דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. אם מוצדק המחירים של כול המוזיקה

אם מוצדק המחירים של כול המוזיקה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
144 פוסטים 20 כותבים 6.8k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אפרים פלגא אפרים פלג

    @ארי-6-0 מיזה פרקטי?

    א מנותק
    א מנותק
    ארי 6 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #39

    @אפרים-פלג יש בירושלים מתחם פרקטי הוא עשה סוג של מתחם של חניות במחיר מאוד זול מוצרים מאוד טובים לחתנים וכלות הוא עשה מלא מיזמם בעניין של להוריד את מחרים לחתונות ומגיעה לו תודה הוא הולך עכשיו לפתוח לחסידי זה הולך שישיבה שעומדת בכללים שלו מקבלת כרטיס לאפשרות לקנות אצלו

    אפרים פלגא תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • א ארי 6 0

      @אפרים-פלג יש בירושלים מתחם פרקטי הוא עשה סוג של מתחם של חניות במחיר מאוד זול מוצרים מאוד טובים לחתנים וכלות הוא עשה מלא מיזמם בעניין של להוריד את מחרים לחתונות ומגיעה לו תודה הוא הולך עכשיו לפתוח לחסידי זה הולך שישיבה שעומדת בכללים שלו מקבלת כרטיס לאפשרות לקנות אצלו

      אפרים פלגא מנותק
      אפרים פלגא מנותק
      אפרים פלג
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #40

      @ארי-6-0 איך אפשר להצטרף אליהם?

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
        כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
        כשאמצע שם ניק אשנה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #41
        פוסט זה נמחק!
        אפרים פלגא א 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • אפרים פלגא אפרים פלג

          @ארי-6-0 איך אפשר להצטרף אליהם?

          א מנותק
          א מנותק
          ארי 6 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #42

          @אפרים-פלג צריך לשבת עם בעל ביית אני ינסה להשיג לכה את המיספר אבל מה שבטוח שנושא המוזיקה חייב שינוי דחוף צריך לחשוב אייך עושים את זה

          אפרים פלגא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א ארי 6 0

            @אפרים-פלג צריך לשבת עם בעל ביית אני ינסה להשיג לכה את המיספר אבל מה שבטוח שנושא המוזיקה חייב שינוי דחוף צריך לחשוב אייך עושים את זה

            אפרים פלגא מנותק
            אפרים פלגא מנותק
            אפרים פלג
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #43

            @ארי-6-0 אולי אפשר להצמיח את המיזם מפה זה יהיה מטורף

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • כשאמצע שם ניק אשנהכ כשאמצע שם ניק אשנה

              פוסט זה נמחק!

              אפרים פלגא מנותק
              אפרים פלגא מנותק
              אפרים פלג
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #44
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • כשאמצע שם ניק אשנהכ כשאמצע שם ניק אשנה

                פוסט זה נמחק!

                א מנותק
                א מנותק
                ארי 6 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #45
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                  כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                  כשאמצע שם ניק אשנה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #46

                  פשוט מדברים עם המפיק {המארגן} ומדברים אתו על מחיר טוב

                  אפרים פלגא א 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • כשאמצע שם ניק אשנהכ כשאמצע שם ניק אשנה

                    פשוט מדברים עם המפיק {המארגן} ומדברים אתו על מחיר טוב

                    אפרים פלגא מנותק
                    אפרים פלגא מנותק
                    אפרים פלג
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אפרים פלג
                    #47

                    @כשאמצע-שם-ניק-אשנה הבעיה שהמחיר הטוב עולה מיום ליום
                    והיום יש הרבה אמרגני משנה שבדרך כלל הם בחורים בישיבות והם גם לוקחים חלק

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • כשאמצע שם ניק אשנהכ כשאמצע שם ניק אשנה

                      פשוט מדברים עם המפיק {המארגן} ומדברים אתו על מחיר טוב

                      א מנותק
                      א מנותק
                      ארי 6 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #48

                      @כשאמצע-שם-ניק-אשנה אבל הוא זה לא מענין אותו הוא ראה כסף בעניים
                      2 אני מארגן בישיבה וזה קשא מאוד אף זמר לא מוכן להוריד את מחיר ביגלל אגו זמרים שהציבור החסידי גידל ובחסד לקחו אותם בהתחלה לחתונות

                      כשאמצע שם ניק אשנהכ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א ארי 6 0

                        @כשאמצע-שם-ניק-אשנה אבל הוא זה לא מענין אותו הוא ראה כסף בעניים
                        2 אני מארגן בישיבה וזה קשא מאוד אף זמר לא מוכן להוריד את מחיר ביגלל אגו זמרים שהציבור החסידי גידל ובחסד לקחו אותם בהתחלה לחתונות

                        כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                        כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                        כשאמצע שם ניק אשנה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #49
                        פוסט זה נמחק!
                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • כשאמצע שם ניק אשנהכ כשאמצע שם ניק אשנה

                          פוסט זה נמחק!

                          א מנותק
                          א מנותק
                          ארי 6 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #50

                          @כשאמצע-שם-ניק-אשנה אני מעדיף לא לחשוף את שם הישיבה כי אני לא רוצה לחשוף את עצמי פו היה אברימי לונגר יאולי קליין שלקחו מחרים זולים אחר כך עלו את עף ואתו דהר איתם איציק איזנשטט אחר כך לקחנו את עושי פרוש וגם עלה עכשו את המחיר קלידן לוקחים אצלינו את מוטי רוזנפלד או חברה באזור 3000 ומטה

                          כשאמצע שם ניק אשנהכ ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • א ארי 6 0

                            @כשאמצע-שם-ניק-אשנה אני מעדיף לא לחשוף את שם הישיבה כי אני לא רוצה לחשוף את עצמי פו היה אברימי לונגר יאולי קליין שלקחו מחרים זולים אחר כך עלו את עף ואתו דהר איתם איציק איזנשטט אחר כך לקחנו את עושי פרוש וגם עלה עכשו את המחיר קלידן לוקחים אצלינו את מוטי רוזנפלד או חברה באזור 3000 ומטה

                            כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                            כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                            כשאמצע שם ניק אשנה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #51

                            @ארי-6-0 כי זה החסידים אבל הליטאים לו מעלים כל הזמן

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • כשאמצע שם ניק אשנהכ כשאמצע שם ניק אשנה

                              @ארי-6-0 כי זה החסידים אבל הליטאים לו מעלים כל הזמן

                              א מנותק
                              א מנותק
                              ארי 6 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #52

                              @כשאמצע-שם-ניק-אשנה זה בדיוק אשלה למה הם מעלים 3000 ללילה לא מספיק בשביל לסגור את חודש ואייך גורמים להם להבין שה לא שוה להם לעלות את המחיר

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א ארי 6 0

                                @כשאמצע-שם-ניק-אשנה אני מעדיף לא לחשוף את שם הישיבה כי אני לא רוצה לחשוף את עצמי פו היה אברימי לונגר יאולי קליין שלקחו מחרים זולים אחר כך עלו את עף ואתו דהר איתם איציק איזנשטט אחר כך לקחנו את עושי פרוש וגם עלה עכשו את המחיר קלידן לוקחים אצלינו את מוטי רוזנפלד או חברה באזור 3000 ומטה

                                ת מנותק
                                ת מנותק
                                תהילוש 0
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #53

                                @ארי-6-0 אתה נמנה מהציבור האשכנזי אין בדרך כלל תזמורת אורגניסט וזמר וזהו
                                אנחנו שאנו נמצאים בציבור הספרדי זה קשה מאד כי אם אתה רוצה אירוע נורמאלי
                                אתה חייב להביא תזמורת וזמר המחיר הוא בהתאם
                                עכשיו סתם לא בשביל משהו יואלי דיקמן לוקח הכי יקר והוא לא מתפרנס מחתונות
                                אז כאילו מה הקטע לא להוריד? אולי כ זה תזמורת של חמישה נגנים? או בכלל קשור למארגן? לא יודעת צריך בדיקה העניין
                                אבל כולם העלו גם הלה של השלוש נגנים אז אם כבר לוקחים אז לקחת את ההכי טוב

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מוזיקה זה אני
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #54

                                  אחרי בדיקה מעמיקה בנושא הגעתי למסקנה
                                  שהמארגן עושה הכי הרבה כסף הרגשתי את זה כשהייתי קלידן מתחיל .
                                  לכן בכדי להוריד את המחיר צריך לעשות כמו שלמדן אמר למעלה לתאם כמה ישיבות יחד לסגור אצל אורגניסטים וזמרים וככה ניתן לשבור את השוק כי להם גם יהיה שווה להוריד ת'מחיר

                                  דוד התותחד א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מוזיקה זה אני

                                    אחרי בדיקה מעמיקה בנושא הגעתי למסקנה
                                    שהמארגן עושה הכי הרבה כסף הרגשתי את זה כשהייתי קלידן מתחיל .
                                    לכן בכדי להוריד את המחיר צריך לעשות כמו שלמדן אמר למעלה לתאם כמה ישיבות יחד לסגור אצל אורגניסטים וזמרים וככה ניתן לשבור את השוק כי להם גם יהיה שווה להוריד ת'מחיר

                                    דוד התותחד מנותק
                                    דוד התותחד מנותק
                                    דוד התותח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #55

                                    @מוזיקה-זה-אני אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                                    אחרי בדיקה מעמיקה בנושא הגעתי למסקנה
                                    שהמארגן עושה הכי הרבה כסף.

                                    כל מילה נכונה!! מידע, ופשוט תבררו את זה, אני לא רוצה לחשוף כאן את האנשים שפשוט שנים שולטים על זה ולוקחים ים כסף על זה, ואת זה ניסו פרקטי לשנות, והם לא כ"כ הצליחו, ואגב בנתיים רוב הזמרים רוצים רק דרך המארגן שלהם, כי הוא גם משווק אותם, וזה גם עושה את הבעיה עם האמרגנים.
                                    תצאו לברר ותראו שזה הסיבה העיקרית.

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • דוד התותחד דוד התותח

                                      @מוזיקה-זה-אני אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                                      אחרי בדיקה מעמיקה בנושא הגעתי למסקנה
                                      שהמארגן עושה הכי הרבה כסף.

                                      כל מילה נכונה!! מידע, ופשוט תבררו את זה, אני לא רוצה לחשוף כאן את האנשים שפשוט שנים שולטים על זה ולוקחים ים כסף על זה, ואת זה ניסו פרקטי לשנות, והם לא כ"כ הצליחו, ואגב בנתיים רוב הזמרים רוצים רק דרך המארגן שלהם, כי הוא גם משווק אותם, וזה גם עושה את הבעיה עם האמרגנים.
                                      תצאו לברר ותראו שזה הסיבה העיקרית.

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      ארי 6 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                                      #56

                                      @דוד-התותח לכן אני חושב אני יש לי ישיבה אחת שאני יכול שם כול אחד שישלו ישיבה נדבר ביחד נתאם עמדות ונצא לדרך רק כך הזמרים ירצו אם אתה בא ואומר לו יש לי 50 חתונות סגורות לכה במכה במחיר כך וכך הוא ישתכנע במקום
                                      @מוזיקה-זה-אני כול מילה נכונה אני גם סבלתי מיזה מלא ואני ראה א זה בשטח אצל חברים שמארגנים גדולים
                                      @תהילוש-0 אגב זה לא משנה הרבה כי אצל חסדים זמר [טוב] לוקח ביין 4000 ל12000 שח ואורגניסט ביין 3300 ל45000 בלי שעות נספות בלי פיזור ובלי חופה וכול אחד רוצה איזה כלי שזה עולה ביין 1200 ל 2000 בלי נספות וזה רק עם כלי אחד ויש מצוה טאנץ שעולה גרעמן למי שיודע המחרים באתם אז תעשו חשבון וניראה לי שזה יוצא יותר מי הספרדים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מ מוזיקה זה אני

                                        אחרי בדיקה מעמיקה בנושא הגעתי למסקנה
                                        שהמארגן עושה הכי הרבה כסף הרגשתי את זה כשהייתי קלידן מתחיל .
                                        לכן בכדי להוריד את המחיר צריך לעשות כמו שלמדן אמר למעלה לתאם כמה ישיבות יחד לסגור אצל אורגניסטים וזמרים וככה ניתן לשבור את השוק כי להם גם יהיה שווה להוריד ת'מחיר

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        ארי 6 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #57
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ת תהילוש 0

                                          @ארי-6-0 אתה נמנה מהציבור האשכנזי אין בדרך כלל תזמורת אורגניסט וזמר וזהו
                                          אנחנו שאנו נמצאים בציבור הספרדי זה קשה מאד כי אם אתה רוצה אירוע נורמאלי
                                          אתה חייב להביא תזמורת וזמר המחיר הוא בהתאם
                                          עכשיו סתם לא בשביל משהו יואלי דיקמן לוקח הכי יקר והוא לא מתפרנס מחתונות
                                          אז כאילו מה הקטע לא להוריד? אולי כ זה תזמורת של חמישה נגנים? או בכלל קשור למארגן? לא יודעת צריך בדיקה העניין
                                          אבל כולם העלו גם הלה של השלוש נגנים אז אם כבר לוקחים אז לקחת את ההכי טוב

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          ארי 6 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #58
                                          פוסט זה נמחק!
                                          "המבין"& תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול