הקלטה בטיירוס 5
-
הלו אתם מקליטים דרך הSONG או דרך הAUDIO עם אונקי?
כי הקלטה עם רמקול זה בAUDIOכמובן אז מה הקשר PAD@SHIMIX יש לי אורגן ימאהה- איך מקליטים בו? קוודם כל הוא מבקש להכניס אונקי ואחכ אני לא יודעת מה עושים למישהו יש מושג?
-
@SHIMIX יש לי אורגן ימאהה- איך מקליטים בו? קוודם כל הוא מבקש להכניס אונקי ואחכ אני לא יודעת מה עושים למישהו יש מושג?
@מישהי-מאמי איזה ימאה
-
@מישהי-מאמי איזה ימאה
@ארי-6-0 a2000
-
@ארי-6-0 a2000
@מישהי-מאמי תיבדקי בצד למעלה כחה זה בכול הימאה בצד לעד המסך יש כמה כפתורים עם סימן של להתחיל ולהפסיק
-
@יואלי-יורוביץ 1 לא יודע איך אתה מקליט אם יש לך טיירוס 5 אז תקליט
מההקלטה של צד שמאל מהמסך
תלחץ על שתי הכפתורים ביחד של הסטופ ושל ההתחלה ואז תעשה .....
דרך אגב כל פעם אני מוריד את הווליום של ההקלטה ל 60 ככה זה נשמע ברור
עכשיו כל פעם כשהקלטתי עשיתי PAD או כל דבר אחר כולל מיקרפון עבד לי טוב ולא הייתי אמור להגדיר קודם
שיהיה לך בהצלחה .(ואם עדיין לא עובד לך תאפס את האורגנית לא לפני שאתה עושה גיבוי)
@למדן אני יודע איך מקליטים ואיך בונים פלייבק
בפעם הראשונה לא צריכים להגדיר אבל אם רוצים להקליט אחרי זה עוד דברים. כן צריכים להגדיר. אחרת זה מוחק לך מה שהקלטת לפני זה
מה שאני רוצה לדעת איך אני מגדיר את זה. למצב שזה יקליט את השירה -
@למדן אני יודע איך מקליטים ואיך בונים פלייבק
בפעם הראשונה לא צריכים להגדיר אבל אם רוצים להקליט אחרי זה עוד דברים. כן צריכים להגדיר. אחרת זה מוחק לך מה שהקלטת לפני זה
מה שאני רוצה לדעת איך אני מגדיר את זה. למצב שזה יקליט את השירה@יואלי-יורוביץ
אחרי שאתה מסיים את ההקלטה הראשונה תלחץ עליו ותעשה multi treck
זה נמצא על המסך בצד ימין ואז תלחץ yes ואז הוא יתן לך הרבה האפשריות תלחץ על rec mode ותעבור לשורה השניה normal plebek משהו כזה כתוב שם
בהצלחה תעדכן אותי -
אני כבר 6-7 שנים עם האורגן שלי ימאהה A2000 ואין לי מושג איך להשתמש בו אני יודעת רק איך עושים תופים ומשנים את הצליל של הכלים...
איפה אני יכולה למצוא על זה מידע? (עדיף פה במקצב) -
אני כבר 6-7 שנים עם האורגן שלי ימאהה A2000 ואין לי מושג איך להשתמש בו אני יודעת רק איך עושים תופים ומשנים את הצליל של הכלים...
איפה אני יכולה למצוא על זה מידע? (עדיף פה במקצב)@מישהי-מאמי אני יעזור לך בס"ד תגידי מה את רוצה בניית מקצבים או קולות .לסדר את האורגנית דגימות יש המון דברים תגידי משהו ספציפי
-
@מישהי-מאמי אני יעזור לך בס"ד תגידי מה את רוצה בניית מקצבים או קולות .לסדר את האורגנית דגימות יש המון דברים תגידי משהו ספציפי
@למדן אני רוצה לדעת איך משאירים רק את הבס במקצב
יודע? -
@למדן אני רוצה לדעת איך משאירים רק את הבס במקצב
יודע?@מישהי-מאמי
את מתכוונת למחוק את השאר או באמצע שיר להשאיר רק בס -
@מישהי-מאמי
את מתכוונת למחוק את השאר או באמצע שיר להשאיר רק בס@למדן כן, תודה ענקית על הרצון הטוב!!
-
@למדן כן, תודה ענקית על הרצון הטוב!!
@מישהי-מאמי על מה ענית כן לא הבנתי .
1 למחוק את השאר את נכנסת לאיפוא שבונים מקצבים ושם את רואה את הערוצים את לוחצת בצד ימין של המסך נראה לי כתוב דליט באנגלית תלחצי על זה ותוך כדי את לוחצת על הערוץ (מתחת לכל ערוץ יש שתי לחצנים מתחת למסך אז תלחצי על הכפתור העליון )
להשאיר רק את הבס באמצע שיר .
יש מצב כזה על המסך שרואים את הערוצי בניה תלחצי מתחת המסך אבל לא בכפתור העליון אלא למטה .
בכיף מקווה שהובנתי אם לא אני פה !!! -
@מישהי-מאמי על מה ענית כן לא הבנתי .
1 למחוק את השאר את נכנסת לאיפוא שבונים מקצבים ושם את רואה את הערוצים את לוחצת בצד ימין של המסך נראה לי כתוב דליט באנגלית תלחצי על זה ותוך כדי את לוחצת על הערוץ (מתחת לכל ערוץ יש שתי לחצנים מתחת למסך אז תלחצי על הכפתור העליון )
להשאיר רק את הבס באמצע שיר .
יש מצב כזה על המסך שרואים את הערוצי בניה תלחצי מתחת המסך אבל לא בכפתור העליון אלא למטה .
בכיף מקווה שהובנתי אם לא אני פה !!!@למדן איפה אני רואה את הערוצים אני לא מבינה בזה..
-
@למדן איפה אני רואה את הערוצים אני לא מבינה בזה..
@מישהי-מאמי איפוא שאת רואה את הבס או שאת גם לא רואה את זה

-
@מישהי-מאמי איפוא שאת רואה את הבס או שאת גם לא רואה את זה

@למדן למרבה הבושה אתה צודק -אני לא יודעת!

-
@למדן למרבה הבושה אתה צודק -אני לא יודעת!

@מישהי-מאמי
הכל טוב אולי תעשי תמונה ויהיה יותר קל
ואגב התכוונת להוריד באמצע שיר ? -
@מישהי-מאמי
הכל טוב אולי תעשי תמונה ויהיה יותר קל
ואגב התכוונת להוריד באמצע שיר ?@למדן לצלם את האורגן ולשים את התמונה?
אני עושה מקצב ואז אני רוצה להוריד הכל ושיישמעו רק את הבס -
@למדן במשהו מהם זה הערוץ?הבס?
הנה אני לא יודעת עד כמה רואים טוב:
DSC_0000619.jpg


-
@למדן במשהו מהם זה הערוץ?הבס?
הנה אני לא יודעת עד כמה רואים טוב:
DSC_0000619.jpg


@מישהי-מאמי יופי בערוצים יש עוד אפשרות לראות את דגימות שעובדים במקצב ושם תורידי את דגימות של כול מוזיקה ותשרי את בס המשחק בידיים שלכה
-
@מישהי-מאמי יופי בערוצים יש עוד אפשרות לראות את דגימות שעובדים במקצב ושם תורידי את דגימות של כול מוזיקה ותשרי את בס המשחק בידיים שלכה
@ארי-6-0 מה מיזה הערוצים? אין לי מושג מה זה ערוצים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות