דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. תזמורת או די ג'י???

תזמורת או די ג'י???

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
102 פוסטים 49 כותבים 4.7k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • קוקה קולהק קוקה קולה

    @שרת-הרוק זה לא הקטע של בחור ישיבה בדווקא, זה הסיגנון, סגנון ישיבתי.
    וזה מה שבעצם @chagit03 אמרה, משפחה ליטאית או ספרדית ישיבתית לא תביא בחיים די ג'י כי זה לא הסגנון
    אבל זה העניין אחד, חוץ מיזה שתיזמורת הרבה יותר מרקידה מדי ג'י!!
    זה הכלים החיים, זה האנרגיה, זה האוירה זה הכל בעצם...

    ו @מרב מה הכוונה שתיזמורת תהרוס??

    שרת הרוקש מנותק
    שרת הרוקש מנותק
    שרת הרוק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #83

    @קוקה-קולה אני לא אוהבת שמביאים זמר או תזמורת נחשבת, כי אז זה הופך להופעה במקום חתונה...

    ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

    תמר 7ת ב. ב.ב 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • שרת הרוקש שרת הרוק

      @קוקה-קולה אני לא אוהבת שמביאים זמר או תזמורת נחשבת, כי אז זה הופך להופעה במקום חתונה...

      תמר 7ת מנותק
      תמר 7ת מנותק
      תמר 7
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #84

      @שרת-הרוק חד משמעית!!!
      הייתי בחתונה עם קובי ברומר והרבה בחורים רק הסתכלו עליו ועל התזמורת של אהרלה נחשוני
      כמובן שזה קורה גם בחתונות עם הדיקמנים
      חבל,,,!! 😥 😞

      קוקה קולהק המאסטרו הנסתרה 2 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • שרת הרוקש שרת הרוק

        @קוקה-קולה אני לא אוהבת שמביאים זמר או תזמורת נחשבת, כי אז זה הופך להופעה במקום חתונה...

        ב. ב.ב מנותק
        ב. ב.ב מנותק
        ב. ב.
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #85

        @שרת-הרוק אמר בתזמורת או די ג'י???:

        @קוקה-קולה אני לא אוהבת שמביאים זמר או תזמורת נחשבת, כי אז זה הופך להופעה במקום חתונה...

        ואז גם מגיעים אנשים מבחוץ שמוצאים איזה קשר לחתונה, העיקר להיות שם..
        אבל מצד שני יש אנשים שאוהבים את זה, שכולם מצלמים ומעלים בכל הסטטוסים והסטוריז, וכוווולם יודעים שהם חיתנו/התחתנו..
        תכל'ס אם הדי ג'יי הוא טוב ומפורסם, גם עליו יסתכלו כמו בהופעה

        תמר 7ת תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ב. ב.ב ב. ב.

          @שרת-הרוק אמר בתזמורת או די ג'י???:

          @קוקה-קולה אני לא אוהבת שמביאים זמר או תזמורת נחשבת, כי אז זה הופך להופעה במקום חתונה...

          ואז גם מגיעים אנשים מבחוץ שמוצאים איזה קשר לחתונה, העיקר להיות שם..
          אבל מצד שני יש אנשים שאוהבים את זה, שכולם מצלמים ומעלים בכל הסטטוסים והסטוריז, וכוווולם יודעים שהם חיתנו/התחתנו..
          תכל'ס אם הדי ג'יי הוא טוב ומפורסם, גם עליו יסתכלו כמו בהופעה

          תמר 7ת מנותק
          תמר 7ת מנותק
          תמר 7
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #86

          @ב-ב נכון
          אבל בתזמורת זה יותר

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
            כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
            כשאמצע שם ניק אשנה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #87

            ברור שעדיף בחתונ תזמורת כמובן אנרגטית ושיהיה קצת טרקים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • תמר 7ת תמר 7

              @שרת-הרוק חד משמעית!!!
              הייתי בחתונה עם קובי ברומר והרבה בחורים רק הסתכלו עליו ועל התזמורת של אהרלה נחשוני
              כמובן שזה קורה גם בחתונות עם הדיקמנים
              חבל,,,!! 😥 😞

              קוקה קולהק מנותק
              קוקה קולהק מנותק
              קוקה קולה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #88

              @תמר-7 זה ממש לא מחייב!
              תלוי בקהל, אם זה קהל צעיר ורוקד לא משנה מי זה יהיה, הקהל ירקוד (ואולי באוכל יסתכלו....)
              אני אומרת את זה מידיעה לא מיזמן היה לאחי חתונה אם יואלי דיקמן ונמואל הרוש וכימעט ולא עמדו והסתכלו (אולי ילדים)
              והיה אשש!!
              אם זה בחורי ישיבות, יותר מעניין אותם לירקוד....

              כשאמצע שם ניק אשנהכ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • קוקה קולהק קוקה קולה

                @תמר-7 זה ממש לא מחייב!
                תלוי בקהל, אם זה קהל צעיר ורוקד לא משנה מי זה יהיה, הקהל ירקוד (ואולי באוכל יסתכלו....)
                אני אומרת את זה מידיעה לא מיזמן היה לאחי חתונה אם יואלי דיקמן ונמואל הרוש וכימעט ולא עמדו והסתכלו (אולי ילדים)
                והיה אשש!!
                אם זה בחורי ישיבות, יותר מעניין אותם לירקוד....

                כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                כשאמצע שם ניק אשנה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #89

                @קוקה-קולה אם יואלי דיקמן זה אנרגיות אבל בלי טרקים

                אצל יואלי כולם מסתכלים כי הוא עושא שטיות

                קוקה קולהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • תמר 7ת תמר 7

                  @שרת-הרוק חד משמעית!!!
                  הייתי בחתונה עם קובי ברומר והרבה בחורים רק הסתכלו עליו ועל התזמורת של אהרלה נחשוני
                  כמובן שזה קורה גם בחתונות עם הדיקמנים
                  חבל,,,!! 😥 😞

                  המאסטרו הנסתרה מנותק
                  המאסטרו הנסתרה מנותק
                  המאסטרו הנסתר
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #90

                  @תמר-7 אמר בתזמורת או די ג'י???:

                  @שרת-הרוק חד משמעית!!!
                  הייתי בחתונה עם קובי ברומר והרבה בחורים רק הסתכלו עליו ועל התזמורת של אהרלה נחשוני
                  כמובן שזה קורה גם בחתונות עם הדיקמנים
                  חבל,,,!! 😥 😞

                  @שרת-הרוק זה קורה כי הם מושכים הרבה תשומת לב, לא כי תזמורת זה כמו הופעה

                  "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
                  רדיו קול פליי 2023

                  שרת הרוקש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • המאסטרו הנסתרה המאסטרו הנסתר

                    @תמר-7 אמר בתזמורת או די ג'י???:

                    @שרת-הרוק חד משמעית!!!
                    הייתי בחתונה עם קובי ברומר והרבה בחורים רק הסתכלו עליו ועל התזמורת של אהרלה נחשוני
                    כמובן שזה קורה גם בחתונות עם הדיקמנים
                    חבל,,,!! 😥 😞

                    @שרת-הרוק זה קורה כי הם מושכים הרבה תשומת לב, לא כי תזמורת זה כמו הופעה

                    שרת הרוקש מנותק
                    שרת הרוקש מנותק
                    שרת הרוק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #91

                    @המאסטרו-הנסתר זה קורה בגלל שברגע הזמר מפורסם (או התזמורת), אז אוטומטית כל התשומת לב עוברת אליהם

                    ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ש מנותק
                      ש מנותק
                      שלוימה'לה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #92

                      יש שאלה שאני תמיד אוהב לשאול ת'זמרים/אורגניסטים בחתונות החסידיות
                      "תגיד לי! מתי בפעם האחרונה רקדת את עצמך לדעת עד שהזעת ת'נשמה??"
                      או כמו שאמר ר' שולי רנד 'לך תמכור שמחה, כשאתה אחד העצובים בעיר'
                      זה לא באמת משנה תזמורת או dj,
                      העיקר שיהיה מישהו שמכיר ת'רחבה מה'בתוכו'.....

                      כשאמצע שם ניק אשנהכ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • כשאמצע שם ניק אשנהכ כשאמצע שם ניק אשנה

                        @קוקה-קולה אם יואלי דיקמן זה אנרגיות אבל בלי טרקים

                        אצל יואלי כולם מסתכלים כי הוא עושא שטיות

                        קוקה קולהק מנותק
                        קוקה קולהק מנותק
                        קוקה קולה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #93

                        @כשאמצע-שם-ניק-אשנה למה לא? אפשר לומר לו והוא שם בכיייף.... (בכל אופן יש לו אורגן....)

                        כשאמצע שם ניק אשנהכ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • קוקה קולהק קוקה קולה

                          @כשאמצע-שם-ניק-אשנה למה לא? אפשר לומר לו והוא שם בכיייף.... (בכל אופן יש לו אורגן....)

                          כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                          כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                          כשאמצע שם ניק אשנה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
                          #94

                          @קוקה-קולה יואלי בחיים לו שם טרקים ואם כן תכיח ותעלה


                          @שלוימה-לה אמר בתזמורת או די ג'י???:

                          יש שאלה שאני תמיד אוהב לשאול ת'זמרים/אורגניסטים בחתונות החסידיות
                          "תגיד לי! מתי בפעם האחרונה רקדת את עצמך לדעת עד שהזעת ת'נשמה??"
                          או כמו שאמר ר' שולי רנד 'לך תמכור שמחה, כשאתה אחד העצובים בעיר'
                          זה לא באמת משנה תזמורת או dj,
                          העיקר שיהיה מישהו שמכיר ת'רחבה מה'בתוכו'.....

                          כמו קובי ברומר

                          קוקה קולהק N אפרים פלגא 3 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • ש שלוימה'לה

                            יש שאלה שאני תמיד אוהב לשאול ת'זמרים/אורגניסטים בחתונות החסידיות
                            "תגיד לי! מתי בפעם האחרונה רקדת את עצמך לדעת עד שהזעת ת'נשמה??"
                            או כמו שאמר ר' שולי רנד 'לך תמכור שמחה, כשאתה אחד העצובים בעיר'
                            זה לא באמת משנה תזמורת או dj,
                            העיקר שיהיה מישהו שמכיר ת'רחבה מה'בתוכו'.....

                            כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                            כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                            כשאמצע שם ניק אשנה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #95
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • כשאמצע שם ניק אשנהכ כשאמצע שם ניק אשנה

                              @קוקה-קולה יואלי בחיים לו שם טרקים ואם כן תכיח ותעלה


                              @שלוימה-לה אמר בתזמורת או די ג'י???:

                              יש שאלה שאני תמיד אוהב לשאול ת'זמרים/אורגניסטים בחתונות החסידיות
                              "תגיד לי! מתי בפעם האחרונה רקדת את עצמך לדעת עד שהזעת ת'נשמה??"
                              או כמו שאמר ר' שולי רנד 'לך תמכור שמחה, כשאתה אחד העצובים בעיר'
                              זה לא באמת משנה תזמורת או dj,
                              העיקר שיהיה מישהו שמכיר ת'רחבה מה'בתוכו'.....

                              כמו קובי ברומר

                              קוקה קולהק מנותק
                              קוקה קולהק מנותק
                              קוקה קולה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי קוקה קולה
                              #96

                              @כשאמצע-שם-ניק-אשנה אין לי הוכחה אבל בחתונה של אחי (לא מיזמן ביכלל, חודשיים בערך) הוא אמר שאם נירצה הוא ישים....
                              אנחנו לא ביקשנו אז הוא לא שם, אז אין לי הוכחה....
                              תצתרך ליסמוך עלי....😉

                              כשאמצע שם ניק אשנהכ chagit03C 2 תגובות תגובה אחרונה
                              2
                              • קוקה קולהק קוקה קולה

                                @כשאמצע-שם-ניק-אשנה אין לי הוכחה אבל בחתונה של אחי (לא מיזמן ביכלל, חודשיים בערך) הוא אמר שאם נירצה הוא ישים....
                                אנחנו לא ביקשנו אז הוא לא שם, אז אין לי הוכחה....
                                תצתרך ליסמוך עלי....😉

                                כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                                כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                                כשאמצע שם ניק אשנה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #97
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • כשאמצע שם ניק אשנהכ כשאמצע שם ניק אשנה

                                  @קוקה-קולה יואלי בחיים לו שם טרקים ואם כן תכיח ותעלה


                                  @שלוימה-לה אמר בתזמורת או די ג'י???:

                                  יש שאלה שאני תמיד אוהב לשאול ת'זמרים/אורגניסטים בחתונות החסידיות
                                  "תגיד לי! מתי בפעם האחרונה רקדת את עצמך לדעת עד שהזעת ת'נשמה??"
                                  או כמו שאמר ר' שולי רנד 'לך תמכור שמחה, כשאתה אחד העצובים בעיר'
                                  זה לא באמת משנה תזמורת או dj,
                                  העיקר שיהיה מישהו שמכיר ת'רחבה מה'בתוכו'.....

                                  כמו קובי ברומר

                                  N מנותק
                                  N מנותק
                                  ntz
                                  מנהל ראשי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #98

                                  @כשאמצע-שם-ניק-אשנה ערכתי לך את הפוסט.
                                  פעם הבאה להקפיד לא לכתוב שתי פוסטים רצופים.

                                  אפשר ליצור קשר במייל:
                                  noam6947@gmail.com

                                  SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • קוקה קולהק קוקה קולה

                                    @כשאמצע-שם-ניק-אשנה אין לי הוכחה אבל בחתונה של אחי (לא מיזמן ביכלל, חודשיים בערך) הוא אמר שאם נירצה הוא ישים....
                                    אנחנו לא ביקשנו אז הוא לא שם, אז אין לי הוכחה....
                                    תצתרך ליסמוך עלי....😉

                                    chagit03C מנותק
                                    chagit03C מנותק
                                    chagit03
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #99
                                    פוסט זה נמחק!
                                    קוקה קולהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • chagit03C chagit03

                                      פוסט זה נמחק!

                                      קוקה קולהק מנותק
                                      קוקה קולהק מנותק
                                      קוקה קולה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #100
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • TALYT TALY התייחס לנושא זה ב
                                      • N ntz

                                        @כשאמצע-שם-ניק-אשנה ערכתי לך את הפוסט.
                                        פעם הבאה להקפיד לא לכתוב שתי פוסטים רצופים.

                                        SHIMIXS מנותק
                                        SHIMIXS מנותק
                                        SHIMIX
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
                                        #101

                                        תזמורת
                                        אבל מלאה, לא סתם תופים ובbassmen

                                        הי אנשים אני שימי
                                        אשמח לעזור
                                        הערוץ שלי
                                        https://www.youtube.com/channel/UCMz4S74-bx6Adv8WFIHhCfw

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • כשאמצע שם ניק אשנהכ כשאמצע שם ניק אשנה

                                          @קוקה-קולה יואלי בחיים לו שם טרקים ואם כן תכיח ותעלה


                                          @שלוימה-לה אמר בתזמורת או די ג'י???:

                                          יש שאלה שאני תמיד אוהב לשאול ת'זמרים/אורגניסטים בחתונות החסידיות
                                          "תגיד לי! מתי בפעם האחרונה רקדת את עצמך לדעת עד שהזעת ת'נשמה??"
                                          או כמו שאמר ר' שולי רנד 'לך תמכור שמחה, כשאתה אחד העצובים בעיר'
                                          זה לא באמת משנה תזמורת או dj,
                                          העיקר שיהיה מישהו שמכיר ת'רחבה מה'בתוכו'.....

                                          כמו קובי ברומר

                                          אפרים פלגא מנותק
                                          אפרים פלגא מנותק
                                          אפרים פלג
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #102

                                          @כשאמצע-שם-ניק-אשנה אין לי להעלות אבל בכל הקבוצות שבמייל שמעלים קטעים אתה יכול לשמוע את הטרקים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • פונץ' בננהפ פונץ' בננה התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול