הקלטה בטיירוס 5
-
@יואלי-יורוביץ
בכמה אתה מוכר סט?@מקורי כרגע אני מוכר רק אם אורגן ביחד
אם אתה רציני בעניין אני יכול לשאול אותו אם הוא מרשה לי לתווך
אבל בעיקרון אני לא יכול למכור סט של מישהו אחר -
@מקורי כרגע אני מוכר רק אם אורגן ביחד
אם אתה רציני בעניין אני יכול לשאול אותו אם הוא מרשה לי לתווך
אבל בעיקרון אני לא יכול למכור סט של מישהו אחר@יואלי-יורוביץ
תברר אצלו זה מעניין אותי. -
@יואלי-יורוביץ
תברר אצלו זה מעניין אותי.@מקורי אוקיי
בכל אופן אם יש מישהו שיודע על מה שכתבתי למעלה
אני ישמח לשמוע -
@מקורי אוקיי
בכל אופן אם יש מישהו שיודע על מה שכתבתי למעלה
אני ישמח לשמוע@יואלי-יורוביץ אפשר ממש להקליט הקלטה פנימית ממש איכותית וגם לחבר מקרופון ולהכיל עליו כל מיני אפקטים מגניבים ממש
-
@יואלי-יורוביץ אפשר ממש להקליט הקלטה פנימית ממש איכותית וגם לחבר מקרופון ולהכיל עליו כל מיני אפקטים מגניבים ממש
-
@למדן יש לך מושג. איך מפעילים את המיקרפון בהקלטה פנימית ???
-
@למדן יש לך מושג. איך מפעילים את המיקרפון בהקלטה פנימית ???
@יואלי-יורוביץ בדקת וזה לא עובד לך ?
כי אצלי זה נדלק אוטומטי -
@יואלי-יורוביץ בדקת וזה לא עובד לך ?
כי אצלי זה נדלק אוטומטי@למדן בהקלטה פנימית ...
אני צריך לכוון מה אני רוצה להקליט אם זה צליל או PAD או משהו אחר
אז השאלה שלי הוא ...
איך אני מכוון שאני רוצה להקליט שירה ??? -
@למדן בהקלטה פנימית ...
אני צריך לכוון מה אני רוצה להקליט אם זה צליל או PAD או משהו אחר
אז השאלה שלי הוא ...
איך אני מכוון שאני רוצה להקליט שירה ???@יואלי-יורוביץ 1 לא יודע איך אתה מקליט אם יש לך טיירוס 5 אז תקליט
מההקלטה של צד שמאל מהמסך
תלחץ על שתי הכפתורים ביחד של הסטופ ושל ההתחלה ואז תעשה .....
דרך אגב כל פעם אני מוריד את הווליום של ההקלטה ל 60 ככה זה נשמע ברור
עכשיו כל פעם כשהקלטתי עשיתי PAD או כל דבר אחר כולל מיקרפון עבד לי טוב ולא הייתי אמור להגדיר קודם
שיהיה לך בהצלחה .(ואם עדיין לא עובד לך תאפס את האורגנית לא לפני שאתה עושה גיבוי)
-
@יואלי-יורוביץ 1 לא יודע איך אתה מקליט אם יש לך טיירוס 5 אז תקליט
מההקלטה של צד שמאל מהמסך
תלחץ על שתי הכפתורים ביחד של הסטופ ושל ההתחלה ואז תעשה .....
דרך אגב כל פעם אני מוריד את הווליום של ההקלטה ל 60 ככה זה נשמע ברור
עכשיו כל פעם כשהקלטתי עשיתי PAD או כל דבר אחר כולל מיקרפון עבד לי טוב ולא הייתי אמור להגדיר קודם
שיהיה לך בהצלחה .(ואם עדיין לא עובד לך תאפס את האורגנית לא לפני שאתה עושה גיבוי)
הלו אתם מקליטים דרך הSONG או דרך הAUDIO עם אונקי?
כי הקלטה עם רמקול זה בAUDIOכמובן אז מה הקשר PAD -
הלו אתם מקליטים דרך הSONG או דרך הAUDIO עם אונקי?
כי הקלטה עם רמקול זה בAUDIOכמובן אז מה הקשר PAD@SHIMIX יש לי אורגן ימאהה- איך מקליטים בו? קוודם כל הוא מבקש להכניס אונקי ואחכ אני לא יודעת מה עושים למישהו יש מושג?
-
@SHIMIX יש לי אורגן ימאהה- איך מקליטים בו? קוודם כל הוא מבקש להכניס אונקי ואחכ אני לא יודעת מה עושים למישהו יש מושג?
@מישהי-מאמי איזה ימאה
-
@מישהי-מאמי איזה ימאה
@ארי-6-0 a2000
-
@ארי-6-0 a2000
@מישהי-מאמי תיבדקי בצד למעלה כחה זה בכול הימאה בצד לעד המסך יש כמה כפתורים עם סימן של להתחיל ולהפסיק
-
@יואלי-יורוביץ 1 לא יודע איך אתה מקליט אם יש לך טיירוס 5 אז תקליט
מההקלטה של צד שמאל מהמסך
תלחץ על שתי הכפתורים ביחד של הסטופ ושל ההתחלה ואז תעשה .....
דרך אגב כל פעם אני מוריד את הווליום של ההקלטה ל 60 ככה זה נשמע ברור
עכשיו כל פעם כשהקלטתי עשיתי PAD או כל דבר אחר כולל מיקרפון עבד לי טוב ולא הייתי אמור להגדיר קודם
שיהיה לך בהצלחה .(ואם עדיין לא עובד לך תאפס את האורגנית לא לפני שאתה עושה גיבוי)
@למדן אני יודע איך מקליטים ואיך בונים פלייבק
בפעם הראשונה לא צריכים להגדיר אבל אם רוצים להקליט אחרי זה עוד דברים. כן צריכים להגדיר. אחרת זה מוחק לך מה שהקלטת לפני זה
מה שאני רוצה לדעת איך אני מגדיר את זה. למצב שזה יקליט את השירה -
@למדן אני יודע איך מקליטים ואיך בונים פלייבק
בפעם הראשונה לא צריכים להגדיר אבל אם רוצים להקליט אחרי זה עוד דברים. כן צריכים להגדיר. אחרת זה מוחק לך מה שהקלטת לפני זה
מה שאני רוצה לדעת איך אני מגדיר את זה. למצב שזה יקליט את השירה@יואלי-יורוביץ
אחרי שאתה מסיים את ההקלטה הראשונה תלחץ עליו ותעשה multi treck
זה נמצא על המסך בצד ימין ואז תלחץ yes ואז הוא יתן לך הרבה האפשריות תלחץ על rec mode ותעבור לשורה השניה normal plebek משהו כזה כתוב שם
בהצלחה תעדכן אותי -
אני כבר 6-7 שנים עם האורגן שלי ימאהה A2000 ואין לי מושג איך להשתמש בו אני יודעת רק איך עושים תופים ומשנים את הצליל של הכלים...
איפה אני יכולה למצוא על זה מידע? (עדיף פה במקצב) -
אני כבר 6-7 שנים עם האורגן שלי ימאהה A2000 ואין לי מושג איך להשתמש בו אני יודעת רק איך עושים תופים ומשנים את הצליל של הכלים...
איפה אני יכולה למצוא על זה מידע? (עדיף פה במקצב)@מישהי-מאמי אני יעזור לך בס"ד תגידי מה את רוצה בניית מקצבים או קולות .לסדר את האורגנית דגימות יש המון דברים תגידי משהו ספציפי
-
@מישהי-מאמי אני יעזור לך בס"ד תגידי מה את רוצה בניית מקצבים או קולות .לסדר את האורגנית דגימות יש המון דברים תגידי משהו ספציפי
@למדן אני רוצה לדעת איך משאירים רק את הבס במקצב
יודע? -
@למדן אני רוצה לדעת איך משאירים רק את הבס במקצב
יודע?@מישהי-מאמי
את מתכוונת למחוק את השאר או באמצע שיר להשאיר רק בס
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות