נספח | תגובות לראיון עם דוד בן ארזה
-
ראיון מאלף!!
-
@רבקה ואייי ראיון הזוי איזה נשמה טובה דוד!!! ורבקה על הראיון כל שאלה מענינת ומרתקת
-
מטורף איזה השקעה מגניב כל שאלה יהלום שלא נדבר על דוד שהוא יהלום הכי יקר בעולם המוזיקה
בקיצור מטורף ומיוחדש? האם דוד ראה את הראיון כאן בפורום?
-
מטורף איזה השקעה מגניב כל שאלה יהלום שלא נדבר על דוד שהוא יהלום הכי יקר בעולם המוזיקה
בקיצור מטורף ומיוחדש? האם דוד ראה את הראיון כאן בפורום?
-
@שמעון-2 אמר בנספח | תגובות לראיון עם דוד בן ארזה:
ש? האם דוד ראה את הראיון כאן בפורום?
מאמינה שיראה. הוא מכיר את האשכול שלו בפורום.
-
@שמעון-2 אמר בנספח | תגובות לראיון עם דוד בן ארזה:
@רבקה מענין! הוא צופה בזה? כי שלחתי לו כבר פעם קישור לנושא שלו בפורום!
לא יודעת אם הוא צופה בזה, אבל אמר לי שהוא נתקל בו פעם ונהנה לקרוא אותו.
לא חושבת שכזמר יש לו זמן להתעדכן באשכול שלו... מאמינה שמדיי פעם, כמו כל זמר, הוא עובר על תגובות. לא משו מעבר.
-
@שמעון-2 אמר בנספח | תגובות לראיון עם דוד בן ארזה:
@רבקה מענין! הוא צופה בזה? כי שלחתי לו כבר פעם קישור לנושא שלו בפורום!
לא יודעת אם הוא צופה בזה, אבל אמר לי שהוא נתקל בו פעם ונהנה לקרוא אותו.
לא חושבת שכזמר יש לו זמן להתעדכן באשכול שלו... מאמינה שמדיי פעם, כמו כל זמר, הוא עובר על תגובות. לא משו מעבר.
@רבקה סליחה שאני מגיב באיחור. אבל מידיעה אישית זמרים נכנסים לפורום הזה. כן צריכים להיות גאים בזה. אני יודע בוודאות שנמואל נכנס. יובל סטופל נכנס. אבי אילסון נכנס. כמובן לא כל יום אבל נכנסים מדי פעם...
לגבי דוד אני יודע שהוא נכנס לראות את הפרשנות שהעליתי אתמול. ואני מאמין שהוא ראה גם את הריאיון עליו..
במיוחד אחד כמו דוד שלא מחזיק טיבותא לנפשיה של איש עסוק.. אלא באמת מענטש.
@שמעון-2 לאף אדם אין רשות להגיד שיר מגעיל. אבל כן אומרים "את השיר הזה פחות אהבתי" או "רואים שכאן השקיעו פחות" זה נותן לזמרים משוב. מה הקהל אוהב.... וזה חשוב מאוד.. -
@רבקה סליחה שאני מגיב באיחור. אבל מידיעה אישית זמרים נכנסים לפורום הזה. כן צריכים להיות גאים בזה. אני יודע בוודאות שנמואל נכנס. יובל סטופל נכנס. אבי אילסון נכנס. כמובן לא כל יום אבל נכנסים מדי פעם...
לגבי דוד אני יודע שהוא נכנס לראות את הפרשנות שהעליתי אתמול. ואני מאמין שהוא ראה גם את הריאיון עליו..
במיוחד אחד כמו דוד שלא מחזיק טיבותא לנפשיה של איש עסוק.. אלא באמת מענטש.
@שמעון-2 לאף אדם אין רשות להגיד שיר מגעיל. אבל כן אומרים "את השיר הזה פחות אהבתי" או "רואים שכאן השקיעו פחות" זה נותן לזמרים משוב. מה הקהל אוהב.... וזה חשוב מאוד..פוסט זה נמחק! -
@רבקה סליחה שאני מגיב באיחור. אבל מידיעה אישית זמרים נכנסים לפורום הזה. כן צריכים להיות גאים בזה. אני יודע בוודאות שנמואל נכנס. יובל סטופל נכנס. אבי אילסון נכנס. כמובן לא כל יום אבל נכנסים מדי פעם...
לגבי דוד אני יודע שהוא נכנס לראות את הפרשנות שהעליתי אתמול. ואני מאמין שהוא ראה גם את הריאיון עליו..
במיוחד אחד כמו דוד שלא מחזיק טיבותא לנפשיה של איש עסוק.. אלא באמת מענטש.
@שמעון-2 לאף אדם אין רשות להגיד שיר מגעיל. אבל כן אומרים "את השיר הזה פחות אהבתי" או "רואים שכאן השקיעו פחות" זה נותן לזמרים משוב. מה הקהל אוהב.... וזה חשוב מאוד..פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@רבקה סליחה שאני מגיב באיחור. אבל מידיעה אישית זמרים נכנסים לפורום הזה. כן צריכים להיות גאים בזה. אני יודע בוודאות שנמואל נכנס. יובל סטופל נכנס. אבי אילסון נכנס. כמובן לא כל יום אבל נכנסים מדי פעם...
לגבי דוד אני יודע שהוא נכנס לראות את הפרשנות שהעליתי אתמול. ואני מאמין שהוא ראה גם את הריאיון עליו..
במיוחד אחד כמו דוד שלא מחזיק טיבותא לנפשיה של איש עסוק.. אלא באמת מענטש.
@שמעון-2 לאף אדם אין רשות להגיד שיר מגעיל. אבל כן אומרים "את השיר הזה פחות אהבתי" או "רואים שכאן השקיעו פחות" זה נותן לזמרים משוב. מה הקהל אוהב.... וזה חשוב מאוד..@shin נכון בהחלט. כל הזמרים שאמרת [ובנוסף אליהם] נכנסים קצת יותר רחוק אבל מ'מיידיי פעם' כי הם לא באמת בטיימינג של זה. אבל גם הרחוק הזה נותן לנו מוטיבצייה. חוצמיזה זה לגיטימי... זמרים הם לא מלאכים וגם הם רוצים לדעת מה חושבים עליהם ואומרים עליהם. כל הזמרים עבורים על תגובות, לא משנה אפה, מיעקב שוואקי עד הפשוט ביותר.
@shin אמר בנספח | תגובות לראיון עם דוד בן ארזה:
ואני מאמין שהוא ראה גם את הריאיון עליו..
ראה, כן. לא מפליא אותי כי כל זמר שהתראיין פה קרא אחר כך את הראיון עליו.
זה לא קשור לנושא כאן, אז נא לא לדבר על זה יותר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות