דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. שרולי ברונכר

שרולי ברונכר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
499 פוסטים 113 כותבים 81.8k צפיות 27 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • בים בם בווווםב בים בם בוווום

    @יונמיוזיק

    @יונמיוזיק אמר בשרולי ברונכר:

    @הקול-הבא-3 קליפ
    https://drive.google.com/file/d/1QLrY2tOJaU*****QfTCCFuBXELfDkEniBfuyQ/view?usp=sharing

    יש מצב לעלות שוב?

    יונמיוזיקי מנותק
    יונמיוזיקי מנותק
    יונמיוזיק
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #206

    @בים-בם-בוווום איזה חסימה אתה?

    שווה לכם לעקוב!
    חכם.gif

    בים בם בווווםב תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • יונמיוזיקי יונמיוזיק

      @בים-בם-בוווום איזה חסימה אתה?

      בים בם בווווםב מנותק
      בים בם בווווםב מנותק
      בים בם בוווום
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #207

      @יונמיוזיק
      נטפרי.
      תודה!!!!

      יונמיוזיקי תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • בים בם בווווםב בים בם בוווום

        @יונמיוזיק
        נטפרי.
        תודה!!!!

        יונמיוזיקי מנותק
        יונמיוזיקי מנותק
        יונמיוזיק
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #208

        @בים-בם-בוווום מצטער אבל פעם שעליתי את זה הוא הוד פתח ועכשיו הוא כבר חוסם

        שווה לכם לעקוב!
        חכם.gif

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • שמעון 2ש שמעון 2

          מה זה המקום המכוער לא היו יכולים מקום יותר טוב או ומה שככו שם בצד¿
          d53d6212-f8f6-439b-bf43-363818c6700b-image.png
          חפצים אישיים?
          a8ea938e-ec7a-4461-9bda-d9daa616ae5b-image.png
          מעניין איזה בחור שיחק כאן?
          bd1a4fa7-932d-45e8-9b47-ad27335babd8-image.png
          באמת מקום מוזנח
          ea7eca83-03a7-42bf-81f1-971c57c9872b-image.png
          גם כאן מוזנח
          17be8eb4-20e2-4899-855a-dac0362992c5-image.png
          שמתם לב לנעליים?
          c8c3a7b5-7152-4e21-9a54-ee81a6adc5af-image.png
          eeef2e7d-1a7c-4172-80a9-832fbdc846ef-image.png
          ועוד פעם מוזנח
          2a62f1ef-ae25-4268-8dab-0d67bdec3412-image.png

          מעניין למה הוא החליף נעלים
          ea55b323-ba44-4db0-a58f-8b33fa72d81e-image.png

          @אילנית @תהילוש !!!

          תמר 7ת מנותק
          תמר 7ת מנותק
          תמר 7
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #209
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שמעון 2ש מנותק
            שמעון 2ש מנותק
            שמעון 2
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #210

            @צוות-פיקוח ש לי קטע מצונזר ששרולי עושה את הטרנד של איפה אתה באידיש השאלה אם אתם מסכימים שאני יעלה זאת?

            יעלהי תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שמעון 2ש שמעון 2

              @צוות-פיקוח ש לי קטע מצונזר ששרולי עושה את הטרנד של איפה אתה באידיש השאלה אם אתם מסכימים שאני יעלה זאת?

              יעלהי מנותק
              יעלהי מנותק
              יעלה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #211

              @שמעון-2 למה יש עם זה בעיה כל שהיא?

              אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

              אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

              (יהושע ריינולדס)

              שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יעלהי יעלה

                @שמעון-2 למה יש עם זה בעיה כל שהיא?

                שמעון 2ש מנותק
                שמעון 2ש מנותק
                שמעון 2
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #212
                פוסט זה נמחק!
                חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שמעון 2ש שמעון 2

                  פוסט זה נמחק!

                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #213

                  @שמעון-2 אין בעיה בעקרון בשרולי...
                  למה שירחיקו אותך?
                  יש שם נשים? אלימות? שפה לא נקייה? תוכן לא ראוי? אם על הכל ענית לא אז תעלה, לא אמורה להיות בזה בעיה

                  טוב להציץ
                  https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                  שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                    @שמעון-2 אין בעיה בעקרון בשרולי...
                    למה שירחיקו אותך?
                    יש שם נשים? אלימות? שפה לא נקייה? תוכן לא ראוי? אם על הכל ענית לא אז תעלה, לא אמורה להיות בזה בעיה

                    שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #214

                    @חיה-במקרנצ-יק-0 אולי כי זה קאבר לשיר של אישה וזה פורסם בטיק טוק
                    @צוות-פיקוח

                    אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שמעון 2ש שמעון 2

                      @חיה-במקרנצ-יק-0 אולי כי זה קאבר לשיר של אישה וזה פורסם בטיק טוק
                      @צוות-פיקוח

                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'ית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #215

                      @שמעון-2 אמר בשרולי ברונכר:

                      @חיה-במקרנצ-יק-0 אולי כי זה קאבר לשיר של אישה וזה פורסם בטיק טוק
                      @צוות-פיקוח

                      אם זה קאבר ואין בו מילים/שפה/ניראות לא מתאימים או נשים מותר.

                      @חיה-במקרנצ-יק-0 אמר בשרולי ברונכר:

                      @שמעון-2 אין בעיה בעקרון בשרולי...
                      למה שירחיקו אותך?
                      יש שם נשים? אלימות? שפה לא נקייה? תוכן לא ראוי? אם על הכל ענית לא אז תעלה, לא אמורה להיות בזה בעיה

                      לא חושבת שיש לך אישור לאשר במקום הפיקוח.......

                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                      chagit03C שמעון 2ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                      3
                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                        @שמעון-2 אמר בשרולי ברונכר:

                        @חיה-במקרנצ-יק-0 אולי כי זה קאבר לשיר של אישה וזה פורסם בטיק טוק
                        @צוות-פיקוח

                        אם זה קאבר ואין בו מילים/שפה/ניראות לא מתאימים או נשים מותר.

                        @חיה-במקרנצ-יק-0 אמר בשרולי ברונכר:

                        @שמעון-2 אין בעיה בעקרון בשרולי...
                        למה שירחיקו אותך?
                        יש שם נשים? אלימות? שפה לא נקייה? תוכן לא ראוי? אם על הכל ענית לא אז תעלה, לא אמורה להיות בזה בעיה

                        לא חושבת שיש לך אישור לאשר במקום הפיקוח.......

                        chagit03C מנותק
                        chagit03C מנותק
                        chagit03
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #216

                        כמה שירים בערך אמורים לצאת לו לאחר ט באב?

                        לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                        (עדן מאירי)

                        נוינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • chagit03C chagit03

                          כמה שירים בערך אמורים לצאת לו לאחר ט באב?

                          נוינ מנותק
                          נוינ מנותק
                          נוי
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
                          #217

                          @chagit03
                          אני לא יעזוב אותך ....😪
                          אבל שימי 💓: כשאת רוצה להגיב לפוסט את לוחצת על || תגובה||
                          אבל אם את רוצה להגיב בלי קשר לפוסטים שמעל יש לחצן עם חץ לבן בצד שמאל למעלה

                          ~~בהצלחה ~~

                          נפלתי 🥀
                          כדי להרים את עצמי!!🌅

                          chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • נוינ נוי

                            @chagit03
                            אני לא יעזוב אותך ....😪
                            אבל שימי 💓: כשאת רוצה להגיב לפוסט את לוחצת על || תגובה||
                            אבל אם את רוצה להגיב בלי קשר לפוסטים שמעל יש לחצן עם חץ לבן בצד שמאל למעלה

                            ~~בהצלחה ~~

                            chagit03C מנותק
                            chagit03C מנותק
                            chagit03
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #218

                            @נוי ## אוקיי
                            אבל מה זה נותן לי ?
                            זה רק מגדיל לי את הכתב
                            ??????????

                            לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                            (עדן מאירי)

                            שמעון 2ש נוינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • chagit03C chagit03

                              @נוי ## אוקיי
                              אבל מה זה נותן לי ?
                              זה רק מגדיל לי את הכתב
                              ??????????

                              שמעון 2ש מנותק
                              שמעון 2ש מנותק
                              שמעון 2
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                              #219

                              @chagit03
                              יש תגובה כללי שזה נמצא למעלה בצד 66a474e9-9eea-4bd0-9fd9-75418f3caf4e-image.png
                              ויש תגובה למשתמש כולל; תיוג שזה זה 9dab6d09-2b34-4cac-9bae-20bb7e63fb47-image.png

                              ומולמץ לקרוא את זה
                              https://miktzav.com/topic/5391/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%91-%D7%9B%D7%9C%D7%99-%D7%A0%D7%95%D7%A9%D7%90-%D7%95%D7%A4%D7%95%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%9D

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • chagit03C chagit03

                                @נוי ## אוקיי
                                אבל מה זה נותן לי ?
                                זה רק מגדיל לי את הכתב
                                ??????????

                                נוינ מנותק
                                נוינ מנותק
                                נוי
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #220

                                @chagit03
                                כדי שלא ירחיקו או משהו כזה
                                כל שאלה שתרצי לשאול
                                זה הנושא :
                                https://miktzav.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/4597
                                ##והסולמיות מגדילות את הכתב

                                נפלתי 🥀
                                כדי להרים את עצמי!!🌅

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ahaA מנותק
                                  ahaA מנותק
                                  aha
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #221

                                  היי בניתי מקצב לשיר של שרולי ברונבר ואברומי ווינברג שובו אלי
                                  מי שרוצה שישתמש בהצלחה
                                  https://miktzav.com/assets/uploads/files/1656958748060-avrumi-vainberg-shuvu-elay.t152.sty

                                  הרשמו כמנוים לערוץ

                                  אהרן 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • ahaA מנותק
                                    ahaA מנותק
                                    aha
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי aha
                                    #222

                                    https://miktzav.com/topic/5201/%D7%90%D7%A0%D7%99-%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%95%D7%9B%D7%A8%D7%99%D7%9D/21?_=1659879023829

                                    זה הקישור לפורום שבו נמצא המקצב הזה

                                    דרך אגב זה של ימהה

                                    האשכול של כל המקצבים נמצא באשכול שאליו מגיע הקישור
                                    https://miktzav.com/topic/289/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%91%D7%99%D7%9D/9

                                    הרשמו כמנוים לערוץ

                                    טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ahaA aha

                                      https://miktzav.com/topic/5201/%D7%90%D7%A0%D7%99-%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%95%D7%9B%D7%A8%D7%99%D7%9D/21?_=1659879023829

                                      זה הקישור לפורום שבו נמצא המקצב הזה

                                      דרך אגב זה של ימהה

                                      האשכול של כל המקצבים נמצא באשכול שאליו מגיע הקישור
                                      https://miktzav.com/topic/289/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%91%D7%99%D7%9D/9

                                      טיטוט מנותק
                                      טיטוט מנותק
                                      טיטו
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #223

                                      @aha תאחד פוסטים. לא כותבים שתי פוסטים ברציפות

                                      אני לא עצמי.
                                      תכף אשוב...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ה מנותק
                                        ה מנותק
                                        המשיגינע'ר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #224

                                        המילים לשיר די

                                        הם יורים עלי
                                        כבר אלפיים שנה והם רק יורים עלי
                                        הנצח שלי לא מת אבל הם כבדים עלי
                                        ״יש הרוגים ברחובות״ היא צועקת אליי
                                        עד מתי ייפלו בניי עד מתי
                                        כמה עוד ילמד ידי לקרב
                                        כמה עוד ארחץ בדם
                                        רק עם קטן אבל עדיין כאן
                                        האויב נבלם
                                        ואם לכל כדור יש כתובת אצלנו הבונקר מפוצץ

                                        פזמון:
                                        אני צועק די!!!
                                        כמה עוד אפשר לראות
                                        את הדם ברחובות
                                        די!!!
                                        אין לנו כוחות
                                        אני צועק די!!!
                                        תרחם אלוקי
                                        על אחיי ואחיותיי
                                        די!!!
                                        בוא נרים את הראש
                                        כי עם ישראל חי!

                                        אנחנו עם הנצח
                                        בוא ניתן בראש
                                        אלוקים בשטח
                                        אין ממה לחשוש

                                        אנחנו עם קטן נלחם
                                        אף פעם לא נרדם
                                        כי דם של אח בדם
                                        נשפך לו סתם
                                        בוא נעצור אותם!

                                        יאללה די יאללה די
                                        לטרור הזה
                                        יאללה ביי יאללה ביי
                                        לטירוף הזה

                                        לא נכנע מול מחבל
                                        כי מותק כאן זה ישראל
                                        אותה קיבלנו מהקל
                                        אז וואלה לא להתבלבל
                                        קאפיש?

                                        ש רבקי כהןר 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ה המשיגינע'ר

                                          המילים לשיר די

                                          הם יורים עלי
                                          כבר אלפיים שנה והם רק יורים עלי
                                          הנצח שלי לא מת אבל הם כבדים עלי
                                          ״יש הרוגים ברחובות״ היא צועקת אליי
                                          עד מתי ייפלו בניי עד מתי
                                          כמה עוד ילמד ידי לקרב
                                          כמה עוד ארחץ בדם
                                          רק עם קטן אבל עדיין כאן
                                          האויב נבלם
                                          ואם לכל כדור יש כתובת אצלנו הבונקר מפוצץ

                                          פזמון:
                                          אני צועק די!!!
                                          כמה עוד אפשר לראות
                                          את הדם ברחובות
                                          די!!!
                                          אין לנו כוחות
                                          אני צועק די!!!
                                          תרחם אלוקי
                                          על אחיי ואחיותיי
                                          די!!!
                                          בוא נרים את הראש
                                          כי עם ישראל חי!

                                          אנחנו עם הנצח
                                          בוא ניתן בראש
                                          אלוקים בשטח
                                          אין ממה לחשוש

                                          אנחנו עם קטן נלחם
                                          אף פעם לא נרדם
                                          כי דם של אח בדם
                                          נשפך לו סתם
                                          בוא נעצור אותם!

                                          יאללה די יאללה די
                                          לטרור הזה
                                          יאללה ביי יאללה ביי
                                          לטירוף הזה

                                          לא נכנע מול מחבל
                                          כי מותק כאן זה ישראל
                                          אותה קיבלנו מהקל
                                          אז וואלה לא להתבלבל
                                          קאפיש?

                                          ש מנותק
                                          ש מנותק
                                          שרה7
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #225

                                          @המשיגינע-ר אפשר את המילים של "קופה מקור"?

                                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול