דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
  5. fl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2023+בלבד!)

fl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2023+בלבד!)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
52 פוסטים 10 כותבים 6.5k צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מויישה הבכירמ מויישה הבכיר

    @Y-A-M-music יש מצב שתשים צילמסך של ערוץ אקוסטי,?
    אגב ניסית פעם קיובייס שאתה מדבר? כי אני ניסיתי עם fl.

    Y.A.M musicY מנותק
    Y.A.M musicY מנותק
    Y.A.M music
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #17

    @מויישה-הבכיר ניסיתי קיובייס וממש ממש לא התחברתי לממשק

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מויישה הבכירמ מויישה הבכיר

      @Y-A-M-music יש מצב שתשים צילמסך של ערוץ אקוסטי,?
      אגב ניסית פעם קיובייס שאתה מדבר? כי אני ניסיתי עם fl.

      Y.A.M musicY מנותק
      Y.A.M musicY מנותק
      Y.A.M music
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #18

      @מויישה-הבכיר היום בערב אהיה בבית אחפש לך ערוץ אקוסטי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • שמעון 2ש שמעון 2

        @Y-A-M-music נשמע טוב
        איזה עוד מפורסמים משתמשים עם זה?

        מויישה הבכירמ מנותק
        מויישה הבכירמ מנותק
        מויישה הבכיר
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #19

        @שמעון-2 אוקי, אחרי שאתה סגור על הפרטי לופס, הורדת כבר? הכול עובד?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • Y.A.M musicY Y.A.M music

          @שמעון-2 בגלל השם שיצא לה כאן בארץ לא הרבה משתמשים אבל בחו''ל רוב רובם משתמשים או לפחות יודעים על התוכנה FL
          שמות גדולים לא צריך לציין...

          שמעון 2ש מנותק
          שמעון 2ש מנותק
          שמעון 2
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #20

          @Y-A-M-music ראיתי סרטונים של NCS והוא משתמש במכונת די גיי נורמלית
          dd4306ce-9b03-4af8-90c8-e79c1a57ae26-image.png
          1da1f259-1ef2-4335-990f-7b867f3794e1-image.png

          @מויישה-הבכיר זה לוקח הרבה זמן עד שזה יורד
          5df3f778-400a-48eb-b3ae-a784e51a8958-image.png

          מויישה הבכירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • שמעון 2ש שמעון 2

            @Y-A-M-music ראיתי סרטונים של NCS והוא משתמש במכונת די גיי נורמלית
            dd4306ce-9b03-4af8-90c8-e79c1a57ae26-image.png
            1da1f259-1ef2-4335-990f-7b867f3794e1-image.png

            @מויישה-הבכיר זה לוקח הרבה זמן עד שזה יורד
            5df3f778-400a-48eb-b3ae-a784e51a8958-image.png

            מויישה הבכירמ מנותק
            מויישה הבכירמ מנותק
            מויישה הבכיר
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #21

            @שמעון-2 אתה על וויפי שזה המהירות? פשוט אני צריך לזוז ואני מקווה שתסתדר עם ההתקנה.

            שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מויישה הבכירמ מויישה הבכיר

              @שמעון-2 אתה על וויפי שזה המהירות? פשוט אני צריך לזוז ואני מקווה שתסתדר עם ההתקנה.

              שמעון 2ש מנותק
              שמעון 2ש מנותק
              שמעון 2
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #22

              @מויישה-הבכיר
              יש לי זמן וכנראה אני יתקין אותה תחילת שבוע הבא!
              תודה בכל מצב

              Y.A.M musicY מויישה הבכירמ 3 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • שמעון 2ש שמעון 2

                @מויישה-הבכיר
                יש לי זמן וכנראה אני יתקין אותה תחילת שבוע הבא!
                תודה בכל מצב

                Y.A.M musicY מנותק
                Y.A.M musicY מנותק
                Y.A.M music
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #23
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שמעון 2ש שמעון 2

                  @מויישה-הבכיר
                  יש לי זמן וכנראה אני יתקין אותה תחילת שבוע הבא!
                  תודה בכל מצב

                  Y.A.M musicY מנותק
                  Y.A.M musicY מנותק
                  Y.A.M music
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #24

                  @שמעון-2 זה גרסת 20.8? לדעתי הפריצה של גרסה החדש לא יציבה... אני חושב שכדאי לך להשיג את 20.7 זה מה שיש לי והיא אף פעם כמעט לא קורסת

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שמעון 2ש שמעון 2

                    @מויישה-הבכיר
                    יש לי זמן וכנראה אני יתקין אותה תחילת שבוע הבא!
                    תודה בכל מצב

                    מויישה הבכירמ מנותק
                    מויישה הבכירמ מנותק
                    מויישה הבכיר
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מויישה הבכיר
                    #25

                    @שמעון-2 תבדוק את זה, חסום בנטפרי
                    https://kickasscracks.com/fl-studio-20-crack-oct/
                    וגם את זה יכול להיות שזה כמו מה שהבאתי לך מקודם למרות שכתוב על זה שזה 20.8
                    https://getintopc.com/softwares/music/fl-studio-producer-edition-signature-bundle-download-1446299/

                    שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מויישה הבכירמ מויישה הבכיר

                      @שמעון-2 תבדוק את זה, חסום בנטפרי
                      https://kickasscracks.com/fl-studio-20-crack-oct/
                      וגם את זה יכול להיות שזה כמו מה שהבאתי לך מקודם למרות שכתוב על זה שזה 20.8
                      https://getintopc.com/softwares/music/fl-studio-producer-edition-signature-bundle-download-1446299/

                      שמעון 2ש מנותק
                      שמעון 2ש מנותק
                      שמעון 2
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #26

                      @מויישה-הבכיר
                      לפני שאני מוריד אני רוצה לדעת מה זה?
                      20.7? זה זה
                      והקישורים פתוחים לי בנטפרי
                      את הקישור השני כבר הורדתי וזה באמצע מזמן אבל @Y-A-M-music שזה לא טוב אז?????????

                      מויישה הבכירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שמעון 2ש שמעון 2

                        @מויישה-הבכיר
                        לפני שאני מוריד אני רוצה לדעת מה זה?
                        20.7? זה זה
                        והקישורים פתוחים לי בנטפרי
                        את הקישור השני כבר הורדתי וזה באמצע מזמן אבל @Y-A-M-music שזה לא טוב אז?????????

                        מויישה הבכירמ מנותק
                        מויישה הבכירמ מנותק
                        מויישה הבכיר
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #27

                        @שמעון-2 הקישור להורדה עצמה חסום בראשון,
                        הקישור השני זה אותו דבר צודק סליחה, זה 20.8, אתה רוצה 20.9?

                        שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מויישה הבכירמ מויישה הבכיר

                          @שמעון-2 הקישור להורדה עצמה חסום בראשון,
                          הקישור השני זה אותו דבר צודק סליחה, זה 20.8, אתה רוצה 20.9?

                          שמעון 2ש מנותק
                          שמעון 2ש מנותק
                          שמעון 2
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #28

                          @מויישה-הבכיר צודק
                          2 אני יחכה להמלצת הרב @Y-A-M-music

                          Y.A.M musicY תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • שמעון 2ש שמעון 2

                            @מויישה-הבכיר צודק
                            2 אני יחכה להמלצת הרב @Y-A-M-music

                            Y.A.M musicY מנותק
                            Y.A.M musicY מנותק
                            Y.A.M music
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #29

                            @שמעון-2 לדעתי בגלל שזה פרוץ תלך על 20.7 אני ניסיתי את 20.8 וחוייתי כל כך הרבה תקיעות וקריסות... וב20.7 יש קריסה אחת לחודשיים ולפעמים גם לא...
                            יכול להיות שיש פריצות כבר טובות ויציבות ואני לא מכיר.

                            מויישה הבכירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • Y.A.M musicY Y.A.M music

                              @שמעון-2 לדעתי בגלל שזה פרוץ תלך על 20.7 אני ניסיתי את 20.8 וחוייתי כל כך הרבה תקיעות וקריסות... וב20.7 יש קריסה אחת לחודשיים ולפעמים גם לא...
                              יכול להיות שיש פריצות כבר טובות ויציבות ואני לא מכיר.

                              מויישה הבכירמ מנותק
                              מויישה הבכירמ מנותק
                              מויישה הבכיר
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #30

                              @Y-A-M-music הבעיה שכל אתרי הפריצות עדכנו את הקובץ האחורי ולכן אני לא מוצא לו 20.7

                              Y.A.M musicY תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מויישה הבכירמ מויישה הבכיר

                                @Y-A-M-music הבעיה שכל אתרי הפריצות עדכנו את הקובץ האחורי ולכן אני לא מוצא לו 20.7

                                Y.A.M musicY מנותק
                                Y.A.M musicY מנותק
                                Y.A.M music
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #31

                                @מויישה-הבכיר תזכיר לי בערב אני יעלה לך לדרייב ואשלח אני יגיע לבית בסביבות 12

                                KING musicK תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • שמעון 2ש שמעון 2

                                  @מויישה-הבכיר
                                  1 ספוליר צריך לרדת שני שורות

                                  2 קייובייס הרבה יותר מסובך

                                  3 @Y-A-M-music משתמש בתוכנה הזאת ולכן זה מושך אותי!

                                  KING musicK מנותק
                                  KING musicK מנותק
                                  KING music
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #32

                                  @שמעון-2 אמר בfl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2021+בלבד!):

                                  2 קייובייס הרבה יותר מסובך

                                  3 @Y-A-M-music משתמש בתוכנה הזאת ולכן זה מושך אותי!

                                  אני רק בגלל 2 הסיבות הללו

                                  לנושא שלי לחצו כאן❤️

                                  תעקבו.🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • Y.A.M musicY Y.A.M music

                                    @מויישה-הבכיר תזכיר לי בערב אני יעלה לך לדרייב ואשלח אני יגיע לבית בסביבות 12

                                    KING musicK מנותק
                                    KING musicK מנותק
                                    KING music
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי KING music
                                    #33

                                    @Y-A-M-music אם תוכל בבקשה בבקשה גם לי לשלוח אני יעריך את זה מאודדד
                                    (או שת'שולח את זה פה בציבורי?)

                                    לנושא שלי לחצו כאן❤️

                                    תעקבו.🔥

                                    Y.A.M musicY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • KING musicK KING music

                                      @Y-A-M-music אם תוכל בבקשה בבקשה גם לי לשלוח אני יעריך את זה מאודדד
                                      (או שת'שולח את זה פה בציבורי?)

                                      Y.A.M musicY מנותק
                                      Y.A.M musicY מנותק
                                      Y.A.M music
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #34

                                      @KING-music אבדוק אם @ntz אם יש אפשרות להעלות כציבורי... אם לא אני יעלה קישור לדרייב

                                      N תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • Y.A.M musicY Y.A.M music

                                        @KING-music אבדוק אם @ntz אם יש אפשרות להעלות כציבורי... אם לא אני יעלה קישור לדרייב

                                        N מנותק
                                        N מנותק
                                        ntz
                                        מנהל ראשי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #35

                                        @Y-A-M-music אמר בfl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2021+בלבד!):

                                        @KING-music אבדוק אם @ntz אם יש אפשרות להעלות כציבורי... אם לא אני יעלה קישור לדרייב

                                        מה הכוונה להעלות כציבורי? לשרת של הפורום?

                                        אפשר ליצור קשר במייל:
                                        noam6947@gmail.com

                                        Y.A.M musicY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • N ntz

                                          @Y-A-M-music אמר בfl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2021+בלבד!):

                                          @KING-music אבדוק אם @ntz אם יש אפשרות להעלות כציבורי... אם לא אני יעלה קישור לדרייב

                                          מה הכוונה להעלות כציבורי? לשרת של הפורום?

                                          Y.A.M musicY מנותק
                                          Y.A.M musicY מנותק
                                          Y.A.M music
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #36

                                          @ntz שיהיה הורדה ישירה מהפורום ולא דרך הדרייב... כי יש כאלה דזה חסום להם...
                                          אפשר להעלות לכמה ימים ולמחוק אחרי זה

                                          N תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול