דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
12.9k פוסטים 591 כותבים 3.5m צפיות 94 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוזיקהמ מוזיקה

    מה העניין שכל אחד יכול לראות את הסטוריית העריכות של כל הודעה שנכתבת בפורום?
    @ntz

    Proud jewP מנותק
    Proud jewP מנותק
    Proud jew
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #142

    @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    מה העניין שכל אחד יכול לראות את הסטוריית העריכות של כל הודעה שנכתבת בפורום?

    לא חושבת שיש בזה עניין מיוחד
    נראה לי שפשוט ככה המערכת עובדת, לא קשור למנהלים
    https://music-il.herokuapp.com/topic/5/%D7%A8%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A5-%D7%94%D7%90%D7%AA%D7%A8/57
    https://music-il.herokuapp.com/topic/5/%D7%A8%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A5-%D7%94%D7%90%D7%AA%D7%A8/53
    https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/106

    מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • Proud jewP Proud jew

      @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      מה העניין שכל אחד יכול לראות את הסטוריית העריכות של כל הודעה שנכתבת בפורום?

      לא חושבת שיש בזה עניין מיוחד
      נראה לי שפשוט ככה המערכת עובדת, לא קשור למנהלים
      https://music-il.herokuapp.com/topic/5/%D7%A8%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A5-%D7%94%D7%90%D7%AA%D7%A8/57
      https://music-il.herokuapp.com/topic/5/%D7%A8%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A5-%D7%94%D7%90%D7%AA%D7%A8/53
      https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/106

      מוזיקהמ מנותק
      מוזיקהמ מנותק
      מוזיקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #143

      @proud-jew
      נראה לי שלא הבנת את שאלתי
      בקישורים שהבאת היו הסברים למה הודעה שמוחקים נשארת
      אני שאלתי למה כשאתה עורך הודעה בגלל שגיאת כתיב או כל סיבה שתהיה אני יכול לראות מה כתבת בגירסה הראשונה של ההודעה ולפעמים זה לא כ''כ נעים...

      גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

      Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מוזיקהמ מוזיקה

        @proud-jew
        נראה לי שלא הבנת את שאלתי
        בקישורים שהבאת היו הסברים למה הודעה שמוחקים נשארת
        אני שאלתי למה כשאתה עורך הודעה בגלל שגיאת כתיב או כל סיבה שתהיה אני יכול לראות מה כתבת בגירסה הראשונה של ההודעה ולפעמים זה לא כ''כ נעים...

        Proud jewP מנותק
        Proud jewP מנותק
        Proud jew
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #144
        פוסט זה נמחק!
        מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • Proud jewP Proud jew

          פוסט זה נמחק!

          מוזיקהמ מנותק
          מוזיקהמ מנותק
          מוזיקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #145

          @proud-jew
          תראה בקישור של ההודעה בקישור הבא ליד השעה שנשלח ההודעה ישנו סימון קטן תלחץ עליו ותבין
          https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/138?_=1626075595307

          גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

          Proud jewP שיר מוריש 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • מוזיקהמ מוזיקה

            @proud-jew
            תראה בקישור של ההודעה בקישור הבא ליד השעה שנשלח ההודעה ישנו סימון קטן תלחץ עליו ותבין
            https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/138?_=1626075595307

            Proud jewP מנותק
            Proud jewP מנותק
            Proud jew
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #146

            @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            @proud-jew
            תראה בקישור של ההודעה בקישור הבא ליד השעה שנשלח ההודעה ישנו סימון קטן תלחץ עליו ותבין
            https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/138?_=1626075595307

            וואו
            מעניין באמת למה...
            אף פעם לא שמתי לב לזה
            טוב לדעת:)

            צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Proud jewP Proud jew

              @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              @proud-jew
              תראה בקישור של ההודעה בקישור הבא ליד השעה שנשלח ההודעה ישנו סימון קטן תלחץ עליו ותבין
              https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/138?_=1626075595307

              וואו
              מעניין באמת למה...
              אף פעם לא שמתי לב לזה
              טוב לדעת:)

              צורצ מנותק
              צורצ מנותק
              צור
              מנהלים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #147

              @proud-jew זה בבירור הגדרות עובדה שבפורומים אחרים זה לא זמין
              @administrators לטיפולכם

              לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • Proud jewP Proud jew

                @ברדק כשרוצים:

                • לכתוב משהו שכולם ישימו לב אליו
                • לכתוב משהו שלא ישימו לב אליו מיד אלא יקראו את תחילת ההודעה, יעכלו שניה ואז ימשיכו הלאה
                • לכתוב משהו מעט פרובוקטיבי שעלול לעצבן מישהו
                  בכל אחת מהאפשרויות האלו ואולי בעוד כמה שלא עולים לי כרגע - משתמשים בספוילר
                  מקווה שהועלתי:)

                נראה שכל אחד משתמש בזה קצת אחרת 🙂

                מיתריםמ מנותק
                מיתריםמ מנותק
                מיתרים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #148

                @proud-jew אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @ברדק כשרוצים:

                • לכתוב משהו שכולם ישימו לב אליו
                • לכתוב משהו שלא ישימו לב אליו מיד אלא יקראו את תחילת ההודעה, יעכלו שניה ואז ימשיכו הלאה
                • לכתוב משהו מעט פרובוקטיבי שעלול לעצבן מישהו
                  בכל אחת מהאפשרויות האלו ואולי בעוד כמה שלא עולים לי כרגע - משתמשים בספוילר
                  מקווה שהועלתי:)

                נראה שכל אחד משתמש בזה קצת אחרת 🙂

                ואיך יוצרים את הספוילר הזה? זה באפשרויות עריכה וכו או מה?

                מוישהמ Proud jewP 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • מיתריםמ מיתרים

                  @proud-jew אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @ברדק כשרוצים:

                  • לכתוב משהו שכולם ישימו לב אליו
                  • לכתוב משהו שלא ישימו לב אליו מיד אלא יקראו את תחילת ההודעה, יעכלו שניה ואז ימשיכו הלאה
                  • לכתוב משהו מעט פרובוקטיבי שעלול לעצבן מישהו
                    בכל אחת מהאפשרויות האלו ואולי בעוד כמה שלא עולים לי כרגע - משתמשים בספוילר
                    מקווה שהועלתי:)

                  נראה שכל אחד משתמש בזה קצת אחרת 🙂

                  ואיך יוצרים את הספוילר הזה? זה באפשרויות עריכה וכו או מה?

                  מוישהמ מנותק
                  מוישהמ מנותק
                  מוישה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #149

                  @מיתרים
                  יש לך בכתיבת פוסט סמל של עין חצי גלויה, (מצו"ב תמונה)
                  אתה אמור לרדת שתי שורות ללחוץ על האייקון של העין,
                  לאחמ"כ למלאות אותו (את החלק המודגש) בכל תוכן שתבחר,
                  ולאמ"כ חשוב לרדת שני שורות וזהו הספוילר מוכן,
                  ליתר ביאור ולהסברה על אופציות אחרות ניתן לעיין כאן
                  Screenshot_2.png

                  מובן?

                  !!

                  'א חזן איז א נאר' (טיפש)
                  עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
                  ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
                  הוא באמת טיפש
                  הרבה ר' בונים מפרשיסחא

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • מיתריםמ מיתרים

                    @proud-jew אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    @ברדק כשרוצים:

                    • לכתוב משהו שכולם ישימו לב אליו
                    • לכתוב משהו שלא ישימו לב אליו מיד אלא יקראו את תחילת ההודעה, יעכלו שניה ואז ימשיכו הלאה
                    • לכתוב משהו מעט פרובוקטיבי שעלול לעצבן מישהו
                      בכל אחת מהאפשרויות האלו ואולי בעוד כמה שלא עולים לי כרגע - משתמשים בספוילר
                      מקווה שהועלתי:)

                    נראה שכל אחד משתמש בזה קצת אחרת 🙂

                    ואיך יוצרים את הספוילר הזה? זה באפשרויות עריכה וכו או מה?

                    Proud jewP מנותק
                    Proud jewP מנותק
                    Proud jew
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #150

                    @מיתרים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    @proud-jew אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    @ברדק כשרוצים:

                    • לכתוב משהו שכולם ישימו לב אליו
                    • לכתוב משהו שלא ישימו לב אליו מיד אלא יקראו את תחילת ההודעה, יעכלו שניה ואז ימשיכו הלאה
                    • לכתוב משהו מעט פרובוקטיבי שעלול לעצבן מישהו
                      בכל אחת מהאפשרויות האלו ואולי בעוד כמה שלא עולים לי כרגע - משתמשים בספוילר
                      מקווה שהועלתי:)

                    נראה שכל אחד משתמש בזה קצת אחרת 🙂

                    ואיך יוצרים את הספוילר הזה? זה באפשרויות עריכה וכו או מה?

                    יש כפתור שעושה את זה אבל הכי פשוט להוסיף || (קו עומד כפול, נמצא מעל האנטר +שיפט) לפני ואחרי הטקסט
                    צריך להקפיד על שורה רווח לפני

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מיתריםמ מנותק
                      מיתריםמ מנותק
                      מיתרים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #151

                      @Proud-jew @מוישה
                      האא הבנתי, תודה רבה!

                      @מוישה -מובן בהחלט!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • מוזיקהמ מוזיקה

                        מה העניין שכל אחד יכול לראות את הסטוריית העריכות של כל הודעה שנכתבת בפורום?
                        @ntz

                        NBHGVN מנותק
                        NBHGVN מנותק
                        NBHGV
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #152

                        @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        מה העניין שכל אחד יכול לראות את הסטוריית העריכות של כל הודעה שנכתבת בפורום?
                        @ntz

                        זה היה פעם עכשיו אי אפשר לראות

                        Proud jewP מוזיקהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • NBHGVN NBHGV

                          @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          מה העניין שכל אחד יכול לראות את הסטוריית העריכות של כל הודעה שנכתבת בפורום?
                          @ntz

                          זה היה פעם עכשיו אי אפשר לראות

                          Proud jewP מנותק
                          Proud jewP מנותק
                          Proud jew
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #153

                          @nbhgv אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          מה העניין שכל אחד יכול לראות את הסטוריית העריכות של כל הודעה שנכתבת בפורום?
                          @ntz

                          זה היה פעם עכשיו אי אפשר לראות

                          עובדה:)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • NBHGVN NBHGV

                            @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            מה העניין שכל אחד יכול לראות את הסטוריית העריכות של כל הודעה שנכתבת בפורום?
                            @ntz

                            זה היה פעם עכשיו אי אפשר לראות

                            מוזיקהמ מנותק
                            מוזיקהמ מנותק
                            מוזיקה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #154

                            @nbhgv מציאות שרק אתמול גילתי את זה....

                            גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מוזיקהמ מוזיקה

                              @proud-jew
                              תראה בקישור של ההודעה בקישור הבא ליד השעה שנשלח ההודעה ישנו סימון קטן תלחץ עליו ותבין
                              https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/138?_=1626075595307

                              שיר מוריש מנותק
                              שיר מוריש מנותק
                              שיר מורי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #155

                              @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              @proud-jew
                              תראה בקישור של ההודעה בקישור הבא ליד השעה שנשלח ההודעה ישנו סימון קטן תלחץ עליו ותבין
                              https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/138?_=1626075595307

                              למה אני לא מצליחה לראות את ההיסטוריה?

                              צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • שיר מוריש שיר מורי

                                @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @proud-jew
                                תראה בקישור של ההודעה בקישור הבא ליד השעה שנשלח ההודעה ישנו סימון קטן תלחץ עליו ותבין
                                https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/138?_=1626075595307

                                למה אני לא מצליחה לראות את ההיסטוריה?

                                צורצ מנותק
                                צורצ מנותק
                                צור
                                מנהלים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #156

                                @שיר-מורי כנראה טופל שלא יוכלו לראות
                                זה אופציית הנהלה בלבד

                                לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • אייצ'יתא אייצ'ית

                                  את/ה משתמש/ת חדש/ה?
                                  לא ברור לך עדין חוקי הפורום?
                                  יש לך שאלות על האתר?
                                  נושאים שלא ברורים?
                                  זה הבמה והמקום- לשאול הכל-
                                  וצוות ההנהלה ישתדל לענות כפי יכולתו.

                                  batel alonB מנותק
                                  batel alonB מנותק
                                  batel alon
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי batel alon
                                  #157

                                  @אייצ-ית
                                  וואו זה באמת טוב שככה פתחת את הנושא.
                                  אני משתמשת חדשה, וקודם כל לא ממש הבנתי איך הכל עובד פה (לאט לאט כנראה..)
                                  אם אני רוצה לפנות למנהלים- איך אני עושה את זה?
                                  מה זה אומר לתייג מישהו ואיך עושים את זה?
                                  האם כמות עוקבים זה משנה או לא?
                                  מה זה כל הקטע הזה שאם עושים לייקים אז נהיים ותיקים יותר/ דברים נפתחים...
                                  איך זה עובד?
                                  סורי על הכמות, אבל אני באמת רוצה להבין..........
                                  תודה מראש!!!!!
                                  וגם בקטע של התגובות..
                                  איך יראו שאני מגיבה למישהו אם אני רק עורכת את ההודעה שוב ושוב כדי להגיב?
                                  @צור
                                  תודה רבה היית מאוד ברור!

                                  צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • batel alonB batel alon

                                    @אייצ-ית
                                    וואו זה באמת טוב שככה פתחת את הנושא.
                                    אני משתמשת חדשה, וקודם כל לא ממש הבנתי איך הכל עובד פה (לאט לאט כנראה..)
                                    אם אני רוצה לפנות למנהלים- איך אני עושה את זה?
                                    מה זה אומר לתייג מישהו ואיך עושים את זה?
                                    האם כמות עוקבים זה משנה או לא?
                                    מה זה כל הקטע הזה שאם עושים לייקים אז נהיים ותיקים יותר/ דברים נפתחים...
                                    איך זה עובד?
                                    סורי על הכמות, אבל אני באמת רוצה להבין..........
                                    תודה מראש!!!!!
                                    וגם בקטע של התגובות..
                                    איך יראו שאני מגיבה למישהו אם אני רק עורכת את ההודעה שוב ושוב כדי להגיב?
                                    @צור
                                    תודה רבה היית מאוד ברור!

                                    צורצ מנותק
                                    צורצ מנותק
                                    צור
                                    מנהלים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #158

                                    @batel-alon אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    אני משתמשת חדשה, וקודם כל לא ממש הבנתי איך הכל עובד פה (לאט לאט כנראה..)

                                    מומלץ לקרוא את החוקים ואת המדריך החלקי לשימוש בפורום

                                    אם אני רוצה לפנות למנהלים- איך אני עושה את זה?
                                    יש לשונית צור קשר למעלה

                                    מה זה אומר לתייג מישהו ואיך עושים את זה?
                                    לתייג פירוש לקרוא לו (הוא יקבל התראה) כותבים@ ואחרי זה את השם למשל @batel-alon

                                    האם כמות עוקבים זה משנה או לא?
                                    ממש לא משנה (ולא מוסיף כבוד)

                                    @batel-alon אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    מה זה כל הקטע הזה שאם עושים לייקים אז נהיים ותיקים יותר/ דברים נפתחים...
                                    איך זה עובד?

                                    ככל שתהיי וותיקה יותר ייפתחו לך אפשרויות רחבות כאן בפורום אסור לפרסם את מגבלת המוניטין (לייקים) מסיבות מובנות

                                    @batel-alon אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    וגם בקטע של התגובות..
                                    איך יראו שאני מגיבה למישהו אם אני רק עורכת את ההודעה שוב ושוב כדי להגיב?

                                    כל פעם שתערכי מי שהוזכר (וסתם מי שמנוי לנושא) יקבל הודעה שערכת את הפוסט שלך

                                    מקווה שהייתי ברור

                                    לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                                    אינספריישןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • Proud jewP Proud jew

                                      @ברדק כשרוצים:

                                      • לכתוב משהו שכולם ישימו לב אליו
                                      • לכתוב משהו שלא ישימו לב אליו מיד אלא יקראו את תחילת ההודעה, יעכלו שניה ואז ימשיכו הלאה
                                      • לכתוב משהו מעט פרובוקטיבי שעלול לעצבן מישהו
                                        בכל אחת מהאפשרויות האלו ואולי בעוד כמה שלא עולים לי כרגע - משתמשים בספוילר
                                        מקווה שהועלתי:)

                                      נראה שכל אחד משתמש בזה קצת אחרת 🙂

                                      אינספריישןא מנותק
                                      אינספריישןא מנותק
                                      אינספריישן
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #159

                                      @proud-jew אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @ברדק כשרוצים:

                                      • לכתוב משהו שכולם ישימו לב אליו
                                      • לכתוב משהו שלא ישימו לב אליו מיד אלא יקראו את תחילת ההודעה, יעכלו שניה ואז ימשיכו הלאה
                                      • לכתוב משהו מעט פרובוקטיבי שעלול לעצבן מישהו
                                        בכל אחת מהאפשרויות האלו ואולי בעוד כמה שלא עולים לי כרגע - משתמשים בספוילר
                                        מקווה שהועלתי:)

                                      נראה שכל אחד משתמש בזה קצת אחרת 🙂

                                      אההההמ... אלו רעיונות מגניבים ממש, אבל לא...
                                      ספוילר מיועד, במקור, בכדי לשים קישורים / טקסטים שרק אלו המחוברים לפורום יוכלו לראות. מין מקדם סודיות / שכנוע להצטרפות לפורום.

                                      הבנתם, לא?
                                      אז למה פתחתם את הספוילר? 😏
                                      ואת העקיצה הזו רק מי שמחובר יכול לראות. מי שלא, הפסיד...

                                      מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                                      ברדקב SnzS 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      2
                                      • אינספריישןא אינספריישן

                                        @proud-jew אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @ברדק כשרוצים:

                                        • לכתוב משהו שכולם ישימו לב אליו
                                        • לכתוב משהו שלא ישימו לב אליו מיד אלא יקראו את תחילת ההודעה, יעכלו שניה ואז ימשיכו הלאה
                                        • לכתוב משהו מעט פרובוקטיבי שעלול לעצבן מישהו
                                          בכל אחת מהאפשרויות האלו ואולי בעוד כמה שלא עולים לי כרגע - משתמשים בספוילר
                                          מקווה שהועלתי:)

                                        נראה שכל אחד משתמש בזה קצת אחרת 🙂

                                        אההההמ... אלו רעיונות מגניבים ממש, אבל לא...
                                        ספוילר מיועד, במקור, בכדי לשים קישורים / טקסטים שרק אלו המחוברים לפורום יוכלו לראות. מין מקדם סודיות / שכנוע להצטרפות לפורום.

                                        הבנתם, לא?
                                        אז למה פתחתם את הספוילר? 😏
                                        ואת העקיצה הזו רק מי שמחובר יכול לראות. מי שלא, הפסיד...

                                        ברדקב מנותק
                                        ברדקב מנותק
                                        ברדק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברדק
                                        #160

                                        @ריינבואו אה, הבנתי!

                                        חחחח
                                        אפשר לכתוב בזה דברים שרק מי שמחובר יכול לראות, ממש מגניב!
                                        תודה על ההסבר!!!!!!

                                        החיים הם כמו שיר. לפעמים צריך לעצור. ולהקשיב.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • צורצ צור

                                          @batel-alon אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          אני משתמשת חדשה, וקודם כל לא ממש הבנתי איך הכל עובד פה (לאט לאט כנראה..)

                                          מומלץ לקרוא את החוקים ואת המדריך החלקי לשימוש בפורום

                                          אם אני רוצה לפנות למנהלים- איך אני עושה את זה?
                                          יש לשונית צור קשר למעלה

                                          מה זה אומר לתייג מישהו ואיך עושים את זה?
                                          לתייג פירוש לקרוא לו (הוא יקבל התראה) כותבים@ ואחרי זה את השם למשל @batel-alon

                                          האם כמות עוקבים זה משנה או לא?
                                          ממש לא משנה (ולא מוסיף כבוד)

                                          @batel-alon אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          מה זה כל הקטע הזה שאם עושים לייקים אז נהיים ותיקים יותר/ דברים נפתחים...
                                          איך זה עובד?

                                          ככל שתהיי וותיקה יותר ייפתחו לך אפשרויות רחבות כאן בפורום אסור לפרסם את מגבלת המוניטין (לייקים) מסיבות מובנות

                                          @batel-alon אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          וגם בקטע של התגובות..
                                          איך יראו שאני מגיבה למישהו אם אני רק עורכת את ההודעה שוב ושוב כדי להגיב?

                                          כל פעם שתערכי מי שהוזכר (וסתם מי שמנוי לנושא) יקבל הודעה שערכת את הפוסט שלך

                                          מקווה שהייתי ברור

                                          אינספריישןא מנותק
                                          אינספריישןא מנותק
                                          אינספריישן
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #161

                                          @צור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          האם כמות עוקבים זה משנה או לא?
                                          ממש לא משנה (ולא מוסיף כבוד)

                                          בפורומים אחרים הוספה למעקב גורמת להתראה בעת שהנעקב פותח נושא חדש.
                                          למה כאן זה לא כך באמת?

                                          מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                                          SnzS 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול