-
@סקופר בדיווח: סיבת הסיבות 2?
ענק הזמר היהודי ישי ריבו ישחרר בשבוע הקרוב סינגל קצבי חדש שיקרא ככל הנראה - "תכף יפתח הלב" שיכבוש אתכם (ואת הלב שלכם...) בוודאות!
יש לנו זוכה במצעדי שנת תשפ"ג... -
@כריש-הפרסום חושבת שבינתיים לא יודעים...
אבל אני מחכה מאוד הלחן הזה נשמע מושלםם!
מחכים לשירים שלו! -
אם ריבו עשה את השיר בהופעה זאת אומרת שהשיר עצמו מוכן נקווה שיצא בקרוב
-
השיר 'תכף יפתח - של ישי ריבו'
יוצא ביום ראשון הקרוב בעז"ה.
(ככל הנרא יחד עם קליפ מילים)
(על כתיבת השיר חתומים ישי ריבו ועקיבא תורגמן, ועל העיבוד וההפקה המוסיקלית: מאור שושן.
(שאחראי על רוב הלהיטים של ישי 'לשוב הביתה' כתר מלוכה' ועוד..)
(השיר נשלח לתחנת הרדיו גלגצ וכבר נאשר ונכנס לפיילסט והחל מיום ראשון יהיה ניתן להאזין לו גם שם)
(נקווה שאחרי שהשיר הזה יצא לא נצטרך להמתין שנה נוספת לעוד שיר) -
@היידה-מיוזיק-0 אמר בישי ריבו:
אל תשכחו שהוא עובד על אלבום חדש שיקרא: "סוף חמה לבוא"
אז הוא עסוק..... יכול להיות שיוציא כמה סינגלים מתוכו, אין לדעת......אמרו מתישהו בלילה מנצח
שהוא הולך להוציא אלבום בהפתעה -
השיר 'תכף יפתח - של ישי ריבו'
יוצא ביום ראשון הקרוב בעז"ה.
(ככל הנרא יחד עם קליפ מילים)
(על כתיבת השיר חתומים ישי ריבו ועקיבא תורגמן, ועל העיבוד וההפקה המוסיקלית: מאור שושן.
(שאחראי על רוב הלהיטים של ישי 'לשוב הביתה' כתר מלוכה' ועוד..)
(השיר נשלח לתחנת הרדיו גלגצ וכבר נאשר ונכנס לפיילסט והחל מיום ראשון יהיה ניתן להאזין לו גם שם)
(נקווה שאחרי שהשיר הזה יצא לא נצטרך להמתין שנה נוספת לעוד שיר)פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
מי שרוצה את השיר באיכות יותר טובה אבל גם מהופעה אז-ישי ריבו - תיכף יפתח הלב.mp3
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@דודו-בלוקה מתוך הופעה
-
האחרון שצריך יח"צ זה ישי ריבו...
וגם אין סיכוי ששירים שלו מודלפים..
-
יום ראשון זה עוד המוןןן זמןןןן... לא?

מחכה כבר!! -
יום ראשון זה עוד המוןןן זמןןןן... לא?

מחכה כבר!!@מישהי-מאמי כולם מחכים
כבר שנה מחכים....... -
@מישהי-מאמי כולם מחכים
כבר שנה מחכים.......@חכם_בלילה אממ קצת פחות משנה
כל כך מהר שכחת את לא נפסיק לחלום? -
@חכם_בלילה אממ קצת פחות משנה
כל כך מהר שכחת את לא נפסיק לחלום?@אין-על-מוזיקה יש בזה משהו


-
@חכם_בלילה אממ קצת פחות משנה
כל כך מהר שכחת את לא נפסיק לחלום?@אין-על-מוזיקה תאמת שקצת שכחנו אותו, אבל נחכה בסבלנות..
-
@אין-על-מוזיקה תאמת שקצת שכחנו אותו, אבל נחכה בסבלנות..
@מישהי-מאמי אמר בישי ריבו:
@אין-על-מוזיקה תאמת שקצת שכחנו אותו, אבל נחכה בסבלנות..
מישהו שהוא גדול. לא צריך להפציץ כל העת. אבל אחד מתחיל אם לא יפציץ, הרי ישכח מהמפה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות