דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.0k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Y מנותק
    Y מנותק
    yaakov
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #701

    @גיטריסטית
    ירידה ירידה ירידה
    עליה עליה עליה
    ירידה ירידה ירידה ירידה
    לצורך עליה
    ירידה ירידה ירידה
    עליה עליה עליה
    ירידה ירידה ירידה ירידה
    לצורך עליה
    איין פיס לייג אראפ אראפ אראפ
    די צווייטע לייג ארויף ארויף
    א יעדער פאלט אמאל אראפ
    הייב דיך אויף ארויף
    אויב מען פאלט מען הייבט זיך אויף
    דאן ווערן זדונות נאך זכיות
    יעדע קוק'ל יעדע טריק'ל
    ווערט א הייליגער ארטיקל
    אך... געפאלן הייב זיך אויף
    דריי צוריק דעם שרויף
    הייב זיך אויף און גיי ווייטער
    (ווייטער ווייטער...)
    וויפיל מאל איך נעם זיך אונטער
    אין נאטור איז דא א ווינטער
    נישט אייביג די זון טוט שיינען
    מוז איך מיר שנעל דערמאנען
    אך... געפאלן הייב זיך אויף
    דריי צוריק דעם שרויף
    ירידה לצורך עליה
    •••
    ירידה ירידה
    לצורך עליה לצורך עליה
    ירידה ירידה
    עליה עליה...
    ירידה ירידה ירידה ירידה
    לצורך עליה
    ירידה ירידה ירידה
    עליה עליה עליה
    ירידה ירידה ירידה
    לצורך עליה
    איין פיס לייג אראפ אראפ אראפ
    די צווייטע לייג ארויף ארויף ארויף
    א יעדער פאלט אמאל
    צו שטייגן אויף ארויף
    ווען מען פאלט מען הייבט זיך אויף
    דאן ווערן זדונות נאך זכיות
    יעדע ברעקל יעדע פלעקל
    ווערט ווערט אט אט באלד עליות
    אך... געפאלן הייב זיך אויף
    דריי צוריק דעם שרויף
    הייב זיך אויף און גיי ווייטער
    (ווייטער ווייטער...)
    וויפיל מאל איך נעם זיך אונטער
    אין נאטור איז דא א ווינטער
    נישט אייביג די זון טוט שיינען
    מוז איך מיר שנעל דערמאנען
    אך... געפאלן הייב זיך אויף
    דריי צוריק דעם שרויף
    ירידה ירידה לצורך עליה
    ירידה ירידה לצורך עליה
    ירידה ירידה לצורך עליה
    לצורך עליה
    ירידה ירידה לצורך עליה
    ירידה ירידה לצורך עליה
    ירידה ירידה לצורך עליה
    לצורך עליה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • פ מנותק
      פ מנותק
      פישל 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #702
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • davidovskD מנותק
        davidovskD מנותק
        davidovsk
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #703

        אפשר את המילים של טאטעלע

        "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
        ג'רארד ויי

        Y 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • שיראלש שיראל

          @אייצ-ית
          L’chaim

          Can’t you see the world is turning
          Turning to ashes ’cause fire is burning
          Bad news, they make you feel like you can’t be happy
          And so I came to make you scream L’chaim

          We wanna thank everybody for coming out here Today
          It’s gonna be a wonderful wonderful wonderful event
          And hold on for motion sickness, please

          Ignore every situation and occupation
          Of all your happiness
          Just like a wedding or your Bar Mitzvah, be a Baal Simcha
          And shout with thankfulness
          Ok come on are you ready
          Ok come on are you ready
          Ok we are locked and steady
          Five, four, three
          You better stand for him
          You better rock for him
          You better love him, thank him
          Everybody now scream L’chaim

          Yea, Look
          Even if the world tells you different
          You can attain happiness and change in an instant
          Inner peace, real joy, no catch
          We live in disbelief ’cause we ain’t been there yet, check
          Like Avraham guided by the kishkas
          God brings the outcome, you only need a rib cage
          No walls, barriers and no blockage
          Just move straight ahead, don’t give yourself an option
          The time tick tocks and if you aint got a watch then
          Life passes by forgetting that he is watching
          To life
          Toast to the most high
          We celebrate life
          So L’chaim worldwide

          Ok come on are you ready
          Ok come on are you ready
          Ok we are locked and steady
          Five, four, three
          We gotta dance for him
          We wave our hands for him
          We better serve him, hear him
          Everybody now scream L’chaim

          Can’t you see the world is turning
          Turning to ashes ’cause fire is burning
          Bad news, they make you feel like you can’t be happy
          And so I came to make you scream L’chaim

          So put your hands up
          You better get up
          So put your hands up
          You better get up and scream

          מומחה לקליפיםמ מנותק
          מומחה לקליפיםמ מנותק
          מומחה לקליפים
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #704

          @שיראל אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

          @אייצ-ית
          L’chaim

          Can’t you see the world is turning
          Turning to ashes ’cause fire is burning
          Bad news, they make you feel like you can’t be happy
          And so I came to make you scream L’chaim

          We wanna thank everybody for coming out here Today
          It’s gonna be a wonderful wonderful wonderful event
          And hold on for motion sickness, please

          Ignore every situation and occupation
          Of all your happiness
          Just like a wedding or your Bar Mitzvah, be a Baal Simcha
          And shout with thankfulness
          Ok come on are you ready
          Ok come on are you ready
          Ok we are locked and steady
          Five, four, three
          You better stand for him
          You better rock for him
          You better love him, thank him
          Everybody now scream L’chaim

          Yea, Look
          Even if the world tells you different
          You can attain happiness and change in an instant
          Inner peace, real joy, no catch
          We live in disbelief ’cause we ain’t been there yet, check
          Like Avraham guided by the kishkas
          God brings the outcome, you only need a rib cage
          No walls, barriers and no blockage
          Just move straight ahead, don’t give yourself an option
          The time tick tocks and if you aint got a watch then
          Life passes by forgetting that he is watching
          To life
          Toast to the most high
          We celebrate life
          So L’chaim worldwide

          Ok come on are you ready
          Ok come on are you ready
          Ok we are locked and steady
          Five, four, three
          We gotta dance for him
          We wave our hands for him
          We better serve him, hear him
          Everybody now scream L’chaim

          Can’t you see the world is turning
          Turning to ashes ’cause fire is burning
          Bad news, they make you feel like you can’t be happy
          And so I came to make you scream L’chaim

          So put your hands up
          You better get up
          So put your hands up
          You better get up and scream

          אפשר תרגום לעברית

          תעקבו אחרי
          עושה ביקורות קליפים סופר מעניינות

          https://katzr.net/601f34

          תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • davidovskD davidovsk

            אפשר את המילים של טאטעלע

            Y מנותק
            Y מנותק
            yaakov
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #705
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Y מנותק
              Y מנותק
              yaakov
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי yaakov
              #706
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

                @שיראל אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                @אייצ-ית
                L’chaim

                Can’t you see the world is turning
                Turning to ashes ’cause fire is burning
                Bad news, they make you feel like you can’t be happy
                And so I came to make you scream L’chaim

                We wanna thank everybody for coming out here Today
                It’s gonna be a wonderful wonderful wonderful event
                And hold on for motion sickness, please

                Ignore every situation and occupation
                Of all your happiness
                Just like a wedding or your Bar Mitzvah, be a Baal Simcha
                And shout with thankfulness
                Ok come on are you ready
                Ok come on are you ready
                Ok we are locked and steady
                Five, four, three
                You better stand for him
                You better rock for him
                You better love him, thank him
                Everybody now scream L’chaim

                Yea, Look
                Even if the world tells you different
                You can attain happiness and change in an instant
                Inner peace, real joy, no catch
                We live in disbelief ’cause we ain’t been there yet, check
                Like Avraham guided by the kishkas
                God brings the outcome, you only need a rib cage
                No walls, barriers and no blockage
                Just move straight ahead, don’t give yourself an option
                The time tick tocks and if you aint got a watch then
                Life passes by forgetting that he is watching
                To life
                Toast to the most high
                We celebrate life
                So L’chaim worldwide

                Ok come on are you ready
                Ok come on are you ready
                Ok we are locked and steady
                Five, four, three
                We gotta dance for him
                We wave our hands for him
                We better serve him, hear him
                Everybody now scream L’chaim

                Can’t you see the world is turning
                Turning to ashes ’cause fire is burning
                Bad news, they make you feel like you can’t be happy
                And so I came to make you scream L’chaim

                So put your hands up
                You better get up
                So put your hands up
                You better get up and scream

                אפשר תרגום לעברית

                תהילה  כהן 0ת מנותק
                תהילה  כהן 0ת מנותק
                תהילה כהן 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #707

                @מומחה-לקליפים אתה לא רואה שהעולם מתהפך
                הופכים לאפר כי אש בוערת
                חדשות רעות, הן גורמות לך להרגיש שאתה לא יכול להיות מאושר
                אז באתי לגרום לך לצרוח לחיים

                אנחנו רוצים להודות לכולם שהגיעו לכאן היום
                זה הולך להיות אירוע נפלא נפלא
                ותחזיק מעמד במחלת תנועה, בבקשה

                התעלם מכל מצב ועיסוק
                מכל האושר שלך
                בדיוק כמו חתונה או בר המצווה שלך, תהיה בעל שמחה
                ותצעק בהודיה
                אוקיי יאללה אתה מוכן
                אוקיי יאללה אתה מוכן
                אוקי אנחנו נעולים ויציבים
                חמש, ארבע, שלוש
                כדאי שתעמוד בשבילו
                כדאי שתתרוקן בשבילו
                כדאי שתאהבי אותו, תודה לו
                כולם עכשיו צועקים לחיים

                כן, תראה
                גם אם העולם אומר לך אחרת
                אתה יכול להשיג אושר ושינוי ברגע
                שלווה פנימית, שמחה אמיתית, ללא תפיסה
                אנחנו חיים בחוסר אמון כי עוד לא היינו שם, בדוק
                כמו אברהם בהדרכת הקישקים
                אלוהים מביא את התוצאה, אתה צריך רק כלוב צלעות
                ללא קירות, מחסומים וללא חסימה
                פשוט זז ישר קדימה, אל תיתן לעצמך אפשרות
                הזמן מתקתק, ואם אין לך שעון אז
                החיים חולפים בשוכחים שהוא צופה
                לחיים
                טוסט לגבוה ביותר
                אנחנו חוגגים את החיים
                אז לחיים ברחבי העולם

                אוקיי יאללה אתה מוכן
                אוקיי יאללה אתה מוכן
                אוקי אנחנו נעולים ויציבים
                חמש, ארבע, שלוש
                אנחנו חייבים לרקוד בשבילו
                אנחנו מניפים לו את הידיים
                מוטב שנשרת אותו, נשמע אותו
                כולם עכשיו צועקים לחיים

                אתה לא רואה שהעולם מתהפך
                הופכים לאפר כי אש בוערת
                חדשות רעות, הן גורמות לך להרגיש שאתה לא יכול להיות מאושר
                אז באתי לגרום לך לצרוח לחיים

                אז תרים ידיים
                כדאי שתקום
                אז תרים ידיים
                כדאי שתקום ותצעק

                אין דבר צועק יותר משתיקה‼️

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • מיכל cמ מנותק
                  מיכל cמ מנותק
                  מיכל c
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #708

                  יש למישהו את המילים לשיר החייל הזה של אצא שאיציק דדיה שר?
                  תודה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • davidovskD davidovsk

                    אפשר את המילים של טאטעלע

                    Y מנותק
                    Y מנותק
                    yaakov
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #709

                    @davidovsk 48ae8981-f375-42bc-a1d2-d3c231ab8f80-טאטאלע.pdf

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • א רקידה'לעא מנותק
                      א רקידה'לעא מנותק
                      א רקידה'לע
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #710

                      אפשר בבקשה מילים ביידיש לשיר בערל של מאטי אילאוויטש?
                      @אילאוויטשער-חסיד @yaakov ?

                      ניגון חסידי מחזק את התקווה והביטחון, מביא שמחה ומעמיד את הבית ואת בני הבית בקרן אורה.
                      ~הרבי הרש''ב

                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א רקידה'לעא א רקידה'לע

                        אפשר בבקשה מילים ביידיש לשיר בערל של מאטי אילאוויטש?
                        @אילאוויטשער-חסיד @yaakov ?

                        Y מנותק
                        Y מנותק
                        yaakov
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי yaakov
                        #711

                        @א-רקידה-לע ער וויל זיין א גוטער מאן
                        ער זאגן דעם ווייב איך האב א פלאן
                        איך ווייס ס'איז ערב שבת און דו האסט נאך אזויפיל וואס צו טון,
                        ארויס העלפן דיר איך גיי
                        איך וועל גיין אין גראסעריי
                        און איך וועל אויכעט מיטנעמען אונזער פינף יעריג זון.

                        ווי נאר ער זעצט זיך אריין אין קאר
                        הייבט זיך אן די פּיין און צער
                        דאס קינד שרייט איך וויל נישט גיין נאר אויב מאמי קומט,
                        ער זעצט זיך אראפ, ער שטעלט זיך אויף
                        די פענסטער אראפ, די פענסטער ארויף
                        איך דארף צו עסן, צינד אן מוזיק, דורכאויס דעם גאנצען וועג ער ברומט.

                        דער טאטע טוט די ליפן קייען
                        דער טאטע וויל זיך נעמען שרייען
                        מיין טייער קינד וואס גיבסטו אזא איבערקער'ל,
                        צום קינד ער גיט זיך א דריי ארום
                        און שטילערהייט גיט ער א ברום
                        "איך בעט דיך, האלט דיך רואיג, בערל".
                        ∞
                        ענדליך אין געשעפט מען שטייט
                        ס'איז ערב שבת איבערגעדרייט
                        שעפעלע כאפ אן מיין האנט דו זאלסט דיך נישט פארלירן,
                        דאס אינגל אבער ווי א קעגנער
                        נעמט זיך לויפן צו די וועגענער
                        טאטי לאמיר נעמען א וואגן און איך וויל עס פירן...

                        נאך איידער דער טאטע א ווארט ער גיבט
                        דאס קינד א וואגן ער שטיפט און שלעפט
                        זעצט אריין אין קונים, יעדער שרייט 'קוק ווי דו גייסט',
                        עס הייבן אן פליען זאכן
                        זעקלעך טראסקען, פלעשלעך קראכן
                        און דער טאטע קען קוים ווארטן צו ווערן אויסגעלייזט.

                        דער טאטע טוט די ליפן קייען
                        דער טאטע וויל זיך נעמען שרייען
                        מיין טייער קינד וואס מאכסטו מיר דאס לעבן אזוי שווער'ל,
                        צום קינד ער גיט זיך א דריי ארום
                        און שטילערהייט גיט ער א ברום
                        "אוי, איך בעט דיך, האלט דיך רואיג, בערל".
                        ∞
                        ביים באצאלן אט מען האלט

                        פלוצלינג אודך א געוואלד
                        דאס קינד ער באמערקט די אפטיילונג פון די ממתקים,
                        מיט קולות גיט ער א שריי
                        מ'דארף נאך קויפן נאשעריי
                        דער טאטע פראבירט אים בארואיגן מיט דברים רכים.

                        דאס קינד ווארפט זיך אויף דער ערד
                        דאס געשעפט ווערט איבערגעקערט
                        אפילו די בעל הבית אליין קומט אהין צו לויפן,
                        דער טאטע גיט זיך א קוק ארום
                        צענדליגע אויגן פון אומעטום
                        און טראכט צו זיך, איך מיין אז איך, קען שוין נישט מער דא קומען קויפן.

                        דער טאטע טוט די ליפן קייען
                        דער טאטע וויל זיך נעמען שרייען
                        מיין טייער קינד איך בעט דיך מיט א טרער'ל.
                        צום קינד ער גיט זיך א דריי ארום
                        און אונטער די ציין גיט ער א ברום
                        "נווו, איך בעט דיך, האלט דיך רואיג, בערל".
                        ∞
                        ער האלט שוין אויפן וועג ארויס
                        שפירט א קלאפ ער דרייט זיך אויס
                        א פרעמדער מענטש זאגט אים, ר' איד איך שטוין מיט ווינדער,
                        איך האב מיטגעהאלטן און געזען
                        אלעס וואס דא איז געשען
                        זאגטס מיר ווי נעמט מען אזא געדולד צו די קינדער.

                        דעם קלארן אמת איך זאג דיר באלד
                        איך וואלט מיך נישט איינגעהאלט
                        בלויז אייך באטראכטן, ביי מיר אין קאפ ארויף די בלוט-איז,
                        איר בייגט זיך צו אזוי כנהוג
                        'בערל האלט דיך רואיג'
                        ר' איד איך מוז אייך זאגן, איך ווייס נישט ווי אזוי איר טוט-עס.

                        דער טאטע טוט די ליפן קייען
                        און א שמייכעלע טוט זיך באנייען
                        ניין מיין פריינט לאמיר דיך געבן א ערקלער'ל,
                        צום קינד ער גיט זיך א דריי ארום
                        און שטילערהייט גיט ער א ברום
                        "מיין קינד הייסט חיים, 'איך' הייס בערל!"
                        (רק ש@אילאוויטשער-חסיד לא יכעס עליי שעניתי במקומו)

                        אילאוויטשער חסידא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • Y yaakov

                          @א-רקידה-לע ער וויל זיין א גוטער מאן
                          ער זאגן דעם ווייב איך האב א פלאן
                          איך ווייס ס'איז ערב שבת און דו האסט נאך אזויפיל וואס צו טון,
                          ארויס העלפן דיר איך גיי
                          איך וועל גיין אין גראסעריי
                          און איך וועל אויכעט מיטנעמען אונזער פינף יעריג זון.

                          ווי נאר ער זעצט זיך אריין אין קאר
                          הייבט זיך אן די פּיין און צער
                          דאס קינד שרייט איך וויל נישט גיין נאר אויב מאמי קומט,
                          ער זעצט זיך אראפ, ער שטעלט זיך אויף
                          די פענסטער אראפ, די פענסטער ארויף
                          איך דארף צו עסן, צינד אן מוזיק, דורכאויס דעם גאנצען וועג ער ברומט.

                          דער טאטע טוט די ליפן קייען
                          דער טאטע וויל זיך נעמען שרייען
                          מיין טייער קינד וואס גיבסטו אזא איבערקער'ל,
                          צום קינד ער גיט זיך א דריי ארום
                          און שטילערהייט גיט ער א ברום
                          "איך בעט דיך, האלט דיך רואיג, בערל".
                          ∞
                          ענדליך אין געשעפט מען שטייט
                          ס'איז ערב שבת איבערגעדרייט
                          שעפעלע כאפ אן מיין האנט דו זאלסט דיך נישט פארלירן,
                          דאס אינגל אבער ווי א קעגנער
                          נעמט זיך לויפן צו די וועגענער
                          טאטי לאמיר נעמען א וואגן און איך וויל עס פירן...

                          נאך איידער דער טאטע א ווארט ער גיבט
                          דאס קינד א וואגן ער שטיפט און שלעפט
                          זעצט אריין אין קונים, יעדער שרייט 'קוק ווי דו גייסט',
                          עס הייבן אן פליען זאכן
                          זעקלעך טראסקען, פלעשלעך קראכן
                          און דער טאטע קען קוים ווארטן צו ווערן אויסגעלייזט.

                          דער טאטע טוט די ליפן קייען
                          דער טאטע וויל זיך נעמען שרייען
                          מיין טייער קינד וואס מאכסטו מיר דאס לעבן אזוי שווער'ל,
                          צום קינד ער גיט זיך א דריי ארום
                          און שטילערהייט גיט ער א ברום
                          "אוי, איך בעט דיך, האלט דיך רואיג, בערל".
                          ∞
                          ביים באצאלן אט מען האלט

                          פלוצלינג אודך א געוואלד
                          דאס קינד ער באמערקט די אפטיילונג פון די ממתקים,
                          מיט קולות גיט ער א שריי
                          מ'דארף נאך קויפן נאשעריי
                          דער טאטע פראבירט אים בארואיגן מיט דברים רכים.

                          דאס קינד ווארפט זיך אויף דער ערד
                          דאס געשעפט ווערט איבערגעקערט
                          אפילו די בעל הבית אליין קומט אהין צו לויפן,
                          דער טאטע גיט זיך א קוק ארום
                          צענדליגע אויגן פון אומעטום
                          און טראכט צו זיך, איך מיין אז איך, קען שוין נישט מער דא קומען קויפן.

                          דער טאטע טוט די ליפן קייען
                          דער טאטע וויל זיך נעמען שרייען
                          מיין טייער קינד איך בעט דיך מיט א טרער'ל.
                          צום קינד ער גיט זיך א דריי ארום
                          און אונטער די ציין גיט ער א ברום
                          "נווו, איך בעט דיך, האלט דיך רואיג, בערל".
                          ∞
                          ער האלט שוין אויפן וועג ארויס
                          שפירט א קלאפ ער דרייט זיך אויס
                          א פרעמדער מענטש זאגט אים, ר' איד איך שטוין מיט ווינדער,
                          איך האב מיטגעהאלטן און געזען
                          אלעס וואס דא איז געשען
                          זאגטס מיר ווי נעמט מען אזא געדולד צו די קינדער.

                          דעם קלארן אמת איך זאג דיר באלד
                          איך וואלט מיך נישט איינגעהאלט
                          בלויז אייך באטראכטן, ביי מיר אין קאפ ארויף די בלוט-איז,
                          איר בייגט זיך צו אזוי כנהוג
                          'בערל האלט דיך רואיג'
                          ר' איד איך מוז אייך זאגן, איך ווייס נישט ווי אזוי איר טוט-עס.

                          דער טאטע טוט די ליפן קייען
                          און א שמייכעלע טוט זיך באנייען
                          ניין מיין פריינט לאמיר דיך געבן א ערקלער'ל,
                          צום קינד ער גיט זיך א דריי ארום
                          און שטילערהייט גיט ער א ברום
                          "מיין קינד הייסט חיים, 'איך' הייס בערל!"
                          (רק ש@אילאוויטשער-חסיד לא יכעס עליי שעניתי במקומו)

                          אילאוויטשער חסידא מנותק
                          אילאוויטשער חסידא מנותק
                          אילאוויטשער חסיד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #712

                          @yaakov חחחה, מחול לך😂

                          יעדע מענטש האט זיך זיין טאלאנט וואס קען מאכן די וועלט מער אינטערסאנט✨

                          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • אילאוויטשער חסידא אילאוויטשער חסיד

                            @yaakov חחחה, מחול לך😂

                            Y מנותק
                            Y מנותק
                            yaakov
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #713

                            @אילאוויטשער-חסיד 😅

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מיכל cמ מנותק
                              מיכל cמ מנותק
                              מיכל c
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #714

                              אפשר מילים לשיר 'למה שיקרת לי' של אלייצור
                              תודה

                              Y TALYT 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • מיכל cמ מיכל c

                                אפשר מילים לשיר 'למה שיקרת לי' של אלייצור
                                תודה

                                Y מנותק
                                Y מנותק
                                yaakov
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #715
                                פוסט זה נמחק!
                                מיכל cמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • Y yaakov

                                  פוסט זה נמחק!

                                  מיכל cמ מנותק
                                  מיכל cמ מנותק
                                  מיכל c
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #716
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מיכל cמ מיכל c

                                    אפשר מילים לשיר 'למה שיקרת לי' של אלייצור
                                    תודה

                                    TALYT מנותק
                                    TALYT מנותק
                                    TALY
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #717

                                    @מיכל-c אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                    אפשר מילים לשיר 'למה שיקרת לי' של אלייצור
                                    תודה

                                    בסוף הלילה קצת לפני זריחה
                                    היא לא האמינה שזה יכול להיות
                                    שנה שלמה שהיא בוכה על ילד
                                    שפתאום נעלם לה כמו חלום
                                    אמרה לו תומר זה באמת אתה?
                                    אמרה לו תומר תסתכל עלי
                                    זוכר שהבטחת לא לצאת איתם?
                                    אבל עכשיו זה מאוחר מדי
                                    פניו יפות כמו לפני הסם
                                    והוא הביט בה לא אמר דבר
                                    אמרה לו תומר זה קשה לבד
                                    ואז לפתע הוא אמר
                                    אמא למה שיקרת לי כל החיים
                                    אמא למה אמרת לי שאין אלוקים
                                    למה לי היה אסור מה שלך מותר
                                    למה אמרת שחושך אור מתוק זה מר
                                    למה לא סיפרת לי שגם לי יש אבא
                                    והוא מלא כולו באהבה?
                                    אמא עכשיו אני רואה שיש בורא עולם
                                    למה לא גילית שהוא אוהב אותי גם
                                    שהוא סולח לכל מי שמבקש
                                    שאדם יכול להשתנות ויש תקווה לכל אחד אם הוא יחזיק חזק
                                    ויתחנן כל יום להפוך לטוב מרע
                                    אמא למה מאז שהייתי קטן
                                    שמת את הפרצוף שלי רק מול מסך
                                    למה לא אמרת שיש מקום בעולם
                                    שיש שם טהרה ואנשים טובים
                                    אמא אולי אם רק היית רוצה
                                    אני ואת היינו באמת שמחים
                                    הייתי מתחתן עם אישה אחת
                                    ואולי היו לי גם ילדים
                                    ולא הייתי מכור כמו איזה כלב
                                    לסרטים ולהרואין
                                    אמא למה שיקרת לי כל החיים
                                    אמא למה אמרת לי שאין אלוקים
                                    למה לי היה אסור מה שלך מותר
                                    למה אמרת שחושך אור מתוק זה מר
                                    למה לא סיפרת שגם לי יש אבא
                                    והוא מלא כולו באהבה?
                                    אמא למה פעם כשהייתי שואל
                                    היית אומרת לי שאין אלוקים
                                    לאן כל מי שידע פה הולך
                                    ולאן מוליכים אותי?
                                    אמא זה מאוחר מדי
                                    אבל למה שיקרת לי למה?
                                    והיא אמרה לו רק תומר הלוואי
                                    הייתי יודעת

                                    אבי 0א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • TALYT TALY

                                      @מיכל-c אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                      אפשר מילים לשיר 'למה שיקרת לי' של אלייצור
                                      תודה

                                      בסוף הלילה קצת לפני זריחה
                                      היא לא האמינה שזה יכול להיות
                                      שנה שלמה שהיא בוכה על ילד
                                      שפתאום נעלם לה כמו חלום
                                      אמרה לו תומר זה באמת אתה?
                                      אמרה לו תומר תסתכל עלי
                                      זוכר שהבטחת לא לצאת איתם?
                                      אבל עכשיו זה מאוחר מדי
                                      פניו יפות כמו לפני הסם
                                      והוא הביט בה לא אמר דבר
                                      אמרה לו תומר זה קשה לבד
                                      ואז לפתע הוא אמר
                                      אמא למה שיקרת לי כל החיים
                                      אמא למה אמרת לי שאין אלוקים
                                      למה לי היה אסור מה שלך מותר
                                      למה אמרת שחושך אור מתוק זה מר
                                      למה לא סיפרת לי שגם לי יש אבא
                                      והוא מלא כולו באהבה?
                                      אמא עכשיו אני רואה שיש בורא עולם
                                      למה לא גילית שהוא אוהב אותי גם
                                      שהוא סולח לכל מי שמבקש
                                      שאדם יכול להשתנות ויש תקווה לכל אחד אם הוא יחזיק חזק
                                      ויתחנן כל יום להפוך לטוב מרע
                                      אמא למה מאז שהייתי קטן
                                      שמת את הפרצוף שלי רק מול מסך
                                      למה לא אמרת שיש מקום בעולם
                                      שיש שם טהרה ואנשים טובים
                                      אמא אולי אם רק היית רוצה
                                      אני ואת היינו באמת שמחים
                                      הייתי מתחתן עם אישה אחת
                                      ואולי היו לי גם ילדים
                                      ולא הייתי מכור כמו איזה כלב
                                      לסרטים ולהרואין
                                      אמא למה שיקרת לי כל החיים
                                      אמא למה אמרת לי שאין אלוקים
                                      למה לי היה אסור מה שלך מותר
                                      למה אמרת שחושך אור מתוק זה מר
                                      למה לא סיפרת שגם לי יש אבא
                                      והוא מלא כולו באהבה?
                                      אמא למה פעם כשהייתי שואל
                                      היית אומרת לי שאין אלוקים
                                      לאן כל מי שידע פה הולך
                                      ולאן מוליכים אותי?
                                      אמא זה מאוחר מדי
                                      אבל למה שיקרת לי למה?
                                      והיא אמרה לו רק תומר הלוואי
                                      הייתי יודעת

                                      אבי 0א מנותק
                                      אבי 0א מנותק
                                      אבי 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #718

                                      אשמח לקבל את המילים לשיר קראצ'מע של דובי מיזלעס ופינקי וובר.

                                      שרי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אבי 0א אבי 0

                                        אשמח לקבל את המילים לשיר קראצ'מע של דובי מיזלעס ופינקי וובר.

                                        שרי 0ש מנותק
                                        שרי 0ש מנותק
                                        שרי 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שרי 0
                                        #719

                                        @אבי-0 דער הייליגער רבי מאיר פרמישלאנער האט אמאל געזאגט
                                        ריבונו של עולם של עולם
                                        כאטש די זמן הגאולה איז נאך נישט דא
                                        אבער ריבנו של עולם של עולם
                                        ריבונו של עולם של עולם
                                        כאטש די זמן הגאולה איז נאך נישט דא
                                        אבער ריבנו של עולם של עולם
                                        ביזען קרעטשמע דארף מען אויך א טרינק
                                        ווייל די גרויסע גלות איז דאך גארנישט גרינג
                                        אוי ריבנו של עולם של עולם
                                        אוי ביזען קרעטשמע דארף מען אויך א טרינק
                                        ווייל די גרויסע גלות איז דאך גארנישט גרינג
                                        אוי ריבנו של עולם של עולם
                                        דער הייליגער רבי מאיר פרמישלאנער האט אמאל געזאגט
                                        אוי ריבונו של עולם של עולם
                                        כאטש די זמן הגאולה איז נאך נישט דא
                                        אבער ריבנו של עולם של עולם
                                        אוי ביזען קרעטשמע דארף מען אויך א טרינק
                                        ווייל די גרויסע גלות איז דאך גארנישט גרינג
                                        אוי ריבנו של עולם של עולם
                                        אוי ביזען קרעטשמע דארף מען אויך א טרינק
                                        ווייל די גרויסע גלות איז דאך גארנישט גרינג
                                        אוי ריבנו של עולם של עולם
                                        לא עת האסף המקנה
                                        כאטש די צייט איז נאכנישט דא
                                        הארציגער טאטע די געב אינץ שוין
                                        ווייל ווער נאך ווי א טאטע אליין ווייסט
                                        וואס איז פאר זיין קינד די איינציגסטע טרייסט
                                        השקו השקו הצאן
                                        ביזען קרעטשמע דארף מען אויך א טרינק
                                        ווייל די גרויסע גלות איז דאך גארנישט גרינג
                                        אוי ריבנו של עולם של עולם
                                        ביזען קרעטשמע דארף מען אויך א טרינק
                                        ווייל די גרויסע גלות איז דאך גארנישט גרינג
                                        אוי ריבנו של עולם של עולם
                                        ריבנו של עולם
                                        אוי אוי אוי לא לא לא לא לאם
                                        אוי אוי אוי לא לא לא לא לאם
                                        אוי אוי אוי
                                        אוי אוי אוי
                                        אוי אוי אוי לא לא לא לא לאם
                                        אוי אוי אוי לא לא לא לא לאם
                                        אוי אוי אוי
                                        אוי אוי אוי
                                        ביזען קרעטשמע דארף מען אויך א טרינק

                                        מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                        אבי 0א י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שרי 0ש שרי 0

                                          @אבי-0 דער הייליגער רבי מאיר פרמישלאנער האט אמאל געזאגט
                                          ריבונו של עולם של עולם
                                          כאטש די זמן הגאולה איז נאך נישט דא
                                          אבער ריבנו של עולם של עולם
                                          ריבונו של עולם של עולם
                                          כאטש די זמן הגאולה איז נאך נישט דא
                                          אבער ריבנו של עולם של עולם
                                          ביזען קרעטשמע דארף מען אויך א טרינק
                                          ווייל די גרויסע גלות איז דאך גארנישט גרינג
                                          אוי ריבנו של עולם של עולם
                                          אוי ביזען קרעטשמע דארף מען אויך א טרינק
                                          ווייל די גרויסע גלות איז דאך גארנישט גרינג
                                          אוי ריבנו של עולם של עולם
                                          דער הייליגער רבי מאיר פרמישלאנער האט אמאל געזאגט
                                          אוי ריבונו של עולם של עולם
                                          כאטש די זמן הגאולה איז נאך נישט דא
                                          אבער ריבנו של עולם של עולם
                                          אוי ביזען קרעטשמע דארף מען אויך א טרינק
                                          ווייל די גרויסע גלות איז דאך גארנישט גרינג
                                          אוי ריבנו של עולם של עולם
                                          אוי ביזען קרעטשמע דארף מען אויך א טרינק
                                          ווייל די גרויסע גלות איז דאך גארנישט גרינג
                                          אוי ריבנו של עולם של עולם
                                          לא עת האסף המקנה
                                          כאטש די צייט איז נאכנישט דא
                                          הארציגער טאטע די געב אינץ שוין
                                          ווייל ווער נאך ווי א טאטע אליין ווייסט
                                          וואס איז פאר זיין קינד די איינציגסטע טרייסט
                                          השקו השקו הצאן
                                          ביזען קרעטשמע דארף מען אויך א טרינק
                                          ווייל די גרויסע גלות איז דאך גארנישט גרינג
                                          אוי ריבנו של עולם של עולם
                                          ביזען קרעטשמע דארף מען אויך א טרינק
                                          ווייל די גרויסע גלות איז דאך גארנישט גרינג
                                          אוי ריבנו של עולם של עולם
                                          ריבנו של עולם
                                          אוי אוי אוי לא לא לא לא לאם
                                          אוי אוי אוי לא לא לא לא לאם
                                          אוי אוי אוי
                                          אוי אוי אוי
                                          אוי אוי אוי לא לא לא לא לאם
                                          אוי אוי אוי לא לא לא לא לאם
                                          אוי אוי אוי
                                          אוי אוי אוי
                                          ביזען קרעטשמע דארף מען אויך א טרינק

                                          אבי 0א מנותק
                                          אבי 0א מנותק
                                          אבי 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #720
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול