fl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2023+בלבד!)
-
@מויישה-הבכיר
לפני שאני מוריד אני רוצה לדעת מה זה?
20.7? זה זה
והקישורים פתוחים לי בנטפרי
את הקישור השני כבר הורדתי וזה באמצע מזמן אבל @Y-A-M-music שזה לא טוב אז?????????@שמעון-2 הקישור להורדה עצמה חסום בראשון,
הקישור השני זה אותו דבר צודק סליחה, זה 20.8, אתה רוצה 20.9? -
@שמעון-2 הקישור להורדה עצמה חסום בראשון,
הקישור השני זה אותו דבר צודק סליחה, זה 20.8, אתה רוצה 20.9?@מויישה-הבכיר צודק
2 אני יחכה להמלצת הרב @Y-A-M-music -
@מויישה-הבכיר צודק
2 אני יחכה להמלצת הרב @Y-A-M-music@שמעון-2 לדעתי בגלל שזה פרוץ תלך על 20.7 אני ניסיתי את 20.8 וחוייתי כל כך הרבה תקיעות וקריסות... וב20.7 יש קריסה אחת לחודשיים ולפעמים גם לא...
יכול להיות שיש פריצות כבר טובות ויציבות ואני לא מכיר. -
@שמעון-2 לדעתי בגלל שזה פרוץ תלך על 20.7 אני ניסיתי את 20.8 וחוייתי כל כך הרבה תקיעות וקריסות... וב20.7 יש קריסה אחת לחודשיים ולפעמים גם לא...
יכול להיות שיש פריצות כבר טובות ויציבות ואני לא מכיר.@Y-A-M-music הבעיה שכל אתרי הפריצות עדכנו את הקובץ האחורי ולכן אני לא מוצא לו 20.7
-
@Y-A-M-music הבעיה שכל אתרי הפריצות עדכנו את הקובץ האחורי ולכן אני לא מוצא לו 20.7
@מויישה-הבכיר תזכיר לי בערב אני יעלה לך לדרייב ואשלח אני יגיע לבית בסביבות 12
-
@מויישה-הבכיר
1 ספוליר צריך לרדת שני שורות2 קייובייס הרבה יותר מסובך
3 @Y-A-M-music משתמש בתוכנה הזאת ולכן זה מושך אותי!
@שמעון-2 אמר בfl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2021+בלבד!):
2 קייובייס הרבה יותר מסובך
3 @Y-A-M-music משתמש בתוכנה הזאת ולכן זה מושך אותי!
אני רק בגלל 2 הסיבות הללו
-
@מויישה-הבכיר תזכיר לי בערב אני יעלה לך לדרייב ואשלח אני יגיע לבית בסביבות 12
@Y-A-M-music אם תוכל בבקשה בבקשה גם לי לשלוח אני יעריך את זה מאודדד
(או שת'שולח את זה פה בציבורי?) -
@Y-A-M-music אם תוכל בבקשה בבקשה גם לי לשלוח אני יעריך את זה מאודדד
(או שת'שולח את זה פה בציבורי?)@KING-music אבדוק אם @ntz אם יש אפשרות להעלות כציבורי... אם לא אני יעלה קישור לדרייב
-
@KING-music אבדוק אם @ntz אם יש אפשרות להעלות כציבורי... אם לא אני יעלה קישור לדרייב
@Y-A-M-music אמר בfl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2021+בלבד!):
@KING-music אבדוק אם @ntz אם יש אפשרות להעלות כציבורי... אם לא אני יעלה קישור לדרייב
מה הכוונה להעלות כציבורי? לשרת של הפורום?
-
@Y-A-M-music אמר בfl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2021+בלבד!):
@KING-music אבדוק אם @ntz אם יש אפשרות להעלות כציבורי... אם לא אני יעלה קישור לדרייב
מה הכוונה להעלות כציבורי? לשרת של הפורום?
@ntz שיהיה הורדה ישירה מהפורום ולא דרך הדרייב... כי יש כאלה דזה חסום להם...
אפשר להעלות לכמה ימים ולמחוק אחרי זה -
@ntz שיהיה הורדה ישירה מהפורום ולא דרך הדרייב... כי יש כאלה דזה חסום להם...
אפשר להעלות לכמה ימים ולמחוק אחרי זה@Y-A-M-music אמר בfl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2021+בלבד!):
@ntz שיהיה הורדה ישירה מהפורום ולא דרך הדרייב... כי יש כאלה דזה חסום להם...
אפשר להעלות לכמה ימים ולמחוק אחרי זהבעייתי קצת.
אגב, יש כאן משהו, לא טוב?
https://mitmachim.top/post/495421 -
@Y-A-M-music אמר בfl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2021+בלבד!):
@ntz שיהיה הורדה ישירה מהפורום ולא דרך הדרייב... כי יש כאלה דזה חסום להם...
אפשר להעלות לכמה ימים ולמחוק אחרי זהבעייתי קצת.
אגב, יש כאן משהו, לא טוב?
https://mitmachim.top/post/495421@ntz זה גרסה חדשה ואני לא בטוח עד כמה הגרסה הזו יציבה... מי שביקש יכול לנסות...
ואם הוא חווה תקיעות או שהתוכנה פתאם נתקעת לדקה שתיים וקורסת... אפשר תמיד להסיר את ההתקנה ולמחוק. -
@Y-A-M-music
@מויישה-הבכיר
מה בהקשר לזה?
https://www.nch.com.au/mixpad/index.html -
@Y-A-M-music
@מויישה-הבכיר
מה בהקשר לזה?
https://www.nch.com.au/mixpad/index.html@שמעון-2 לא להתקרב

-
ניסיתי אתמול בלילה וגם עכשיו להעלות את התוכנה לדרייב הבעיה שיש לי בעיות באינטרנט והעלאה כל הזמן קורסת
אנסה שוב בל''נ במוצא''ש -
ניסיתי אתמול בלילה וגם עכשיו להעלות את התוכנה לדרייב הבעיה שיש לי בעיות באינטרנט והעלאה כל הזמן קורסת
אנסה שוב בל''נ במוצא''ש@Y-A-M-music


-
@Y-A-M-music אמר בfl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2021+בלבד!):
@ntz שיהיה הורדה ישירה מהפורום ולא דרך הדרייב... כי יש כאלה דזה חסום להם...
אפשר להעלות לכמה ימים ולמחוק אחרי זהבעייתי קצת.
אגב, יש כאן משהו, לא טוב?
https://mitmachim.top/post/495421@ntz אמר בfl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2021+בלבד!):
@Y-A-M-music אמר בfl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2021+בלבד!):
@ntz שיהיה הורדה ישירה מהפורום ולא דרך הדרייב... כי יש כאלה דזה חסום להם...
אפשר להעלות לכמה ימים ולמחוק אחרי זהבעייתי קצת.
אגב, יש כאן משהו, לא טוב?
https://mitmachim.top/post/495421זה מה שיש לי...
ואני לא בטוח שזה הכי חדש -
@Y-A-M-music
@מויישה-הבכיר
מה בהקשר לזה?
https://www.nch.com.au/mixpad/index.html@שמעון-2 לא להתקרב!! כמו שכתב @Y-A-M-music וכללית תתרחקו מכל התוכנות של החברה הזאת בכל תחום!! וכמו שאומרים: ''פיכסה''.
-
@שמעון-2 לא להתקרב!! כמו שכתב @Y-A-M-music וכללית תתרחקו מכל התוכנות של החברה הזאת בכל תחום!! וכמו שאומרים: ''פיכסה''.
@מויישה-הבכיר
כל אחד יכול לנסות כל תוכנה שהוא רוצה ויכול להיות שהוא יאהב... אמרתי רק את דעתי 
-
@מויישה-הבכיר
כל אחד יכול לנסות כל תוכנה שהוא רוצה ויכול להיות שהוא יאהב... אמרתי רק את דעתי 
@Y-A-M-music אני מכיר הרבה שעושים דברים טובים גם אני גם ב cubes וגם ב fl studo ...ויש עוד תוכנות מה שצריך לבדוק זה שהממשק יהיה נוח לעבוד איתו כל אחד מתחבר למשהו אחר
אבל חייב שיהיה פלאגנים טובים גם לסאונדים וגם לעריכה !!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות