אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
-
@הלב-שלי אפשר לעשות חיפוש רגיל בפורום ולא חיפוש בגוגל וכשזה דרך המחשב אפשר להגדיר באיזה נושא מחפשים ונראלי שאפילו איזה משתמש אם רוצים
-
@א-ה-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית יש מצב שמקשרים אותי למישהו? פשוט אין לי את האפשרות לשלוח לניהול
יש מייל לניהול.
@דודו-בלוקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אולי יפתחו בחזרה את הצאטים כי זה ממש נצרך!!!!!!!
אשמח שתעשו חושבים.....כרגע אין צפי. בטח לא בחופש------
-
@הלב-שלי אפשר לעשות חיפוש רגיל בפורום ולא חיפוש בגוגל וכשזה דרך המחשב אפשר להגדיר באיזה נושא מחפשים ונראלי שאפילו איזה משתמש אם רוצים
@טיטו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הלב-שלי אפשר לעשות חיפוש רגיל בפורום ולא חיפוש בגוגל וכשזה דרך המחשב אפשר להגדיר באיזה נושא מחפשים ונראלי שאפילו איזה משתמש אם רוצים
מעניין איך, אני לא רואה אופציה להזין נושא ומשתמש...
שוין...
בכל אופן תודהאה,,, ותתחדש על המשרה

-
נ נוי התייחס לנושא זה ב
-
ש שמעון 2 התייחס לנושא זה ב
-
@טיטו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הלב-שלי אפשר לעשות חיפוש רגיל בפורום ולא חיפוש בגוגל וכשזה דרך המחשב אפשר להגדיר באיזה נושא מחפשים ונראלי שאפילו איזה משתמש אם רוצים
מעניין איך, אני לא רואה אופציה להזין נושא ומשתמש...
שוין...
בכל אופן תודהאה,,, ותתחדש על המשרה

-
אתמול עברת את המכסה של שלושים לייקים [לפני חצות הלילה] ועדיי הוא כותב לי שעברתי את המכסה ולא נותן לי ללייק אשמח לעזרה תודה!
-
שלום, הפורום התחיל לשלוח לי הודעות למייל כל פעם שמתכתבים פה וזה כותב לי בגלל שנרשמתי לקטגוריה הזו
איך אני מבטלת???? אני לא רוצה שזה ישלח לי למייל@hadas כן גם לי אבל תכנסי להגדרות של הפרופיל ותשני את ההגדרות
-
@hadas כן גם לי אבל תכנסי להגדרות של הפרופיל ותשני את ההגדרות
@חסידייה-אוטנטית מה לשנות?? לא כתוב שם בכלל את המייל שלי כאילו כל מה שהיה לשלוח למייל ביטלתי
וזה חופר לי כל שניה הודעה
את יודעת אולי מה אני משנה? -
שלום, הפורום התחיל לשלוח לי הודעות למייל כל פעם שמתכתבים פה וזה כותב לי בגלל שנרשמתי לקטגוריה הזו
איך אני מבטלת???? אני לא רוצה שזה ישלח לי למייל -
בהגדרות יש לך אופצייה של התראות תסתכלי שם הכל כתוב לך שם
-
בהגדרות יש לך אופצייה של התראות תסתכלי שם הכל כתוב לך שם
@חסידייה-אוטנטית עשיתי את הכל להתראות בלבד
יואו זה עדיין שולח לי
-
משהוא יודע אולי איך אני יכול לסדר את זה
שאני לא הירא כל הזמן הודעות בפעמון שכבר ראיתי
אני יסביר
כל הזמן יש לי הודעות בפעמון של דברים שכבר עברתי על זה הרבה פעמים
וזה כל הזמן מראה לי את זה עוד פעם
אשמח לתשובה -
משהוא יודע אולי איך אני יכול לסדר את זה
שאני לא הירא כל הזמן הודעות בפעמון שכבר ראיתי
אני יסביר
כל הזמן יש לי הודעות בפעמון של דברים שכבר עברתי על זה הרבה פעמים
וזה כל הזמן מראה לי את זה עוד פעם
אשמח לתשובה@יונמיוזיק אולי תעשה סמן את ההודעות כנקראו
-
@יונמיוזיק אולי תעשה סמן את ההודעות כנקראו
-
@שמעון 2 אולי אתה תוכל לעזור לי זה דיי דחוף כל הזמן נשלחות לי הודעות מהפורום ישירות למייל
כל ההגדרות שלי מקוונות רק להתראות אין שם בכלל את המייל מה אני עושה??
אשמח לתשובה כי זה קצת מעצבן....
וכך זה נראה כל שניה יש הודעות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


