אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
פוסט זה נמחק!
-
@מוכשרת-על אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
זה מה שאני מנסה להגיד לך שרק אחד הגיב לא בהתאם.
ומבדיקה שערכתי כמה משתמשים ותיקים שלחו בקשות למייל שהתפרסם. יש יותר גרוע מזה?!
ובאמת אני לא חושבת שיש טעם לטחון מים. אמרנו את מה שצריך וזהו. את צודקת רק שיש דברים שאתם, המשתמשים לא יודעים כי לא רואים את התמונה כולה.אני לא סתם אומרת דברים, ו @צוות-פיקוח לא סתם 'חוזר' על הערות נשנות. אנחנו רוצים שהפורום ימשיך להתנהל תקין ללא תאקלים רוחניים.
ועכשיו, בואו נסגור את העניין...
מישהו יודע למה לא עלה סקר במוצש? או שעלה ולא ראיתי?!

(הצתה מאוחרת אבל תסלחו לי על זה..
) -
מישהו יודע למה לא עלה סקר במוצש? או שעלה ולא ראיתי?!

(הצתה מאוחרת אבל תסלחו לי על זה..
)פוסט זה נמחק! -
איך מצביעים ללוגו של מלכות @מחשב-נייד
-
איך מצביעים ללוגו של מלכות @מחשב-נייד
-
@קוקה-קולה המייל לא ברור
-
@קוקה-קולה malchutchoirchannel@gmail.com
-
@ר-כהן למה מחקו את הפוסט שלי בהופעות בין הזמנים? מה לא טוב?
-
@ר-כהן למה מחקו את הפוסט שלי בהופעות בין הזמנים? מה לא טוב?
@אוריה-דרעי מה שהעלת זה היה מודעה על הופעה מעורבת?
כי אם כן , אולי זה בגלל זה... -
@אוריה-דרעי מה שהעלת זה היה מודעה על הופעה מעורבת?
כי אם כן , אולי זה בגלל זה...@אין-על-מוזיקה אני בדקתי כל מודעה לפני כן,וכל מה שהעלתי היה בהפרדה.
היה מופע של בני פרידמן שלא היה כתוב אז לא העלתי.. -
@קוקה-קולה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מישהו יודע למה אני לא יכולה לעקוב אחרי משתמשים אחרים?
זה אומר לי שגיאהיש משתמשים שחסמו את האפשרות שיעקבו אחריהם אז תנסה על מישו אחר ואם עדיין לא אז תבדוק אצלך בהגדרות פרטיות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות