דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. מעבר למקצב
  3. "חתניה" מה אומרים ??

"חתניה" מה אומרים ??

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מעבר למקצב
61 פוסטים 33 כותבים 5.6k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S shin

    לאחרונה שמתי לב שהשיר חנניה של חנן בן ארי התחיל להיכנס לחתונות.
    שאלתי את עצמי "מה הקשר חנניה" ?? וזה מה שהביא אותי לפנות לנהוראי אריאלי. אבי אילסון. עמירן דביר. ולהציע בפניהם את חתניה...
    מה אתם אומרים ???
    עוד משהו. מי שמכיר זמר חתונות או מישהו שירצה לבצע פשוט שילחו לו את זה. כמובן לציין את המקור. ואם צריך להפנות אותו אליי.
    שתיהיה בלעדיות !!!

    חתניה: חתן בן טרי

    מי נכנס היום לחופתו- חתניה. מי מקים היום קורות ביתו-חתניה.
    מסביבו שמחים במצהלות, זוכים חמישה קולות, ורוקדים כאן כל הלילה..
    חתניה...
    במעטפות רק מוזמן- חתניה, והלילה אף אחד לא ישן-חתניה.
    וענבי הגפן בענבי, ושמחים הם כל ימי, חיהם יומם ולילה..
    חתניה...
    בריקוד אחי בוא תשתלב, השמחה בתוך הלב, טוב עשית שהגעת,
    יבנה מקדש עוד בבירה השמחה תיהיה שלמה ונזכה לבוא משיח..
    שוכחים עכשיו את הצרות יש לנו מה לעשות, לחייך להמשיך הלאה..
    לשבע ברכות הכל מוכן, מצווה טאנץ שבת חתן, להספיק לישון בלילה..
    חתניה...
    כל הבחורים מזמרים בפמליה..
    חתניה...
    ואתה זורק סוכריות מלמעלה..

    מי נכנס היום לחופתו, מי עייף כולו משמחתו,
    הכלה היא עזר כנגדו, וביום שמחת ליבו לא הספיק לישון בלילה,
    ותמיד הכתר על ראשו, בראשונה זו שנתו, הוא תמיד יהיה חתניה...

    א מנותק
    א מנותק
    איש יהודי טוב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #28

    @shin שמע...
    לא יודע מה להגיד אבל אתה גאון
    זה פשוט פצצות של דבר
    זה יכול להעיף חתונות לשמים
    הלוואי והדבר הזה באמת יצא לפועל

    רוצה פלייבק🎹 לשיר כלשהו או שיר ווקאלי?🎤
    שלח לי קישור לשיר וקבל את הפלייבק/ווקאלי😊

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • S shin

      לאחרונה שמתי לב שהשיר חנניה של חנן בן ארי התחיל להיכנס לחתונות.
      שאלתי את עצמי "מה הקשר חנניה" ?? וזה מה שהביא אותי לפנות לנהוראי אריאלי. אבי אילסון. עמירן דביר. ולהציע בפניהם את חתניה...
      מה אתם אומרים ???
      עוד משהו. מי שמכיר זמר חתונות או מישהו שירצה לבצע פשוט שילחו לו את זה. כמובן לציין את המקור. ואם צריך להפנות אותו אליי.
      שתיהיה בלעדיות !!!

      חתניה: חתן בן טרי

      מי נכנס היום לחופתו- חתניה. מי מקים היום קורות ביתו-חתניה.
      מסביבו שמחים במצהלות, זוכים חמישה קולות, ורוקדים כאן כל הלילה..
      חתניה...
      במעטפות רק מוזמן- חתניה, והלילה אף אחד לא ישן-חתניה.
      וענבי הגפן בענבי, ושמחים הם כל ימי, חיהם יומם ולילה..
      חתניה...
      בריקוד אחי בוא תשתלב, השמחה בתוך הלב, טוב עשית שהגעת,
      יבנה מקדש עוד בבירה השמחה תיהיה שלמה ונזכה לבוא משיח..
      שוכחים עכשיו את הצרות יש לנו מה לעשות, לחייך להמשיך הלאה..
      לשבע ברכות הכל מוכן, מצווה טאנץ שבת חתן, להספיק לישון בלילה..
      חתניה...
      כל הבחורים מזמרים בפמליה..
      חתניה...
      ואתה זורק סוכריות מלמעלה..

      מי נכנס היום לחופתו, מי עייף כולו משמחתו,
      הכלה היא עזר כנגדו, וביום שמחת ליבו לא הספיק לישון בלילה,
      ותמיד הכתר על ראשו, בראשונה זו שנתו, הוא תמיד יהיה חתניה...

      davidovskD מנותק
      davidovskD מנותק
      davidovsk
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #29

      @shin חמוד מאוד אבל צריך שם אחר חתניה זה לדעתי לא מסתדר

      "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
      ג'רארד ויי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • נוינ מנותק
        נוינ מנותק
        נוי
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #30

        @shin
        תכנס לפה
        https://m.youtube.com/watch?time_continue=57&v=qjNS-nx1Suw&feature=emb_title
        בדקה הראשונה
        מחכה לך שם הפתעה 🎁
        (המאמץ משתלם ....)

        נפלתי 🥀
        כדי להרים את עצמי!!🌅

        חסידייה אוטנטיתח פונץ' בננהפ לא הכל טוב אבל הכל לטובהל 3 תגובות תגובה אחרונה
        4
        • נוינ נוי

          @shin
          תכנס לפה
          https://m.youtube.com/watch?time_continue=57&v=qjNS-nx1Suw&feature=emb_title
          בדקה הראשונה
          מחכה לך שם הפתעה 🎁
          (המאמץ משתלם ....)

          חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #31

          @נוי רגע............
          החתניה שם זה שלו????????????????????????

          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • אין על מוזיקהא מנותק
            אין על מוזיקהא מנותק
            אין על מוזיקה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
            #32

            דיייייייייי
            @shin הגעת עד נהוראי??????
            איזה קטע,
            ואווו
            יאללה בא לי כבר לראות הסרטה בחתונה עם השיר הזה, בטח כולם יהיו באוויר שם 😊

            טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • S shin

              לאחרונה שמתי לב שהשיר חנניה של חנן בן ארי התחיל להיכנס לחתונות.
              שאלתי את עצמי "מה הקשר חנניה" ?? וזה מה שהביא אותי לפנות לנהוראי אריאלי. אבי אילסון. עמירן דביר. ולהציע בפניהם את חתניה...
              מה אתם אומרים ???
              עוד משהו. מי שמכיר זמר חתונות או מישהו שירצה לבצע פשוט שילחו לו את זה. כמובן לציין את המקור. ואם צריך להפנות אותו אליי.
              שתיהיה בלעדיות !!!

              חתניה: חתן בן טרי

              מי נכנס היום לחופתו- חתניה. מי מקים היום קורות ביתו-חתניה.
              מסביבו שמחים במצהלות, זוכים חמישה קולות, ורוקדים כאן כל הלילה..
              חתניה...
              במעטפות רק מוזמן- חתניה, והלילה אף אחד לא ישן-חתניה.
              וענבי הגפן בענבי, ושמחים הם כל ימי, חיהם יומם ולילה..
              חתניה...
              בריקוד אחי בוא תשתלב, השמחה בתוך הלב, טוב עשית שהגעת,
              יבנה מקדש עוד בבירה השמחה תיהיה שלמה ונזכה לבוא משיח..
              שוכחים עכשיו את הצרות יש לנו מה לעשות, לחייך להמשיך הלאה..
              לשבע ברכות הכל מוכן, מצווה טאנץ שבת חתן, להספיק לישון בלילה..
              חתניה...
              כל הבחורים מזמרים בפמליה..
              חתניה...
              ואתה זורק סוכריות מלמעלה..

              מי נכנס היום לחופתו, מי עייף כולו משמחתו,
              הכלה היא עזר כנגדו, וביום שמחת ליבו לא הספיק לישון בלילה,
              ותמיד הכתר על ראשו, בראשונה זו שנתו, הוא תמיד יהיה חתניה...

              בקיב מנותק
              בקיב מנותק
              בקי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #33

              @אין-על-מוזיקה

              שאלתי את עצמי "מה הקשר חנניה" ?? וזה מה שהביא אותי לפנות לנהוראי אריאלי . אבי אילסון. עמירן דביר. ולהציע בפניהם את חתניה...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • S shin

                לאחרונה שמתי לב שהשיר חנניה של חנן בן ארי התחיל להיכנס לחתונות.
                שאלתי את עצמי "מה הקשר חנניה" ?? וזה מה שהביא אותי לפנות לנהוראי אריאלי. אבי אילסון. עמירן דביר. ולהציע בפניהם את חתניה...
                מה אתם אומרים ???
                עוד משהו. מי שמכיר זמר חתונות או מישהו שירצה לבצע פשוט שילחו לו את זה. כמובן לציין את המקור. ואם צריך להפנות אותו אליי.
                שתיהיה בלעדיות !!!

                חתניה: חתן בן טרי

                מי נכנס היום לחופתו- חתניה. מי מקים היום קורות ביתו-חתניה.
                מסביבו שמחים במצהלות, זוכים חמישה קולות, ורוקדים כאן כל הלילה..
                חתניה...
                במעטפות רק מוזמן- חתניה, והלילה אף אחד לא ישן-חתניה.
                וענבי הגפן בענבי, ושמחים הם כל ימי, חיהם יומם ולילה..
                חתניה...
                בריקוד אחי בוא תשתלב, השמחה בתוך הלב, טוב עשית שהגעת,
                יבנה מקדש עוד בבירה השמחה תיהיה שלמה ונזכה לבוא משיח..
                שוכחים עכשיו את הצרות יש לנו מה לעשות, לחייך להמשיך הלאה..
                לשבע ברכות הכל מוכן, מצווה טאנץ שבת חתן, להספיק לישון בלילה..
                חתניה...
                כל הבחורים מזמרים בפמליה..
                חתניה...
                ואתה זורק סוכריות מלמעלה..

                מי נכנס היום לחופתו, מי עייף כולו משמחתו,
                הכלה היא עזר כנגדו, וביום שמחת ליבו לא הספיק לישון בלילה,
                ותמיד הכתר על ראשו, בראשונה זו שנתו, הוא תמיד יהיה חתניה...

                ש מנותק
                ש מנותק
                שיר הלל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #34

                @shin תקשיבבב אתה גאוןן
                אהבתיי ברמותתתתת
                איזה מיליםםם וחרוזים!!!!!!
                יצא מטורףףף
                הלוואיי שזה יתפוסס באמתת
                זה יכול לעוף בחתונותתת
                יצא מושלםם!!!!!!!!!! אהבתי את הרעיוןןן

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • נוינ נוי

                  @shin
                  תכנס לפה
                  https://m.youtube.com/watch?time_continue=57&v=qjNS-nx1Suw&feature=emb_title
                  בדקה הראשונה
                  מחכה לך שם הפתעה 🎁
                  (המאמץ משתלם ....)

                  פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננה
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #35
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • S shin

                    לאחרונה שמתי לב שהשיר חנניה של חנן בן ארי התחיל להיכנס לחתונות.
                    שאלתי את עצמי "מה הקשר חנניה" ?? וזה מה שהביא אותי לפנות לנהוראי אריאלי. אבי אילסון. עמירן דביר. ולהציע בפניהם את חתניה...
                    מה אתם אומרים ???
                    עוד משהו. מי שמכיר זמר חתונות או מישהו שירצה לבצע פשוט שילחו לו את זה. כמובן לציין את המקור. ואם צריך להפנות אותו אליי.
                    שתיהיה בלעדיות !!!

                    חתניה: חתן בן טרי

                    מי נכנס היום לחופתו- חתניה. מי מקים היום קורות ביתו-חתניה.
                    מסביבו שמחים במצהלות, זוכים חמישה קולות, ורוקדים כאן כל הלילה..
                    חתניה...
                    במעטפות רק מוזמן- חתניה, והלילה אף אחד לא ישן-חתניה.
                    וענבי הגפן בענבי, ושמחים הם כל ימי, חיהם יומם ולילה..
                    חתניה...
                    בריקוד אחי בוא תשתלב, השמחה בתוך הלב, טוב עשית שהגעת,
                    יבנה מקדש עוד בבירה השמחה תיהיה שלמה ונזכה לבוא משיח..
                    שוכחים עכשיו את הצרות יש לנו מה לעשות, לחייך להמשיך הלאה..
                    לשבע ברכות הכל מוכן, מצווה טאנץ שבת חתן, להספיק לישון בלילה..
                    חתניה...
                    כל הבחורים מזמרים בפמליה..
                    חתניה...
                    ואתה זורק סוכריות מלמעלה..

                    מי נכנס היום לחופתו, מי עייף כולו משמחתו,
                    הכלה היא עזר כנגדו, וביום שמחת ליבו לא הספיק לישון בלילה,
                    ותמיד הכתר על ראשו, בראשונה זו שנתו, הוא תמיד יהיה חתניה...

                    chagit03C מנותק
                    chagit03C מנותק
                    chagit03
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #36

                    @shin אולי תוציא את השיר הזה?
                    זה יעוףףףףף
                    רציני לכל מי שהקראתי לו את זה עף על זה של החיים מ
                    תעשה עם זה משו דחוףףףף

                    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                    (עדן מאירי)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • נוינ נוי

                      @shin
                      תכנס לפה
                      https://m.youtube.com/watch?time_continue=57&v=qjNS-nx1Suw&feature=emb_title
                      בדקה הראשונה
                      מחכה לך שם הפתעה 🎁
                      (המאמץ משתלם ....)

                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                      #37

                      @נוי זה חסום ישמצב באפשרות אחרת
                      ואווווו @shin איך אהבתיי יואווו זה הולך לרוץץ....... בעז"ה
                      בליענרעע איזה מילים.....
                      😄
                      הלואי שזה ילך כי במ'ת
                      נשמע לי דפוק לשיר על סבא של חנן חנניה 😂 .....
                      יאללה מחכה לשמוע אתזה בעוד חתונותת...

                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • אפרים פלגא מנותק
                        אפרים פלגא מנותק
                        אפרים פלג
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #38

                        בלתק נראה לי ששמעתי את נהוראי אריאלי שר את זה

                        chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אפרים פלגא אפרים פלג

                          בלתק נראה לי ששמעתי את נהוראי אריאלי שר את זה

                          chagit03C מנותק
                          chagit03C מנותק
                          chagit03
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #39

                          @אפרים-פלג נכון גם אני ראיתי אבל הוא דילג על המון מילים או שזה מילים לא נכונות

                          לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                          (עדן מאירי)

                          מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • chagit03C chagit03

                            @אפרים-פלג נכון גם אני ראיתי אבל הוא דילג על המון מילים או שזה מילים לא נכונות

                            מוכשרת עלמ מנותק
                            מוכשרת עלמ מנותק
                            מוכשרת על
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #40
                            פוסט זה נמחק!
                            chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • S מנותק
                              S מנותק
                              shin
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #41

                              ייתכן שנהוראי אריאלי רק לקח ממני את הרעיון. אך שינה מילים סתם...
                              גם הוא לא נתן שום קרדיט 🙂
                              אבל זה בסדר. כי גם מאור חיים וגם נהוראי חברים יקרים מאוד..
                              אז זה הכי בכיף שיש.
                              נהוראי בזמנו אמר לי שהוא לפני אלבום והוא מפחד להכניס דברים חדשים....
                              אבל כנראה שאחרי האלבום זה היה בסדר . ואף מרענן..
                              אני אנסה לבקש ממאור חתונות שעשו את זה ואעלה.
                              בלנד'ר...

                              לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                              https://www.youtube.com/@ishaishin

                              ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • S shin

                                ייתכן שנהוראי אריאלי רק לקח ממני את הרעיון. אך שינה מילים סתם...
                                גם הוא לא נתן שום קרדיט 🙂
                                אבל זה בסדר. כי גם מאור חיים וגם נהוראי חברים יקרים מאוד..
                                אז זה הכי בכיף שיש.
                                נהוראי בזמנו אמר לי שהוא לפני אלבום והוא מפחד להכניס דברים חדשים....
                                אבל כנראה שאחרי האלבום זה היה בסדר . ואף מרענן..
                                אני אנסה לבקש ממאור חתונות שעשו את זה ואעלה.
                                בלנד'ר...

                                ל מנותק
                                ל מנותק
                                לייזרית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #42

                                וואו!!!!!!!!!
                                גאון!
                                ממש אהבתי!
                                ככה לקחת שיר ולחבר עליו מילים?
                                מושלמות!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • S מנותק
                                  S מנותק
                                  shin
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
                                  #43

                                  אני באמת הייתי רוצה לשמוע ביצוע מוקלט של זה.
                                  אני רציתי להשיג את חנן בן ארי. ולבקש ממנו אישור פלוס אולי איזה ביצועון...
                                  אבל אין דרך להגיע אליו כרגע.
                                  אולי @טיטו יעזור

                                  לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                                  https://www.youtube.com/@ishaishin

                                  ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                                    פוסט זה נמחק!

                                    chagit03C מנותק
                                    chagit03C מנותק
                                    chagit03
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #44

                                    @מוכשרת-על אמר ב"חתניה" מה אומרים ??:

                                    @chagit03 אמר ב"חתניה" מה אומרים ??:

                                    @אפרים-פלג נכון גם אני ראיתי אבל הוא דילג על המון מילים או שזה מילים לא נכונות

                                    בסדר, זה שיר חדש.. העיקר הרעיון!
                                    מעניין לראות ביצועים של זה. למישהו יש??

                                    נהוראי אריאלי ומאור חיים באולפן.mp4

                                    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                    (עדן מאירי)

                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    2
                                    • chagit03C chagit03

                                      @מוכשרת-על אמר ב"חתניה" מה אומרים ??:

                                      @chagit03 אמר ב"חתניה" מה אומרים ??:

                                      @אפרים-פלג נכון גם אני ראיתי אבל הוא דילג על המון מילים או שזה מילים לא נכונות

                                      בסדר, זה שיר חדש.. העיקר הרעיון!
                                      מעניין לראות ביצועים של זה. למישהו יש??

                                      נהוראי אריאלי ומאור חיים באולפן.mp4

                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #45

                                      @chagit03 חסום 🤔

                                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • chagit03C chagit03

                                        @מוכשרת-על אמר ב"חתניה" מה אומרים ??:

                                        @chagit03 אמר ב"חתניה" מה אומרים ??:

                                        @אפרים-פלג נכון גם אני ראיתי אבל הוא דילג על המון מילים או שזה מילים לא נכונות

                                        בסדר, זה שיר חדש.. העיקר הרעיון!
                                        מעניין לראות ביצועים של זה. למישהו יש??

                                        נהוראי אריאלי ומאור חיים באולפן.mp4

                                        ה מנותק
                                        ה מנותק
                                        הודיה 1
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #46

                                        @chagit03 אמר ב"חתניה" מה אומרים ??:

                                        @מוכשרת-על אמר ב"חתניה" מה אומרים ??:

                                        @chagit03 אמר ב"חתניה" מה אומרים ??:

                                        @אפרים-פלג נכון גם אני ראיתי אבל הוא דילג על המון מילים או שזה מילים לא נכונות

                                        בסדר, זה שיר חדש.. העיקר הרעיון!
                                        מעניין לראות ביצועים של זה. למישהו יש??

                                        נהוראי אריאלי ומאור חיים באולפן.mp4

                                        @לא-הכל-טוב-אבל-הכל-לטובה אמר ב"חתניה" מה אומרים ??:

                                        @chagit03 חסום 🤔

                                        https://send.magicode.me/send-file/file/d1c6f4c*****901f2390b1504117e08c818d600c43453/view

                                        "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • S shin

                                          חברה !!!! @טיטו @יוסי-המוזיקלי @margalit @שלוימה-לה @שמעון-2 @היידה-מיוזיק-0 @אין-על-מוזיקה
                                          מסכים בהחלט. זה מכיל את כל המילים שכבר שמענו מהחתונות. זה לא יהיה כזה מסובך לזכור את המילים
                                          ו.. כן !! @אייצ-ית הדור שלנו ממש משוגע !! טוענים לי שזה לקחת שיר טוב ולהוריד אותו עם מילים אחרות.
                                          אתה הולך ומזמזם חנניה.... מי זה בכלל ?????!!! סבא של חנן בן ארי מה קשר אליך ???!!
                                          אז אם אם אנחנו מספיק מוזרים בשביל לשיר על סבא חנניה בחתונות. לא יזיק לשנות קצת את המילים....
                                          מכל מקום. ראיתי שזה התחיל להיכנס כחחניה וזה הציק לי !! 🙂
                                          חנניה זורם לקהל כמו ה "אאאאוווו אההההה" המוכר....
                                          עמירן דביר אהב ואמר שיחשוב על זה ויעדכן אותי בקרוב ממש...
                                          אבי אילסון אהב מאוד. נראה לאן זה יתקדם..
                                          נהוראי אריאלי מפחד להכניס דברים חדשים ובצדק...
                                          משה קליין קובי ברומר לא ניסיתי.עדכן אותכם על כך התפתחות.

                                          ט מנותק
                                          ט מנותק
                                          טונקס
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טונקס
                                          #47

                                          @shin אמר ב"חתניה" מה אומרים ??:

                                          אתה הולך ומזמזם חנניה.... מי זה בכלל ?????!!! סבא של חנן בן ארי מה קשר אליך ???!!

                                          אני אחדש לך משהו?
                                          כל שיר מקורי שאתה שומע נכתב על משהו שקשור אישית לזמר
                                          לגבי חנניה זה שיר מעולה
                                          שאם תפתח את הראש תבין שהוא מדבר על כל הסבים שיש בעולם לא רק על סבא חנניה
                                          ומאחר שזה שיר עם קצב טוב הוא נכנס גם לחתונות
                                          מקנא?

                                          @margalit אמר ב"חתניה" מה אומרים ??:

                                          @shin
                                          המילים מאוד יפות!
                                          אבל לי אישית, מאוד יציק לשמוע את זה ככה
                                          אני לא אוהבת שמשנים שירים
                                          (בפרט אם הם שירים יפים...)
                                          זה בעיניי מוריד את הערך של השיר

                                          מסכימה איתך
                                          אבל יש משהו מגניב בזה
                                          שלוקחים שירים שהם יותר מהמגזר הכללי
                                          ומתאימים אותם לחתונה חרדית
                                          עמירן דביר/קובי ברומר עושים את זה מלא והקהל עף על זה

                                          לא נשאר לנו אלא לחבק את הצער
                                          לומר אתמול היה טוב ויהיה גם מחר....

                                          ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול