שרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי
-
מעדכנת שמי שיש לו על המחשב את התוכנה של IDM יכול להכנס לאתר של אול פלייבק ולהוריד את הפלייבקים (עם המילים של הקריין)
ואח"כ להוריד את המילים
יוצא הרבה יותר מוצלח מלקחת את השיר ולהוריד את הזמר.
מצורף דוגמא:פלייבק קריוקי - שלח לי כח - אברהם פריד - עיבוד מנוגן עם כלים חיים [music].mp3 -
פוסט זה נמחק!
-
-
@תהילה-כהן-0 תודה רבה על הפלייבק יש אפשרות להשיג את זה בלי לשמוע
את חנניה כל פעם? -
@תהילה-כהן-0 תודה רבה על הפלייבק יש אפשרות להשיג את זה בלי לשמוע
את חנניה כל פעם?@אליהו-חזן לא
זה חלק מהמנגינה -
@אליהו-חזן לא
זה חלק מהמנגינה@תהילה-כהן-0
אפשר את הפליבק של שמואל פרדניק תפילה? -
אשמח לקבל פלייבקים של סליחות תודה
-
כאן תוכלו לבקש ממני פלייבקים/שירים ווקאלים
שימו לב
הפלייבקים נשמעים לא באיכות אי אי אי אבל לשימוש חובבני זה אחלה+
באולפן ניתן לערוך את זה עוד טיפה אבל מה שבטוח שלא ישמעו את הזמר
שימו לב
יש לשלוח כאן את השיר שאתם רוצים אותו כקובץ בדרייב/מג'יקוד/קישור
לתיקיית הפלייבקים לחצו כאן
@איש-יהודי-טוב אשמח אם תוכל להוריד לי את הוואקל מהקובץ המצורף תודה אין עליך!!!!
ועוד דבר התוכנה שרשמת אני ניסיתי להוריד אותו וחשוב לי לדעת איזה דור (דגם)זה?
תודה רבה
[טקסט קישור](957c7d09-2213-42bd-9853-1caeab91aa18-Freilich.SongFor.Shloimy 2.mp3 כתובת קישור)
נ"ב זה קצת דחוף לי... -
@איש-יהודי-טוב אשמח אם תוכל להוריד לי את הוואקל מהקובץ המצורף תודה אין עליך!!!!
ועוד דבר התוכנה שרשמת אני ניסיתי להוריד אותו וחשוב לי לדעת איזה דור (דגם)זה?
תודה רבה
[טקסט קישור](957c7d09-2213-42bd-9853-1caeab91aa18-Freilich.SongFor.Shloimy 2.mp3 כתובת קישור)
נ"ב זה קצת דחוף לי...@S-S אמר בשרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי:
@איש-יהודי-טוב אשמח אם תוכל להוריד לי את הוואקל מהקובץ המצורף תודה אין עליך!!!!
ועוד דבר התוכנה שרשמת אני ניסיתי להוריד אותו וחשוב לי לדעת איזה דור (דגם)זה?
תודה רבה
[טקסט קישור](957c7d09-2213-42bd-9853-1caeab91aa18-Freilich.SongFor.Shloimy 2.mp3 כתובת קישור)
נ"ב זה קצת דחוף לי...הקובץ משום מה לא עובד לי
התוכנה היא של 2021 (הכי מעודכן לפי איך שאני יודע) -
@S-S אמר בשרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי:
@איש-יהודי-טוב אשמח אם תוכל להוריד לי את הוואקל מהקובץ המצורף תודה אין עליך!!!!
ועוד דבר התוכנה שרשמת אני ניסיתי להוריד אותו וחשוב לי לדעת איזה דור (דגם)זה?
תודה רבה
[טקסט קישור](957c7d09-2213-42bd-9853-1caeab91aa18-Freilich.SongFor.Shloimy 2.mp3 כתובת קישור)
נ"ב זה קצת דחוף לי...הקובץ משום מה לא עובד לי
התוכנה היא של 2021 (הכי מעודכן לפי איך שאני יודע)@איש-יהודי-טובתודה על הרצון לעזור. אני הורדתי את התוכנה וזה ואחד תוכנה אבל איך אני מיצא לMP3?
-
@מיכלוש האופציה הזו מיועדת לכיף ולא לשימוש מקצועי (או לקמצנים...
) -
איש יהודי טוב@ אפשר בבקשה פלייבק לאשירה מורדכי שפירא? מצרפת
מרדכי שפירא - אשירה.mp3 -
@איש-יהודי-טובתודה על הרצון לעזור. אני הורדתי את התוכנה וזה ואחד תוכנה אבל איך אני מיצא לMP3?
@S-S אמר בשרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי:
@איש-יהודי-טובתודה על הרצון לעזור. אני הורדתי את התוכנה וזה ואחד תוכנה אבל איך אני מיצא לMP3?
אני מכירה תוכנה שצריך להתקין אבל היא תותחית
תכתוב בגוגל FormatFactory ויש גם גירסה בעיברית זה ממש מקצועי שם יש עוד אפשרויות המרה
בהצלחה
-
איש יהודי טוב@ אפשר בבקשה פלייבק לאשירה מורדכי שפירא? מצרפת
מרדכי שפירא - אשירה.mp3 -
@reizy200 אני מכיר את התוכנה וזה לא איכותי בכלל! קל לעבוד על זה אבל אם את רוצה משהו איכותי אז זה לא זה!
@S-S אמר בשרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי:
@reizy200 אני מכיר את התוכנה וזה לא איכותי בכלל! קל לעבוד על זה אבל אם את רוצה משהו איכותי אז זה לא זה!
ממש לא!!!
אני עובדת עם התוכנה הרבה ואני חושבת ששום שיר שיש לי בנגן הוא לא בזכותה
[בנגן שלי אפשר לשמוע רק mp3]אם אתה רוצה להמיר, לא פליבק ,להמיר- זו התוכנה המתאימה לעניות דעתי
שאלת איך מיצאים לmp3 אז זה שם -
@S-S אמר בשרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי:
@reizy200 אני מכיר את התוכנה וזה לא איכותי בכלל! קל לעבוד על זה אבל אם את רוצה משהו איכותי אז זה לא זה!
ממש לא!!!
אני עובדת עם התוכנה הרבה ואני חושבת ששום שיר שיש לי בנגן הוא לא בזכותה
[בנגן שלי אפשר לשמוע רק mp3]אם אתה רוצה להמיר, לא פליבק ,להמיר- זו התוכנה המתאימה לעניות דעתי
שאלת איך מיצאים לmp3 אז זה שם@reizy200 אמר בשרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי:
@S-S אמר בשרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי:
@reizy200 אני מכיר את התוכנה וזה לא איכותי בכלל! קל לעבוד על זה אבל אם את רוצה משהו איכותי אז זה לא זה!
ממש לא!!!
אני עובדת עם התוכנה הרבה ואני חושבת ששום שיר שיש לי בנגן הוא לא בזכותה
[בנגן שלי אפשר לשמוע רק mp3]אם אתה רוצה להמיר, לא פליבק ,להמיר- זו התוכנה המתאימה לעניות דעתי
שאלת איך מיצאים לmp3 אז זה שםסורי על התהפרצות מקווה שצוות פיקוח@ לא ינעל בגללי
-
@reizy200 אמר בשרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי:
@S-S אמר בשרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי:
@reizy200 אני מכיר את התוכנה וזה לא איכותי בכלל! קל לעבוד על זה אבל אם את רוצה משהו איכותי אז זה לא זה!
ממש לא!!!
אני עובדת עם התוכנה הרבה ואני חושבת ששום שיר שיש לי בנגן הוא לא בזכותה
[בנגן שלי אפשר לשמוע רק mp3]אם אתה רוצה להמיר, לא פליבק ,להמיר- זו התוכנה המתאימה לעניות דעתי
שאלת איך מיצאים לmp3 אז זה שםסורי על התהפרצות מקווה שצוות פיקוח@ לא ינעל בגללי
לא הוא לא ינעל אים כבר הם יזהירו כי אסור לכתוב שני פוסטים רצופים...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות