תזמורת או די ג'י???
-
זה תלוי לגמרי באיזה אירוע
@שמחה-הגיטריסט תראה מה כתבנו
-
זה תלוי לגמרי באיזה אירוע
@שמחה-הגיטריסט למה?
מתי זה אמור להשתנות? -
לדעתי הכי חכם וזול, לחבר מחשב עם יוטיוב למערכת הגברה, להגריל איזה מישהו שישב על המחשב, וישים שירים.
-
זה תלוי באופי האירוע ואיזה אנשים הם בעלי השמחה
דיג"י נהוג בעיקר אצל חילונים------
שכנזי קלאס לא יביא די"גי בחיים במיוחד שזה בארמונות חן.......!!!!!!!!!
[תאמת שפעם אחת ראיתי שהיה די"גי בארמונות חן אצל בעלי תשובה....] -
זה תלוי באופי האירוע ואיזה אנשים הם בעלי השמחה
דיג"י נהוג בעיקר אצל חילונים------
שכנזי קלאס לא יביא די"גי בחיים במיוחד שזה בארמונות חן.......!!!!!!!!!
[תאמת שפעם אחת ראיתי שהיה די"גי בארמונות חן אצל בעלי תשובה....]הפעם ערכתי...
להבא יש לנסח בצורה עדינה יותר ולא מזלזלת ופוגענית! -
@שרת-הרוק אמר בתזמורת או די ג'י???:
לדעתי הכי חכם וזול, לחבר מחשב עם יוטיוב למערכת הגברה, להגריל איזה מישהו שישב על המחשב, וישים שירים.
מה פתאום מי עושה כזה דבר?
זה רק בבת מצווה ואפילו זה פחותתתת -
@שרת-הרוק לא קשור כי זה סגנון אחר בחור ישיבה רציני לא יביא די ג'יי
הוא אפילו יביא זמר בזול אבל רק לא די ג'יי -
@שרת-הרוק לא קשור כי זה סגנון אחר בחור ישיבה רציני לא יביא די ג'יי
הוא אפילו יביא זמר בזול אבל רק לא די ג'ייזה ממש לא קשור בחור ישיבה שמתחבר ואוהב מוזיקה מזרחית דתית לא יביא תזמורת ממש לא למה שיהרוס לו את השמחה עים שירים שהוא לא אוהב??
-
@chagit03 אמממ לא אמרתי די ג'יי אלא אפשרות זולה יותר.
דבר שני אני רחוקה מלהיות בחור ישיבה רציני. -
@שרת-הרוק אה אוקיי אני פשוט התכוונתי מבחינת הסגנון...
ולא אמרתי שאת בחור ישיבה רק אמרתי מה הסגנון -
@chagit03 ומה שאני ניסיתי להגיד, שיש אנשים שהם סגנון אחר שיכול להיות שיעשו משהו כזה (מניסיון אישי).
-
@שרת-הרוק אמר בתזמורת או די ג'י???:
לדעתי הכי חכם וזול, לחבר מחשב עם יוטיוב למערכת הגברה, להגריל איזה מישהו שישב על המחשב, וישים שירים.
מה פתאום מי עושה כזה דבר?
זה רק בבת מצווה ואפילו זה פחותתתת -
אני חושבת שתזמורת עדיפה מדי ג'י
אני לא יודעת כל כך איך להסביר את זה בצורה הכי עדינה אבל בדי ג'י יש משהו שהוא יותר משדר זולות לקהל.
כשאומרים לי חתונה עם די ג'י מה שעולה לי לראש זה אולם חשוך , אורות מרצדים וקהל מתפרע לצלילי טראנסים
לא יודעת, מרגיש לי שזה לא מאד מכובד לחתונה כל הענין הזה...
יש תזמורות שעושות את העבודה מצוין!
זוהי דעתי, כמובן שלא חייב להסכים
-
@chagit03 אמממ לא אמרתי די ג'יי אלא אפשרות זולה יותר.
דבר שני אני רחוקה מלהיות בחור ישיבה רציני.@שרת-הרוק זה לא הקטע של בחור ישיבה בדווקא, זה הסיגנון, סגנון ישיבתי.
וזה מה שבעצם @chagit03 אמרה, משפחה ליטאית או ספרדית ישיבתית לא תביא בחיים די ג'י כי זה לא הסגנון
אבל זה העניין אחד, חוץ מיזה שתיזמורת הרבה יותר מרקידה מדי ג'י!!
זה הכלים החיים, זה האנרגיה, זה האוירה זה הכל בעצם...ו @מרב מה הכוונה שתיזמורת תהרוס??
-
אני חושבת שתזמורת עדיפה מדי ג'י
אני לא יודעת כל כך איך להסביר את זה בצורה הכי עדינה אבל בדי ג'י יש משהו שהוא יותר משדר זולות לקהל.
כשאומרים לי חתונה עם די ג'י מה שעולה לי לראש זה אולם חשוך , אורות מרצדים וקהל מתפרע לצלילי טראנסים
לא יודעת, מרגיש לי שזה לא מאד מכובד לחתונה כל הענין הזה...
יש תזמורות שעושות את העבודה מצוין!
זוהי דעתי, כמובן שלא חייב להסכים
@אין-על-מוזיקה בעיקרון זה כל הכיףףףף
אני אישית כשאומרים לי חתונה עם די ג'יי אני עפהה
וזה בינינו הכי משמח
אבל שוב זה תלוי אצל מי... -
@שרת-הרוק זה לא הקטע של בחור ישיבה בדווקא, זה הסיגנון, סגנון ישיבתי.
וזה מה שבעצם @chagit03 אמרה, משפחה ליטאית או ספרדית ישיבתית לא תביא בחיים די ג'י כי זה לא הסגנון
אבל זה העניין אחד, חוץ מיזה שתיזמורת הרבה יותר מרקידה מדי ג'י!!
זה הכלים החיים, זה האנרגיה, זה האוירה זה הכל בעצם...ו @מרב מה הכוונה שתיזמורת תהרוס??
חתונה זה יום מאוד גדול ועולם שירה זה גם דבר מאוד גדול למעלה אשלה איזה שירה שירה שבא ממקום גבוה נישרת עשרות שנים ותסתכלו איזה שירים מחזקים יותר שירים של פעם או של היום השרים של היום תוך חודש כבר לא שעוממים את זה ולכן חתונה זה יום מאוג גדול ומי שבאמת רוצה להתקרב באתו יום אז יש ענין של שימחה וריקודים ואיזה ריקודים מקרבים ריקודים שבאמת באים מי לב ולא די גי עוד פעם לא אמרתי משההוא יותר מדי סגור אלה חתונה קלאסית רגליה עם מוזיקה או קלידן
-
@שרת-הרוק זה לא הקטע של בחור ישיבה בדווקא, זה הסיגנון, סגנון ישיבתי.
וזה מה שבעצם @chagit03 אמרה, משפחה ליטאית או ספרדית ישיבתית לא תביא בחיים די ג'י כי זה לא הסגנון
אבל זה העניין אחד, חוץ מיזה שתיזמורת הרבה יותר מרקידה מדי ג'י!!
זה הכלים החיים, זה האנרגיה, זה האוירה זה הכל בעצם...ו @מרב מה הכוונה שתיזמורת תהרוס??
@קוקה-קולה אני לא אוהבת שמביאים זמר או תזמורת נחשבת, כי אז זה הופך להופעה במקום חתונה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות