דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. תזמורת או די ג'י???

תזמורת או די ג'י???

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
102 פוסטים 49 כותבים 4.7k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שרת הרוקש שרת הרוק

    @chagit03 אמממ לא אמרתי די ג'יי אלא אפשרות זולה יותר.
    דבר שני אני רחוקה מלהיות בחור ישיבה רציני.

    chagit03C מנותק
    chagit03C מנותק
    chagit03
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #75

    @שרת-הרוק אה אוקיי אני פשוט התכוונתי מבחינת הסגנון...
    ולא אמרתי שאת בחור ישיבה רק אמרתי מה הסגנון

    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
    (עדן מאירי)

    שרת הרוקש תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • chagit03C chagit03

      @שרת-הרוק אה אוקיי אני פשוט התכוונתי מבחינת הסגנון...
      ולא אמרתי שאת בחור ישיבה רק אמרתי מה הסגנון

      שרת הרוקש מנותק
      שרת הרוקש מנותק
      שרת הרוק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #76

      @chagit03 ומה שאני ניסיתי להגיד, שיש אנשים שהם סגנון אחר שיכול להיות שיעשו משהו כזה (מניסיון אישי).

      ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

      chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • שרת הרוקש שרת הרוק

        @chagit03 ומה שאני ניסיתי להגיד, שיש אנשים שהם סגנון אחר שיכול להיות שיעשו משהו כזה (מניסיון אישי).

        chagit03C מנותק
        chagit03C מנותק
        chagit03
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #77

        @שרת-הרוק יכול להיות לא סותרת

        לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
        (עדן מאירי)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • chagit03C chagit03

          @שרת-הרוק אמר בתזמורת או די ג'י???:

          לדעתי הכי חכם וזול, לחבר מחשב עם יוטיוב למערכת הגברה, להגריל איזה מישהו שישב על המחשב, וישים שירים.

          מה פתאום מי עושה כזה דבר?
          זה רק בבת מצווה ואפילו זה פחותתתת

          שרת הרוקש מנותק
          שרת הרוקש מנותק
          שרת הרוק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #78

          @chagit03 אמר בתזמורת או די ג'י???:

          מה פתאום מי עושה כזה דבר?

          ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אין על מוזיקהא מנותק
            אין על מוזיקהא מנותק
            אין על מוזיקה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #79

            אני חושבת שתזמורת עדיפה מדי ג'י
            אני לא יודעת כל כך איך להסביר את זה בצורה הכי עדינה אבל בדי ג'י יש משהו שהוא יותר משדר זולות לקהל.
            כשאומרים לי חתונה עם די ג'י מה שעולה לי לראש זה אולם חשוך , אורות מרצדים וקהל מתפרע לצלילי טראנסים
            לא יודעת, מרגיש לי שזה לא מאד מכובד לחתונה כל הענין הזה...
            יש תזמורות שעושות את העבודה מצוין!
            זוהי דעתי, כמובן שלא חייב להסכים☺

            טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

            chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • שרת הרוקש שרת הרוק

              @chagit03 אמממ לא אמרתי די ג'יי אלא אפשרות זולה יותר.
              דבר שני אני רחוקה מלהיות בחור ישיבה רציני.

              קוקה קולהק מנותק
              קוקה קולהק מנותק
              קוקה קולה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי קוקה קולה
              #80

              @שרת-הרוק זה לא הקטע של בחור ישיבה בדווקא, זה הסיגנון, סגנון ישיבתי.
              וזה מה שבעצם @chagit03 אמרה, משפחה ליטאית או ספרדית ישיבתית לא תביא בחיים די ג'י כי זה לא הסגנון
              אבל זה העניין אחד, חוץ מיזה שתיזמורת הרבה יותר מרקידה מדי ג'י!!
              זה הכלים החיים, זה האנרגיה, זה האוירה זה הכל בעצם...

              ו @מרב מה הכוונה שתיזמורת תהרוס??

              א שרת הרוקש 2 תגובות תגובה אחרונה
              2
              • אין על מוזיקהא אין על מוזיקה

                אני חושבת שתזמורת עדיפה מדי ג'י
                אני לא יודעת כל כך איך להסביר את זה בצורה הכי עדינה אבל בדי ג'י יש משהו שהוא יותר משדר זולות לקהל.
                כשאומרים לי חתונה עם די ג'י מה שעולה לי לראש זה אולם חשוך , אורות מרצדים וקהל מתפרע לצלילי טראנסים
                לא יודעת, מרגיש לי שזה לא מאד מכובד לחתונה כל הענין הזה...
                יש תזמורות שעושות את העבודה מצוין!
                זוהי דעתי, כמובן שלא חייב להסכים☺

                chagit03C מנותק
                chagit03C מנותק
                chagit03
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #81

                @אין-על-מוזיקה בעיקרון זה כל הכיףףףף
                אני אישית כשאומרים לי חתונה עם די ג'יי אני עפהה
                וזה בינינו הכי משמח
                אבל שוב זה תלוי אצל מי...

                לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                (עדן מאירי)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • קוקה קולהק קוקה קולה

                  @שרת-הרוק זה לא הקטע של בחור ישיבה בדווקא, זה הסיגנון, סגנון ישיבתי.
                  וזה מה שבעצם @chagit03 אמרה, משפחה ליטאית או ספרדית ישיבתית לא תביא בחיים די ג'י כי זה לא הסגנון
                  אבל זה העניין אחד, חוץ מיזה שתיזמורת הרבה יותר מרקידה מדי ג'י!!
                  זה הכלים החיים, זה האנרגיה, זה האוירה זה הכל בעצם...

                  ו @מרב מה הכוונה שתיזמורת תהרוס??

                  א מנותק
                  א מנותק
                  ארי 6 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #82

                  חתונה זה יום מאוד גדול ועולם שירה זה גם דבר מאוד גדול למעלה אשלה איזה שירה שירה שבא ממקום גבוה נישרת עשרות שנים ותסתכלו איזה שירים מחזקים יותר שירים של פעם או של היום השרים של היום תוך חודש כבר לא שעוממים את זה ולכן חתונה זה יום מאוג גדול ומי שבאמת רוצה להתקרב באתו יום אז יש ענין של שימחה וריקודים ואיזה ריקודים מקרבים ריקודים שבאמת באים מי לב ולא די גי עוד פעם לא אמרתי משההוא יותר מדי סגור אלה חתונה קלאסית רגליה עם מוזיקה או קלידן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • קוקה קולהק קוקה קולה

                    @שרת-הרוק זה לא הקטע של בחור ישיבה בדווקא, זה הסיגנון, סגנון ישיבתי.
                    וזה מה שבעצם @chagit03 אמרה, משפחה ליטאית או ספרדית ישיבתית לא תביא בחיים די ג'י כי זה לא הסגנון
                    אבל זה העניין אחד, חוץ מיזה שתיזמורת הרבה יותר מרקידה מדי ג'י!!
                    זה הכלים החיים, זה האנרגיה, זה האוירה זה הכל בעצם...

                    ו @מרב מה הכוונה שתיזמורת תהרוס??

                    שרת הרוקש מנותק
                    שרת הרוקש מנותק
                    שרת הרוק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #83

                    @קוקה-קולה אני לא אוהבת שמביאים זמר או תזמורת נחשבת, כי אז זה הופך להופעה במקום חתונה...

                    ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                    תמר 7ת ב. ב.ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                    2
                    • שרת הרוקש שרת הרוק

                      @קוקה-קולה אני לא אוהבת שמביאים זמר או תזמורת נחשבת, כי אז זה הופך להופעה במקום חתונה...

                      תמר 7ת מנותק
                      תמר 7ת מנותק
                      תמר 7
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #84

                      @שרת-הרוק חד משמעית!!!
                      הייתי בחתונה עם קובי ברומר והרבה בחורים רק הסתכלו עליו ועל התזמורת של אהרלה נחשוני
                      כמובן שזה קורה גם בחתונות עם הדיקמנים
                      חבל,,,!! 😥 😞

                      קוקה קולהק המאסטרו הנסתרה 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • שרת הרוקש שרת הרוק

                        @קוקה-קולה אני לא אוהבת שמביאים זמר או תזמורת נחשבת, כי אז זה הופך להופעה במקום חתונה...

                        ב. ב.ב מנותק
                        ב. ב.ב מנותק
                        ב. ב.
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #85

                        @שרת-הרוק אמר בתזמורת או די ג'י???:

                        @קוקה-קולה אני לא אוהבת שמביאים זמר או תזמורת נחשבת, כי אז זה הופך להופעה במקום חתונה...

                        ואז גם מגיעים אנשים מבחוץ שמוצאים איזה קשר לחתונה, העיקר להיות שם..
                        אבל מצד שני יש אנשים שאוהבים את זה, שכולם מצלמים ומעלים בכל הסטטוסים והסטוריז, וכוווולם יודעים שהם חיתנו/התחתנו..
                        תכל'ס אם הדי ג'יי הוא טוב ומפורסם, גם עליו יסתכלו כמו בהופעה

                        תמר 7ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ב. ב.ב ב. ב.

                          @שרת-הרוק אמר בתזמורת או די ג'י???:

                          @קוקה-קולה אני לא אוהבת שמביאים זמר או תזמורת נחשבת, כי אז זה הופך להופעה במקום חתונה...

                          ואז גם מגיעים אנשים מבחוץ שמוצאים איזה קשר לחתונה, העיקר להיות שם..
                          אבל מצד שני יש אנשים שאוהבים את זה, שכולם מצלמים ומעלים בכל הסטטוסים והסטוריז, וכוווולם יודעים שהם חיתנו/התחתנו..
                          תכל'ס אם הדי ג'יי הוא טוב ומפורסם, גם עליו יסתכלו כמו בהופעה

                          תמר 7ת מנותק
                          תמר 7ת מנותק
                          תמר 7
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #86

                          @ב-ב נכון
                          אבל בתזמורת זה יותר

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                            כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                            כשאמצע שם ניק אשנה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #87

                            ברור שעדיף בחתונ תזמורת כמובן אנרגטית ושיהיה קצת טרקים

                            קול דודי דופק פתחי לי

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • תמר 7ת תמר 7

                              @שרת-הרוק חד משמעית!!!
                              הייתי בחתונה עם קובי ברומר והרבה בחורים רק הסתכלו עליו ועל התזמורת של אהרלה נחשוני
                              כמובן שזה קורה גם בחתונות עם הדיקמנים
                              חבל,,,!! 😥 😞

                              קוקה קולהק מנותק
                              קוקה קולהק מנותק
                              קוקה קולה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #88

                              @תמר-7 זה ממש לא מחייב!
                              תלוי בקהל, אם זה קהל צעיר ורוקד לא משנה מי זה יהיה, הקהל ירקוד (ואולי באוכל יסתכלו....)
                              אני אומרת את זה מידיעה לא מיזמן היה לאחי חתונה אם יואלי דיקמן ונמואל הרוש וכימעט ולא עמדו והסתכלו (אולי ילדים)
                              והיה אשש!!
                              אם זה בחורי ישיבות, יותר מעניין אותם לירקוד....

                              כשאמצע שם ניק אשנהכ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • קוקה קולהק קוקה קולה

                                @תמר-7 זה ממש לא מחייב!
                                תלוי בקהל, אם זה קהל צעיר ורוקד לא משנה מי זה יהיה, הקהל ירקוד (ואולי באוכל יסתכלו....)
                                אני אומרת את זה מידיעה לא מיזמן היה לאחי חתונה אם יואלי דיקמן ונמואל הרוש וכימעט ולא עמדו והסתכלו (אולי ילדים)
                                והיה אשש!!
                                אם זה בחורי ישיבות, יותר מעניין אותם לירקוד....

                                כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                                כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                                כשאמצע שם ניק אשנה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #89

                                @קוקה-קולה אם יואלי דיקמן זה אנרגיות אבל בלי טרקים

                                אצל יואלי כולם מסתכלים כי הוא עושא שטיות

                                קול דודי דופק פתחי לי

                                קוקה קולהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • תמר 7ת תמר 7

                                  @שרת-הרוק חד משמעית!!!
                                  הייתי בחתונה עם קובי ברומר והרבה בחורים רק הסתכלו עליו ועל התזמורת של אהרלה נחשוני
                                  כמובן שזה קורה גם בחתונות עם הדיקמנים
                                  חבל,,,!! 😥 😞

                                  המאסטרו הנסתרה מנותק
                                  המאסטרו הנסתרה מנותק
                                  המאסטרו הנסתר
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #90

                                  @תמר-7 אמר בתזמורת או די ג'י???:

                                  @שרת-הרוק חד משמעית!!!
                                  הייתי בחתונה עם קובי ברומר והרבה בחורים רק הסתכלו עליו ועל התזמורת של אהרלה נחשוני
                                  כמובן שזה קורה גם בחתונות עם הדיקמנים
                                  חבל,,,!! 😥 😞

                                  @שרת-הרוק זה קורה כי הם מושכים הרבה תשומת לב, לא כי תזמורת זה כמו הופעה

                                  "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
                                  רדיו קול פליי 2023

                                  שרת הרוקש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • המאסטרו הנסתרה המאסטרו הנסתר

                                    @תמר-7 אמר בתזמורת או די ג'י???:

                                    @שרת-הרוק חד משמעית!!!
                                    הייתי בחתונה עם קובי ברומר והרבה בחורים רק הסתכלו עליו ועל התזמורת של אהרלה נחשוני
                                    כמובן שזה קורה גם בחתונות עם הדיקמנים
                                    חבל,,,!! 😥 😞

                                    @שרת-הרוק זה קורה כי הם מושכים הרבה תשומת לב, לא כי תזמורת זה כמו הופעה

                                    שרת הרוקש מנותק
                                    שרת הרוקש מנותק
                                    שרת הרוק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #91

                                    @המאסטרו-הנסתר זה קורה בגלל שברגע הזמר מפורסם (או התזמורת), אז אוטומטית כל התשומת לב עוברת אליהם

                                    ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שלוימה'לה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #92

                                      יש שאלה שאני תמיד אוהב לשאול ת'זמרים/אורגניסטים בחתונות החסידיות
                                      "תגיד לי! מתי בפעם האחרונה רקדת את עצמך לדעת עד שהזעת ת'נשמה??"
                                      או כמו שאמר ר' שולי רנד 'לך תמכור שמחה, כשאתה אחד העצובים בעיר'
                                      זה לא באמת משנה תזמורת או dj,
                                      העיקר שיהיה מישהו שמכיר ת'רחבה מה'בתוכו'.....

                                      כשאמצע שם ניק אשנהכ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • כשאמצע שם ניק אשנהכ כשאמצע שם ניק אשנה

                                        @קוקה-קולה אם יואלי דיקמן זה אנרגיות אבל בלי טרקים

                                        אצל יואלי כולם מסתכלים כי הוא עושא שטיות

                                        קוקה קולהק מנותק
                                        קוקה קולהק מנותק
                                        קוקה קולה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #93

                                        @כשאמצע-שם-ניק-אשנה למה לא? אפשר לומר לו והוא שם בכיייף.... (בכל אופן יש לו אורגן....)

                                        כשאמצע שם ניק אשנהכ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • קוקה קולהק קוקה קולה

                                          @כשאמצע-שם-ניק-אשנה למה לא? אפשר לומר לו והוא שם בכיייף.... (בכל אופן יש לו אורגן....)

                                          כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                                          כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                                          כשאמצע שם ניק אשנה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
                                          #94

                                          @קוקה-קולה יואלי בחיים לו שם טרקים ואם כן תכיח ותעלה


                                          @שלוימה-לה אמר בתזמורת או די ג'י???:

                                          יש שאלה שאני תמיד אוהב לשאול ת'זמרים/אורגניסטים בחתונות החסידיות
                                          "תגיד לי! מתי בפעם האחרונה רקדת את עצמך לדעת עד שהזעת ת'נשמה??"
                                          או כמו שאמר ר' שולי רנד 'לך תמכור שמחה, כשאתה אחד העצובים בעיר'
                                          זה לא באמת משנה תזמורת או dj,
                                          העיקר שיהיה מישהו שמכיר ת'רחבה מה'בתוכו'.....

                                          כמו קובי ברומר

                                          קול דודי דופק פתחי לי

                                          קוקה קולהק N אפרים פלגא 3 תגובות תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול