוכבים נופלים?
-
אם אפשר את השיר כוכבים נופלים?
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה
תבקש/י בבקשות שירים -
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה
תבקש/י בבקשות שירים@נוי מה הבעיה לבקש פה זה נושא שלו ?
-
@נוי מה הבעיה לבקש פה זה נושא שלו ?
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה
בכלל יענו לך שם יותר מהר.. -
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה
בכלל יענו לך שם יותר מהר.. -
יש את השיר חופות שאמור כנירא לצאת ב- טו באב
וחוץ מהשיר הזה עדין לא ידוע על תאריך אחר שאיציק אמור להוציא שיר
שנה שעברה הוא הוציא רק בסוף בין הזמנים -
דדיה צילם קליפ שקשור לאתר הידברות מעניין באמת מה זה אומר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
זה לא פעם ראשונה שאומרים ולא יוצא כלום...