אם מוצדק המחירים של כול המוזיקה
-
פוסט זה נמחק!
-
@אפרים-פלג צריך לשבת עם בעל ביית אני ינסה להשיג לכה את המיספר אבל מה שבטוח שנושא המוזיקה חייב שינוי דחוף צריך לחשוב אייך עושים את זה
-
@אפרים-פלג צריך לשבת עם בעל ביית אני ינסה להשיג לכה את המיספר אבל מה שבטוח שנושא המוזיקה חייב שינוי דחוף צריך לחשוב אייך עושים את זה
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פשוט מדברים עם המפיק {המארגן} ומדברים אתו על מחיר טוב
-
פשוט מדברים עם המפיק {המארגן} ומדברים אתו על מחיר טוב
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה הבעיה שהמחיר הטוב עולה מיום ליום
והיום יש הרבה אמרגני משנה שבדרך כלל הם בחורים בישיבות והם גם לוקחים חלק -
פשוט מדברים עם המפיק {המארגן} ומדברים אתו על מחיר טוב
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה אבל הוא זה לא מענין אותו הוא ראה כסף בעניים
2 אני מארגן בישיבה וזה קשא מאוד אף זמר לא מוכן להוריד את מחיר ביגלל אגו זמרים שהציבור החסידי גידל ובחסד לקחו אותם בהתחלה לחתונות -
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה אבל הוא זה לא מענין אותו הוא ראה כסף בעניים
2 אני מארגן בישיבה וזה קשא מאוד אף זמר לא מוכן להוריד את מחיר ביגלל אגו זמרים שהציבור החסידי גידל ובחסד לקחו אותם בהתחלה לחתונותפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה אני מעדיף לא לחשוף את שם הישיבה כי אני לא רוצה לחשוף את עצמי פו היה אברימי לונגר יאולי קליין שלקחו מחרים זולים אחר כך עלו את עף ואתו דהר איתם איציק איזנשטט אחר כך לקחנו את עושי פרוש וגם עלה עכשו את המחיר קלידן לוקחים אצלינו את מוטי רוזנפלד או חברה באזור 3000 ומטה
-
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה אני מעדיף לא לחשוף את שם הישיבה כי אני לא רוצה לחשוף את עצמי פו היה אברימי לונגר יאולי קליין שלקחו מחרים זולים אחר כך עלו את עף ואתו דהר איתם איציק איזנשטט אחר כך לקחנו את עושי פרוש וגם עלה עכשו את המחיר קלידן לוקחים אצלינו את מוטי רוזנפלד או חברה באזור 3000 ומטה
@ארי-6-0 כי זה החסידים אבל הליטאים לו מעלים כל הזמן
-
@ארי-6-0 כי זה החסידים אבל הליטאים לו מעלים כל הזמן
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה זה בדיוק אשלה למה הם מעלים 3000 ללילה לא מספיק בשביל לסגור את חודש ואייך גורמים להם להבין שה לא שוה להם לעלות את המחיר
-
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה אני מעדיף לא לחשוף את שם הישיבה כי אני לא רוצה לחשוף את עצמי פו היה אברימי לונגר יאולי קליין שלקחו מחרים זולים אחר כך עלו את עף ואתו דהר איתם איציק איזנשטט אחר כך לקחנו את עושי פרוש וגם עלה עכשו את המחיר קלידן לוקחים אצלינו את מוטי רוזנפלד או חברה באזור 3000 ומטה
@ארי-6-0 אתה נמנה מהציבור האשכנזי אין בדרך כלל תזמורת אורגניסט וזמר וזהו
אנחנו שאנו נמצאים בציבור הספרדי זה קשה מאד כי אם אתה רוצה אירוע נורמאלי
אתה חייב להביא תזמורת וזמר המחיר הוא בהתאם
עכשיו סתם לא בשביל משהו יואלי דיקמן לוקח הכי יקר והוא לא מתפרנס מחתונות
אז כאילו מה הקטע לא להוריד? אולי כ זה תזמורת של חמישה נגנים? או בכלל קשור למארגן? לא יודעת צריך בדיקה העניין
אבל כולם העלו גם הלה של השלוש נגנים אז אם כבר לוקחים אז לקחת את ההכי טוב -
אחרי בדיקה מעמיקה בנושא הגעתי למסקנה
שהמארגן עושה הכי הרבה כסף הרגשתי את זה כשהייתי קלידן מתחיל .
לכן בכדי להוריד את המחיר צריך לעשות כמו שלמדן אמר למעלה לתאם כמה ישיבות יחד לסגור אצל אורגניסטים וזמרים וככה ניתן לשבור את השוק כי להם גם יהיה שווה להוריד ת'מחיר -
אחרי בדיקה מעמיקה בנושא הגעתי למסקנה
שהמארגן עושה הכי הרבה כסף הרגשתי את זה כשהייתי קלידן מתחיל .
לכן בכדי להוריד את המחיר צריך לעשות כמו שלמדן אמר למעלה לתאם כמה ישיבות יחד לסגור אצל אורגניסטים וזמרים וככה ניתן לשבור את השוק כי להם גם יהיה שווה להוריד ת'מחיר@מוזיקה-זה-אני אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:
אחרי בדיקה מעמיקה בנושא הגעתי למסקנה
שהמארגן עושה הכי הרבה כסף.כל מילה נכונה!! מידע, ופשוט תבררו את זה, אני לא רוצה לחשוף כאן את האנשים שפשוט שנים שולטים על זה ולוקחים ים כסף על זה, ואת זה ניסו פרקטי לשנות, והם לא כ"כ הצליחו, ואגב בנתיים רוב הזמרים רוצים רק דרך המארגן שלהם, כי הוא גם משווק אותם, וזה גם עושה את הבעיה עם האמרגנים.
תצאו לברר ותראו שזה הסיבה העיקרית. -
@מוזיקה-זה-אני אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:
אחרי בדיקה מעמיקה בנושא הגעתי למסקנה
שהמארגן עושה הכי הרבה כסף.כל מילה נכונה!! מידע, ופשוט תבררו את זה, אני לא רוצה לחשוף כאן את האנשים שפשוט שנים שולטים על זה ולוקחים ים כסף על זה, ואת זה ניסו פרקטי לשנות, והם לא כ"כ הצליחו, ואגב בנתיים רוב הזמרים רוצים רק דרך המארגן שלהם, כי הוא גם משווק אותם, וזה גם עושה את הבעיה עם האמרגנים.
תצאו לברר ותראו שזה הסיבה העיקרית.@דוד-התותח לכן אני חושב אני יש לי ישיבה אחת שאני יכול שם כול אחד שישלו ישיבה נדבר ביחד נתאם עמדות ונצא לדרך רק כך הזמרים ירצו אם אתה בא ואומר לו יש לי 50 חתונות סגורות לכה במכה במחיר כך וכך הוא ישתכנע במקום
@מוזיקה-זה-אני כול מילה נכונה אני גם סבלתי מיזה מלא ואני ראה א זה בשטח אצל חברים שמארגנים גדולים
@תהילוש-0 אגב זה לא משנה הרבה כי אצל חסדים זמר [טוב] לוקח ביין 4000 ל12000 שח ואורגניסט ביין 3300 ל45000 בלי שעות נספות בלי פיזור ובלי חופה וכול אחד רוצה איזה כלי שזה עולה ביין 1200 ל 2000 בלי נספות וזה רק עם כלי אחד ויש מצוה טאנץ שעולה גרעמן למי שיודע המחרים באתם אז תעשו חשבון וניראה לי שזה יוצא יותר מי הספרדים -
אחרי בדיקה מעמיקה בנושא הגעתי למסקנה
שהמארגן עושה הכי הרבה כסף הרגשתי את זה כשהייתי קלידן מתחיל .
לכן בכדי להוריד את המחיר צריך לעשות כמו שלמדן אמר למעלה לתאם כמה ישיבות יחד לסגור אצל אורגניסטים וזמרים וככה ניתן לשבור את השוק כי להם גם יהיה שווה להוריד ת'מחיר -
@ארי-6-0 אתה נמנה מהציבור האשכנזי אין בדרך כלל תזמורת אורגניסט וזמר וזהו
אנחנו שאנו נמצאים בציבור הספרדי זה קשה מאד כי אם אתה רוצה אירוע נורמאלי
אתה חייב להביא תזמורת וזמר המחיר הוא בהתאם
עכשיו סתם לא בשביל משהו יואלי דיקמן לוקח הכי יקר והוא לא מתפרנס מחתונות
אז כאילו מה הקטע לא להוריד? אולי כ זה תזמורת של חמישה נגנים? או בכלל קשור למארגן? לא יודעת צריך בדיקה העניין
אבל כולם העלו גם הלה של השלוש נגנים אז אם כבר לוקחים אז לקחת את ההכי טוב -
פוסט זה נמחק!
-
@ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:
@חיפאי בקייץ הזה בקייץ תשפג מעלה את מחיר ל3800 סגרתי איתו חתונה לפני שבוע
סגרת חתונה לעוד שנה??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות