דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. המלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים

המלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
צור
401 פוסטים 143 כותבים 56.3k צפיות 30 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S shin

    @מוכן-תמיד-לעזור אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

    אולי רק אנ ישמתי לב אבל שתי הקטעים בשירים
    של עקיבא יש בך הכל
    ושל איציק דדיה לראות את הטוב
    ממש דומים במנגינה במילים
    " ויש למעלה מי שיעזור"
    "ורק אל תפחד לפול"
    תשמעו ותגידו!!! 😊
    4_5805231153375874738_[cut_8sec]_join.mp3

    בהמשך הזמן ייצא שיר של חיים ישראל בשם "התפילות שלי פשוטות" וגם שם זה ממש "רק אל תפחד ליפול"....

    chagit03C מנותק
    chagit03C מנותק
    chagit03
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #212

    @shin אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

    @מוכן-תמיד-לעזור אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

    אולי רק אנ ישמתי לב אבל שתי הקטעים בשירים
    של עקיבא יש בך הכל
    ושל איציק דדיה לראות את הטוב
    ממש דומים במנגינה במילים
    " ויש למעלה מי שיעזור"
    "ורק אל תפחד לפול"
    תשמעו ותגידו!!! 😊
    4_5805231153375874738_[cut_8sec]_join.mp3

    בהמשך הזמן ייצא שיר של חיים ישראל בשם "התפילות שלי פשוטות" וגם שם זה ממש "רק אל תפחד ליפול"....

    אמאלהה בוללל אחד על אחד

    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
    (עדן מאירי)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • המאסטרו הנסתרה מנותק
      המאסטרו הנסתרה מנותק
      המאסטרו הנסתר
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #213

      שני פתיחים שנשמעים בדיוק אותו דבר, וזה לא אותו מעבד הפתיח של השיר "כי אתה שומע" של אלי הרצליך ו"זוכרי זמירות" של זאנוויל וינברגר

      "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
      רדיו קול פליי 2023

      איילהא ב. ב.ב 2 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • המאסטרו הנסתרה המאסטרו הנסתר

        שני פתיחים שנשמעים בדיוק אותו דבר, וזה לא אותו מעבד הפתיח של השיר "כי אתה שומע" של אלי הרצליך ו"זוכרי זמירות" של זאנוויל וינברגר

        איילהא מנותק
        איילהא מנותק
        איילה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #214

        @המאסטרו-הנסתר זה בהחלט דומה.
        אבל ממש לא נשמע אותו דבר...

        👊 ...Never say never

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • המאסטרו הנסתרה המאסטרו הנסתר

          שני פתיחים שנשמעים בדיוק אותו דבר, וזה לא אותו מעבד הפתיח של השיר "כי אתה שומע" של אלי הרצליך ו"זוכרי זמירות" של זאנוויל וינברגר

          ב. ב.ב מנותק
          ב. ב.ב מנותק
          ב. ב.
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #215

          @המאסטרו-הנסתר אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

          שני פתיחים שנשמעים בדיוק אותו דבר, וזה לא אותו מעבד הפתיח של השיר "כי אתה שומע" של אלי הרצליך ו"זוכרי זמירות" של זאנוויל וינברגר

          ומהרגע שיצא האלבום של זאנוויל ניסיתי להיזכר מאיפה מוכר לי הפתיח של השיר הזה 😊
          אני חשבתי שזה דומה למשהו של מיכאל שניצלר... (אולי גם😉)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • 9 מנותק
            9 מנותק
            906
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #216

            טאטא'לע.mp3 ויעזור-בשבילי.mp3 דדיה-תורגמן.mp3
            מקבץ מיוחד שערכתי

            איילהא ANASTASIAA 2 תגובות תגובה אחרונה
            5
            • 9 906

              טאטא'לע.mp3 ויעזור-בשבילי.mp3 דדיה-תורגמן.mp3
              מקבץ מיוחד שערכתי

              איילהא מנותק
              איילהא מנותק
              איילה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #217

              @906 ממש חמוד!
              הייתי נותנת לך לייק, אבל נגמרה לי המכסה...
              באיזה תוכנה עשית את זה?

              👊 ...Never say never

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • 9 906

                טאטא'לע.mp3 ויעזור-בשבילי.mp3 דדיה-תורגמן.mp3
                מקבץ מיוחד שערכתי

                ANASTASIAA מנותק
                ANASTASIAA מנותק
                ANASTASIA
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #218

                @906 .
                נגמרו לי הלייקים...
                מצטרפת לאיילה בשאלה,

                Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • chagit03C מנותק
                  chagit03C מנותק
                  chagit03
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #219

                  השיר של נהוראי אריאלי מאן דעביד לטב יש שם מנגינה בול אותו דבר מהמחרוזת שלו במגדל דף חדש ותלוי בנו {המעברים}

                  לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                  (עדן מאירי)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ה מנותק
                    ה מנותק
                    הודיה 1
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #220

                    יש קטע ממש דומה בשירים של יונתן שינפלד רגעים ובשיר לא תנצחו אותי לדעתי מאז שיצא השיר החדש אני שמעתי שהקטע הזה מוכר לי ורק עכשיו נזכרתי מאיזה שיר זה מקווה שצדקתי ושאתם מסכימים אותי
                    רגעים
                    7ceb0388-c14a-4cff-a61f-6a1a2af64737-יונתן-שינפלד-רגעים-1_[cut_27sec].wav
                    לא תנצחו אותי
                    f47b62ff-1ab8-4b8f-a8a5-7d25cbdb6ae7-06-לא-תנצחו-אותי_[cut_38sec].wav

                    "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                    אין על מוזיקהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • ה הודיה 1

                      יש קטע ממש דומה בשירים של יונתן שינפלד רגעים ובשיר לא תנצחו אותי לדעתי מאז שיצא השיר החדש אני שמעתי שהקטע הזה מוכר לי ורק עכשיו נזכרתי מאיזה שיר זה מקווה שצדקתי ושאתם מסכימים אותי
                      רגעים
                      7ceb0388-c14a-4cff-a61f-6a1a2af64737-יונתן-שינפלד-רגעים-1_[cut_27sec].wav
                      לא תנצחו אותי
                      f47b62ff-1ab8-4b8f-a8a5-7d25cbdb6ae7-06-לא-תנצחו-אותי_[cut_38sec].wav

                      אין על מוזיקהא מנותק
                      אין על מוזיקהא מנותק
                      אין על מוזיקה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                      #221

                      @הודיה-1 בטרוףףף
                      בדיוק באתי לרשום את הדמיון הזה
                      הקדמת אותי 😊
                      מה ששלחת חסום לי ,אבל כן, יש חלק בפזמון ברגעים שממש דומה לחלק מהבית של לא תנצחו אותי

                      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                      טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • שרי 0ש מנותק
                        שרי 0ש מנותק
                        שרי 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #222

                        יש את השיר "די רייע" של מוטי אילוביץ באלבום "תשע'ח",
                        והשיר "עוד יוסף חי" שך בערי וובר באלבום "קרבן"
                        לשניהם התחלה ממש דומה!!
                        לא פלא שזה אותו מלחין ל-2 השירים😏

                        מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נחמיהנ מנותק
                          נחמיהנ מנותק
                          נחמיה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #223

                          מלא כל הארץ כבודו של מבד מהדיסק השפעות מתחיל ממש כמו השתא הכא הוציא גם הוא בסינגל (בני חורין)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • אין על מוזיקהא אין על מוזיקה

                            @הודיה-1 בטרוףףף
                            בדיוק באתי לרשום את הדמיון הזה
                            הקדמת אותי 😊
                            מה ששלחת חסום לי ,אבל כן, יש חלק בפזמון ברגעים שממש דומה לחלק מהבית של לא תנצחו אותי

                            טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #224

                            @אין-על-מוזיקה אימלה למה אני לא שומעת חחחחחח

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • S shin

                              זאנר נהוראי אריאלי מעניין....
                              זאנר נהוראי אריאלי .mp3
                              ועוד כמה מהשירים האחרונים:
                              חיבורים מעניינים חיים ישראל וננתאל ישראל.mp3
                              חייים ישראל ומשה קליין ואלבז.mp3
                              ועוד משהו....
                              זאנר אביא ילסון.mp3

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שיר הלל
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #225

                              @shin חזקקקקקק

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • נחמיהנ מנותק
                                נחמיהנ מנותק
                                נחמיה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #226

                                שני שירים נוספים שהולחנו ע"י אותו מלחין אלי קליין
                                אין סגולה כתורה של דרשו והשיר והשבח של מאיר גפני ושימו לב לפזמון של שניהם.... לא צריך להוסיף עוד כלום....
                                (אין לנו, אין לנו אין לנו שיור..... /השיר השיר השיר והשבח...)

                                ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • נחמיהנ נחמיה

                                  שני שירים נוספים שהולחנו ע"י אותו מלחין אלי קליין
                                  אין סגולה כתורה של דרשו והשיר והשבח של מאיר גפני ושימו לב לפזמון של שניהם.... לא צריך להוסיף עוד כלום....
                                  (אין לנו, אין לנו אין לנו שיור..... /השיר השיר השיר והשבח...)

                                  ב. ב.ב מנותק
                                  ב. ב.ב מנותק
                                  ב. ב.
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #227

                                  @נחמיה ווואוו חזקקקק!
                                  זה קורה לאלי קליין הרבה, שהוא גונב מעצמו או מיוסי גרין...
                                  האמת דפדפתי פה קצת לראות הלחמות שהחבר'ה מעלים פה, ו.. הגזמתם, לא כל דמיון הוא הלחמה, כי אם ככה אז אפשר לרדת לזמרים לחיים עד אין סוף.
                                  רק מה שזהה ממש נקרא הלחמה.

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ב. ב.ב ב. ב.

                                    @נחמיה ווואוו חזקקקק!
                                    זה קורה לאלי קליין הרבה, שהוא גונב מעצמו או מיוסי גרין...
                                    האמת דפדפתי פה קצת לראות הלחמות שהחבר'ה מעלים פה, ו.. הגזמתם, לא כל דמיון הוא הלחמה, כי אם ככה אז אפשר לרדת לזמרים לחיים עד אין סוף.
                                    רק מה שזהה ממש נקרא הלחמה.

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    א'פריילאכע ייד
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי א'פריילאכע ייד
                                    #228

                                    @ב-ב אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

                                    האמת דפדפתי פה קצת לראות הלחמות שהחבר'ה מעלים פה, ו.. הגזמתם, לא כל דמיון הוא הלחמה

                                    צודקת לגמרי!!!
                                    גם אני עברתי על חלק גדול מה"הלחמות" שנעשו כאן - חלקם בכישרון רב אבל בהרבה מהם השיר רק "קצת" דומה....
                                    וגם - אם יש איזה חלקיק דומה בין שני שירים זה לא אומר "הלחמה", כי אין מצב שישנם עשרות אלפי שירים ולא יהיו קטעונים דומים בין כמה שירים! התווכחו על זה המון בתחרות האחרונה של "המלחינים 3", זה קורה זה הגיוני וזה לא נקרא גניבה....

                                    אגב - אם כבר הזכרנו את המלחינים ו"גניבה" - תקשיבו לשיר "אדרבה" ששר אותו בתחרות פודולינסקי - שימו אותו על השיר המקורי של פריד ותגידו לי אם זה לא גניבה - אותו חיתוך! אותם הטיות בלחן! ורק הטון נמצא במקום אחר... זה כמו לקחת קול ראשון ושני בשיר מסוים ולעשות מהם שני שירים... - אם כבר הזכרנו, אבל זה לא הנושא כאן

                                    אם אני מחפש הלחמה זה משהו שאפשר לעבור איתו מחלק לחלק הלוך וחזור - ולא להיתקע....
                                    כמו העירבובים המדהימים של אבי מילר שהביאו כאן למעלה [ועוד כמה כאלו איכותיים].

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ב. ב.ב מנותק
                                      ב. ב.ב מנותק
                                      ב. ב.
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #229

                                      מצאתי 2 שירים שתיית הפזמונים שלהם זהים לחלוטין!
                                      שיר האחדות ודדי של מידד טסה
                                      זמזמו...
                                      יחד יחד לא לבד
                                      דדי דדי נשיר כולם

                                      אנונימיתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ב. ב.ב ב. ב.

                                        מצאתי 2 שירים שתיית הפזמונים שלהם זהים לחלוטין!
                                        שיר האחדות ודדי של מידד טסה
                                        זמזמו...
                                        יחד יחד לא לבד
                                        דדי דדי נשיר כולם

                                        אנונימיתא מנותק
                                        אנונימיתא מנותק
                                        אנונימית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #230

                                        @ב-ב
                                        לא דומה... רק כמעט..
                                        נגני את זה ותשמעי..
                                        אולי בקצב זה מזכיר מעט

                                        "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מיאה ב.מ מנותק
                                          מיאה ב.מ מנותק
                                          מיאה ב.
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #231

                                          שמתי לב לחיבור מעניין שנוצר לי מיד כששמעתי את השיר החדש של אברימי רוט "לשנה טובה", הפזמון ממש הזכיר לי את הפזמון של השיר "טאטע מאמע" של שמילי אונגר
                                          מעניין אם זה נשמע לכם גם כי זה ישר קפץ לי...

                                          לשנה טובה טאטע מאמע.mp3

                                          "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                                          אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול