-
נראה לי יש סטיה מוחלטת מהנושא.
הוא מתמודד בעבר בתוכנית. משם התפרסם.
אי אפשר לשנות את העבר. זה כבר נעשה.
אגב הו היה בכיכר ספרא עם קול חי. אפשר לשמוע לזה באתר.חיים ציפל הוא חתיכת כישרון!!
גבר קטן ששר מושלם, מרגש, קול נדיר ונוגע-
נקודה.
לא מעניין אותי מה עבר עליו -ומה ההיסטוריה שלו,
למה זה אמור בכלל להיות קשור לזה שהוא שר-
מה את קשורה אליו או משהו, באה לחנך את הדור??
או רק נהנית לשמוע מוזיקה שלו? אה?!
בחירה שלו לאן הוא רוצה ללכת -והם סגנון חוצניק
שלא הולך לשם בשביל דבר מסוים אלא בגלל שאין להם בעיה עם זה בכלל -
בלונדון הם חיים חיים אחרים לגמרי אז בעיניהם אין בזה בעיה בכלל-
אלא דרך חיים
שכך אולי הוא יתמקצע יותר..אז תבחרו אם ליהנות ממנו בלי הרבה חכמות..
-
חיים ציפל הוא חתיכת כישרון!!
גבר קטן ששר מושלם, מרגש, קול נדיר ונוגע-
נקודה.
לא מעניין אותי מה עבר עליו -ומה ההיסטוריה שלו,
למה זה אמור בכלל להיות קשור לזה שהוא שר-
מה את קשורה אליו או משהו, באה לחנך את הדור??
או רק נהנית לשמוע מוזיקה שלו? אה?!
בחירה שלו לאן הוא רוצה ללכת -והם סגנון חוצניק
שלא הולך לשם בשביל דבר מסוים אלא בגלל שאין להם בעיה עם זה בכלל -
בלונדון הם חיים חיים אחרים לגמרי אז בעיניהם אין בזה בעיה בכלל-
אלא דרך חיים
שכך אולי הוא יתמקצע יותר..אז תבחרו אם ליהנות ממנו בלי הרבה חכמות..
-
פוסט זה נמחק!
-
למה את חושבת שכל מי שדיבר על זה צפה בה?
לא חושבת שכולם אבל ניתן לראות לפי מה שעלה על הכתב שהרבה.
אני לא תמימה ואני יודעת שזה נכנס לפעמים לבתים לצערינו.
אבל שימו לב שגם מהצפיות בהנ"ל לא יוצא משהו טוב.אם הוא התפרסם עקב תוכנית טלוויזיה חילונית למשל- זה נותן לגיטימציה לעוד המון ששומרים על עצמם והם יכולים להתפתח שם בגדול...
איך בדיוק הוא התפרסם בציבור שלנו עקב זאת????
@מוכשרת-על אמר בחיים ציפל:
למה את חושבת שכל מי שדיבר על זה צפה בה?
לא חושבת שכולם אבל ניתן לראות לפי מה שעלה על הכתב שהרבה.
אני לא תמימה ואני יודעת שזה נכנס לפעמים לבתים לצערינו.
אבל שימו לב שגם מהצפיות בהנ"ל לא יוצא משהו טוב.אם הוא התפרסם עקב תוכנית טלוויזיה חילונית למשל- זה נותן לגיטימציה לעוד המון ששומרים על עצמם והם יכולים להתפתח שם בגדול...
איך בדיוק הוא התפרסם בציבור שלנו עקב זאת????
הוא התפרסם מזה, וזה עובדה. עובדה מצערת מאוד, אולי, אבל עובדה. לא יעזור כמה תקונני על כך, היום הכל הרבה יותר מונגש לציבור, ולכן זה נכנס אלינו. אין מה לעשות.
-
@מוכשרת-על אמר בחיים ציפל:
למה את חושבת שכל מי שדיבר על זה צפה בה?
לא חושבת שכולם אבל ניתן לראות לפי מה שעלה על הכתב שהרבה.
אני לא תמימה ואני יודעת שזה נכנס לפעמים לבתים לצערינו.
אבל שימו לב שגם מהצפיות בהנ"ל לא יוצא משהו טוב.אם הוא התפרסם עקב תוכנית טלוויזיה חילונית למשל- זה נותן לגיטימציה לעוד המון ששומרים על עצמם והם יכולים להתפתח שם בגדול...
איך בדיוק הוא התפרסם בציבור שלנו עקב זאת????
הוא התפרסם מזה, וזה עובדה. עובדה מצערת מאוד, אולי, אבל עובדה. לא יעזור כמה תקונני על כך, היום הכל הרבה יותר מונגש לציבור, ולכן זה נכנס אלינו. אין מה לעשות.
הוא התפרסם מזה, וזה עובדה. עובדה מצערת מאוד, אולי, אבל עובדה. לא יעזור כמה תקונני על כך, היום הכל הרבה יותר מונגש לציבור, ולכן זה נכנס אלינו. אין מה לעשות.
@הרבנית לא צריך להשלים עם זה כ"כ בפשטות, אני אומרת.
(מי שלא מתאים לו שלא יתעצבן - פשוט יעבור הלאה)
אני מכירה כאלו שהצליחו לעזוב את זה לגמרי ולא לחזור
- זה לא תואם את השאיפות שלנו- מה אנחנו ומי אנחנו. מבינים למה אני מתכוונת?
ואם זה בעיה ללכת אז בעיה גם לצפות! מכירה "עין רואה לב חומד..." ? לכל הליכה קדם ראייה!
ולא אישי על אף אחד - אם תפתחו פוסט חדש יהיה יותר לעניין.... -
@מוכשרת-על אמר בחיים ציפל:
למה את חושבת שכל מי שדיבר על זה צפה בה?
לא חושבת שכולם אבל ניתן לראות לפי מה שעלה על הכתב שהרבה.
אני לא תמימה ואני יודעת שזה נכנס לפעמים לבתים לצערינו.
אבל שימו לב שגם מהצפיות בהנ"ל לא יוצא משהו טוב.אם הוא התפרסם עקב תוכנית טלוויזיה חילונית למשל- זה נותן לגיטימציה לעוד המון ששומרים על עצמם והם יכולים להתפתח שם בגדול...
איך בדיוק הוא התפרסם בציבור שלנו עקב זאת????
הוא התפרסם מזה, וזה עובדה. עובדה מצערת מאוד, אולי, אבל עובדה. לא יעזור כמה תקונני על כך, היום הכל הרבה יותר מונגש לציבור, ולכן זה נכנס אלינו. אין מה לעשות.
@מוכשרת-על אמר בחיים ציפל:
למה את חושבת שכל מי שדיבר על זה צפה בה?
לא חושבת שכולם אבל ניתן לראות לפי מה שעלה על הכתב שהרבה.
אני לא תמימה ואני יודעת שזה נכנס לפעמים לבתים לצערינו.
אבל שימו לב שגם מהצפיות בהנ"ל לא יוצא משהו טוב.אם הוא התפרסם עקב תוכנית טלוויזיה חילונית למשל- זה נותן לגיטימציה לעוד המון ששומרים על עצמם והם יכולים להתפתח שם בגדול...
איך בדיוק הוא התפרסם בציבור שלנו עקב זאת????
הוא התפרסם מזה, וזה עובדה. עובדה מצערת מאוד, אולי, אבל עובדה. לא יעזור כמה תקונני על כך, היום הכל הרבה יותר מונגש לציבור, ולכן זה נכנס אלינו. אין מה לעשות.
יש מה לעשות

@מוכשרת-על אמר בחיים ציפל:
הוא התפרסם מזה, וזה עובדה. עובדה מצערת מאוד, אולי, אבל עובדה. לא יעזור כמה תקונני על כך, היום הכל הרבה יותר מונגש לציבור, ולכן זה נכנס אלינו. אין מה לעשות.
@הרבנית לא צריך להשלים עם זה כ"כ בפשטות, אני אומרת.
(מי שלא מתאים לו שלא יתעצבן - פשוט יעבור הלאה)
אני מכירה כאלו שהצליחו לעזוב את זה לגמרי ולא לחזור
- זה לא תואם את השאיפות שלנו- מה אנחנו ומי אנחנו. מבינים למה אני מתכוונת?
ואם זה בעיה ללכת אז בעיה גם לצפות! מכירה "עין רואה לב חומד..." ? לכל הליכה קדם ראייה!
ולא אישי על אף אחד - אם תפתחו פוסט חדש יהיה יותר לעניין....כל מילה
-
ביצוע נדיר לשיר המעלות בארוע של חב"ד עם זוהר זכרוב זוכה ביה"ס למוזיקה!!
https://www.youtube.com/watch?v=G3bGktOF80k&list=PLhx8q-EUjOCiUE9m7yaaWmxrRqmTSvP9w&index=179
זה מלפני חודשיים בערך, לא חדש... -
ביצוע נדיר לשיר המעלות בארוע של חב"ד עם זוהר זכרוב זוכה ביה"ס למוזיקה!!
https://www.youtube.com/watch?v=G3bGktOF80k&list=PLhx8q-EUjOCiUE9m7yaaWmxrRqmTSvP9w&index=179
זה מלפני חודשיים בערך, לא חדש... -
ביצוע נדיר לשיר המעלות בארוע של חב"ד עם זוהר זכרוב זוכה ביה"ס למוזיקה!!
https://www.youtube.com/watch?v=G3bGktOF80k&list=PLhx8q-EUjOCiUE9m7yaaWmxrRqmTSvP9w&index=179
זה מלפני חודשיים בערך, לא חדש...פוסט זה נמחק! -
איפה מעלים את כל השירים שלו?
פה זה רק לכתוב עליו? -
איפה מעלים את כל השירים שלו?
פה זה רק לכתוב עליו? -
@מישהי-מאמי אמר בחיים ציפל:
איפה מעלים את כל השירים שלו?
פה זה רק לכתוב עליו?פה גם מעלים את השירים שלו.
@ntz אז למה אין כאן שום שיר?
וגם נידמה לי שקראתי למעלה שיש עוד מקום נפרד להעלות את השירים שלו. -
@ntz אז למה אין כאן שום שיר?
וגם נידמה לי שקראתי למעלה שיש עוד מקום נפרד להעלות את השירים שלו.@מישהי-מאמי זה היה פעם אבל הפורום התפתח!
-
@מישהי-מאמי זה היה פעם אבל הפורום התפתח!
@שמעון-2 כן אבל אני רוצה להוריד שירים שהעלתם שם...
ופה אין! -
כאן תעלו את דעתכם בקשר אליו @הרבנית @פונץ-בננה @מוזיקה @יעקב-ה וכל מי שרוצה...
-
-
מי שיכול שיעלה את השיר החדש שהוא הוציא לנצח כל מכשול שיר מטורףףףףףף וקול מושלם פשוט פגז
דרך אגב מי שראה את הקליפ איזה דיאטה הוא עשה,
לא להעלות את הקליפ כי יש קטע של שניה שלא מתאימה לפורום
!

@אליהו-חזן אמר בחיים ציפל:
מי שיכול שיעלה את השיר החדש שהוא הוציא לנצח כל מכשול שיר מטורףףףףףף וקול מושלם פשוט פגז
ואאהאהאהאהוווווווווווווו!!!
מי כתב תשיר הזה????????
פשוט טירוף של מילים!!! וביצוע מהמם!
השתנה לו ממש הקול.. אבל אחלה שינוי.
להיט שלי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
אמא אם הייתי • ביצוע מיוחד - מעגל הידידות -- צבעים הפקות.mp3