אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@יונמיוזיק אז ככה הניוזליטר שלי כבוי
לא נרשמתי כמנוי
וההגדרות שלי כבויות

הנהודיייי זה שלח לי שוב
-
@יונמיוזיק מנוי זה עם כסף?? כאילו? ולא כתוב לי בכלל מנוי כמו לך
זה שולח לי רק מקטגורית ה"לפי אמנים" -
@יונמיוזיק מנוי זה עם כסף?? כאילו? ולא כתוב לי בכלל מנוי כמו לך
זה שולח לי רק מקטגורית ה"לפי אמנים" -
@יונמיוזיק יואו מסתבר שצדקת
היתי רשומה כמנוי בלפי אמנים וזה חפר לי את השכללל
המוזר זה שאני לא זוכרת מתי עשיתי מנוי בכלל
תודה רבהההה -
@יונמיוזיק יואו מסתבר שצדקת
היתי רשומה כמנוי בלפי אמנים וזה חפר לי את השכללל
המוזר זה שאני לא זוכרת מתי עשיתי מנוי בכלל
תודה רבהההה -
@יונמיוזיק מתנצלת שוב אבל זה לא עזר זה שולח לי עוד מה עושים?
די אני רצינית זה לא כיף -
@יונמיוזיק מתנצלת שוב אבל זה לא עזר זה שולח לי עוד מה עושים?
די אני רצינית זה לא כיף -
@יונמיוזיק נהוראי אריאלי
נראלי אני יתנתק מהפורום וזהו
-
@יונמיוזיק נהוראי אריאלי
נראלי אני יתנתק מהפורום וזהו
-
@יונמיוזיק לא ביטלתי את זה היתי מנויה וביטלתי ואז ממש אחרי שביטלתי קיבלתי עוד הודעה
אחד הדברים המוזרים שהיה לי איי פעם
-
@יונמיוזיק לא ביטלתי את זה היתי מנויה וביטלתי ואז ממש אחרי שביטלתי קיבלתי עוד הודעה
אחד הדברים המוזרים שהיה לי איי פעם
-
@יונמיוזיק לא ביטלתי את זה היתי מנויה וביטלתי ואז ממש אחרי שביטלתי קיבלתי עוד הודעה
אחד הדברים המוזרים שהיה לי איי פעם
@hadas ואיי גם לי זה ככה
חזרתי הביתה ואני רואה המון מיילים ממקצבבב
מה קרה פתאום שזה התחיל לשלוח ??????? -
@יונמיוזיק אני מקווה זה הפסיק לשלוח כרגע אני יראה עוד ככה שעה שעתיים
@אין-על-מוזיקה זה פשוט מוזר
כי אני לא זוכרת שרשמתי את עצמי כמנויה -
@hadas ואיי גם לי זה ככה
חזרתי הביתה ואני רואה המון מיילים ממקצבבב
מה קרה פתאום שזה התחיל לשלוח ??????? -
@hadas זה ממשיך לשלוח לך?
יש לי כבר 2 דקות שקט אז אני מפתחת ציפיות שזה הפסיקקק -
@hadas זה ממשיך לשלוח לך?
יש לי כבר 2 דקות שקט אז אני מפתחת ציפיות שזה הפסיקקק@אין-על-מוזיקה לי עכשיו זה הפסיק
מה עשית שזה הפסיק לך ביטלת מנוי? -
@אין-על-מוזיקה לי עכשיו זה הפסיק
מה עשית שזה הפסיק לך ביטלת מנוי?@hadas לא, לא הייתי מנויה בחיים
עשיתי ביטול עוקב כללי בלפי אומנים- למרות שאין לי מושג למה זה עשה לי עוקב
אבל עדיין זה המשיך לשלוח אז נכנסתי להגדרות ושיחקתי שםם
נראלי זה הפסיק כי פשוט הפסיקו לכתוב בלפי אומנים
-
@אין-על-מוזיקה לי עכשיו זה הפסיק
מה עשית שזה הפסיק לך ביטלת מנוי? -
@hadas לא, לא הייתי מנויה בחיים
עשיתי ביטול עוקב כללי בלפי אומנים- למרות שאין לי מושג למה זה עשה לי עוקב
אבל עדיין זה המשיך לשלוח אז נכנסתי להגדרות ושיחקתי שםם
נראלי זה הפסיק כי פשוט הפסיקו לכתוב בלפי אומנים
-
@hadas אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
לי עכשיו זה הפסיק
הפסיק?
כי ניסתי לשחק לך בהגדרות ...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
