דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. תזמורת או די ג'י???

תזמורת או די ג'י???

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
102 פוסטים 49 כותבים 4.7k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שרת הרוקש שרת הרוק

    לדעתי הכי חכם וזול, לחבר מחשב עם יוטיוב למערכת הגברה, להגריל איזה מישהו שישב על המחשב, וישים שירים.

    chagit03C מנותק
    chagit03C מנותק
    chagit03
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #67

    @שרת-הרוק אמר בתזמורת או די ג'י???:

    לדעתי הכי חכם וזול, לחבר מחשב עם יוטיוב למערכת הגברה, להגריל איזה מישהו שישב על המחשב, וישים שירים.

    מה פתאום מי עושה כזה דבר?
    זה רק בבת מצווה ואפילו זה פחותתתת

    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
    (עדן מאירי)

    שרת הרוקש 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • דודו בלוקהד מנותק
      דודו בלוקהד מנותק
      דודו בלוקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
      #68

      זה תלוי באופי האירוע ואיזה אנשים הם בעלי השמחה
      דיג"י נהוג בעיקר אצל חילונים------
      שכנזי קלאס לא יביא די"גי בחיים במיוחד שזה בארמונות חן.......!!!!!!!!!
      [תאמת שפעם אחת ראיתי שהיה די"גי בארמונות חן אצל בעלי תשובה....]

      בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

      מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • chagit03C מנותק
        chagit03C מנותק
        chagit03
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #69

        אין מה לומר די ג'יי זה ליותר פתוחים
        הבחורי ישיבות הרציניים בחיים לא יביאו די ג'יי רק תזמורת

        לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
        (עדן מאירי)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • דודו בלוקהד דודו בלוקה

          זה תלוי באופי האירוע ואיזה אנשים הם בעלי השמחה
          דיג"י נהוג בעיקר אצל חילונים------
          שכנזי קלאס לא יביא די"גי בחיים במיוחד שזה בארמונות חן.......!!!!!!!!!
          [תאמת שפעם אחת ראיתי שהיה די"גי בארמונות חן אצל בעלי תשובה....]

          מוזיקהמ מנותק
          מוזיקהמ מנותק
          מוזיקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #70

          @דודו-בלוקה

          הפעם ערכתי...
          להבא יש לנסח בצורה עדינה יותר ולא מזלזלת ופוגענית!

          גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • chagit03C chagit03

            @שרת-הרוק אמר בתזמורת או די ג'י???:

            לדעתי הכי חכם וזול, לחבר מחשב עם יוטיוב למערכת הגברה, להגריל איזה מישהו שישב על המחשב, וישים שירים.

            מה פתאום מי עושה כזה דבר?
            זה רק בבת מצווה ואפילו זה פחותתתת

            שרת הרוקש מנותק
            שרת הרוקש מנותק
            שרת הרוק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #71

            @chagit03 מה הבעיה?
            זה הכי משתלם.

            ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

            chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שרת הרוקש שרת הרוק

              @chagit03 מה הבעיה?
              זה הכי משתלם.

              chagit03C מנותק
              chagit03C מנותק
              chagit03
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #72

              @שרת-הרוק לא קשור כי זה סגנון אחר בחור ישיבה רציני לא יביא די ג'יי
              הוא אפילו יביא זמר בזול אבל רק לא די ג'יי

              לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
              (עדן מאירי)

              שרת הרוקש מרבמ 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • chagit03C chagit03

                @שרת-הרוק לא קשור כי זה סגנון אחר בחור ישיבה רציני לא יביא די ג'יי
                הוא אפילו יביא זמר בזול אבל רק לא די ג'יי

                שרת הרוקש מנותק
                שרת הרוקש מנותק
                שרת הרוק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #73

                @chagit03 אמממ לא אמרתי די ג'יי אלא אפשרות זולה יותר.
                דבר שני אני רחוקה מלהיות בחור ישיבה רציני.

                ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                chagit03C קוקה קולהק 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • chagit03C chagit03

                  @שרת-הרוק לא קשור כי זה סגנון אחר בחור ישיבה רציני לא יביא די ג'יי
                  הוא אפילו יביא זמר בזול אבל רק לא די ג'יי

                  מרבמ מנותק
                  מרבמ מנותק
                  מרב
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #74

                  זה ממש לא קשור בחור ישיבה שמתחבר ואוהב מוזיקה מזרחית דתית לא יביא תזמורת ממש לא למה שיהרוס לו את השמחה עים שירים שהוא לא אוהב??

                  "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                  "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שרת הרוקש שרת הרוק

                    @chagit03 אמממ לא אמרתי די ג'יי אלא אפשרות זולה יותר.
                    דבר שני אני רחוקה מלהיות בחור ישיבה רציני.

                    chagit03C מנותק
                    chagit03C מנותק
                    chagit03
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #75

                    @שרת-הרוק אה אוקיי אני פשוט התכוונתי מבחינת הסגנון...
                    ולא אמרתי שאת בחור ישיבה רק אמרתי מה הסגנון

                    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                    (עדן מאירי)

                    שרת הרוקש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • chagit03C chagit03

                      @שרת-הרוק אה אוקיי אני פשוט התכוונתי מבחינת הסגנון...
                      ולא אמרתי שאת בחור ישיבה רק אמרתי מה הסגנון

                      שרת הרוקש מנותק
                      שרת הרוקש מנותק
                      שרת הרוק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #76

                      @chagit03 ומה שאני ניסיתי להגיד, שיש אנשים שהם סגנון אחר שיכול להיות שיעשו משהו כזה (מניסיון אישי).

                      ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                      chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • שרת הרוקש שרת הרוק

                        @chagit03 ומה שאני ניסיתי להגיד, שיש אנשים שהם סגנון אחר שיכול להיות שיעשו משהו כזה (מניסיון אישי).

                        chagit03C מנותק
                        chagit03C מנותק
                        chagit03
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #77

                        @שרת-הרוק יכול להיות לא סותרת

                        לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                        (עדן מאירי)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • chagit03C chagit03

                          @שרת-הרוק אמר בתזמורת או די ג'י???:

                          לדעתי הכי חכם וזול, לחבר מחשב עם יוטיוב למערכת הגברה, להגריל איזה מישהו שישב על המחשב, וישים שירים.

                          מה פתאום מי עושה כזה דבר?
                          זה רק בבת מצווה ואפילו זה פחותתתת

                          שרת הרוקש מנותק
                          שרת הרוקש מנותק
                          שרת הרוק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #78

                          @chagit03 אמר בתזמורת או די ג'י???:

                          מה פתאום מי עושה כזה דבר?

                          ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אין על מוזיקהא מנותק
                            אין על מוזיקהא מנותק
                            אין על מוזיקה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #79

                            אני חושבת שתזמורת עדיפה מדי ג'י
                            אני לא יודעת כל כך איך להסביר את זה בצורה הכי עדינה אבל בדי ג'י יש משהו שהוא יותר משדר זולות לקהל.
                            כשאומרים לי חתונה עם די ג'י מה שעולה לי לראש זה אולם חשוך , אורות מרצדים וקהל מתפרע לצלילי טראנסים
                            לא יודעת, מרגיש לי שזה לא מאד מכובד לחתונה כל הענין הזה...
                            יש תזמורות שעושות את העבודה מצוין!
                            זוהי דעתי, כמובן שלא חייב להסכים☺

                            טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                            chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • שרת הרוקש שרת הרוק

                              @chagit03 אמממ לא אמרתי די ג'יי אלא אפשרות זולה יותר.
                              דבר שני אני רחוקה מלהיות בחור ישיבה רציני.

                              קוקה קולהק מנותק
                              קוקה קולהק מנותק
                              קוקה קולה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי קוקה קולה
                              #80

                              @שרת-הרוק זה לא הקטע של בחור ישיבה בדווקא, זה הסיגנון, סגנון ישיבתי.
                              וזה מה שבעצם @chagit03 אמרה, משפחה ליטאית או ספרדית ישיבתית לא תביא בחיים די ג'י כי זה לא הסגנון
                              אבל זה העניין אחד, חוץ מיזה שתיזמורת הרבה יותר מרקידה מדי ג'י!!
                              זה הכלים החיים, זה האנרגיה, זה האוירה זה הכל בעצם...

                              ו @מרב מה הכוונה שתיזמורת תהרוס??

                              א שרת הרוקש 2 תגובות תגובה אחרונה
                              2
                              • אין על מוזיקהא אין על מוזיקה

                                אני חושבת שתזמורת עדיפה מדי ג'י
                                אני לא יודעת כל כך איך להסביר את זה בצורה הכי עדינה אבל בדי ג'י יש משהו שהוא יותר משדר זולות לקהל.
                                כשאומרים לי חתונה עם די ג'י מה שעולה לי לראש זה אולם חשוך , אורות מרצדים וקהל מתפרע לצלילי טראנסים
                                לא יודעת, מרגיש לי שזה לא מאד מכובד לחתונה כל הענין הזה...
                                יש תזמורות שעושות את העבודה מצוין!
                                זוהי דעתי, כמובן שלא חייב להסכים☺

                                chagit03C מנותק
                                chagit03C מנותק
                                chagit03
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #81

                                @אין-על-מוזיקה בעיקרון זה כל הכיףףףף
                                אני אישית כשאומרים לי חתונה עם די ג'יי אני עפהה
                                וזה בינינו הכי משמח
                                אבל שוב זה תלוי אצל מי...

                                לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                (עדן מאירי)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • קוקה קולהק קוקה קולה

                                  @שרת-הרוק זה לא הקטע של בחור ישיבה בדווקא, זה הסיגנון, סגנון ישיבתי.
                                  וזה מה שבעצם @chagit03 אמרה, משפחה ליטאית או ספרדית ישיבתית לא תביא בחיים די ג'י כי זה לא הסגנון
                                  אבל זה העניין אחד, חוץ מיזה שתיזמורת הרבה יותר מרקידה מדי ג'י!!
                                  זה הכלים החיים, זה האנרגיה, זה האוירה זה הכל בעצם...

                                  ו @מרב מה הכוונה שתיזמורת תהרוס??

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  ארי 6 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #82

                                  חתונה זה יום מאוד גדול ועולם שירה זה גם דבר מאוד גדול למעלה אשלה איזה שירה שירה שבא ממקום גבוה נישרת עשרות שנים ותסתכלו איזה שירים מחזקים יותר שירים של פעם או של היום השרים של היום תוך חודש כבר לא שעוממים את זה ולכן חתונה זה יום מאוג גדול ומי שבאמת רוצה להתקרב באתו יום אז יש ענין של שימחה וריקודים ואיזה ריקודים מקרבים ריקודים שבאמת באים מי לב ולא די גי עוד פעם לא אמרתי משההוא יותר מדי סגור אלה חתונה קלאסית רגליה עם מוזיקה או קלידן

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • קוקה קולהק קוקה קולה

                                    @שרת-הרוק זה לא הקטע של בחור ישיבה בדווקא, זה הסיגנון, סגנון ישיבתי.
                                    וזה מה שבעצם @chagit03 אמרה, משפחה ליטאית או ספרדית ישיבתית לא תביא בחיים די ג'י כי זה לא הסגנון
                                    אבל זה העניין אחד, חוץ מיזה שתיזמורת הרבה יותר מרקידה מדי ג'י!!
                                    זה הכלים החיים, זה האנרגיה, זה האוירה זה הכל בעצם...

                                    ו @מרב מה הכוונה שתיזמורת תהרוס??

                                    שרת הרוקש מנותק
                                    שרת הרוקש מנותק
                                    שרת הרוק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #83

                                    @קוקה-קולה אני לא אוהבת שמביאים זמר או תזמורת נחשבת, כי אז זה הופך להופעה במקום חתונה...

                                    ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                                    תמר 7ת ב. ב.ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    2
                                    • שרת הרוקש שרת הרוק

                                      @קוקה-קולה אני לא אוהבת שמביאים זמר או תזמורת נחשבת, כי אז זה הופך להופעה במקום חתונה...

                                      תמר 7ת מנותק
                                      תמר 7ת מנותק
                                      תמר 7
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #84

                                      @שרת-הרוק חד משמעית!!!
                                      הייתי בחתונה עם קובי ברומר והרבה בחורים רק הסתכלו עליו ועל התזמורת של אהרלה נחשוני
                                      כמובן שזה קורה גם בחתונות עם הדיקמנים
                                      חבל,,,!! 😥 😞

                                      קוקה קולהק המאסטרו הנסתרה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • שרת הרוקש שרת הרוק

                                        @קוקה-קולה אני לא אוהבת שמביאים זמר או תזמורת נחשבת, כי אז זה הופך להופעה במקום חתונה...

                                        ב. ב.ב מנותק
                                        ב. ב.ב מנותק
                                        ב. ב.
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #85

                                        @שרת-הרוק אמר בתזמורת או די ג'י???:

                                        @קוקה-קולה אני לא אוהבת שמביאים זמר או תזמורת נחשבת, כי אז זה הופך להופעה במקום חתונה...

                                        ואז גם מגיעים אנשים מבחוץ שמוצאים איזה קשר לחתונה, העיקר להיות שם..
                                        אבל מצד שני יש אנשים שאוהבים את זה, שכולם מצלמים ומעלים בכל הסטטוסים והסטוריז, וכוווולם יודעים שהם חיתנו/התחתנו..
                                        תכל'ס אם הדי ג'יי הוא טוב ומפורסם, גם עליו יסתכלו כמו בהופעה

                                        תמר 7ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ב. ב.ב ב. ב.

                                          @שרת-הרוק אמר בתזמורת או די ג'י???:

                                          @קוקה-קולה אני לא אוהבת שמביאים זמר או תזמורת נחשבת, כי אז זה הופך להופעה במקום חתונה...

                                          ואז גם מגיעים אנשים מבחוץ שמוצאים איזה קשר לחתונה, העיקר להיות שם..
                                          אבל מצד שני יש אנשים שאוהבים את זה, שכולם מצלמים ומעלים בכל הסטטוסים והסטוריז, וכוווולם יודעים שהם חיתנו/התחתנו..
                                          תכל'ס אם הדי ג'יי הוא טוב ומפורסם, גם עליו יסתכלו כמו בהופעה

                                          תמר 7ת מנותק
                                          תמר 7ת מנותק
                                          תמר 7
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #86

                                          @ב-ב נכון
                                          אבל בתזמורת זה יותר

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול