דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. בעיות איטיות חמורות בפורום!

בעיות איטיות חמורות בפורום!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
66 פוסטים 24 כותבים 3.3k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • N ntz

    זה משהו חדש האיטיות המדוברת?
    אני לא מרגיש איטיות, אולי הבעיה באינטרנט.

    רבקהר מנותק
    רבקהר מנותק
    רבקה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #14

    @ntz אמר בבעיות איטיות חמורות בפורום!:

    זה משהו חדש האיטיות המדוברת?

    האתר מאד איטי לי כבר מלא זמן וישלי אחלה מהירות באינטרנט.

    ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • רבקהר רבקה

      @ntz אמר בבעיות איטיות חמורות בפורום!:

      זה משהו חדש האיטיות המדוברת?

      האתר מאד איטי לי כבר מלא זמן וישלי אחלה מהירות באינטרנט.

      Y מנותק
      Y מנותק
      yaakov
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי yaakov
      #15

      @רבקה לא יודע מה כולם מדברים לי עובד מצוין 😕

      "אויפצווועקן יעדן איד אויפן פליגער און פרעגן אויב זיי ווילן אפשר דאווענען..."

      רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • Y yaakov

        @רבקה לא יודע מה כולם מדברים לי עובד מצוין 😕

        רבקהר מנותק
        רבקהר מנותק
        רבקה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #16

        @yaakov אמר בבעיות איטיות חמורות בפורום!:

        @רבקה לא יודע מה כולם מדברים לי עובד מצוין 😕

        שחמה בשביל כל אלה שאמרו שעובד כאן מצויין. לא באתי להתלונן רק לומר ת'כלס מה עובר אצלי עם האתר. אמרתי האמת כבר לפני זמן-מה ולא חל שינוי. אז לא העלתי את זה שוב.

        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

        מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • רבקהר רבקה

          @yaakov אמר בבעיות איטיות חמורות בפורום!:

          @רבקה לא יודע מה כולם מדברים לי עובד מצוין 😕

          שחמה בשביל כל אלה שאמרו שעובד כאן מצויין. לא באתי להתלונן רק לומר ת'כלס מה עובר אצלי עם האתר. אמרתי האמת כבר לפני זמן-מה ולא חל שינוי. אז לא העלתי את זה שוב.

          מרבמ מנותק
          מרבמ מנותק
          מרב
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #17

          הכל בסדר 👍👍

          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • טיטוט מנותק
            טיטוט מנותק
            טיטו
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #18

            אני חושב שבגלל שעכשיו בין הזמנים ויש הרבה משתמשים שמחוברים בו זמנית וחוץ מזה יש עוד הרבה אנשים שלא מחוברים לפורום אבל כן נכנסים בלי להתחבר ולכן כנראה זה גורם לאיטיות.
            אצלי אני לא נתקל בשום איטיות אז כנראה שזה קשור לעומס של האתר על השרתים של הסינונים השונים והראיה לזה שיש עומס ענקקקקק זה שאני לא הייתי מחובר סך הכל בחמש שעות האחרונות וכבר יש לי שמונים ותשע נושאים שלא נקראו עם שבע עשרה התראות. אז או שתנסו לטעון את האינטרנט שלכם כולו מחדש (ולא רק את הדף הספציפי בגוגל) או שתנסו להתחבר ממכשיר אחר.
            וכמובן שאין בבעיה הזאת שום בעיה שקשורה לפורום כגוף פרטי כיון שאני מאמין שאתם לא מצפים שיהיה לפורום שלנו שרת פרטי כדי להריץ את האתר מהר (לפחות כל זמן שעדיין לא לחצתם על הסמל של הפורום בד הבית ותרמתם לו....)

            אני לא עצמי.
            תכף אשוב...

            רבקהר ישיבישי 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • טיטוט טיטו

              אני חושב שבגלל שעכשיו בין הזמנים ויש הרבה משתמשים שמחוברים בו זמנית וחוץ מזה יש עוד הרבה אנשים שלא מחוברים לפורום אבל כן נכנסים בלי להתחבר ולכן כנראה זה גורם לאיטיות.
              אצלי אני לא נתקל בשום איטיות אז כנראה שזה קשור לעומס של האתר על השרתים של הסינונים השונים והראיה לזה שיש עומס ענקקקקק זה שאני לא הייתי מחובר סך הכל בחמש שעות האחרונות וכבר יש לי שמונים ותשע נושאים שלא נקראו עם שבע עשרה התראות. אז או שתנסו לטעון את האינטרנט שלכם כולו מחדש (ולא רק את הדף הספציפי בגוגל) או שתנסו להתחבר ממכשיר אחר.
              וכמובן שאין בבעיה הזאת שום בעיה שקשורה לפורום כגוף פרטי כיון שאני מאמין שאתם לא מצפים שיהיה לפורום שלנו שרת פרטי כדי להריץ את האתר מהר (לפחות כל זמן שעדיין לא לחצתם על הסמל של הפורום בד הבית ותרמתם לו....)

              רבקהר מנותק
              רבקהר מנותק
              רבקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #19

              @טיטו אמר בבעיות איטיות חמורות בפורום!:

              אני חושב שבגלל שעכשיו בין הזמנים ויש הרבה משתמשים שמחוברים בו זמנית וחוץ מזה יש עוד הרבה אנשים שלא מחוברים לפורום אבל כן נכנסים בלי להתחבר ולכן כנראה זה גורם לאיטיות.

              מזמן זה אצלי ככה, כפי שכבר ציינתי, מה שאומר שאין קשר.

              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

              טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • רבקהר רבקה

                @טיטו אמר בבעיות איטיות חמורות בפורום!:

                אני חושב שבגלל שעכשיו בין הזמנים ויש הרבה משתמשים שמחוברים בו זמנית וחוץ מזה יש עוד הרבה אנשים שלא מחוברים לפורום אבל כן נכנסים בלי להתחבר ולכן כנראה זה גורם לאיטיות.

                מזמן זה אצלי ככה, כפי שכבר ציינתי, מה שאומר שאין קשר.

                טיטוט מנותק
                טיטוט מנותק
                טיטו
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #20

                @רבקה אל תשכחי שהחופש של הבנות התחיל כבר לפני הרבה זמן וכן של ישיבות מסוימות ושל ת"ת מסויימים

                אני לא עצמי.
                תכף אשוב...

                margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • איזה קטעא מנותק
                  איזה קטעא מנותק
                  איזה קטע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #21
                  פוסט זה נמחק!
                  N תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • איזה קטעא איזה קטע

                    פוסט זה נמחק!

                    N מנותק
                    N מנותק
                    ntz
                    מנהל ראשי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
                    #22

                    @איזה-קטע אמר בבעיות איטיות חמורות בפורום!:

                    הסתדר לי תודה לה'!

                    @איזה-קטע איזה קטע.. 😄

                    אפשר ליצור קשר במייל:
                    noam6947@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • שמעון 2ש מנותק
                      שמעון 2ש מנותק
                      שמעון 2
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #23

                      איזה קטע שאני לא מרגיש שום איטיות בפורום,🤪

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • טיטוט טיטו

                        @רבקה אל תשכחי שהחופש של הבנות התחיל כבר לפני הרבה זמן וכן של ישיבות מסוימות ושל ת"ת מסויימים

                        margalitM מנותק
                        margalitM מנותק
                        margalit
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #24

                        @טיטו אמר בבעיות איטיות חמורות בפורום!:

                        @רבקה אל תשכחי שהחופש של הבנות התחיל כבר לפני הרבה זמן וכן של ישיבות מסוימות ושל ת"ת מסויימים

                        זה עוד לפני החופש של הבנות
                        תחפש בפורום תראה שכתבו את זה כבר לפני כמה חודשים

                        סולמות
                        מגביהים את הקול שלך

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • הלב שליה מנותק
                          הלב שליה מנותק
                          הלב שלי
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #25

                          @ntz האיטיות הזו כבר הרבה זמן, מזדהה עם התסכול.
                          אני חושבת שמאז השדרוג האחרון של העיצוב ששונה וכו'.
                          הרבה משתמשים כתבו את זה כבר ממזמן, כנראה נשכח בתהום הנשיה.
                          נשמח לטיפול.
                          תודה על הכל!!

                          כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ב. ב.ב מנותק
                            ב. ב.ב מנותק
                            ב. ב.
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
                            #26

                            לפי דעתי זו בעיה באינטרנט.
                            אצלי עובד מצוין חוץ ממתי שאני במקום עם קליטה גרועה (וחוץ מיום אחד שממש לא הצלחתי להתחבר😆)

                            תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ב. ב.ב ב. ב.

                              לפי דעתי זו בעיה באינטרנט.
                              אצלי עובד מצוין חוץ ממתי שאני במקום עם קליטה גרועה (וחוץ מיום אחד שממש לא הצלחתי להתחבר😆)

                              תהילה  כהן 0ת מנותק
                              תהילה  כהן 0ת מנותק
                              תהילה כהן 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #27

                              @ב-ב זה לא קשור
                              אני נמצאת בעוד פורומים ושם הכל הולך חלק
                              אבל פה הכל איטי
                              עד שניפתח תגובה לוקח זמן
                              גם התראות

                              אין דבר צועק יותר משתיקה‼️

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • margalitM מנותק
                                margalitM מנותק
                                margalit
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #28

                                עלתה לי השערה
                                ניסיתי אותה ויש מצב שזה נכון

                                כל אילו שיש להם איטיות, אתם גולשים בכרום?
                                לי יש איטיות (בכרום)
                                פתחתי עכשיו ב-Edge וזה לא נתקע..

                                אז פשוט יש מצב שהתקלה קיימת רק בכרום

                                סולמות
                                מגביהים את הקול שלך

                                הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • margalitM margalit

                                  עלתה לי השערה
                                  ניסיתי אותה ויש מצב שזה נכון

                                  כל אילו שיש להם איטיות, אתם גולשים בכרום?
                                  לי יש איטיות (בכרום)
                                  פתחתי עכשיו ב-Edge וזה לא נתקע..

                                  אז פשוט יש מצב שהתקלה קיימת רק בכרום

                                  הלב שליה מנותק
                                  הלב שליה מנותק
                                  הלב שלי
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #29

                                  @margalit לא, אני באדג' ועדיין יש איטיות🤦‍♀️🤦‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

                                  כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מנאשששמ מנותק
                                    מנאשששמ מנותק
                                    מנאששש
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #30

                                    אצלי לכאורה אין בעיות אבל כל פעם שיש תלונה של איטיות זה רק לחלק מהמשתמשים.
                                    ואם כבר... בריחוף על נושא עולה לכם הפוסט הראשון, או שזה רק טוען?

                                    ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                    הטכניקה באה מעצמה.

                                    מוכשרת עלמ מנאשששמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    2
                                    • מנאשששמ מנאששש

                                      אצלי לכאורה אין בעיות אבל כל פעם שיש תלונה של איטיות זה רק לחלק מהמשתמשים.
                                      ואם כבר... בריחוף על נושא עולה לכם הפוסט הראשון, או שזה רק טוען?

                                      מוכשרת עלמ מנותק
                                      מוכשרת עלמ מנותק
                                      מוכשרת על
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                      #31
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • מרבמ מנותק
                                        מרבמ מנותק
                                        מרב
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #32

                                        זה ממש מעניין שלכולם כמעט זה איטי לי הכל מהיר(רגיל)

                                        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • טיטוט טיטו

                                          אני חושב שבגלל שעכשיו בין הזמנים ויש הרבה משתמשים שמחוברים בו זמנית וחוץ מזה יש עוד הרבה אנשים שלא מחוברים לפורום אבל כן נכנסים בלי להתחבר ולכן כנראה זה גורם לאיטיות.
                                          אצלי אני לא נתקל בשום איטיות אז כנראה שזה קשור לעומס של האתר על השרתים של הסינונים השונים והראיה לזה שיש עומס ענקקקקק זה שאני לא הייתי מחובר סך הכל בחמש שעות האחרונות וכבר יש לי שמונים ותשע נושאים שלא נקראו עם שבע עשרה התראות. אז או שתנסו לטעון את האינטרנט שלכם כולו מחדש (ולא רק את הדף הספציפי בגוגל) או שתנסו להתחבר ממכשיר אחר.
                                          וכמובן שאין בבעיה הזאת שום בעיה שקשורה לפורום כגוף פרטי כיון שאני מאמין שאתם לא מצפים שיהיה לפורום שלנו שרת פרטי כדי להריץ את האתר מהר (לפחות כל זמן שעדיין לא לחצתם על הסמל של הפורום בד הבית ותרמתם לו....)

                                          ישיבישי מנותק
                                          ישיבישי מנותק
                                          ישיביש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישיביש
                                          #33

                                          @טיטו אמר בבעיות איטיות חמורות בפורום!:

                                          אני חושב שבגלל שעכשיו בין הזמנים ויש הרבה משתמשים שמחוברים בו זמנית וחוץ מזה יש עוד הרבה אנשים שלא מחוברים לפורום אבל כן נכנסים בלי להתחבר ולכן כנראה זה גורם לאיטיות.
                                          אצלי אני לא נתקל בשום איטיות אז כנראה שזה קשור לעומס של האתר על השרתים של הסינונים השונים והראיה לזה שיש עומס ענקקקקק זה שאני לא הייתי מחובר סך הכל בחמש שעות האחרונות וכבר יש לי שמונים ותשע נושאים שלא נקראו עם שבע עשרה התראות. אז או שתנסו לטעון את האינטרנט שלכם כולו מחדש (ולא רק את הדף הספציפי בגוגל) או שתנסו להתחבר ממכשיר אחר.
                                          וכמובן שאין בבעיה הזאת שום בעיה שקשורה לפורום כגוף פרטי כיון שאני מאמין שאתם לא מצפים שיהיה לפורום שלנו שרת פרטי כדי להריץ את האתר מהר (לפחות כל זמן שעדיין לא לחצתם על הסמל של הפורום בד הבית ותרמתם לו....)

                                          יחסית לפורומים אחרים שיש שם מלא משתמשים (מתמחים טופ) הפורום הזה די איטי וזה קורה בגלל השרתים של הפורום כי בשאר הפורומים זה יותר מהר...
                                          לא כולם חייבים לחוות איטיות השרת מנתב לפי העומס ויכול להיות שאחד יהיה רגיל ולשני השרת לא מצליח לתת לו...
                                          אבל אתה צודק שאם נתרום לפורום באמת יהיה אפשר לשדרג אותו יותר מקום בשרתים יותר מהירות...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול