תוצאות מצעד שיר החודש - אב תשפ"ב
-
תוצאות מצעד שיר החודש - אב תשפ"ב:
לאחר שבוע של מתח ודרמה עם מאות הצבעות ותגובות, זה קרה!
והרי התוצאות!מהו השיר הטוב ביותר שיצא בחודש אב?
40 אופציות לבחירה,
עשיריה מנצחת:במקום ראשון: יש לי הכל - אבי אילסון! (451 הצבעות)
במקום שני: לנסות - משה קליין וגד אלבז! (375 הצבעות)
במקום שלישי: נופל וקם - יואלי דיקמן! (271 הצבעות)
במקום רביעי: בא לפה - שמחה פרידמן! (238 הצבעות)
במקום חמישי: תהיה שמח - חיים ישראל ונתנאל ישראל! (232 הצבעות)
במקום שישי: בשורה טובה - משה פלד! (229 הצבעות)
במקום שביעי: נחמה כזו - דוד בן ארזה! (194 הצבעות)
במקום שמיני: מאן דעביד לטב - נהוראי אריאלי! (186 הצבעות)
במקום תשיעי: לכשיפוצו - נפתלי קמפה! (170 הצבעות)
במקום עשירי: למדים בתורה - אהרל'ה סאמעט! (149 הצבעות)מסוקרנים מי בחמישיה הבאה?
במקום אחד עשר: שלוש מילים קטנות - אברהם פריד ויוסי הכט (133 הצבעות)
במקום שנים עשר: לעמוד - אסף הרוש (109 מצביעים)
במקום שלושה עשר: להזמין לי - בנצי קלצקין (99 מצביעים)
במקום ארבעה עשר: תאמין - פיני איינהורן (92 מצביעים)
ובמקום חמישה עשר: רק אתה - נמואל הרוש (88 מצביעים)
תודה לכם שהשתתפם במצעד שיר החודש! להתראות במצעד חודש אלול!
זוכה המקום הראשון אבי אילסון מודה למצביעים:
אבי אילסון מודה למצביעים.opusזוכה המקום השני משה קליין מודה למצביעים:
משה קליין מודה למצביעים.opusהמצעד המלא להאזנה טלפונית:
https://drive.google.com/file/d/10tmer6WDmEtAKMZiNRlfbxv9Lol6ErpW/view?usp=sharing -
@סקופר וואו תוצאות די צפויות.... אם כי אני הייתי שמה את לנסות מקום ראשוןן
בלי שום ספק!!!!!! הכל היה די צפוי חוץ ממקום שלישיייי איךך?????
איך דיקמן אם שיר לאא משו..... הגיע למקום שלישי????
היו שירים הרבה יותר יפים ולהיטים ממנוווו אבל סבבה..... -
@סקופר וואו תוצאות די צפויות.... אם כי אני הייתי שמה את לנסות מקום ראשוןן
בלי שום ספק!!!!!! הכל היה די צפוי חוץ ממקום שלישיייי איךך?????
איך דיקמן אם שיר לאא משו..... הגיע למקום שלישי????
היו שירים הרבה יותר יפים ולהיטים ממנוווו אבל סבבה..... -
@סקופר וואו תוצאות די צפויות.... אם כי אני הייתי שמה את לנסות מקום ראשוןן
בלי שום ספק!!!!!! הכל היה די צפוי חוץ ממקום שלישיייי איךך?????
איך דיקמן אם שיר לאא משו..... הגיע למקום שלישי????
היו שירים הרבה יותר יפים ולהיטים ממנוווו אבל סבבה.....הצבעתי בקו גם לשיר נופל וקם
בלי שום קשר ליואלי דיקמן!
אף פעם לא הצבעתי לו אבל פשוט אהבתי את השיר אהבתי את הקטעים בתחילת כל בית וזהו...
שום נגיעות פשוט זה שיר טוב -
@chagit03 אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - אב תשפ"ב:
@שיר-הלל הלל זה בטח המעריצות.....
חלק בטח בחרו בו כי זה יואלי דיקמן, אבל לא כולם...
הרבה אהבו תסיגנון, זה שיר מעניין ולא שיגרתי בציבור שלנו אז נורמלי שהוא יעניין והרבה יבחרו בזה....
ואגב אם כבר מעריצים דווקא ביגלל זה הייתי בטוחה שהוא יהיה מקום ראשון או שני.... (לא כי הוא יותר טוב, כי יש לו קהל ענק שמצביע לו בעניים עצומות....) -
אני לא הצבעתי לאבי אילסון אבל זה דווקא קליפ ושיר יפה מאוד אז מגיע לו.
וחבל לי שהשיר של בנצי קלצקין לא זכה בשום מקום אהבתי את השיר הזה . -
תנו לי לנחש שוב ההצבעות היו דרך הטלפון ועם התוצאות כל כך זרות לנו.
קחו בחשבון שקהל המצביעים בטלפון הוא יותר חסידי, כזה שלא מחובר לרשת, וזאת הסיבה לדעתי שהשיר של ארהלה סמט נכנס ושל נהוראי נפל.
ברור לי שלפי ההצבעה באתר הוא כן היה בעשירייה....ויואלי דיקמן, זה סתם מעריצים שהולכים אחריו בעיניים עצומות..
זה רק מראה שרי אפשר לסמוך על סקרים.....
המקומות הראשונים נכונים, כל השאר חד משמעית לא.עריכה:
עכשיו נודע לי שבהצבעה באתר גם פיני איינהורן, גם נהוראי אריאלי וגם בנצי קלצקין נכנסו לעשירייה....
@סקופר זה נכון? -
תנו לי לנחש שוב ההצבעות היו דרך הטלפון ועם התוצאות כל כך זרות לנו.
קחו בחשבון שקהל המצביעים בטלפון הוא יותר חסידי, כזה שלא מחובר לרשת, וזאת הסיבה לדעתי שהשיר של ארהלה סמט נכנס ושל נהוראי נפל.
ברור לי שלפי ההצבעה באתר הוא כן היה בעשירייה....ויואלי דיקמן, זה סתם מעריצים שהולכים אחריו בעיניים עצומות..
זה רק מראה שרי אפשר לסמוך על סקרים.....
המקומות הראשונים נכונים, כל השאר חד משמעית לא.עריכה:
עכשיו נודע לי שבהצבעה באתר גם פיני איינהורן, גם נהוראי אריאלי וגם בנצי קלצקין נכנסו לעשירייה....
@סקופר זה נכון? -
תנו לי לנחש שוב ההצבעות היו דרך הטלפון ועם התוצאות כל כך זרות לנו.
קחו בחשבון שקהל המצביעים בטלפון הוא יותר חסידי, כזה שלא מחובר לרשת, וזאת הסיבה לדעתי שהשיר של ארהלה סמט נכנס ושל נהוראי נפל.
ברור לי שלפי ההצבעה באתר הוא כן היה בעשירייה....ויואלי דיקמן, זה סתם מעריצים שהולכים אחריו בעיניים עצומות..
זה רק מראה שרי אפשר לסמוך על סקרים.....
המקומות הראשונים נכונים, כל השאר חד משמעית לא.עריכה:
עכשיו נודע לי שבהצבעה באתר גם פיני איינהורן, גם נהוראי אריאלי וגם בנצי קלצקין נכנסו לעשירייה....
@סקופר זה נכון?חבר'ה, תמיד אפשר למצוא תירוצים!
פה בגלל הערצה ושם בגלל חסידי, פה בגלל טווח הגילאים ושם בגלל המגדר. פה בגלל הטלפון ושם בגלל האתר. מי שרוצה מוצא. סבבה?חכמת ההמונים זה משהו שאי אפשר להתווכח איתו.
איך אומר הפתגם: "מיליארד סינים לא טועים".
אז אולי הסינים כן (בכל זאת חיים בדיקטטורה), אבל 1,478 מצביעים לא טועים בבחירה שלהם, וכן, גם אם זה לא מסתדר עם מה שאתם חושבים.לדוגמא: אני רואה פה טענות איך השיר של נהוראי אריאלי "לא נכנס" לעשרת המובילים והשיר של אהרלה סאמעט כן נכנס?
מבדיקה קטנה שהייתם עושים הייתם מגלים שהשיר של נהוראי הגיע למקום שמיני...
ולמען השם, איזה שיר לא נכנס?! זה השיר היחיד של נהוראי שהתמודד במצעד.
אז יבואו ויאמרו, למה לא הכנסנו עוד שירים של נהוראי? אז שאלה טובה ותשובה עוד יותר טובה:
נהוראי אריאלי שחרר בחודש החולף 5 סינגלים! המצעד הזה הוא מצעד הוגן שנותן לעוד אמנים הזדמנות. לכן לקחנו את השיר הבולט (מבחינתו של נהוראי) שמשמש כשיר הנושא של אלבומו החדש והכנסנו למצעד. אנחנו לא נחליט עם "ללכת בלי לראות" או "הגבול זה השמים" ייכנס. תסכלו באוביקטיביות ושימו בצד את ההערצה...
שיר אחד שלו נכנס וזה מספיק. ואני גם בטוח שאם לדוגמא היינו מכניסים למצעד את "ללכת בלי לראות", "נעשה ונשמע" ו "מאן דעביד לטב", המעריצים של נהוראי (ויש המון שאוהבים כל מה שהוא עושה ולא משנה מה ומי) היו בוחרים ב3 השירים הללו כשירי החודש שלהם ושלושתם היו מגיעים לעשיריה בגלל חוסר הוגנות של הגבלה מסוימת לכל זמר.
יש כאן עוד זמרים ויש כללי משחק. עם סאמעט היה מוציא אלבום EP החודש לא נראה לי שהייתם טוענים את אותו דבר, ובצדק, כי אתם פחות מתחברים. אז תחשבו מחוץ לקופסה ותגיעיו למסקנה שיש עוד סגנונות במוזיקה ולא רק "את נהוראי אריאלי".
והכי מצחיק, שאני שומע בשעות האחרונות בקו המכלול מאזינים רבים (ואגב, ממש לא חסידים...) שלא מאמינים שנהוראי הגיע למקום כל כך גבוה במצעד שבו נמואל, פיני וכו' נדחקו והוא מוביל עליהם...
אז יש עוד צדדים למטבע.
מי שלא טוב לו יום טוב לו.ול @ב-ב :
במצעד הדיגיטילי השתתפו 265 מצביעים, כשבטלפון השתתפו למעלה מ 1,200 מצביעים. אז שום אפשרות לעשות השוואה...
ובשביל כולנו, בוא לא נסחף! איך המצעד הזה נהפך לאולטרה חסידי רק בגלל שהשיר של סאמעט הגיע ל "מקום העשירי", ו "לכשיפוצו" במקום תשיעי, כשהמקום הראשון, השני, השלישי, וגם הרביעי, וגם החמישי, וגם השישי, וגם השביעי, וגם והשמיני, הם שירים ישראליים!
אז חברים - פרופורציות!ואגב, אין מה לבוא אלי בטענות. אני בסך הכל ערכתי את המצעד (ואגב, זה הרבה מאוד עבודה...) אז אל תתייגו אותי בתלונות שלכם אלא תתייגו את 1,478 המצביעים...
-
חבר'ה, תמיד אפשר למצוא תירוצים!
פה בגלל הערצה ושם בגלל חסידי, פה בגלל טווח הגילאים ושם בגלל המגדר. פה בגלל הטלפון ושם בגלל האתר. מי שרוצה מוצא. סבבה?חכמת ההמונים זה משהו שאי אפשר להתווכח איתו.
איך אומר הפתגם: "מיליארד סינים לא טועים".
אז אולי הסינים כן (בכל זאת חיים בדיקטטורה), אבל 1,478 מצביעים לא טועים בבחירה שלהם, וכן, גם אם זה לא מסתדר עם מה שאתם חושבים.לדוגמא: אני רואה פה טענות איך השיר של נהוראי אריאלי "לא נכנס" לעשרת המובילים והשיר של אהרלה סאמעט כן נכנס?
מבדיקה קטנה שהייתם עושים הייתם מגלים שהשיר של נהוראי הגיע למקום שמיני...
ולמען השם, איזה שיר לא נכנס?! זה השיר היחיד של נהוראי שהתמודד במצעד.
אז יבואו ויאמרו, למה לא הכנסנו עוד שירים של נהוראי? אז שאלה טובה ותשובה עוד יותר טובה:
נהוראי אריאלי שחרר בחודש החולף 5 סינגלים! המצעד הזה הוא מצעד הוגן שנותן לעוד אמנים הזדמנות. לכן לקחנו את השיר הבולט (מבחינתו של נהוראי) שמשמש כשיר הנושא של אלבומו החדש והכנסנו למצעד. אנחנו לא נחליט עם "ללכת בלי לראות" או "הגבול זה השמים" ייכנס. תסכלו באוביקטיביות ושימו בצד את ההערצה...
שיר אחד שלו נכנס וזה מספיק. ואני גם בטוח שאם לדוגמא היינו מכניסים למצעד את "ללכת בלי לראות", "נעשה ונשמע" ו "מאן דעביד לטב", המעריצים של נהוראי (ויש המון שאוהבים כל מה שהוא עושה ולא משנה מה ומי) היו בוחרים ב3 השירים הללו כשירי החודש שלהם ושלושתם היו מגיעים לעשיריה בגלל חוסר הוגנות של הגבלה מסוימת לכל זמר.
יש כאן עוד זמרים ויש כללי משחק. עם סאמעט היה מוציא אלבום EP החודש לא נראה לי שהייתם טוענים את אותו דבר, ובצדק, כי אתם פחות מתחברים. אז תחשבו מחוץ לקופסה ותגיעיו למסקנה שיש עוד סגנונות במוזיקה ולא רק "את נהוראי אריאלי".
והכי מצחיק, שאני שומע בשעות האחרונות בקו המכלול מאזינים רבים (ואגב, ממש לא חסידים...) שלא מאמינים שנהוראי הגיע למקום כל כך גבוה במצעד שבו נמואל, פיני וכו' נדחקו והוא מוביל עליהם...
אז יש עוד צדדים למטבע.
מי שלא טוב לו יום טוב לו.ול @ב-ב :
במצעד הדיגיטילי השתתפו 265 מצביעים, כשבטלפון השתתפו למעלה מ 1,200 מצביעים. אז שום אפשרות לעשות השוואה...
ובשביל כולנו, בוא לא נסחף! איך המצעד הזה נהפך לאולטרה חסידי רק בגלל שהשיר של סאמעט הגיע ל "מקום העשירי", ו "לכשיפוצו" במקום תשיעי, כשהמקום הראשון, השני, השלישי, וגם הרביעי, וגם החמישי, וגם השישי, וגם השביעי, וגם והשמיני, הם שירים ישראליים!
אז חברים - פרופורציות!ואגב, אין מה לבוא אלי בטענות. אני בסך הכל ערכתי את המצעד (ואגב, זה הרבה מאוד עבודה...) אז אל תתייגו אותי בתלונות שלכם אלא תתייגו את 1,478 המצביעים...
@סקופר תודה על המצעד כל חודש!!!
זה כל כך נחמד ומרתק!
מה שאני הכי אוהבת במצעד זה התגובות וההסתכלות הכל כך אוביקטיבית שלך!!
אתה שם כל דבר במקום הראוי לו בלי להכנס לקטנוניות אלא בצורה כל כך מכובדת ומכבדת!
אז.......
תודה ענקית!!!!
ומחכים למצעד הבא שלך!
ובהצלחה ענקית!!!!! -
יש לי הכל מקום ראשון שאפו!! על כל כך הרבה להיטים שהביא אילסון
מקום שני לנסות מגיע לו אולי אפילו מקום ראשון!!!!!
בשורה טובה מקום שישי ? זה אמור להגיע למקום שלישי לפחות זה שיר פיצוץ שונה מגוון לא סטנדרט אני הצבעתי לו!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואגב אם מותר לשאול אתם לא חושבים וגם https://miktzav.com/user/%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%A4%D7%A8 שהתוצאות מוטעות לטובת זמרים כמו כל שנה במצעדי סוף שנה?
תגידו את האמת בפרצוף!!!!!!!!!!!!!!!!! -
יש לי הכל מקום ראשון שאפו!! על כל כך הרבה להיטים שהביא אילסון
מקום שני לנסות מגיע לו אולי אפילו מקום ראשון!!!!!
בשורה טובה מקום שישי ? זה אמור להגיע למקום שלישי לפחות זה שיר פיצוץ שונה מגוון לא סטנדרט אני הצבעתי לו!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואגב אם מותר לשאול אתם לא חושבים וגם https://miktzav.com/user/%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%A4%D7%A8 שהתוצאות מוטעות לטובת זמרים כמו כל שנה במצעדי סוף שנה?
תגידו את האמת בפרצוף!!!!!!!!!!!!!!!!!@דודו-בלוקה
מה ניראה לך? ש @סקופר יחצן?
ממש לא מסכימה איתך! זה אחלה מיצעד ותוצאות שמשקפות את הבחירה של הציבור! (ובהחלט הצביעו מגוון סגנונות)
אגב אם אתה אוהב שיר מסוים וחושב שהוא אמור להגיע למקום שלישי ולא שישי זה לא אומר שכל המיצעד הוא רק בישביל יח''צ ולא אמין, וכו'... כמו מיצעדי סוף שנה.
הרבה כאן בפורום וכן בקו המיכלול הסכימו שהתוצאות בהחלט הגיוניות ומעולות!
שאפו ל @סקופר !!!! -
סתם מעניין אותי,
המצעד אמור לעלות גם בשמע? -
@דודו-בלוקה
מה ניראה לך? ש @סקופר יחצן?
ממש לא מסכימה איתך! זה אחלה מיצעד ותוצאות שמשקפות את הבחירה של הציבור! (ובהחלט הצביעו מגוון סגנונות)
אגב אם אתה אוהב שיר מסוים וחושב שהוא אמור להגיע למקום שלישי ולא שישי זה לא אומר שכל המיצעד הוא רק בישביל יח''צ ולא אמין, וכו'... כמו מיצעדי סוף שנה.
הרבה כאן בפורום וכן בקו המיכלול הסכימו שהתוצאות בהחלט הגיוניות ומעולות!
שאפו ל @סקופר !!!!@קוקה-קולה הכל טוב לא אמרתי שסקופר יחצן!!!!!!
במצעדי סוף שנה קול פליי יחצנים? קול ברמה יחצנים?
מה הקשר
לכן שאלתי ועדין לא קיבלתי תשובה..... -
@קוקה-קולה הכל טוב לא אמרתי שסקופר יחצן!!!!!!
במצעדי סוף שנה קול פליי יחצנים? קול ברמה יחצנים?
מה הקשר
לכן שאלתי ועדין לא קיבלתי תשובה.....לתשומת ליבכם:
הפוסט העליון התעדכן ב:
- המיקומים הבאים במצעד (מקום אחד עשר-חמישה עשר).
- המצעד המלא להאזנה באודיו, כולל השמעת השירים המובילים ובהפקה חוויתית! (נשלח לבדיקה בנטפרי)
לחצו כאן למעבר מהיר:
https://miktzav.com/post/130301והיה גם מישהו שערך סרטון זכייה... קבלו:
אבי אילסון מודה על המקום הראשון.mp4
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות