דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. שרולי ברונכר

שרולי ברונכר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
499 פוסטים 113 כותבים 81.8k צפיות 27 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שמעון 2ש שמעון 2

    @צוות-פיקוח ש לי קטע מצונזר ששרולי עושה את הטרנד של איפה אתה באידיש השאלה אם אתם מסכימים שאני יעלה זאת?

    יעלהי מנותק
    יעלהי מנותק
    יעלה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #211

    @שמעון-2 למה יש עם זה בעיה כל שהיא?

    אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

    אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

    (יהושע ריינולדס)

    שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יעלהי יעלה

      @שמעון-2 למה יש עם זה בעיה כל שהיא?

      שמעון 2ש מנותק
      שמעון 2ש מנותק
      שמעון 2
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #212
      פוסט זה נמחק!
      חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שמעון 2ש שמעון 2

        פוסט זה נמחק!

        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
        חיה במקרנצ'יק 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #213

        @שמעון-2 אין בעיה בעקרון בשרולי...
        למה שירחיקו אותך?
        יש שם נשים? אלימות? שפה לא נקייה? תוכן לא ראוי? אם על הכל ענית לא אז תעלה, לא אמורה להיות בזה בעיה

        טוב להציץ
        https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

        שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

          @שמעון-2 אין בעיה בעקרון בשרולי...
          למה שירחיקו אותך?
          יש שם נשים? אלימות? שפה לא נקייה? תוכן לא ראוי? אם על הכל ענית לא אז תעלה, לא אמורה להיות בזה בעיה

          שמעון 2ש מנותק
          שמעון 2ש מנותק
          שמעון 2
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #214

          @חיה-במקרנצ-יק-0 אולי כי זה קאבר לשיר של אישה וזה פורסם בטיק טוק
          @צוות-פיקוח

          אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שמעון 2ש שמעון 2

            @חיה-במקרנצ-יק-0 אולי כי זה קאבר לשיר של אישה וזה פורסם בטיק טוק
            @צוות-פיקוח

            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'ית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #215

            @שמעון-2 אמר בשרולי ברונכר:

            @חיה-במקרנצ-יק-0 אולי כי זה קאבר לשיר של אישה וזה פורסם בטיק טוק
            @צוות-פיקוח

            אם זה קאבר ואין בו מילים/שפה/ניראות לא מתאימים או נשים מותר.

            @חיה-במקרנצ-יק-0 אמר בשרולי ברונכר:

            @שמעון-2 אין בעיה בעקרון בשרולי...
            למה שירחיקו אותך?
            יש שם נשים? אלימות? שפה לא נקייה? תוכן לא ראוי? אם על הכל ענית לא אז תעלה, לא אמורה להיות בזה בעיה

            לא חושבת שיש לך אישור לאשר במקום הפיקוח.......

            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

            chagit03C שמעון 2ש 2 תגובות תגובה אחרונה
            3
            • אייצ'יתא אייצ'ית

              @שמעון-2 אמר בשרולי ברונכר:

              @חיה-במקרנצ-יק-0 אולי כי זה קאבר לשיר של אישה וזה פורסם בטיק טוק
              @צוות-פיקוח

              אם זה קאבר ואין בו מילים/שפה/ניראות לא מתאימים או נשים מותר.

              @חיה-במקרנצ-יק-0 אמר בשרולי ברונכר:

              @שמעון-2 אין בעיה בעקרון בשרולי...
              למה שירחיקו אותך?
              יש שם נשים? אלימות? שפה לא נקייה? תוכן לא ראוי? אם על הכל ענית לא אז תעלה, לא אמורה להיות בזה בעיה

              לא חושבת שיש לך אישור לאשר במקום הפיקוח.......

              chagit03C מנותק
              chagit03C מנותק
              chagit03
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #216

              כמה שירים בערך אמורים לצאת לו לאחר ט באב?

              לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
              (עדן מאירי)

              נוינ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • chagit03C chagit03

                כמה שירים בערך אמורים לצאת לו לאחר ט באב?

                נוינ מנותק
                נוינ מנותק
                נוי
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
                #217

                @chagit03
                אני לא יעזוב אותך ....😪
                אבל שימי 💓: כשאת רוצה להגיב לפוסט את לוחצת על || תגובה||
                אבל אם את רוצה להגיב בלי קשר לפוסטים שמעל יש לחצן עם חץ לבן בצד שמאל למעלה

                ~~בהצלחה ~~

                נפלתי 🥀
                כדי להרים את עצמי!!🌅

                chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • נוינ נוי

                  @chagit03
                  אני לא יעזוב אותך ....😪
                  אבל שימי 💓: כשאת רוצה להגיב לפוסט את לוחצת על || תגובה||
                  אבל אם את רוצה להגיב בלי קשר לפוסטים שמעל יש לחצן עם חץ לבן בצד שמאל למעלה

                  ~~בהצלחה ~~

                  chagit03C מנותק
                  chagit03C מנותק
                  chagit03
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #218

                  @נוי ## אוקיי
                  אבל מה זה נותן לי ?
                  זה רק מגדיל לי את הכתב
                  ??????????

                  לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                  (עדן מאירי)

                  שמעון 2ש נוינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • chagit03C chagit03

                    @נוי ## אוקיי
                    אבל מה זה נותן לי ?
                    זה רק מגדיל לי את הכתב
                    ??????????

                    שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                    #219

                    @chagit03
                    יש תגובה כללי שזה נמצא למעלה בצד 66a474e9-9eea-4bd0-9fd9-75418f3caf4e-image.png
                    ויש תגובה למשתמש כולל; תיוג שזה זה 9dab6d09-2b34-4cac-9bae-20bb7e63fb47-image.png

                    ומולמץ לקרוא את זה
                    https://miktzav.com/topic/5391/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%91-%D7%9B%D7%9C%D7%99-%D7%A0%D7%95%D7%A9%D7%90-%D7%95%D7%A4%D7%95%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%9D

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • chagit03C chagit03

                      @נוי ## אוקיי
                      אבל מה זה נותן לי ?
                      זה רק מגדיל לי את הכתב
                      ??????????

                      נוינ מנותק
                      נוינ מנותק
                      נוי
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #220

                      @chagit03
                      כדי שלא ירחיקו או משהו כזה
                      כל שאלה שתרצי לשאול
                      זה הנושא :
                      https://miktzav.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/4597
                      ##והסולמיות מגדילות את הכתב

                      נפלתי 🥀
                      כדי להרים את עצמי!!🌅

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ahaA מנותק
                        ahaA מנותק
                        aha
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #221

                        היי בניתי מקצב לשיר של שרולי ברונבר ואברומי ווינברג שובו אלי
                        מי שרוצה שישתמש בהצלחה
                        https://miktzav.com/assets/uploads/files/1656958748060-avrumi-vainberg-shuvu-elay.t152.sty

                        הרשמו כמנוים לערוץ

                        אהרן 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • ahaA מנותק
                          ahaA מנותק
                          aha
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי aha
                          #222

                          https://miktzav.com/topic/5201/%D7%90%D7%A0%D7%99-%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%95%D7%9B%D7%A8%D7%99%D7%9D/21?_=1659879023829

                          זה הקישור לפורום שבו נמצא המקצב הזה

                          דרך אגב זה של ימהה

                          האשכול של כל המקצבים נמצא באשכול שאליו מגיע הקישור
                          https://miktzav.com/topic/289/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%91%D7%99%D7%9D/9

                          הרשמו כמנוים לערוץ

                          טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ahaA aha

                            https://miktzav.com/topic/5201/%D7%90%D7%A0%D7%99-%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%95%D7%9B%D7%A8%D7%99%D7%9D/21?_=1659879023829

                            זה הקישור לפורום שבו נמצא המקצב הזה

                            דרך אגב זה של ימהה

                            האשכול של כל המקצבים נמצא באשכול שאליו מגיע הקישור
                            https://miktzav.com/topic/289/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%91%D7%99%D7%9D/9

                            טיטוט מנותק
                            טיטוט מנותק
                            טיטו
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #223

                            @aha תאחד פוסטים. לא כותבים שתי פוסטים ברציפות

                            אני לא עצמי.
                            תכף אשוב...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ה מנותק
                              ה מנותק
                              המשיגינע'ר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #224

                              המילים לשיר די

                              הם יורים עלי
                              כבר אלפיים שנה והם רק יורים עלי
                              הנצח שלי לא מת אבל הם כבדים עלי
                              ״יש הרוגים ברחובות״ היא צועקת אליי
                              עד מתי ייפלו בניי עד מתי
                              כמה עוד ילמד ידי לקרב
                              כמה עוד ארחץ בדם
                              רק עם קטן אבל עדיין כאן
                              האויב נבלם
                              ואם לכל כדור יש כתובת אצלנו הבונקר מפוצץ

                              פזמון:
                              אני צועק די!!!
                              כמה עוד אפשר לראות
                              את הדם ברחובות
                              די!!!
                              אין לנו כוחות
                              אני צועק די!!!
                              תרחם אלוקי
                              על אחיי ואחיותיי
                              די!!!
                              בוא נרים את הראש
                              כי עם ישראל חי!

                              אנחנו עם הנצח
                              בוא ניתן בראש
                              אלוקים בשטח
                              אין ממה לחשוש

                              אנחנו עם קטן נלחם
                              אף פעם לא נרדם
                              כי דם של אח בדם
                              נשפך לו סתם
                              בוא נעצור אותם!

                              יאללה די יאללה די
                              לטרור הזה
                              יאללה ביי יאללה ביי
                              לטירוף הזה

                              לא נכנע מול מחבל
                              כי מותק כאן זה ישראל
                              אותה קיבלנו מהקל
                              אז וואלה לא להתבלבל
                              קאפיש?

                              ש רבקי כהןר 2 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • ה המשיגינע'ר

                                המילים לשיר די

                                הם יורים עלי
                                כבר אלפיים שנה והם רק יורים עלי
                                הנצח שלי לא מת אבל הם כבדים עלי
                                ״יש הרוגים ברחובות״ היא צועקת אליי
                                עד מתי ייפלו בניי עד מתי
                                כמה עוד ילמד ידי לקרב
                                כמה עוד ארחץ בדם
                                רק עם קטן אבל עדיין כאן
                                האויב נבלם
                                ואם לכל כדור יש כתובת אצלנו הבונקר מפוצץ

                                פזמון:
                                אני צועק די!!!
                                כמה עוד אפשר לראות
                                את הדם ברחובות
                                די!!!
                                אין לנו כוחות
                                אני צועק די!!!
                                תרחם אלוקי
                                על אחיי ואחיותיי
                                די!!!
                                בוא נרים את הראש
                                כי עם ישראל חי!

                                אנחנו עם הנצח
                                בוא ניתן בראש
                                אלוקים בשטח
                                אין ממה לחשוש

                                אנחנו עם קטן נלחם
                                אף פעם לא נרדם
                                כי דם של אח בדם
                                נשפך לו סתם
                                בוא נעצור אותם!

                                יאללה די יאללה די
                                לטרור הזה
                                יאללה ביי יאללה ביי
                                לטירוף הזה

                                לא נכנע מול מחבל
                                כי מותק כאן זה ישראל
                                אותה קיבלנו מהקל
                                אז וואלה לא להתבלבל
                                קאפיש?

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שרה7
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #225

                                @המשיגינע-ר אפשר את המילים של "קופה מקור"?

                                ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ש שרה7

                                  @המשיגינע-ר אפשר את המילים של "קופה מקור"?

                                  ה מנותק
                                  ה מנותק
                                  הודיה 1
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #226

                                  @שרה7 אמר בשרולי ברונכר:

                                  @המשיגינע-ר אפשר את המילים של "קופה מקור"?

                                  @אין-על-מוזיקה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  @אלופת-המוזיקה
                                  קופא מקור:
                                  גריימן, תספר להם.
                                  הם רגילים שאנחנו מקפיצים את הרחובות
                                  שאנחנו משמחים לבבות
                                  אבל לפעמים...
                                  לפעמים לבבות קופאים
                                  לפעמים אין מילים
                                  לפעמים אין שורות ישרות
                                  אין הגיון במספרים אותיות הפוכות
                                  שבילים מעיקים קרבות של ניסיונות
                                  אין משגיחים. אין
                                  יריות בצרורות אלף מחשבות
                                  אני חי אני מת חרדות של תובנות
                                  הנה מדים שחור לבן סימטאות קטנות
                                  סדרים גדולים,עדרים של חיילים.
                                  רחבות של דרמה אני מדבר לאלוקים
                                  נאחז בקרנות של נשמתי מחפש את עצמי
                                  גם אלפים של מיילים נסעתי
                                  אני הגיטרה התפילין מזומן בכיסים.
                                  הלכתי ובאתי אני ועצמי סערות על הכביש המוביל בית אל
                                  או לקצה האחרון ואני קופא מקור הגוף זז אבל הוא קופא מקור

                                  פזמון: אז בוא תגיד לי מה אני עושה ואיך אני שורד כשבלב שלי נכבה האור
                                  בוא תשמע איך אני בוכה ואיך בכלל אפשר כשהנשמה קופאת מקור.

                                  שומע בום בום הפחד שר
                                  נוסע וום וום כי מה נשאר
                                  אפוקליפסה כי אין מחר
                                  ואין פוליסה הביטוח נגמר.
                                  טיפות יורדות אלו לא דמעות
                                  חזאי אמר שיש שטפונות
                                  וקר לי כל כל כך קר לי
                                  מהבפנים של הבפנים מהשריטות והפחדים.
                                  מה אני עושה
                                  בתוך טורנדו מטורף אני הוזה
                                  וזה קשה זה קשה אני בקושי שוחה
                                  מול כל העולם שצועקים לי שאני טועה.
                                  אני בסך הכל ילד מפוחד רועד בורח
                                  כן בסך הכל ילד שרוצה חיבוק רותח
                                  מאבא ומאמא מהעולם האכזר
                                  ואלוקים כל כך קר לי החורף לא נגמר.

                                  "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                  מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ה הודיה 1

                                    @שרה7 אמר בשרולי ברונכר:

                                    @המשיגינע-ר אפשר את המילים של "קופה מקור"?

                                    @אין-על-מוזיקה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                    @אלופת-המוזיקה
                                    קופא מקור:
                                    גריימן, תספר להם.
                                    הם רגילים שאנחנו מקפיצים את הרחובות
                                    שאנחנו משמחים לבבות
                                    אבל לפעמים...
                                    לפעמים לבבות קופאים
                                    לפעמים אין מילים
                                    לפעמים אין שורות ישרות
                                    אין הגיון במספרים אותיות הפוכות
                                    שבילים מעיקים קרבות של ניסיונות
                                    אין משגיחים. אין
                                    יריות בצרורות אלף מחשבות
                                    אני חי אני מת חרדות של תובנות
                                    הנה מדים שחור לבן סימטאות קטנות
                                    סדרים גדולים,עדרים של חיילים.
                                    רחבות של דרמה אני מדבר לאלוקים
                                    נאחז בקרנות של נשמתי מחפש את עצמי
                                    גם אלפים של מיילים נסעתי
                                    אני הגיטרה התפילין מזומן בכיסים.
                                    הלכתי ובאתי אני ועצמי סערות על הכביש המוביל בית אל
                                    או לקצה האחרון ואני קופא מקור הגוף זז אבל הוא קופא מקור

                                    פזמון: אז בוא תגיד לי מה אני עושה ואיך אני שורד כשבלב שלי נכבה האור
                                    בוא תשמע איך אני בוכה ואיך בכלל אפשר כשהנשמה קופאת מקור.

                                    שומע בום בום הפחד שר
                                    נוסע וום וום כי מה נשאר
                                    אפוקליפסה כי אין מחר
                                    ואין פוליסה הביטוח נגמר.
                                    טיפות יורדות אלו לא דמעות
                                    חזאי אמר שיש שטפונות
                                    וקר לי כל כל כך קר לי
                                    מהבפנים של הבפנים מהשריטות והפחדים.
                                    מה אני עושה
                                    בתוך טורנדו מטורף אני הוזה
                                    וזה קשה זה קשה אני בקושי שוחה
                                    מול כל העולם שצועקים לי שאני טועה.
                                    אני בסך הכל ילד מפוחד רועד בורח
                                    כן בסך הכל ילד שרוצה חיבוק רותח
                                    מאבא ומאמא מהעולם האכזר
                                    ואלוקים כל כך קר לי החורף לא נגמר.

                                    מרבמ מנותק
                                    מרבמ מנותק
                                    מרב
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #227
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אבא תודהא מנותק
                                      אבא תודהא מנותק
                                      אבא תודה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #228

                                      כמה הוא לוקח על צילום ועריכת קליפ???

                                      רק להודות!
                                      (תכל'ס, אין לנו ברירה אחרת..)
                                      על כל נשימה תהלל קה..............................

                                      חסידייה אוטנטיתח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • אבא תודהא אבא תודה

                                        כמה הוא לוקח על צילום ועריכת קליפ???

                                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #229

                                        @אבא-תודה הרבה😉

                                        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                        מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

                                          @אבא-תודה הרבה😉

                                          מרבמ מנותק
                                          מרבמ מנותק
                                          מרב
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #230

                                          @חסידייה-אוטנטית מי אמר לך?

                                          חסידייה אוטנטיתח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול