דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
  5. fl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2023+בלבד!)

fl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2023+בלבד!)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
52 פוסטים 10 כותבים 6.5k צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Y.A.M musicY Y.A.M music

    @מויישה-הבכיר האמת חח... כבר קצת נמאס לי מהדיון הזה על התוכנות.
    אני יעשה סדר: FL STUDIO עשתה בשנה שנתיים האחרונות מהפך מאוד עצום בנוגע לתוכנה שלהם...
    הן מבחינת פיצ'רים, ממשק, נוחות, ועוד יםם דברים
    מה שכולם מדברים שהיא לא טובה לזה ולא לזה זה היה עד העדכונים האחרונים שהם עשו שם... ובגלל שיצא לה
    שם ''רע'' כביכול... שהיא לא מתאימה לכל ז'אנר הרבה לא מוכנים לשמוע עליה. מה גם שזה לא נכון וגם פעם היא היית מעולה להכל פשוט
    הממשק יותר נוח לאקטרוני, זה לא שהיא מסוגלת רק לזה

    לדוגמא: המעבד של איתי דוד, שיינר עובד גם על FL STUDIO ושמעו בעצמכם למה היא מסוגלת...

    Y.A.M musicY מנותק
    Y.A.M musicY מנותק
    Y.A.M music
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #14

    @Y-A-M-music אני אוהב ליצור אלקטרוני זה לא שהתוכנה מיועדת רק לזה... מה שמשנה בעיקר זה הסאונד פלאג בו במפיק משתמש
    אפשר להקליט אקוסטי כמו בכל תוכנה
    ולדעתי בFL זה הכי נוח בעולם

    מויישה הבכירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שמעון 2ש שמעון 2

      @Y-A-M-music נשמע טוב
      איזה עוד מפורסמים משתמשים עם זה?

      Y.A.M musicY מנותק
      Y.A.M musicY מנותק
      Y.A.M music
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #15

      @שמעון-2 בגלל השם שיצא לה כאן בארץ לא הרבה משתמשים אבל בחו''ל רוב רובם משתמשים או לפחות יודעים על התוכנה FL
      שמות גדולים לא צריך לציין...

      שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • Y.A.M musicY Y.A.M music

        @Y-A-M-music אני אוהב ליצור אלקטרוני זה לא שהתוכנה מיועדת רק לזה... מה שמשנה בעיקר זה הסאונד פלאג בו במפיק משתמש
        אפשר להקליט אקוסטי כמו בכל תוכנה
        ולדעתי בFL זה הכי נוח בעולם

        מויישה הבכירמ מנותק
        מויישה הבכירמ מנותק
        מויישה הבכיר
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מויישה הבכיר
        #16

        @Y-A-M-music יש מצב שתשים צילמסך של ערוץ אקוסטי,?
        אגב ניסית פעם קיובייס שאתה מדבר? כי אני ניסיתי עם fl.

        Y.A.M musicY 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • מויישה הבכירמ מויישה הבכיר

          @Y-A-M-music יש מצב שתשים צילמסך של ערוץ אקוסטי,?
          אגב ניסית פעם קיובייס שאתה מדבר? כי אני ניסיתי עם fl.

          Y.A.M musicY מנותק
          Y.A.M musicY מנותק
          Y.A.M music
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #17

          @מויישה-הבכיר ניסיתי קיובייס וממש ממש לא התחברתי לממשק

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מויישה הבכירמ מויישה הבכיר

            @Y-A-M-music יש מצב שתשים צילמסך של ערוץ אקוסטי,?
            אגב ניסית פעם קיובייס שאתה מדבר? כי אני ניסיתי עם fl.

            Y.A.M musicY מנותק
            Y.A.M musicY מנותק
            Y.A.M music
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #18

            @מויישה-הבכיר היום בערב אהיה בבית אחפש לך ערוץ אקוסטי

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • שמעון 2ש שמעון 2

              @Y-A-M-music נשמע טוב
              איזה עוד מפורסמים משתמשים עם זה?

              מויישה הבכירמ מנותק
              מויישה הבכירמ מנותק
              מויישה הבכיר
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #19

              @שמעון-2 אוקי, אחרי שאתה סגור על הפרטי לופס, הורדת כבר? הכול עובד?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • Y.A.M musicY Y.A.M music

                @שמעון-2 בגלל השם שיצא לה כאן בארץ לא הרבה משתמשים אבל בחו''ל רוב רובם משתמשים או לפחות יודעים על התוכנה FL
                שמות גדולים לא צריך לציין...

                שמעון 2ש מנותק
                שמעון 2ש מנותק
                שמעון 2
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #20

                @Y-A-M-music ראיתי סרטונים של NCS והוא משתמש במכונת די גיי נורמלית
                dd4306ce-9b03-4af8-90c8-e79c1a57ae26-image.png
                1da1f259-1ef2-4335-990f-7b867f3794e1-image.png

                @מויישה-הבכיר זה לוקח הרבה זמן עד שזה יורד
                5df3f778-400a-48eb-b3ae-a784e51a8958-image.png

                מויישה הבכירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • שמעון 2ש שמעון 2

                  @Y-A-M-music ראיתי סרטונים של NCS והוא משתמש במכונת די גיי נורמלית
                  dd4306ce-9b03-4af8-90c8-e79c1a57ae26-image.png
                  1da1f259-1ef2-4335-990f-7b867f3794e1-image.png

                  @מויישה-הבכיר זה לוקח הרבה זמן עד שזה יורד
                  5df3f778-400a-48eb-b3ae-a784e51a8958-image.png

                  מויישה הבכירמ מנותק
                  מויישה הבכירמ מנותק
                  מויישה הבכיר
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #21

                  @שמעון-2 אתה על וויפי שזה המהירות? פשוט אני צריך לזוז ואני מקווה שתסתדר עם ההתקנה.

                  שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מויישה הבכירמ מויישה הבכיר

                    @שמעון-2 אתה על וויפי שזה המהירות? פשוט אני צריך לזוז ואני מקווה שתסתדר עם ההתקנה.

                    שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #22

                    @מויישה-הבכיר
                    יש לי זמן וכנראה אני יתקין אותה תחילת שבוע הבא!
                    תודה בכל מצב

                    Y.A.M musicY מויישה הבכירמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • שמעון 2ש שמעון 2

                      @מויישה-הבכיר
                      יש לי זמן וכנראה אני יתקין אותה תחילת שבוע הבא!
                      תודה בכל מצב

                      Y.A.M musicY מנותק
                      Y.A.M musicY מנותק
                      Y.A.M music
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #23
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שמעון 2ש שמעון 2

                        @מויישה-הבכיר
                        יש לי זמן וכנראה אני יתקין אותה תחילת שבוע הבא!
                        תודה בכל מצב

                        Y.A.M musicY מנותק
                        Y.A.M musicY מנותק
                        Y.A.M music
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #24

                        @שמעון-2 זה גרסת 20.8? לדעתי הפריצה של גרסה החדש לא יציבה... אני חושב שכדאי לך להשיג את 20.7 זה מה שיש לי והיא אף פעם כמעט לא קורסת

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שמעון 2ש שמעון 2

                          @מויישה-הבכיר
                          יש לי זמן וכנראה אני יתקין אותה תחילת שבוע הבא!
                          תודה בכל מצב

                          מויישה הבכירמ מנותק
                          מויישה הבכירמ מנותק
                          מויישה הבכיר
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מויישה הבכיר
                          #25

                          @שמעון-2 תבדוק את זה, חסום בנטפרי
                          https://kickasscracks.com/fl-studio-20-crack-oct/
                          וגם את זה יכול להיות שזה כמו מה שהבאתי לך מקודם למרות שכתוב על זה שזה 20.8
                          https://getintopc.com/softwares/music/fl-studio-producer-edition-signature-bundle-download-1446299/

                          שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מויישה הבכירמ מויישה הבכיר

                            @שמעון-2 תבדוק את זה, חסום בנטפרי
                            https://kickasscracks.com/fl-studio-20-crack-oct/
                            וגם את זה יכול להיות שזה כמו מה שהבאתי לך מקודם למרות שכתוב על זה שזה 20.8
                            https://getintopc.com/softwares/music/fl-studio-producer-edition-signature-bundle-download-1446299/

                            שמעון 2ש מנותק
                            שמעון 2ש מנותק
                            שמעון 2
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #26

                            @מויישה-הבכיר
                            לפני שאני מוריד אני רוצה לדעת מה זה?
                            20.7? זה זה
                            והקישורים פתוחים לי בנטפרי
                            את הקישור השני כבר הורדתי וזה באמצע מזמן אבל @Y-A-M-music שזה לא טוב אז?????????

                            מויישה הבכירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שמעון 2ש שמעון 2

                              @מויישה-הבכיר
                              לפני שאני מוריד אני רוצה לדעת מה זה?
                              20.7? זה זה
                              והקישורים פתוחים לי בנטפרי
                              את הקישור השני כבר הורדתי וזה באמצע מזמן אבל @Y-A-M-music שזה לא טוב אז?????????

                              מויישה הבכירמ מנותק
                              מויישה הבכירמ מנותק
                              מויישה הבכיר
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #27

                              @שמעון-2 הקישור להורדה עצמה חסום בראשון,
                              הקישור השני זה אותו דבר צודק סליחה, זה 20.8, אתה רוצה 20.9?

                              שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מויישה הבכירמ מויישה הבכיר

                                @שמעון-2 הקישור להורדה עצמה חסום בראשון,
                                הקישור השני זה אותו דבר צודק סליחה, זה 20.8, אתה רוצה 20.9?

                                שמעון 2ש מנותק
                                שמעון 2ש מנותק
                                שמעון 2
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #28

                                @מויישה-הבכיר צודק
                                2 אני יחכה להמלצת הרב @Y-A-M-music

                                Y.A.M musicY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • שמעון 2ש שמעון 2

                                  @מויישה-הבכיר צודק
                                  2 אני יחכה להמלצת הרב @Y-A-M-music

                                  Y.A.M musicY מנותק
                                  Y.A.M musicY מנותק
                                  Y.A.M music
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #29

                                  @שמעון-2 לדעתי בגלל שזה פרוץ תלך על 20.7 אני ניסיתי את 20.8 וחוייתי כל כך הרבה תקיעות וקריסות... וב20.7 יש קריסה אחת לחודשיים ולפעמים גם לא...
                                  יכול להיות שיש פריצות כבר טובות ויציבות ואני לא מכיר.

                                  מויישה הבכירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • Y.A.M musicY Y.A.M music

                                    @שמעון-2 לדעתי בגלל שזה פרוץ תלך על 20.7 אני ניסיתי את 20.8 וחוייתי כל כך הרבה תקיעות וקריסות... וב20.7 יש קריסה אחת לחודשיים ולפעמים גם לא...
                                    יכול להיות שיש פריצות כבר טובות ויציבות ואני לא מכיר.

                                    מויישה הבכירמ מנותק
                                    מויישה הבכירמ מנותק
                                    מויישה הבכיר
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #30

                                    @Y-A-M-music הבעיה שכל אתרי הפריצות עדכנו את הקובץ האחורי ולכן אני לא מוצא לו 20.7

                                    Y.A.M musicY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מויישה הבכירמ מויישה הבכיר

                                      @Y-A-M-music הבעיה שכל אתרי הפריצות עדכנו את הקובץ האחורי ולכן אני לא מוצא לו 20.7

                                      Y.A.M musicY מנותק
                                      Y.A.M musicY מנותק
                                      Y.A.M music
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #31

                                      @מויישה-הבכיר תזכיר לי בערב אני יעלה לך לדרייב ואשלח אני יגיע לבית בסביבות 12

                                      KING musicK תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • שמעון 2ש שמעון 2

                                        @מויישה-הבכיר
                                        1 ספוליר צריך לרדת שני שורות

                                        2 קייובייס הרבה יותר מסובך

                                        3 @Y-A-M-music משתמש בתוכנה הזאת ולכן זה מושך אותי!

                                        KING musicK מנותק
                                        KING musicK מנותק
                                        KING music
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #32

                                        @שמעון-2 אמר בfl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2021+בלבד!):

                                        2 קייובייס הרבה יותר מסובך

                                        3 @Y-A-M-music משתמש בתוכנה הזאת ולכן זה מושך אותי!

                                        אני רק בגלל 2 הסיבות הללו

                                        לנושא שלי לחצו כאן❤️

                                        תעקבו.🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • Y.A.M musicY Y.A.M music

                                          @מויישה-הבכיר תזכיר לי בערב אני יעלה לך לדרייב ואשלח אני יגיע לבית בסביבות 12

                                          KING musicK מנותק
                                          KING musicK מנותק
                                          KING music
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי KING music
                                          #33

                                          @Y-A-M-music אם תוכל בבקשה בבקשה גם לי לשלוח אני יעריך את זה מאודדד
                                          (או שת'שולח את זה פה בציבורי?)

                                          לנושא שלי לחצו כאן❤️

                                          תעקבו.🔥

                                          Y.A.M musicY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול