דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. מעבר למקצב
  3. "חתניה" מה אומרים ??

"חתניה" מה אומרים ??

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מעבר למקצב
61 פוסטים 33 כותבים 5.6k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S מנותק
    S מנותק
    shin
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #19

    מי שיקבע אם זה יכנס או לא. זה הריבש''ע..
    אני שמח שחבר'ה כאן רוצים שזה יקרה או מאמינים שזה יקרה אבל בואו נראה את המציאות בשטח.
    מי שיש לו אפשרות להעביר את זה הלאה שיעביר בשמי.
    ואם מישהו פוגש את עמירן דביר או זמר חתונות אחר. אולי תנו לו פידבק על זה שיבין שחברה אוהבים את זה...
    עמירן אהב אבל יש מצב שהוא פשוט יחכה עד פורים.
    האם השיר חנניה. חרדי או לא. נכנס או לא. לא משנה
    בכל אופן וודאי שזה עדיף מלשיר על סבא חנניה 🙂

    @שלוימה-לה @rivka-0 זה חורג מהנושא. אם תוכל תעביר את ההודעה לקטגוריית עזרה הדדית.
    תפתח ערך "מצווה טאנץ"
    אומנם זה מעבר למקצב אבל אני כפוף ומשועבד לחוקי הפורום בדיוק כמו כולם...

    לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
    https://www.youtube.com/@ishaishin

    נוינ תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • אנונימיתא מנותק
      אנונימיתא מנותק
      אנונימית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #20

      אהבתי ממש!!
      יש לזה סיכויים טובים להיכנס כטרנד

      "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש שלוימה'לה

        @rivka-0

        https://www.hamichlol.org.il/%D7%A8%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%93_%D7%9E%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%94

        בסוף החתונות החסידיות יש את הקטע הזה של ה"כיצד מרקדין לפני הכלה"
        יש בזה מנהגים ומסורות שונים ומשונים לכל וחוג
        זה טקס שארכו בין רבע שעה לכמה שעות טובות ויוכל להסתיים בתפילת שחרית
        הממונה - 'קורא' לסבים לאחים ולהורי החתן והכלה בניגון ובנעימה
        [יש מקומות שאף הדודים מוזמנים וגם בזה אכמ"ל]
        כשיסיים לקרוא יבוא הנקרא בתורו ויקח את ה'גארטל' [אבנט, גם עליו אכמ"ל]
        ו'ירקד' לפני הכלה, כשקצהו השני של ה'גארטל' אחוז בידי הכלה
        לאחמ"כ יצטרפו קרובי המשפחה למעגל והוא ירקד אף עם החתן וכו'
        וחוזר חלילה אל הקרוא הבא
        עד לסיום הערב בריקוד החתן עם הכלה [ללא הגארטל] בשירת "אשת חיל"
        ישנם שני סוגים :
        הראשונה היא הוריאציה הירושלמית הקצרה:
        הגבאי שר לכל אחד בתורו בניגון הקבוע את ה"יעמוד, יעמוד..."
        ומוסיף תארים קצרים כמו 'במקום יהודים חשבים יעמוד' 'במקום סופרי סת"ם יעמוד' 'במקום מלמדי תשב"ר יעמוד' וכדו' וכו'
        ולפני ריקוד החתן-כלה יתן קטע חזנות קצר על משנת 'עקביא בן מהללאל' ויתן לחתן את ה'יעמוד' כיאה וכיאות
        השניה היא הוריאציה החסידית:
        היא יכולה לקחת בין שעה לכמה וכמה שעות
        בו יעמוד ה"גראמער" [-חרזן] המכונה גם "בדחן"
        וישזור חרוזים פתגמים ראשי תיבות ושנינויות
        אודות גודל מעלת הזמן גדולת השמחה ויכולת התפילה וכו'
        ייחוסי המשפחות, מעלות הנוכחים, מעשיות משנים קודמות, אזכורי נשמות המשפחה ז"ל וכו' וכו'
        יש כאלו שיתחילו כל 'הקפה' בכמה בדיחות שנונות שיעלו חיוך על פני החתן והנוכחים
        ויש שיקפידו לבל יהין מאן דהוא להפוך את הרגעים הקדושים והנעלים לחוכא ואיטלולא

        עד כאן הייתה לי הסבלנות לכתוב.....
        מקווה שהועלתי

        "המבין"& מנותק
        "המבין"& מנותק
        "המבין"
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #21

        @שלוימה-לה וואוו!! איזה פירוט מדויק
        רק שכחת את הטיפ לגראמער אחרי ה"ריקוד" בעיקר בוריאציה החסידית

        חבר'ה תשמעו את המוזיקה הכי טובה שאתם אוהבים אל תתפשרו!!!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • S shin

          מי שיקבע אם זה יכנס או לא. זה הריבש''ע..
          אני שמח שחבר'ה כאן רוצים שזה יקרה או מאמינים שזה יקרה אבל בואו נראה את המציאות בשטח.
          מי שיש לו אפשרות להעביר את זה הלאה שיעביר בשמי.
          ואם מישהו פוגש את עמירן דביר או זמר חתונות אחר. אולי תנו לו פידבק על זה שיבין שחברה אוהבים את זה...
          עמירן אהב אבל יש מצב שהוא פשוט יחכה עד פורים.
          האם השיר חנניה. חרדי או לא. נכנס או לא. לא משנה
          בכל אופן וודאי שזה עדיף מלשיר על סבא חנניה 🙂

          @שלוימה-לה @rivka-0 זה חורג מהנושא. אם תוכל תעביר את ההודעה לקטגוריית עזרה הדדית.
          תפתח ערך "מצווה טאנץ"
          אומנם זה מעבר למקצב אבל אני כפוף ומשועבד לחוקי הפורום בדיוק כמו כולם...

          נוינ מנותק
          נוינ מנותק
          נוי
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
          #22

          @shin אמר ב"חתניה" מה אומרים ??:

          אבל אני כפוף ומשועבד לחוקי הפורום בדיוק כמו כולם...

          אההממ...
          לא הייתי אומרת משועבד
          לא מידי קיצוני?

          נפלתי 🥀
          כדי להרים את עצמי!!🌅

          S תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • נוינ נוי

            @shin אמר ב"חתניה" מה אומרים ??:

            אבל אני כפוף ומשועבד לחוקי הפורום בדיוק כמו כולם...

            אההממ...
            לא הייתי אומרת משועבד
            לא מידי קיצוני?

            S מנותק
            S מנותק
            shin
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #23

            @נוי כן. אני אומנם לא הנושא אבל כן. אני צריך להיות משועבד לחוקים אסור לי לחרוג מהם בדיוק כמו כל משתמש כאן...

            לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
            https://www.youtube.com/@ishaishin

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • S shin

              לאחרונה שמתי לב שהשיר חנניה של חנן בן ארי התחיל להיכנס לחתונות.
              שאלתי את עצמי "מה הקשר חנניה" ?? וזה מה שהביא אותי לפנות לנהוראי אריאלי. אבי אילסון. עמירן דביר. ולהציע בפניהם את חתניה...
              מה אתם אומרים ???
              עוד משהו. מי שמכיר זמר חתונות או מישהו שירצה לבצע פשוט שילחו לו את זה. כמובן לציין את המקור. ואם צריך להפנות אותו אליי.
              שתיהיה בלעדיות !!!

              חתניה: חתן בן טרי

              מי נכנס היום לחופתו- חתניה. מי מקים היום קורות ביתו-חתניה.
              מסביבו שמחים במצהלות, זוכים חמישה קולות, ורוקדים כאן כל הלילה..
              חתניה...
              במעטפות רק מוזמן- חתניה, והלילה אף אחד לא ישן-חתניה.
              וענבי הגפן בענבי, ושמחים הם כל ימי, חיהם יומם ולילה..
              חתניה...
              בריקוד אחי בוא תשתלב, השמחה בתוך הלב, טוב עשית שהגעת,
              יבנה מקדש עוד בבירה השמחה תיהיה שלמה ונזכה לבוא משיח..
              שוכחים עכשיו את הצרות יש לנו מה לעשות, לחייך להמשיך הלאה..
              לשבע ברכות הכל מוכן, מצווה טאנץ שבת חתן, להספיק לישון בלילה..
              חתניה...
              כל הבחורים מזמרים בפמליה..
              חתניה...
              ואתה זורק סוכריות מלמעלה..

              מי נכנס היום לחופתו, מי עייף כולו משמחתו,
              הכלה היא עזר כנגדו, וביום שמחת ליבו לא הספיק לישון בלילה,
              ותמיד הכתר על ראשו, בראשונה זו שנתו, הוא תמיד יהיה חתניה...

              עדיניע מנותק
              עדיניע מנותק
              עדיני
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #24

              @shin
              חזקקקקקקקקקקק
              אחד היפיםם

              ה תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • S shin

                לאחרונה שמתי לב שהשיר חנניה של חנן בן ארי התחיל להיכנס לחתונות.
                שאלתי את עצמי "מה הקשר חנניה" ?? וזה מה שהביא אותי לפנות לנהוראי אריאלי. אבי אילסון. עמירן דביר. ולהציע בפניהם את חתניה...
                מה אתם אומרים ???
                עוד משהו. מי שמכיר זמר חתונות או מישהו שירצה לבצע פשוט שילחו לו את זה. כמובן לציין את המקור. ואם צריך להפנות אותו אליי.
                שתיהיה בלעדיות !!!

                חתניה: חתן בן טרי

                מי נכנס היום לחופתו- חתניה. מי מקים היום קורות ביתו-חתניה.
                מסביבו שמחים במצהלות, זוכים חמישה קולות, ורוקדים כאן כל הלילה..
                חתניה...
                במעטפות רק מוזמן- חתניה, והלילה אף אחד לא ישן-חתניה.
                וענבי הגפן בענבי, ושמחים הם כל ימי, חיהם יומם ולילה..
                חתניה...
                בריקוד אחי בוא תשתלב, השמחה בתוך הלב, טוב עשית שהגעת,
                יבנה מקדש עוד בבירה השמחה תיהיה שלמה ונזכה לבוא משיח..
                שוכחים עכשיו את הצרות יש לנו מה לעשות, לחייך להמשיך הלאה..
                לשבע ברכות הכל מוכן, מצווה טאנץ שבת חתן, להספיק לישון בלילה..
                חתניה...
                כל הבחורים מזמרים בפמליה..
                חתניה...
                ואתה זורק סוכריות מלמעלה..

                מי נכנס היום לחופתו, מי עייף כולו משמחתו,
                הכלה היא עזר כנגדו, וביום שמחת ליבו לא הספיק לישון בלילה,
                ותמיד הכתר על ראשו, בראשונה זו שנתו, הוא תמיד יהיה חתניה...

                עדיניע מנותק
                עדיניע מנותק
                עדיני
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #25
                פוסט זה נמחק!
                S תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • עדיניע עדיני

                  פוסט זה נמחק!

                  S מנותק
                  S מנותק
                  shin
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
                  #26

                  @עדיני שלום. שמח לשמוע שנהנת...
                  אבל לתושמת לבך הגבת פעמיים ברצף וזה אסור ע''פ חוקי הפורום. !!!!
                  לכן מחקתי את הפוסט השני 🙂

                  לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                  https://www.youtube.com/@ishaishin

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • עדיניע עדיני

                    @shin
                    חזקקקקקקקקקקק
                    אחד היפיםם

                    ה מנותק
                    ה מנותק
                    הדסה 1
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #27
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • S shin

                      לאחרונה שמתי לב שהשיר חנניה של חנן בן ארי התחיל להיכנס לחתונות.
                      שאלתי את עצמי "מה הקשר חנניה" ?? וזה מה שהביא אותי לפנות לנהוראי אריאלי. אבי אילסון. עמירן דביר. ולהציע בפניהם את חתניה...
                      מה אתם אומרים ???
                      עוד משהו. מי שמכיר זמר חתונות או מישהו שירצה לבצע פשוט שילחו לו את זה. כמובן לציין את המקור. ואם צריך להפנות אותו אליי.
                      שתיהיה בלעדיות !!!

                      חתניה: חתן בן טרי

                      מי נכנס היום לחופתו- חתניה. מי מקים היום קורות ביתו-חתניה.
                      מסביבו שמחים במצהלות, זוכים חמישה קולות, ורוקדים כאן כל הלילה..
                      חתניה...
                      במעטפות רק מוזמן- חתניה, והלילה אף אחד לא ישן-חתניה.
                      וענבי הגפן בענבי, ושמחים הם כל ימי, חיהם יומם ולילה..
                      חתניה...
                      בריקוד אחי בוא תשתלב, השמחה בתוך הלב, טוב עשית שהגעת,
                      יבנה מקדש עוד בבירה השמחה תיהיה שלמה ונזכה לבוא משיח..
                      שוכחים עכשיו את הצרות יש לנו מה לעשות, לחייך להמשיך הלאה..
                      לשבע ברכות הכל מוכן, מצווה טאנץ שבת חתן, להספיק לישון בלילה..
                      חתניה...
                      כל הבחורים מזמרים בפמליה..
                      חתניה...
                      ואתה זורק סוכריות מלמעלה..

                      מי נכנס היום לחופתו, מי עייף כולו משמחתו,
                      הכלה היא עזר כנגדו, וביום שמחת ליבו לא הספיק לישון בלילה,
                      ותמיד הכתר על ראשו, בראשונה זו שנתו, הוא תמיד יהיה חתניה...

                      א מנותק
                      א מנותק
                      איש יהודי טוב
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #28

                      @shin שמע...
                      לא יודע מה להגיד אבל אתה גאון
                      זה פשוט פצצות של דבר
                      זה יכול להעיף חתונות לשמים
                      הלוואי והדבר הזה באמת יצא לפועל

                      רוצה פלייבק🎹 לשיר כלשהו או שיר ווקאלי?🎤
                      שלח לי קישור לשיר וקבל את הפלייבק/ווקאלי😊

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • S shin

                        לאחרונה שמתי לב שהשיר חנניה של חנן בן ארי התחיל להיכנס לחתונות.
                        שאלתי את עצמי "מה הקשר חנניה" ?? וזה מה שהביא אותי לפנות לנהוראי אריאלי. אבי אילסון. עמירן דביר. ולהציע בפניהם את חתניה...
                        מה אתם אומרים ???
                        עוד משהו. מי שמכיר זמר חתונות או מישהו שירצה לבצע פשוט שילחו לו את זה. כמובן לציין את המקור. ואם צריך להפנות אותו אליי.
                        שתיהיה בלעדיות !!!

                        חתניה: חתן בן טרי

                        מי נכנס היום לחופתו- חתניה. מי מקים היום קורות ביתו-חתניה.
                        מסביבו שמחים במצהלות, זוכים חמישה קולות, ורוקדים כאן כל הלילה..
                        חתניה...
                        במעטפות רק מוזמן- חתניה, והלילה אף אחד לא ישן-חתניה.
                        וענבי הגפן בענבי, ושמחים הם כל ימי, חיהם יומם ולילה..
                        חתניה...
                        בריקוד אחי בוא תשתלב, השמחה בתוך הלב, טוב עשית שהגעת,
                        יבנה מקדש עוד בבירה השמחה תיהיה שלמה ונזכה לבוא משיח..
                        שוכחים עכשיו את הצרות יש לנו מה לעשות, לחייך להמשיך הלאה..
                        לשבע ברכות הכל מוכן, מצווה טאנץ שבת חתן, להספיק לישון בלילה..
                        חתניה...
                        כל הבחורים מזמרים בפמליה..
                        חתניה...
                        ואתה זורק סוכריות מלמעלה..

                        מי נכנס היום לחופתו, מי עייף כולו משמחתו,
                        הכלה היא עזר כנגדו, וביום שמחת ליבו לא הספיק לישון בלילה,
                        ותמיד הכתר על ראשו, בראשונה זו שנתו, הוא תמיד יהיה חתניה...

                        davidovskD מנותק
                        davidovskD מנותק
                        davidovsk
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #29

                        @shin חמוד מאוד אבל צריך שם אחר חתניה זה לדעתי לא מסתדר

                        "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
                        ג'רארד ויי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • נוינ מנותק
                          נוינ מנותק
                          נוי
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #30

                          @shin
                          תכנס לפה
                          https://m.youtube.com/watch?time_continue=57&v=qjNS-nx1Suw&feature=emb_title
                          בדקה הראשונה
                          מחכה לך שם הפתעה 🎁
                          (המאמץ משתלם ....)

                          נפלתי 🥀
                          כדי להרים את עצמי!!🌅

                          חסידייה אוטנטיתח פונץ' בננהפ לא הכל טוב אבל הכל לטובהל 3 תגובות תגובה אחרונה
                          4
                          • נוינ נוי

                            @shin
                            תכנס לפה
                            https://m.youtube.com/watch?time_continue=57&v=qjNS-nx1Suw&feature=emb_title
                            בדקה הראשונה
                            מחכה לך שם הפתעה 🎁
                            (המאמץ משתלם ....)

                            חסידייה אוטנטיתח מנותק
                            חסידייה אוטנטיתח מנותק
                            חסידייה אוטנטית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #31

                            @נוי רגע............
                            החתניה שם זה שלו????????????????????????

                            עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                            מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • אין על מוזיקהא מנותק
                              אין על מוזיקהא מנותק
                              אין על מוזיקה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                              #32

                              דיייייייייי
                              @shin הגעת עד נהוראי??????
                              איזה קטע,
                              ואווו
                              יאללה בא לי כבר לראות הסרטה בחתונה עם השיר הזה, בטח כולם יהיו באוויר שם 😊

                              טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • S shin

                                לאחרונה שמתי לב שהשיר חנניה של חנן בן ארי התחיל להיכנס לחתונות.
                                שאלתי את עצמי "מה הקשר חנניה" ?? וזה מה שהביא אותי לפנות לנהוראי אריאלי. אבי אילסון. עמירן דביר. ולהציע בפניהם את חתניה...
                                מה אתם אומרים ???
                                עוד משהו. מי שמכיר זמר חתונות או מישהו שירצה לבצע פשוט שילחו לו את זה. כמובן לציין את המקור. ואם צריך להפנות אותו אליי.
                                שתיהיה בלעדיות !!!

                                חתניה: חתן בן טרי

                                מי נכנס היום לחופתו- חתניה. מי מקים היום קורות ביתו-חתניה.
                                מסביבו שמחים במצהלות, זוכים חמישה קולות, ורוקדים כאן כל הלילה..
                                חתניה...
                                במעטפות רק מוזמן- חתניה, והלילה אף אחד לא ישן-חתניה.
                                וענבי הגפן בענבי, ושמחים הם כל ימי, חיהם יומם ולילה..
                                חתניה...
                                בריקוד אחי בוא תשתלב, השמחה בתוך הלב, טוב עשית שהגעת,
                                יבנה מקדש עוד בבירה השמחה תיהיה שלמה ונזכה לבוא משיח..
                                שוכחים עכשיו את הצרות יש לנו מה לעשות, לחייך להמשיך הלאה..
                                לשבע ברכות הכל מוכן, מצווה טאנץ שבת חתן, להספיק לישון בלילה..
                                חתניה...
                                כל הבחורים מזמרים בפמליה..
                                חתניה...
                                ואתה זורק סוכריות מלמעלה..

                                מי נכנס היום לחופתו, מי עייף כולו משמחתו,
                                הכלה היא עזר כנגדו, וביום שמחת ליבו לא הספיק לישון בלילה,
                                ותמיד הכתר על ראשו, בראשונה זו שנתו, הוא תמיד יהיה חתניה...

                                בקיב מנותק
                                בקיב מנותק
                                בקי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #33

                                @אין-על-מוזיקה

                                שאלתי את עצמי "מה הקשר חנניה" ?? וזה מה שהביא אותי לפנות לנהוראי אריאלי . אבי אילסון. עמירן דביר. ולהציע בפניהם את חתניה...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • S shin

                                  לאחרונה שמתי לב שהשיר חנניה של חנן בן ארי התחיל להיכנס לחתונות.
                                  שאלתי את עצמי "מה הקשר חנניה" ?? וזה מה שהביא אותי לפנות לנהוראי אריאלי. אבי אילסון. עמירן דביר. ולהציע בפניהם את חתניה...
                                  מה אתם אומרים ???
                                  עוד משהו. מי שמכיר זמר חתונות או מישהו שירצה לבצע פשוט שילחו לו את זה. כמובן לציין את המקור. ואם צריך להפנות אותו אליי.
                                  שתיהיה בלעדיות !!!

                                  חתניה: חתן בן טרי

                                  מי נכנס היום לחופתו- חתניה. מי מקים היום קורות ביתו-חתניה.
                                  מסביבו שמחים במצהלות, זוכים חמישה קולות, ורוקדים כאן כל הלילה..
                                  חתניה...
                                  במעטפות רק מוזמן- חתניה, והלילה אף אחד לא ישן-חתניה.
                                  וענבי הגפן בענבי, ושמחים הם כל ימי, חיהם יומם ולילה..
                                  חתניה...
                                  בריקוד אחי בוא תשתלב, השמחה בתוך הלב, טוב עשית שהגעת,
                                  יבנה מקדש עוד בבירה השמחה תיהיה שלמה ונזכה לבוא משיח..
                                  שוכחים עכשיו את הצרות יש לנו מה לעשות, לחייך להמשיך הלאה..
                                  לשבע ברכות הכל מוכן, מצווה טאנץ שבת חתן, להספיק לישון בלילה..
                                  חתניה...
                                  כל הבחורים מזמרים בפמליה..
                                  חתניה...
                                  ואתה זורק סוכריות מלמעלה..

                                  מי נכנס היום לחופתו, מי עייף כולו משמחתו,
                                  הכלה היא עזר כנגדו, וביום שמחת ליבו לא הספיק לישון בלילה,
                                  ותמיד הכתר על ראשו, בראשונה זו שנתו, הוא תמיד יהיה חתניה...

                                  ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שיר הלל
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #34

                                  @shin תקשיבבב אתה גאוןן
                                  אהבתיי ברמותתתתת
                                  איזה מיליםםם וחרוזים!!!!!!
                                  יצא מטורףףף
                                  הלוואיי שזה יתפוסס באמתת
                                  זה יכול לעוף בחתונותתת
                                  יצא מושלםם!!!!!!!!!! אהבתי את הרעיוןןן

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • נוינ נוי

                                    @shin
                                    תכנס לפה
                                    https://m.youtube.com/watch?time_continue=57&v=qjNS-nx1Suw&feature=emb_title
                                    בדקה הראשונה
                                    מחכה לך שם הפתעה 🎁
                                    (המאמץ משתלם ....)

                                    פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננה
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #35
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • S shin

                                      לאחרונה שמתי לב שהשיר חנניה של חנן בן ארי התחיל להיכנס לחתונות.
                                      שאלתי את עצמי "מה הקשר חנניה" ?? וזה מה שהביא אותי לפנות לנהוראי אריאלי. אבי אילסון. עמירן דביר. ולהציע בפניהם את חתניה...
                                      מה אתם אומרים ???
                                      עוד משהו. מי שמכיר זמר חתונות או מישהו שירצה לבצע פשוט שילחו לו את זה. כמובן לציין את המקור. ואם צריך להפנות אותו אליי.
                                      שתיהיה בלעדיות !!!

                                      חתניה: חתן בן טרי

                                      מי נכנס היום לחופתו- חתניה. מי מקים היום קורות ביתו-חתניה.
                                      מסביבו שמחים במצהלות, זוכים חמישה קולות, ורוקדים כאן כל הלילה..
                                      חתניה...
                                      במעטפות רק מוזמן- חתניה, והלילה אף אחד לא ישן-חתניה.
                                      וענבי הגפן בענבי, ושמחים הם כל ימי, חיהם יומם ולילה..
                                      חתניה...
                                      בריקוד אחי בוא תשתלב, השמחה בתוך הלב, טוב עשית שהגעת,
                                      יבנה מקדש עוד בבירה השמחה תיהיה שלמה ונזכה לבוא משיח..
                                      שוכחים עכשיו את הצרות יש לנו מה לעשות, לחייך להמשיך הלאה..
                                      לשבע ברכות הכל מוכן, מצווה טאנץ שבת חתן, להספיק לישון בלילה..
                                      חתניה...
                                      כל הבחורים מזמרים בפמליה..
                                      חתניה...
                                      ואתה זורק סוכריות מלמעלה..

                                      מי נכנס היום לחופתו, מי עייף כולו משמחתו,
                                      הכלה היא עזר כנגדו, וביום שמחת ליבו לא הספיק לישון בלילה,
                                      ותמיד הכתר על ראשו, בראשונה זו שנתו, הוא תמיד יהיה חתניה...

                                      chagit03C מנותק
                                      chagit03C מנותק
                                      chagit03
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #36

                                      @shin אולי תוציא את השיר הזה?
                                      זה יעוףףףףף
                                      רציני לכל מי שהקראתי לו את זה עף על זה של החיים מ
                                      תעשה עם זה משו דחוףףףף

                                      לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                      (עדן מאירי)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • נוינ נוי

                                        @shin
                                        תכנס לפה
                                        https://m.youtube.com/watch?time_continue=57&v=qjNS-nx1Suw&feature=emb_title
                                        בדקה הראשונה
                                        מחכה לך שם הפתעה 🎁
                                        (המאמץ משתלם ....)

                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        #37

                                        @נוי זה חסום ישמצב באפשרות אחרת
                                        ואווווו @shin איך אהבתיי יואווו זה הולך לרוץץ....... בעז"ה
                                        בליענרעע איזה מילים.....
                                        😄
                                        הלואי שזה ילך כי במ'ת
                                        נשמע לי דפוק לשיר על סבא של חנן חנניה 😂 .....
                                        יאללה מחכה לשמוע אתזה בעוד חתונותת...

                                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • אפרים פלגא מנותק
                                          אפרים פלגא מנותק
                                          אפרים פלג
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #38

                                          בלתק נראה לי ששמעתי את נהוראי אריאלי שר את זה

                                          chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול