דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. על המוזיקה
  3. ראיון זמרים
  4. תגובות
  5. נספח | תגובות לראיון עם דוד בן ארזה

נספח | תגובות לראיון עם דוד בן ארזה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תגובות
12 פוסטים 6 כותבים 912 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
    חסידייה אוטנטיתח מנותק
    חסידייה אוטנטית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    ראיון מאלף!!

    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • רבקהר רבקה

      נא לשים לב לתגובות ענייניות בלבד.

      מוח שליט על הלבמ מנותק
      מוח שליט על הלבמ מנותק
      מוח שליט על הלב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @רבקה ואייי ראיון הזוי איזה נשמה טובה דוד!!! ורבקה על הראיון כל שאלה מענינת ומרתקת

      אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        מטורף איזה השקעה מגניב כל שאלה יהלום שלא נדבר על דוד שהוא יהלום הכי יקר בעולם המוזיקה
        בקיצור מטורף ומיוחד

        ש? האם דוד ראה את הראיון כאן בפורום?

        רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • שמעון 2ש שמעון 2

          מטורף איזה השקעה מגניב כל שאלה יהלום שלא נדבר על דוד שהוא יהלום הכי יקר בעולם המוזיקה
          בקיצור מטורף ומיוחד

          ש? האם דוד ראה את הראיון כאן בפורום?

          רבקהר מנותק
          רבקהר מנותק
          רבקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @שמעון-2 אמר בנספח | תגובות לראיון עם דוד בן ארזה:

          ש? האם דוד ראה את הראיון כאן בפורום?

          מאמינה שיראה. הוא מכיר את האשכול שלו בפורום.

          ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

          שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • רבקהר רבקה

            @שמעון-2 אמר בנספח | תגובות לראיון עם דוד בן ארזה:

            ש? האם דוד ראה את הראיון כאן בפורום?

            מאמינה שיראה. הוא מכיר את האשכול שלו בפורום.

            שמעון 2ש מנותק
            שמעון 2ש מנותק
            שמעון 2
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @רבקה מענין! הוא צופה בזה? כי שלחתי לו כבר פעם קישור לנושא שלו בפורום!

            רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שמעון 2ש שמעון 2

              @רבקה מענין! הוא צופה בזה? כי שלחתי לו כבר פעם קישור לנושא שלו בפורום!

              רבקהר מנותק
              רבקהר מנותק
              רבקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @שמעון-2 אמר בנספח | תגובות לראיון עם דוד בן ארזה:

              @רבקה מענין! הוא צופה בזה? כי שלחתי לו כבר פעם קישור לנושא שלו בפורום!

              לא יודעת אם הוא צופה בזה, אבל אמר לי שהוא נתקל בו פעם ונהנה לקרוא אותו.

              לא חושבת שכזמר יש לו זמן להתעדכן באשכול שלו... מאמינה שמדיי פעם, כמו כל זמר, הוא עובר על תגובות. לא משו מעבר.

              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

              S תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • רבקהר רבקה

                @שמעון-2 אמר בנספח | תגובות לראיון עם דוד בן ארזה:

                @רבקה מענין! הוא צופה בזה? כי שלחתי לו כבר פעם קישור לנושא שלו בפורום!

                לא יודעת אם הוא צופה בזה, אבל אמר לי שהוא נתקל בו פעם ונהנה לקרוא אותו.

                לא חושבת שכזמר יש לו זמן להתעדכן באשכול שלו... מאמינה שמדיי פעם, כמו כל זמר, הוא עובר על תגובות. לא משו מעבר.

                S מנותק
                S מנותק
                shin
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
                #8

                @רבקה סליחה שאני מגיב באיחור. אבל מידיעה אישית זמרים נכנסים לפורום הזה. כן צריכים להיות גאים בזה. אני יודע בוודאות שנמואל נכנס. יובל סטופל נכנס. אבי אילסון נכנס. כמובן לא כל יום אבל נכנסים מדי פעם...
                לגבי דוד אני יודע שהוא נכנס לראות את הפרשנות שהעליתי אתמול. ואני מאמין שהוא ראה גם את הריאיון עליו..
                במיוחד אחד כמו דוד שלא מחזיק טיבותא לנפשיה של איש עסוק.. אלא באמת מענטש.
                @שמעון-2 לאף אדם אין רשות להגיד שיר מגעיל. אבל כן אומרים "את השיר הזה פחות אהבתי" או "רואים שכאן השקיעו פחות" זה נותן לזמרים משוב. מה הקהל אוהב.... וזה חשוב מאוד..

                ה שמעון 2ש רבקהר 3 תגובות תגובה אחרונה
                7
                • S shin

                  @רבקה סליחה שאני מגיב באיחור. אבל מידיעה אישית זמרים נכנסים לפורום הזה. כן צריכים להיות גאים בזה. אני יודע בוודאות שנמואל נכנס. יובל סטופל נכנס. אבי אילסון נכנס. כמובן לא כל יום אבל נכנסים מדי פעם...
                  לגבי דוד אני יודע שהוא נכנס לראות את הפרשנות שהעליתי אתמול. ואני מאמין שהוא ראה גם את הריאיון עליו..
                  במיוחד אחד כמו דוד שלא מחזיק טיבותא לנפשיה של איש עסוק.. אלא באמת מענטש.
                  @שמעון-2 לאף אדם אין רשות להגיד שיר מגעיל. אבל כן אומרים "את השיר הזה פחות אהבתי" או "רואים שכאן השקיעו פחות" זה נותן לזמרים משוב. מה הקהל אוהב.... וזה חשוב מאוד..

                  ה מנותק
                  ה מנותק
                  היא תשיח"ך
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • S shin

                    @רבקה סליחה שאני מגיב באיחור. אבל מידיעה אישית זמרים נכנסים לפורום הזה. כן צריכים להיות גאים בזה. אני יודע בוודאות שנמואל נכנס. יובל סטופל נכנס. אבי אילסון נכנס. כמובן לא כל יום אבל נכנסים מדי פעם...
                    לגבי דוד אני יודע שהוא נכנס לראות את הפרשנות שהעליתי אתמול. ואני מאמין שהוא ראה גם את הריאיון עליו..
                    במיוחד אחד כמו דוד שלא מחזיק טיבותא לנפשיה של איש עסוק.. אלא באמת מענטש.
                    @שמעון-2 לאף אדם אין רשות להגיד שיר מגעיל. אבל כן אומרים "את השיר הזה פחות אהבתי" או "רואים שכאן השקיעו פחות" זה נותן לזמרים משוב. מה הקהל אוהב.... וזה חשוב מאוד..

                    שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10
                    פוסט זה נמחק!
                    S תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שמעון 2ש שמעון 2

                      פוסט זה נמחק!

                      S מנותק
                      S מנותק
                      shin
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
                      #11
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • S shin

                        @רבקה סליחה שאני מגיב באיחור. אבל מידיעה אישית זמרים נכנסים לפורום הזה. כן צריכים להיות גאים בזה. אני יודע בוודאות שנמואל נכנס. יובל סטופל נכנס. אבי אילסון נכנס. כמובן לא כל יום אבל נכנסים מדי פעם...
                        לגבי דוד אני יודע שהוא נכנס לראות את הפרשנות שהעליתי אתמול. ואני מאמין שהוא ראה גם את הריאיון עליו..
                        במיוחד אחד כמו דוד שלא מחזיק טיבותא לנפשיה של איש עסוק.. אלא באמת מענטש.
                        @שמעון-2 לאף אדם אין רשות להגיד שיר מגעיל. אבל כן אומרים "את השיר הזה פחות אהבתי" או "רואים שכאן השקיעו פחות" זה נותן לזמרים משוב. מה הקהל אוהב.... וזה חשוב מאוד..

                        רבקהר מנותק
                        רבקהר מנותק
                        רבקה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @shin נכון בהחלט. כל הזמרים שאמרת [ובנוסף אליהם] נכנסים קצת יותר רחוק אבל מ'מיידיי פעם' כי הם לא באמת בטיימינג של זה. אבל גם הרחוק הזה נותן לנו מוטיבצייה. חוצמיזה זה לגיטימי... זמרים הם לא מלאכים וגם הם רוצים לדעת מה חושבים עליהם ואומרים עליהם. כל הזמרים עבורים על תגובות, לא משנה אפה, מיעקב שוואקי עד הפשוט ביותר.

                        @shin אמר בנספח | תגובות לראיון עם דוד בן ארזה:

                        ואני מאמין שהוא ראה גם את הריאיון עליו..

                        ראה, כן. לא מפליא אותי כי כל זמר שהתראיין פה קרא אחר כך את הראיון עליו.

                        זה לא קשור לנושא כאן, אז נא לא לדבר על זה יותר.

                        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות
                        תגובה
                        • תגובה כנושא
                        התחברו כדי לפרסם תגובה
                        • מהישן לחדש
                        • מהחדש לישן
                        • הכי הרבה הצבעות


                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • לא נקרא 0
                        • פוסטים אחרונים
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • שליחת פנייה לניהול