בערי וועבר
-
זה מהשירים הכי הכי טובים מבערי היקר,
סקופ: בימים אלה צריך לצאת קליפ מדהים ומשגע עם הפקה מטורפת עם כינורות וכלי צ'לו עם מקהלת מלכות ומקהלת הילדים היקרה "שפתותינו נרננה" בניצוחו של החזן והזמר יחיאל ליכטיגר... (א"א לספק מדי הרבה מידע...) -
השיר הזה היה שוה את ההשקעה של כל האלבום רק בשביל בשיר הזה
ורק בשביל לראות איזה מוצלח השיר בפעם בראשונה לא התחברתי פעם שניה גם לא אחרי כמה פעמים התחלתי להרגיש את החן של השיר ועד עכשיו יש טעם
כמובן איך לא זה מוטי אילאויטש
-
יש מצב לקבל את השיר
@חסידייה-אוטנטית אמר בבערי וועבער - ''עוד יוסף חי'':
יש מצב לקבל את השיר
בע''ה אחה''צ
חוץ אם כבר יעלו זאת לפניי -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
https://www.jumbomail.****me/j/CQsedoN_IEyBPfB/u/536E42443478436E3561593D?utm_source=jmemail&utm_medium=email&utm_campaign=sent
להוריד כוכביות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
