דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
12.9k פוסטים 591 כותבים 3.5m צפיות 94 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צורצ צור

    @ברדק השאלה מה זה ספוילר?
    הנה תראי

    זה נקרא ספוילר

    ברדקב מנותק
    ברדקב מנותק
    ברדק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #133

    @צור נכון הבנתי, אבל מזה בא להדגיש?
    סליחה שאני מסבכת!

    החיים הם כמו שיר. לפעמים צריך לעצור. ולהקשיב.

    צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ברדקב ברדק

      @צור נכון הבנתי, אבל מזה בא להדגיש?
      סליחה שאני מסבכת!

      צורצ מנותק
      צורצ מנותק
      צור
      מנהלים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #134

      @ברדק סתם.
      אין לזה משמעות זה כתיבה נסתרת

      לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

      ברדקב תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • צורצ צור

        @ברדק סתם.
        אין לזה משמעות זה כתיבה נסתרת

        ברדקב מנותק
        ברדקב מנותק
        ברדק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #135

        @צור למה צריכים להסתיר אותה, למה אי אפשר לכתוב את זה בתוך ההודעה הרגילה?

        החיים הם כמו שיר. לפעמים צריך לעצור. ולהקשיב.

        צורצ אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ברדקב ברדק

          @צור למה צריכים להסתיר אותה, למה אי אפשר לכתוב את זה בתוך ההודעה הרגילה?

          צורצ מנותק
          צורצ מנותק
          צור
          מנהלים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #136

          @ברדק תשאלי את מי שכותב ככה

          לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

          ברדקב תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • צורצ צור

            @ברדק תשאלי את מי שכותב ככה

            ברדקב מנותק
            ברדקב מנותק
            ברדק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #137

            @צור מוזררררררררר
            יש לי קושיות של ליל הסדר!

            החיים הם כמו שיר. לפעמים צריך לעצור. ולהקשיב.

            Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ברדקב ברדק

              @צור למה צריכים להסתיר אותה, למה אי אפשר לכתוב את זה בתוך ההודעה הרגילה?

              אייצ'יתא מנותק
              אייצ'יתא מנותק
              אייצ'ית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
              #138

              @ברדק זה סתם..
              יענו בתור "הערה שולית" שהיא לא כלכך קריטית- ולא חובה לקרוא את זה...
              בד"כ כולם פותחים אותה...ככה שזה לא באמת משמש את המטרה...
              מוסיפים שם סוג של עקיצות...או תגובות לקהל יעד ספיציפי ולא כללי---

              לא יודעת אם זה השימוש האמיתי...
              ככה אני משתמשת בכל אופן--- 😉😉

              "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
              אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

              ברדקב תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • אייצ'יתא אייצ'ית

                @ברדק זה סתם..
                יענו בתור "הערה שולית" שהיא לא כלכך קריטית- ולא חובה לקרוא את זה...
                בד"כ כולם פותחים אותה...ככה שזה לא באמת משמש את המטרה...
                מוסיפים שם סוג של עקיצות...או תגובות לקהל יעד ספיציפי ולא כללי---

                לא יודעת אם זה השימוש האמיתי...
                ככה אני משתמשת בכל אופן--- 😉😉

                ברדקב מנותק
                ברדקב מנותק
                ברדק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #139

                @אייצ-ית תודה על ההסבר!
                @צור תודה גם לך!
                סוף סוף הבנתי!

                החיים הם כמו שיר. לפעמים צריך לעצור. ולהקשיב.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ברדקב ברדק

                  @צור מוזררררררררר
                  יש לי קושיות של ליל הסדר!

                  Proud jewP מנותק
                  Proud jewP מנותק
                  Proud jew
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי Proud jew
                  #140

                  @ברדק כשרוצים:

                  • לכתוב משהו שכולם ישימו לב אליו
                  • לכתוב משהו שלא ישימו לב אליו מיד אלא יקראו את תחילת ההודעה, יעכלו שניה ואז ימשיכו הלאה
                  • לכתוב משהו מעט פרובוקטיבי שעלול לעצבן מישהו
                    בכל אחת מהאפשרויות האלו ואולי בעוד כמה שלא עולים לי כרגע - משתמשים בספוילר
                    מקווה שהועלתי:)

                  נראה שכל אחד משתמש בזה קצת אחרת 🙂

                  מיתריםמ אינספריישןא 2 תגובות תגובה אחרונה
                  2
                  • מוזיקהמ מנותק
                    מוזיקהמ מנותק
                    מוזיקה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי צור
                    #141

                    מה העניין שכל אחד יכול לראות את הסטוריית העריכות של כל הודעה שנכתבת בפורום?
                    @ntz

                    גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                    Proud jewP NBHGVN 2 תגובות תגובה אחרונה
                    2
                    • מוזיקהמ מוזיקה

                      מה העניין שכל אחד יכול לראות את הסטוריית העריכות של כל הודעה שנכתבת בפורום?
                      @ntz

                      Proud jewP מנותק
                      Proud jewP מנותק
                      Proud jew
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #142

                      @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      מה העניין שכל אחד יכול לראות את הסטוריית העריכות של כל הודעה שנכתבת בפורום?

                      לא חושבת שיש בזה עניין מיוחד
                      נראה לי שפשוט ככה המערכת עובדת, לא קשור למנהלים
                      https://music-il.herokuapp.com/topic/5/%D7%A8%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A5-%D7%94%D7%90%D7%AA%D7%A8/57
                      https://music-il.herokuapp.com/topic/5/%D7%A8%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A5-%D7%94%D7%90%D7%AA%D7%A8/53
                      https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/106

                      מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • Proud jewP Proud jew

                        @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        מה העניין שכל אחד יכול לראות את הסטוריית העריכות של כל הודעה שנכתבת בפורום?

                        לא חושבת שיש בזה עניין מיוחד
                        נראה לי שפשוט ככה המערכת עובדת, לא קשור למנהלים
                        https://music-il.herokuapp.com/topic/5/%D7%A8%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A5-%D7%94%D7%90%D7%AA%D7%A8/57
                        https://music-il.herokuapp.com/topic/5/%D7%A8%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A5-%D7%94%D7%90%D7%AA%D7%A8/53
                        https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/106

                        מוזיקהמ מנותק
                        מוזיקהמ מנותק
                        מוזיקה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #143

                        @proud-jew
                        נראה לי שלא הבנת את שאלתי
                        בקישורים שהבאת היו הסברים למה הודעה שמוחקים נשארת
                        אני שאלתי למה כשאתה עורך הודעה בגלל שגיאת כתיב או כל סיבה שתהיה אני יכול לראות מה כתבת בגירסה הראשונה של ההודעה ולפעמים זה לא כ''כ נעים...

                        גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                        Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מוזיקהמ מוזיקה

                          @proud-jew
                          נראה לי שלא הבנת את שאלתי
                          בקישורים שהבאת היו הסברים למה הודעה שמוחקים נשארת
                          אני שאלתי למה כשאתה עורך הודעה בגלל שגיאת כתיב או כל סיבה שתהיה אני יכול לראות מה כתבת בגירסה הראשונה של ההודעה ולפעמים זה לא כ''כ נעים...

                          Proud jewP מנותק
                          Proud jewP מנותק
                          Proud jew
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #144
                          פוסט זה נמחק!
                          מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • Proud jewP Proud jew

                            פוסט זה נמחק!

                            מוזיקהמ מנותק
                            מוזיקהמ מנותק
                            מוזיקה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #145

                            @proud-jew
                            תראה בקישור של ההודעה בקישור הבא ליד השעה שנשלח ההודעה ישנו סימון קטן תלחץ עליו ותבין
                            https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/138?_=1626075595307

                            גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                            Proud jewP שיר מוריש 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • מוזיקהמ מוזיקה

                              @proud-jew
                              תראה בקישור של ההודעה בקישור הבא ליד השעה שנשלח ההודעה ישנו סימון קטן תלחץ עליו ותבין
                              https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/138?_=1626075595307

                              Proud jewP מנותק
                              Proud jewP מנותק
                              Proud jew
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #146

                              @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              @proud-jew
                              תראה בקישור של ההודעה בקישור הבא ליד השעה שנשלח ההודעה ישנו סימון קטן תלחץ עליו ותבין
                              https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/138?_=1626075595307

                              וואו
                              מעניין באמת למה...
                              אף פעם לא שמתי לב לזה
                              טוב לדעת:)

                              צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • Proud jewP Proud jew

                                @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @proud-jew
                                תראה בקישור של ההודעה בקישור הבא ליד השעה שנשלח ההודעה ישנו סימון קטן תלחץ עליו ותבין
                                https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/138?_=1626075595307

                                וואו
                                מעניין באמת למה...
                                אף פעם לא שמתי לב לזה
                                טוב לדעת:)

                                צורצ מנותק
                                צורצ מנותק
                                צור
                                מנהלים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #147

                                @proud-jew זה בבירור הגדרות עובדה שבפורומים אחרים זה לא זמין
                                @administrators לטיפולכם

                                לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • Proud jewP Proud jew

                                  @ברדק כשרוצים:

                                  • לכתוב משהו שכולם ישימו לב אליו
                                  • לכתוב משהו שלא ישימו לב אליו מיד אלא יקראו את תחילת ההודעה, יעכלו שניה ואז ימשיכו הלאה
                                  • לכתוב משהו מעט פרובוקטיבי שעלול לעצבן מישהו
                                    בכל אחת מהאפשרויות האלו ואולי בעוד כמה שלא עולים לי כרגע - משתמשים בספוילר
                                    מקווה שהועלתי:)

                                  נראה שכל אחד משתמש בזה קצת אחרת 🙂

                                  מיתריםמ מנותק
                                  מיתריםמ מנותק
                                  מיתרים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #148

                                  @proud-jew אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @ברדק כשרוצים:

                                  • לכתוב משהו שכולם ישימו לב אליו
                                  • לכתוב משהו שלא ישימו לב אליו מיד אלא יקראו את תחילת ההודעה, יעכלו שניה ואז ימשיכו הלאה
                                  • לכתוב משהו מעט פרובוקטיבי שעלול לעצבן מישהו
                                    בכל אחת מהאפשרויות האלו ואולי בעוד כמה שלא עולים לי כרגע - משתמשים בספוילר
                                    מקווה שהועלתי:)

                                  נראה שכל אחד משתמש בזה קצת אחרת 🙂

                                  ואיך יוצרים את הספוילר הזה? זה באפשרויות עריכה וכו או מה?

                                  מוישהמ Proud jewP 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מיתריםמ מיתרים

                                    @proud-jew אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @ברדק כשרוצים:

                                    • לכתוב משהו שכולם ישימו לב אליו
                                    • לכתוב משהו שלא ישימו לב אליו מיד אלא יקראו את תחילת ההודעה, יעכלו שניה ואז ימשיכו הלאה
                                    • לכתוב משהו מעט פרובוקטיבי שעלול לעצבן מישהו
                                      בכל אחת מהאפשרויות האלו ואולי בעוד כמה שלא עולים לי כרגע - משתמשים בספוילר
                                      מקווה שהועלתי:)

                                    נראה שכל אחד משתמש בזה קצת אחרת 🙂

                                    ואיך יוצרים את הספוילר הזה? זה באפשרויות עריכה וכו או מה?

                                    מוישהמ מנותק
                                    מוישהמ מנותק
                                    מוישה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #149

                                    @מיתרים
                                    יש לך בכתיבת פוסט סמל של עין חצי גלויה, (מצו"ב תמונה)
                                    אתה אמור לרדת שתי שורות ללחוץ על האייקון של העין,
                                    לאחמ"כ למלאות אותו (את החלק המודגש) בכל תוכן שתבחר,
                                    ולאמ"כ חשוב לרדת שני שורות וזהו הספוילר מוכן,
                                    ליתר ביאור ולהסברה על אופציות אחרות ניתן לעיין כאן
                                    Screenshot_2.png

                                    מובן?

                                    !!

                                    'א חזן איז א נאר' (טיפש)
                                    עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
                                    ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
                                    הוא באמת טיפש
                                    הרבה ר' בונים מפרשיסחא

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • מיתריםמ מיתרים

                                      @proud-jew אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @ברדק כשרוצים:

                                      • לכתוב משהו שכולם ישימו לב אליו
                                      • לכתוב משהו שלא ישימו לב אליו מיד אלא יקראו את תחילת ההודעה, יעכלו שניה ואז ימשיכו הלאה
                                      • לכתוב משהו מעט פרובוקטיבי שעלול לעצבן מישהו
                                        בכל אחת מהאפשרויות האלו ואולי בעוד כמה שלא עולים לי כרגע - משתמשים בספוילר
                                        מקווה שהועלתי:)

                                      נראה שכל אחד משתמש בזה קצת אחרת 🙂

                                      ואיך יוצרים את הספוילר הזה? זה באפשרויות עריכה וכו או מה?

                                      Proud jewP מנותק
                                      Proud jewP מנותק
                                      Proud jew
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #150

                                      @מיתרים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @proud-jew אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @ברדק כשרוצים:

                                      • לכתוב משהו שכולם ישימו לב אליו
                                      • לכתוב משהו שלא ישימו לב אליו מיד אלא יקראו את תחילת ההודעה, יעכלו שניה ואז ימשיכו הלאה
                                      • לכתוב משהו מעט פרובוקטיבי שעלול לעצבן מישהו
                                        בכל אחת מהאפשרויות האלו ואולי בעוד כמה שלא עולים לי כרגע - משתמשים בספוילר
                                        מקווה שהועלתי:)

                                      נראה שכל אחד משתמש בזה קצת אחרת 🙂

                                      ואיך יוצרים את הספוילר הזה? זה באפשרויות עריכה וכו או מה?

                                      יש כפתור שעושה את זה אבל הכי פשוט להוסיף || (קו עומד כפול, נמצא מעל האנטר +שיפט) לפני ואחרי הטקסט
                                      צריך להקפיד על שורה רווח לפני

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מיתריםמ מנותק
                                        מיתריםמ מנותק
                                        מיתרים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #151

                                        @Proud-jew @מוישה
                                        האא הבנתי, תודה רבה!

                                        @מוישה -מובן בהחלט!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • מוזיקהמ מוזיקה

                                          מה העניין שכל אחד יכול לראות את הסטוריית העריכות של כל הודעה שנכתבת בפורום?
                                          @ntz

                                          NBHGVN מנותק
                                          NBHGVN מנותק
                                          NBHGV
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #152

                                          @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          מה העניין שכל אחד יכול לראות את הסטוריית העריכות של כל הודעה שנכתבת בפורום?
                                          @ntz

                                          זה היה פעם עכשיו אי אפשר לראות

                                          Proud jewP מוזיקהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול