אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@hadas כן גם לי אבל תכנסי להגדרות של הפרופיל ותשני את ההגדרות
@חסידייה-אוטנטית מה לשנות?? לא כתוב שם בכלל את המייל שלי כאילו כל מה שהיה לשלוח למייל ביטלתי
וזה חופר לי כל שניה הודעה
את יודעת אולי מה אני משנה? -
שלום, הפורום התחיל לשלוח לי הודעות למייל כל פעם שמתכתבים פה וזה כותב לי בגלל שנרשמתי לקטגוריה הזו
איך אני מבטלת???? אני לא רוצה שזה ישלח לי למייל -
בהגדרות יש לך אופצייה של התראות תסתכלי שם הכל כתוב לך שם
-
בהגדרות יש לך אופצייה של התראות תסתכלי שם הכל כתוב לך שם
@חסידייה-אוטנטית עשיתי את הכל להתראות בלבד
יואו זה עדיין שולח לי
-
משהוא יודע אולי איך אני יכול לסדר את זה
שאני לא הירא כל הזמן הודעות בפעמון שכבר ראיתי
אני יסביר
כל הזמן יש לי הודעות בפעמון של דברים שכבר עברתי על זה הרבה פעמים
וזה כל הזמן מראה לי את זה עוד פעם
אשמח לתשובה -
משהוא יודע אולי איך אני יכול לסדר את זה
שאני לא הירא כל הזמן הודעות בפעמון שכבר ראיתי
אני יסביר
כל הזמן יש לי הודעות בפעמון של דברים שכבר עברתי על זה הרבה פעמים
וזה כל הזמן מראה לי את זה עוד פעם
אשמח לתשובה@יונמיוזיק אולי תעשה סמן את ההודעות כנקראו
-
@יונמיוזיק אולי תעשה סמן את ההודעות כנקראו
-
@שמעון 2 אולי אתה תוכל לעזור לי זה דיי דחוף כל הזמן נשלחות לי הודעות מהפורום ישירות למייל
כל ההגדרות שלי מקוונות רק להתראות אין שם בכלל את המייל מה אני עושה??
אשמח לתשובה כי זה קצת מעצבן....
וכך זה נראה כל שניה יש הודעות -
@hadas גם לי זה היה וזה פשוט🤬🤬🤬
אוקי אז אני הבנתי מה הבעיה
1 לסדר בהגדרות
2 אסור לעשות הרשם כמנוי

עם את עושה הרשם כמנוי זה שולח ישירות למייל
3ניוזלטר גם כבוי@יונמיוזיק אז ככה הניוזליטר שלי כבוי
לא נרשמתי כמנוי
וההגדרות שלי כבויות

הנהודיייי זה שלח לי שוב
-
@יונמיוזיק אז ככה הניוזליטר שלי כבוי
לא נרשמתי כמנוי
וההגדרות שלי כבויות

הנהודיייי זה שלח לי שוב
-
@יונמיוזיק מנוי זה עם כסף?? כאילו? ולא כתוב לי בכלל מנוי כמו לך
זה שולח לי רק מקטגורית ה"לפי אמנים" -
@יונמיוזיק מנוי זה עם כסף?? כאילו? ולא כתוב לי בכלל מנוי כמו לך
זה שולח לי רק מקטגורית ה"לפי אמנים" -
@יונמיוזיק יואו מסתבר שצדקת
היתי רשומה כמנוי בלפי אמנים וזה חפר לי את השכללל
המוזר זה שאני לא זוכרת מתי עשיתי מנוי בכלל
תודה רבהההה -
@יונמיוזיק יואו מסתבר שצדקת
היתי רשומה כמנוי בלפי אמנים וזה חפר לי את השכללל
המוזר זה שאני לא זוכרת מתי עשיתי מנוי בכלל
תודה רבהההה -
@יונמיוזיק מתנצלת שוב אבל זה לא עזר זה שולח לי עוד מה עושים?
די אני רצינית זה לא כיף -
@יונמיוזיק מתנצלת שוב אבל זה לא עזר זה שולח לי עוד מה עושים?
די אני רצינית זה לא כיף -
@יונמיוזיק נהוראי אריאלי
נראלי אני יתנתק מהפורום וזהו
-
@יונמיוזיק נהוראי אריאלי
נראלי אני יתנתק מהפורום וזהו
-
@יונמיוזיק לא ביטלתי את זה היתי מנויה וביטלתי ואז ממש אחרי שביטלתי קיבלתי עוד הודעה
אחד הדברים המוזרים שהיה לי איי פעם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

