דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. המלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים

המלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
צור
401 פוסטים 143 כותבים 56.3k צפיות 30 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ארכיטקטא מנותק
    ארכיטקטא מנותק
    ארכיטקט
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #206

    אבי אילסון יש לי הכל המילים אלי זה חוזר אני מתעורר
    בדיוק כמו במקום הכי רחוק שבעולם בניה ברבי במילים כל יום שעובר אני מתעורר
    לא הבאתי קישורים כי אחד מוכר ואחד חילוני

    S תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ארכיטקטא ארכיטקט

      אבי אילסון יש לי הכל המילים אלי זה חוזר אני מתעורר
      בדיוק כמו במקום הכי רחוק שבעולם בניה ברבי במילים כל יום שעובר אני מתעורר
      לא הבאתי קישורים כי אחד מוכר ואחד חילוני

      S מנותק
      S מנותק
      shin
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
      #207

      דוד בן ארזה
      "שלוחות השמש זוהרות"
      כמו "שיהיה לנו שבוע טוב"....
      (לא מצרף כי זה לא דתי)
      וכן "כמו לביאה ת'בוקר"
      כמו "ת'ראש מעל המים",
      יואלי דיקמן החדש של היום:
      יואלי לא מתאים לך.mp3

      לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
      https://www.youtube.com/@ishaishin

      סקופרס שמעון 2ש 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • S shin

        דוד בן ארזה
        "שלוחות השמש זוהרות"
        כמו "שיהיה לנו שבוע טוב"....
        (לא מצרף כי זה לא דתי)
        וכן "כמו לביאה ת'בוקר"
        כמו "ת'ראש מעל המים",
        יואלי דיקמן החדש של היום:
        יואלי לא מתאים לך.mp3

        סקופרס מנותק
        סקופרס מנותק
        סקופר
        כתב מקצב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #208

        השיר החדש של יואלי "נופל וקם" זה בנוי על אותו לחן כמו השיר קודם שלו "הלב שואל"...
        אז יש כמה שינוים אבל זה הספיק בשביל לטשטש את מחזור הלחן...

        גם השירים הקצביים של נהוראי אריאלי פשוט חוזרים על עצמם בפרט שכולם בלחנים שלו...

        אולי בהמשך כשאהיה משועמם (מה שכנראה לא יקרה בקרוב...) אכין לכם משהו

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • S shin

          דוד בן ארזה
          "שלוחות השמש זוהרות"
          כמו "שיהיה לנו שבוע טוב"....
          (לא מצרף כי זה לא דתי)
          וכן "כמו לביאה ת'בוקר"
          כמו "ת'ראש מעל המים",
          יואלי דיקמן החדש של היום:
          יואלי לא מתאים לך.mp3

          שמעון 2ש מנותק
          שמעון 2ש מנותק
          שמעון 2
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #209

          @shin
          "שיהיה לנו שבוע טוב"....
          זה כמו חנניה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • סקופרס סקופר

            השיר החדש של יואלי "נופל וקם" זה בנוי על אותו לחן כמו השיר קודם שלו "הלב שואל"...
            אז יש כמה שינוים אבל זה הספיק בשביל לטשטש את מחזור הלחן...

            גם השירים הקצביים של נהוראי אריאלי פשוט חוזרים על עצמם בפרט שכולם בלחנים שלו...

            אולי בהמשך כשאהיה משועמם (מה שכנראה לא יקרה בקרוב...) אכין לכם משהו

            ש מנותק
            ש מנותק
            שמחה הגיטריסט
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #210

            @סקופר אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

            השיר החדש של יואלי "נופל וקם" זה בנוי על אותו לחן כמו השיר קודם שלו "הלב שואל"...
            אז יש כמה שינוים אבל זה הספיק בשביל לטשטש את מחזור הלחן...

            גם השירים הקצביים של נהוראי אריאלי פשוט חוזרים על עצמם בפרט שכולם בלחנים שלו...

            אולי בהמשך כשאהיה משועמם (מה שכנראה לא יקרה בקרוב...) אכין לכם משהו

            אולי תשאל את יואלי אם זה אותו לחן כי זהפשוט נשמע אותו דבר
            כששמעתי את זה בדקתי אם אני לא שומע את הלב שואל, אמיתי!!!!!!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש מנותק
              ש מנותק
              שלוימה'לה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #211

              יש לאחרונה באחד השירים של נמואל
              איזה "ורק אתה...."
              שממש דומה לזה של ישי ריבו מסיבת הסיבות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • S shin

                @מוכן-תמיד-לעזור אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

                אולי רק אנ ישמתי לב אבל שתי הקטעים בשירים
                של עקיבא יש בך הכל
                ושל איציק דדיה לראות את הטוב
                ממש דומים במנגינה במילים
                " ויש למעלה מי שיעזור"
                "ורק אל תפחד לפול"
                תשמעו ותגידו!!! 😊
                4_5805231153375874738_[cut_8sec]_join.mp3

                בהמשך הזמן ייצא שיר של חיים ישראל בשם "התפילות שלי פשוטות" וגם שם זה ממש "רק אל תפחד ליפול"....

                chagit03C מנותק
                chagit03C מנותק
                chagit03
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #212

                @shin אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

                @מוכן-תמיד-לעזור אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

                אולי רק אנ ישמתי לב אבל שתי הקטעים בשירים
                של עקיבא יש בך הכל
                ושל איציק דדיה לראות את הטוב
                ממש דומים במנגינה במילים
                " ויש למעלה מי שיעזור"
                "ורק אל תפחד לפול"
                תשמעו ותגידו!!! 😊
                4_5805231153375874738_[cut_8sec]_join.mp3

                בהמשך הזמן ייצא שיר של חיים ישראל בשם "התפילות שלי פשוטות" וגם שם זה ממש "רק אל תפחד ליפול"....

                אמאלהה בוללל אחד על אחד

                לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                (עדן מאירי)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • המאסטרו הנסתרה מנותק
                  המאסטרו הנסתרה מנותק
                  המאסטרו הנסתר
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #213

                  שני פתיחים שנשמעים בדיוק אותו דבר, וזה לא אותו מעבד הפתיח של השיר "כי אתה שומע" של אלי הרצליך ו"זוכרי זמירות" של זאנוויל וינברגר

                  "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
                  רדיו קול פליי 2023

                  איילהא ב. ב.ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • המאסטרו הנסתרה המאסטרו הנסתר

                    שני פתיחים שנשמעים בדיוק אותו דבר, וזה לא אותו מעבד הפתיח של השיר "כי אתה שומע" של אלי הרצליך ו"זוכרי זמירות" של זאנוויל וינברגר

                    איילהא מנותק
                    איילהא מנותק
                    איילה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #214

                    @המאסטרו-הנסתר זה בהחלט דומה.
                    אבל ממש לא נשמע אותו דבר...

                    👊 ...Never say never

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • המאסטרו הנסתרה המאסטרו הנסתר

                      שני פתיחים שנשמעים בדיוק אותו דבר, וזה לא אותו מעבד הפתיח של השיר "כי אתה שומע" של אלי הרצליך ו"זוכרי זמירות" של זאנוויל וינברגר

                      ב. ב.ב מנותק
                      ב. ב.ב מנותק
                      ב. ב.
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #215

                      @המאסטרו-הנסתר אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

                      שני פתיחים שנשמעים בדיוק אותו דבר, וזה לא אותו מעבד הפתיח של השיר "כי אתה שומע" של אלי הרצליך ו"זוכרי זמירות" של זאנוויל וינברגר

                      ומהרגע שיצא האלבום של זאנוויל ניסיתי להיזכר מאיפה מוכר לי הפתיח של השיר הזה 😊
                      אני חשבתי שזה דומה למשהו של מיכאל שניצלר... (אולי גם😉)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • 9 מנותק
                        9 מנותק
                        906
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #216

                        טאטא'לע.mp3 ויעזור-בשבילי.mp3 דדיה-תורגמן.mp3
                        מקבץ מיוחד שערכתי

                        איילהא ANASTASIAA 2 תגובות תגובה אחרונה
                        5
                        • 9 906

                          טאטא'לע.mp3 ויעזור-בשבילי.mp3 דדיה-תורגמן.mp3
                          מקבץ מיוחד שערכתי

                          איילהא מנותק
                          איילהא מנותק
                          איילה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #217

                          @906 ממש חמוד!
                          הייתי נותנת לך לייק, אבל נגמרה לי המכסה...
                          באיזה תוכנה עשית את זה?

                          👊 ...Never say never

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • 9 906

                            טאטא'לע.mp3 ויעזור-בשבילי.mp3 דדיה-תורגמן.mp3
                            מקבץ מיוחד שערכתי

                            ANASTASIAA מנותק
                            ANASTASIAA מנותק
                            ANASTASIA
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #218

                            @906 .
                            נגמרו לי הלייקים...
                            מצטרפת לאיילה בשאלה,

                            Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • chagit03C מנותק
                              chagit03C מנותק
                              chagit03
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #219

                              השיר של נהוראי אריאלי מאן דעביד לטב יש שם מנגינה בול אותו דבר מהמחרוזת שלו במגדל דף חדש ותלוי בנו {המעברים}

                              לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                              (עדן מאירי)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ה מנותק
                                ה מנותק
                                הודיה 1
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #220

                                יש קטע ממש דומה בשירים של יונתן שינפלד רגעים ובשיר לא תנצחו אותי לדעתי מאז שיצא השיר החדש אני שמעתי שהקטע הזה מוכר לי ורק עכשיו נזכרתי מאיזה שיר זה מקווה שצדקתי ושאתם מסכימים אותי
                                רגעים
                                7ceb0388-c14a-4cff-a61f-6a1a2af64737-יונתן-שינפלד-רגעים-1_[cut_27sec].wav
                                לא תנצחו אותי
                                f47b62ff-1ab8-4b8f-a8a5-7d25cbdb6ae7-06-לא-תנצחו-אותי_[cut_38sec].wav

                                "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                אין על מוזיקהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • ה הודיה 1

                                  יש קטע ממש דומה בשירים של יונתן שינפלד רגעים ובשיר לא תנצחו אותי לדעתי מאז שיצא השיר החדש אני שמעתי שהקטע הזה מוכר לי ורק עכשיו נזכרתי מאיזה שיר זה מקווה שצדקתי ושאתם מסכימים אותי
                                  רגעים
                                  7ceb0388-c14a-4cff-a61f-6a1a2af64737-יונתן-שינפלד-רגעים-1_[cut_27sec].wav
                                  לא תנצחו אותי
                                  f47b62ff-1ab8-4b8f-a8a5-7d25cbdb6ae7-06-לא-תנצחו-אותי_[cut_38sec].wav

                                  אין על מוזיקהא מנותק
                                  אין על מוזיקהא מנותק
                                  אין על מוזיקה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                                  #221

                                  @הודיה-1 בטרוףףף
                                  בדיוק באתי לרשום את הדמיון הזה
                                  הקדמת אותי 😊
                                  מה ששלחת חסום לי ,אבל כן, יש חלק בפזמון ברגעים שממש דומה לחלק מהבית של לא תנצחו אותי

                                  טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                                  טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • שרי 0ש מנותק
                                    שרי 0ש מנותק
                                    שרי 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #222

                                    יש את השיר "די רייע" של מוטי אילוביץ באלבום "תשע'ח",
                                    והשיר "עוד יוסף חי" שך בערי וובר באלבום "קרבן"
                                    לשניהם התחלה ממש דומה!!
                                    לא פלא שזה אותו מלחין ל-2 השירים😏

                                    מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • נחמיהנ מנותק
                                      נחמיהנ מנותק
                                      נחמיה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #223

                                      מלא כל הארץ כבודו של מבד מהדיסק השפעות מתחיל ממש כמו השתא הכא הוציא גם הוא בסינגל (בני חורין)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • אין על מוזיקהא אין על מוזיקה

                                        @הודיה-1 בטרוףףף
                                        בדיוק באתי לרשום את הדמיון הזה
                                        הקדמת אותי 😊
                                        מה ששלחת חסום לי ,אבל כן, יש חלק בפזמון ברגעים שממש דומה לחלק מהבית של לא תנצחו אותי

                                        טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #224

                                        @אין-על-מוזיקה אימלה למה אני לא שומעת חחחחחח

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • S shin

                                          זאנר נהוראי אריאלי מעניין....
                                          זאנר נהוראי אריאלי .mp3
                                          ועוד כמה מהשירים האחרונים:
                                          חיבורים מעניינים חיים ישראל וננתאל ישראל.mp3
                                          חייים ישראל ומשה קליין ואלבז.mp3
                                          ועוד משהו....
                                          זאנר אביא ילסון.mp3

                                          ש מנותק
                                          ש מנותק
                                          שיר הלל
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #225

                                          @shin חזקקקקקק

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול