בערי וועבר
-
יש מצב לקבל את השיר
-
שיר מדהים!
מה ששמתי לב וזה הוביל אותי בעצם לחשוב שמוטי אילוביץ חיבר את השיר(לפני שראיתי של מי הלחן)
זה מפני שהשניה הראשונה של השיר, ממש אבל ממש דומה לשניה הראשונה של השיר "משולח" שנמצא באלבום השני של מוטי- תשע"ח
מסכימים איתי?? -
יש עליו כמה נושאים.
אך זה נושא בפני עצמו.
זה לא עוד שיר. - זה משהו בפני עצמו.
לא סתם הוא קיבל את המקום האחרון באלבום האחרון ''קרבן'' עקב שאחרון חביב!
שיר מאוד מרגש, בשפת האידיש.
לחן ומילים: האלוף האגדי בחרוזים בגראמען וברגש הלא הוא ''מאטי אילאוויטש'' שבוצע ע''י התותח בערי וועבער. שממש ריגש עם קולו האהוב!
כמובן: שיש שם עוד, אם לא כל השירים שם באלבום ''קרבן'' הם יפים וחלקם מרגשים, כמו ''קרבן עצמו'' ו''איפה כולם'' ועוד. אך זה הפצצה. לשיטתי!
מה דעתכם על השיר הזה?

-
זה מהשירים הכי הכי טובים מבערי היקר,
סקופ: בימים אלה צריך לצאת קליפ מדהים ומשגע עם הפקה מטורפת עם כינורות וכלי צ'לו עם מקהלת מלכות ומקהלת הילדים היקרה "שפתותינו נרננה" בניצוחו של החזן והזמר יחיאל ליכטיגר... (א"א לספק מדי הרבה מידע...) -
השיר הזה היה שוה את ההשקעה של כל האלבום רק בשביל בשיר הזה
ורק בשביל לראות איזה מוצלח השיר בפעם בראשונה לא התחברתי פעם שניה גם לא אחרי כמה פעמים התחלתי להרגיש את החן של השיר ועד עכשיו יש טעם
כמובן איך לא זה מוטי אילאויטש
-
יש מצב לקבל את השיר
@חסידייה-אוטנטית אמר בבערי וועבער - ''עוד יוסף חי'':
יש מצב לקבל את השיר
בע''ה אחה''צ
חוץ אם כבר יעלו זאת לפניי -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
https://www.jumbomail.****me/j/CQsedoN_IEyBPfB/u/536E42443478436E3561593D?utm_source=jmemail&utm_medium=email&utm_campaign=sent
להוריד כוכביות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
