דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יעקב שוואקי

יעקב שוואקי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.1k פוסטים 197 כותבים 205.2k צפיות 36 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נעמי16נ נעמי16

    @מומחה-לקליפים הורדתי את הקליפ והעליתי למגיקוד
    אבל לפני שאני מעלה את הקישור אני צריכה שמישהו אחת ולתמיד יסביר לי איך לעלות את זה בצורה שלא תיחסם.נמאס לי לעלות וכולם כותבים "חסום" עם אימוגי מעוצבן,חלאס.

    N מנותק
    N מנותק
    ntz
    מנהל ראשי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #317

    @נעמי16 לחלק את הקישור לשתי חלקים נפרדים, בשתי שורות נפרדות. ככה

    https://youtu.be/q4

    4p4dbG2GI

    אפשר ליצור קשר במייל:
    noam6947@gmail.com

    נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • N ntz

      @נעמי16 לחלק את הקישור לשתי חלקים נפרדים, בשתי שורות נפרדות. ככה

      https://youtu.be/q4

      4p4dbG2GI

      נעמי16נ מנותק
      נעמי16נ מנותק
      נעמי16
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
      #318
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

        @אוהבת-מוזיקה-0 אפשר את הקליפ במג'יקוד תודה

        נעמי16נ מנותק
        נעמי16נ מנותק
        נעמי16
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
        #319

        @מומחה-לקליפים https://send.magicode.me/send-file/file/
        5239fa0ceb1c4f857b229ced9070113d37a0ebf5/view
        תעתיקו את שתי השורות ותדביקו בשורת חיפוש....בהצלחה!

        מומחה לקליפיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • נעמי16נ נעמי16

          @מומחה-לקליפים https://send.magicode.me/send-file/file/
          5239fa0ceb1c4f857b229ced9070113d37a0ebf5/view
          תעתיקו את שתי השורות ותדביקו בשורת חיפוש....בהצלחה!

          מומחה לקליפיםמ מנותק
          מומחה לקליפיםמ מנותק
          מומחה לקליפים
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #320

          @נעמי16 תראי זאת לא הדרך הנכונה - זה נחסם
          מה שתעשי - תעשי ככה
          תעתיקי את הקישור לעמוד גוגל ואז תוסיפי כוכביות באמצע ואז תעתיקי את כל הקישור עם הכוכביות לכאן😊

          ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

            @נעמי16 תראי זאת לא הדרך הנכונה - זה נחסם
            מה שתעשי - תעשי ככה
            תעתיקי את הקישור לעמוד גוגל ואז תוסיפי כוכביות באמצע ואז תעתיקי את כל הקישור עם הכוכביות לכאן😊

            ב. ב.ב מנותק
            ב. ב.ב מנותק
            ב. ב.
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
            #321

            @נעמי16 ואת הכוכביות באמצע שימי יותר בהתחלה, כי בסוף זה נחסם...

            מומחה לקליפיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ב. ב.ב ב. ב.

              @נעמי16 ואת הכוכביות באמצע שימי יותר בהתחלה, כי בסוף זה נחסם...

              מומחה לקליפיםמ מנותק
              מומחה לקליפיםמ מנותק
              מומחה לקליפים
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #322
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אין על מוזיקהא מנותק
                אין על מוזיקהא מנותק
                אין על מוזיקה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                #323

                יעקב שוואקי בשיר חדש באנגלית

                ___יעקב_שוואקי___קידוש_השם___אנגלית.mp3

                ממש יפהה👍

                טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • chagit03C מנותק
                  chagit03C מנותק
                  chagit03
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #324

                  על מה השיר מדבר?
                  אפשר תרגום....

                  לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                  (עדן מאירי)

                  ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • chagit03C chagit03

                    על מה השיר מדבר?
                    אפשר תרגום....

                    ב. ב.ב מנותק
                    ב. ב.ב מנותק
                    ב. ב.
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #325

                    @chagit03 הרעיון הזה היה הרבה זמן בהתהוות! עלינו להרגיש שלמרות שאיננו קרובים בגדולתם לדורות שלפנינו, אנו יכולים להביא את הגאולה בפועל! כן, אנחנו נבדקים בעצמנו הרבה יותר מכל אחד, אבל בואו נשתמש בזה לחיוב ונבין שזה יכול להיות אני! זה יכול להיות אנחנו! יעקב שוואקי

                    זה בגדול, רוצה את כל השיר?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • chagit03C מנותק
                      chagit03C מנותק
                      chagit03
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #326

                      וואו מגניב ...
                      אשמח לכל השיר באמת

                      לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                      (עדן מאירי)

                      ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • chagit03C chagit03

                        וואו מגניב ...
                        אשמח לכל השיר באמת

                        ב. ב.ב מנותק
                        ב. ב.ב מנותק
                        ב. ב.
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #327

                        @chagit03 בכיף!
                        הנוף הוא תמיד הגבוה ביותר
                        עומד על כתפי ענקים
                        איך יכולנו בכלל להשוות
                        לזקנים חכמים וכל כך אדוקים
                        אבל בשעה זו כוחו של אדם אחד
                        אף דור לא ראה מעולם
                        האם אתה יודע
                        מה יכול להיות מעשה אחד טהור?
                        זה יכול להיות אתה ,
                        זה יכול להיות אנחנו
                        מה שאתה יכול לעשות ,
                        זה מפואר
                        העולם מחכה לראות
                        זה יכול להיות אתה ,
                        זה יכול להיות אנחנו
                        אנחנו יודעים שזה נכון ,
                        אנחנו צריכים לסמוך
                        הכל תלוי בי היום ,
                        איך שאתה להתנהג
                        יכול לעשות את העמוד הראשון של מחר
                        האם יש משהו שהיית משנה
                        לו היית יודע שאתה על הבמה העולמית?
                        אין יותר לברוח
                        העולם מחכה שתשמע את השיחה
                        האם תבחר לשנות הכל?
                        זה יכול להיות אתה ,
                        זה יכול להיות אנחנו
                        מה שאתה יכול לעשות ,
                        זה מפואר
                        העולם מחכה לראות
                        זה יכול להיות אתה ,
                        זה יכול להיות אנחנו
                        אנחנו יודעים שזה נכון ,
                        אנחנו צריכים לסמוך
                        הכל תלוי בי
                        תפסיק לקחת את עצמך כמובן מאליו
                        כל המתנות שקיבלת מעשה חסד
                        לאחר ניתן לחוש ברחבי הפלנטה
                        אין הכחשה שאתה כל כך חיוני לאנשים שאתה בא מהם
                        כולם מקווים שאתה תהיה האחד

                        טרנסלייט אז זה בהתאם...🤭

                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • chagit03C מנותק
                          chagit03C מנותק
                          chagit03
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #328

                          רואים שזה מהטרנסלייט ...🤦
                          אבל זה עדיין עוזר לי מאוד תודה

                          לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                          (עדן מאירי)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • chagit03C chagit03 התייחס לנושא זה ב
                          • שלומי 0ש מנותק
                            שלומי 0ש מנותק
                            שלומי 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #329

                            שיר באנגלית. נחמד... מזכיר את השירים באנגלית שלו אותו סגנון שומעים שזה איצי וולדנר
                            אפשר את הקליפ להורדה?!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מרבמ מנותק
                              מרבמ מנותק
                              מרב
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #330

                              מישהו יודע אים המופע של יעקב שוואקי בדי סיטי מעורב כי אני ממש רוצה ללכת
                              תודה

                              "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                              "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                              מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • מרבמ מרב

                                מישהו יודע אים המופע של יעקב שוואקי בדי סיטי מעורב כי אני ממש רוצה ללכת
                                תודה

                                מנאשששמ מנותק
                                מנאשששמ מנותק
                                מנאששש
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #331

                                @מרב
                                @ברוריה אמר ביעקב שוואקי:

                                @מני-מני מעניין מה לגבי הפרדה לא כתוב על זה כלום

                                @Chi אמר ביעקב שוואקי:

                                @ברוריה בד"כ המופעים שלו מעורבים
                                זה מה שזכור לי....

                                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                הטכניקה באה מעצמה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ב. ב.ב ב. ב.

                                  @chagit03 בכיף!
                                  הנוף הוא תמיד הגבוה ביותר
                                  עומד על כתפי ענקים
                                  איך יכולנו בכלל להשוות
                                  לזקנים חכמים וכל כך אדוקים
                                  אבל בשעה זו כוחו של אדם אחד
                                  אף דור לא ראה מעולם
                                  האם אתה יודע
                                  מה יכול להיות מעשה אחד טהור?
                                  זה יכול להיות אתה ,
                                  זה יכול להיות אנחנו
                                  מה שאתה יכול לעשות ,
                                  זה מפואר
                                  העולם מחכה לראות
                                  זה יכול להיות אתה ,
                                  זה יכול להיות אנחנו
                                  אנחנו יודעים שזה נכון ,
                                  אנחנו צריכים לסמוך
                                  הכל תלוי בי היום ,
                                  איך שאתה להתנהג
                                  יכול לעשות את העמוד הראשון של מחר
                                  האם יש משהו שהיית משנה
                                  לו היית יודע שאתה על הבמה העולמית?
                                  אין יותר לברוח
                                  העולם מחכה שתשמע את השיחה
                                  האם תבחר לשנות הכל?
                                  זה יכול להיות אתה ,
                                  זה יכול להיות אנחנו
                                  מה שאתה יכול לעשות ,
                                  זה מפואר
                                  העולם מחכה לראות
                                  זה יכול להיות אתה ,
                                  זה יכול להיות אנחנו
                                  אנחנו יודעים שזה נכון ,
                                  אנחנו צריכים לסמוך
                                  הכל תלוי בי
                                  תפסיק לקחת את עצמך כמובן מאליו
                                  כל המתנות שקיבלת מעשה חסד
                                  לאחר ניתן לחוש ברחבי הפלנטה
                                  אין הכחשה שאתה כל כך חיוני לאנשים שאתה בא מהם
                                  כולם מקווים שאתה תהיה האחד

                                  טרנסלייט אז זה בהתאם...🤭

                                  A מנותק
                                  A מנותק
                                  Ayelet 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #332

                                  @ב-ב אפשר את המילים באנגלית?

                                  מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • A Ayelet 0

                                    @ב-ב אפשר את המילים באנגלית?

                                    מנאשששמ מנותק
                                    מנאשששמ מנותק
                                    מנאששש
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                                    #333

                                    @Ayelet-0
                                    זה מטרנסליט. אז לכאורה תעשי תרגום הפוך
                                    וזה יהיה המקור.

                                    The view is always the highest
                                    Standing on the shoulders of giants
                                    How could we even compare
                                    For wise and so pious elders
                                    But at this time the power of one man
                                    No generation has ever seen
                                    Do you know
                                    What can one pure act be?
                                    it could be you
                                    It could be us
                                    what you can do,
                                    It is magnificent
                                    The world is waiting to see
                                    it could be you
                                    It could be us
                                    We know it's true,
                                    We have to trust
                                    Everything depends on me today,
                                    the way you behave
                                    Could make tomorrow's front page
                                    Is there anything you would change?
                                    If you knew you were on the world stage?
                                    There is no more running away
                                    The world is waiting for you to hear the call
                                    Will you choose to change everything?
                                    it could be you
                                    It could be us
                                    what you can do,
                                    It is magnificent
                                    The world is waiting to see
                                    it could be you
                                    It could be us
                                    We know it's true,
                                    We have to trust
                                    It all depends on me
                                    Stop taking yourself for granted
                                    All the gifts you received were an act of kindness
                                    After can be felt around the planet
                                    There is no denying that you are so essential to the people you come from
                                    Everyone hopes you'll be the one

                                    ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                    הטכניקה באה מעצמה.

                                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • מנאשששמ מנאששש

                                      @Ayelet-0
                                      זה מטרנסליט. אז לכאורה תעשי תרגום הפוך
                                      וזה יהיה המקור.

                                      The view is always the highest
                                      Standing on the shoulders of giants
                                      How could we even compare
                                      For wise and so pious elders
                                      But at this time the power of one man
                                      No generation has ever seen
                                      Do you know
                                      What can one pure act be?
                                      it could be you
                                      It could be us
                                      what you can do,
                                      It is magnificent
                                      The world is waiting to see
                                      it could be you
                                      It could be us
                                      We know it's true,
                                      We have to trust
                                      Everything depends on me today,
                                      the way you behave
                                      Could make tomorrow's front page
                                      Is there anything you would change?
                                      If you knew you were on the world stage?
                                      There is no more running away
                                      The world is waiting for you to hear the call
                                      Will you choose to change everything?
                                      it could be you
                                      It could be us
                                      what you can do,
                                      It is magnificent
                                      The world is waiting to see
                                      it could be you
                                      It could be us
                                      We know it's true,
                                      We have to trust
                                      It all depends on me
                                      Stop taking yourself for granted
                                      All the gifts you received were an act of kindness
                                      After can be felt around the planet
                                      There is no denying that you are so essential to the people you come from
                                      Everyone hopes you'll be the one

                                      A מנותק
                                      A מנותק
                                      Ayelet 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #334

                                      @מנאששש נחמד לא הכי מדוייק

                                      A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • A Ayelet 0

                                        @מנאששש נחמד לא הכי מדוייק

                                        A מנותק
                                        A מנותק
                                        Ayelet 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #335
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שלומי 0ש מנותק
                                          שלומי 0ש מנותק
                                          שלומי 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #336

                                          יעקב שוואקי הוציא עוד סינגל קליפ בשם ברוך השם סאיז שבת...
                                          מי שיכול שיעלה...

                                          chagit03C ע 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול