דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.2k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אייצ'יתא מנותק
    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'ית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #18

    @שיראל יש מצב למילים של השיר של שוואקי - Yaakov Shwekey 💪 I CAN BE ?
    תודה רבה!!

    הדסהה תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אייצ'יתא אייצ'ית

      @שיראל יש מצב למילים של השיר של שוואקי - Yaakov Shwekey 💪 I CAN BE ?
      תודה רבה!!

      הדסהה מנותק
      הדסהה מנותק
      הדסה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדסה
      #19

      @אייצ-ית מילות השיר:
      I am a child

      And the road ahead is paved with possibility

      Laughter and smiles…

      When i’m with you i’m soaring high and free

      When you’re in my world

      I believe in me

      I look into your eyes and see that

      CHORUS:

      I can be stronger

      I can be braver

      I can be, i can be anything

      Anything i want to be

      I have the power

      I have the courage

      I am a hero

      Everything i need is inside of me

      Life throws me fire

      And fate will test me ten million ways

      Sometimes i’m tired

      It’s hard to see the light of better days

      But then i dare to dream

      I find the hope for more

      I reach for all you gave and see that

      Life is the people we love and what we give to one another

      Loving is giving, giving is life…

      END:

      I am a fighter

      I am a dreamer

      I am a hero

      Everything i am…

      Cause you believed in me.


      תרגום:

      אני ילד

      והדרך לפני מלאה באפשרוית

      צחוק וחיוכים ...

      כשאני איתך אני ממריא גבוה וחופשי

      כשאתה בעולם שלי

      אני מאמין בעצמי

      אני מסתכל לתוך העיניים שלך ורואה ש..

      פזמון:

      אני יכול להיות חזק

      אני יכול להיות אמיץ

      אני יכול להיות, אני יכול להיות כל דבר

      כל מה שאני רוצה להיות

      יש לי את הכח

      יש לי את האומץ

      אני גיבור

      כל מה שאני צריך נמצא בתוכי

      החיים זורקים לי אש

      והגורל יבחן אותי בעשר מליון דרכים

      לפעמים אני עייף

      וקשה לראות את האור של ימים טובים יותר

      אבל אז אני מעיז לחלום

      אני מוצא את התקווה ליותר

      אני מגיע לכל מה שאתה נתן ורואה ש

      החיים הוא האנשים שאנחנו אוהבים ושאנחנו נותנים אחד לשני

      אהבה היא נתינה, נתינה היא חיים ...

      הסוף:

      אני לוחם

      אני חולם

      אני גיבור

      כל מה שאני...

      כי אתה מאמין בי.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • הדסהה מנותק
        הדסהה מנותק
        הדסה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #20
        פוסט זה נמחק!
        אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • הדסהה הדסה

          פוסט זה נמחק!

          אייצ'יתא מנותק
          אייצ'יתא מנותק
          אייצ'ית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #21

          @הדסה תודה רבה!!!
          יש לך אופציה לערוך את התגובה ולהוסיף את זה שם...

          הדסהה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אייצ'יתא אייצ'ית

            @הדסה תודה רבה!!!
            יש לך אופציה לערוך את התגובה ולהוסיף את זה שם...

            הדסהה מנותק
            הדסהה מנותק
            הדסה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #22

            @אייצ-ית וואלה תודה! 💪

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • תמרת מנותק
              תמרת מנותק
              תמר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #23

              אפשר את המילים לשיר הזה-
              MORDECHAI SHAPIRO - Friends?

              אלי מהאולפןא תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • תמרת תמר

                אפשר את המילים לשיר הזה-
                MORDECHAI SHAPIRO - Friends?

                אלי מהאולפןא מנותק
                אלי מהאולפןא מנותק
                אלי מהאולפן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי מהאולפן
                #24

                @תמר Take a drive
                Down the highway of life
                Give me five my friend
                Here we are
                We're together again
                And remembering when we met
                All the games
                All the jokes that we laughed at
                The pain that we shared
                And we knew
                That no matter what came
                Our bind would remain the same
                I can travel down any road
                Cause i know that I'm not alone
                I've got my friends and their loyalty
                I've got my friends who always see the best in me
                I've got my friends every step of the way
                My friends have helped to shape the man I am today
                Ohhh ohhh ohhhh ohhh
                Ohhh ohhh ohhhh ohhh
                All the years
                All the good and the bad
                You were there my friends
                And the times
                When I stumbled and fell
                You would help me get up again
                And the smiles
                That the memories bring
                Keep me going through everything
                There's a song
                That together we sing
                Sheves achim ma tov ma noim
                I can travel down any road
                Cause i know that I'm not alone
                I'm not alone
                I've got my friends and their loyalty
                I've got my friends who always see the best in me
                I've got my friends every step of the way
                My friends have helped to shape the man i am today
                Ohhh ohhh ohhhh ohhh
                Ohhh ohhh ohhhh ohhh
                I'm up and down the mountain
                And I'm not afraid
                I'm hangin with my friends
                I know they're with me all the way
                I know they're with me all the way
                I know they're with me all the way
                I know they're here with me to stay
                I've got my friends on the sunny days
                I've got my friends in thunderstorms and pouring rain
                And when I see them I know I'm okay
                My friends have helped to shape the man I am today
                I've got my friends I've got my friends
                I've got my friends I've got my friends
                I've got my friends

                תרגום
                צאו לדרך
                במורד הכביש המהיר של החיים
                תנו לי חמש ידידי
                הנה
                אנחנו שוב ביחד
                ונזכור מתי נפגשנו
                כל המשחקים
                כל הבדיחות שצחקנו עליהם
                הכאב ששיתפנו
                וידענו
                שלא משנה מה
                יגיע הקשר שלנו יישאר זהה
                אני יכול לנסוע בכל דרך,
                כי אני יודע שאני לא לבד
                יש לי את החברים שלי ואת נאמנותם
                יש לי את החברים שלי שתמיד רואה את המיטב שבי
                יש לי את החברים שלי כל צעד ושעל
                החברים שלי עזרו לעצב את האיש שאני היום
                אוההה אוההה ohhhh אוההה
                אוההה אוההה אהההה אההה
                כל השנים
                כל הטוב והרע
                הייתם שם החברים שלי
                וגם פעמים
                כאשר מעדתי ונפלתי
                אתה תעזור לי לקום שוב
                וגם החיוכים
                כי הזיכרונות להביא
                משאירים אותי עוברים הכל
                יש שיר
                זה ביחד אנחנו שרים
                שבת אחים ma tov ma noim
                אני יכול לנסוע בכל דרך,
                כי אני יודע שאני לא לבד,
                אני לא לבד
                יש לי את החברים שלי ואת נאמנותם
                יש לי את החברים שלי שתמיד רואה את המיטב שבי
                יש לי את החברים שלי כל צעד ושעל
                החברים שלי עזרו לעצב את האיש שאני היום
                אוההה אוההה ohhhh אוההה
                אוההה אוההה אהההה אההה
                אני עולה במורד ההר
                ואני לא מפחד
                שאני מסתובב עם החברים שלי
                אני יודע שהם איתי כל הדרך
                אני יודע שהם איתי כל הדרך
                אני יודע שהם איתי כל כך
                אני יודע שהם כאן איתי כדי להישאר
                יש לי את החברים שלי בימים שטופי שמש
                יש לי את החברים שלי בסופות רעמים וגשם שוטף
                וכשאני רואה אותם אני יודע שאני בסדר
                החברים שלי עזרו לעצב את הגבר שאני היום
                יש לי את החברים שלי אני יש לי את החברים שלי
                יש לי את החברים שלי יש לי את החברים שלי
                יש לי את החברים שלי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • יעקב ה.י מנותק
                  יעקב ה.י מנותק
                  יעקב ה.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #25

                  מילים לשיר של שרולי ונתנאל- מסיבת פיגמו'ת.
                  תודה רבה!!!

                  אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
                  תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

                  תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יעקב ה.י יעקב ה.

                    מילים לשיר של שרולי ונתנאל- מסיבת פיגמו'ת.
                    תודה רבה!!!

                    תהילושת מנותק
                    תהילושת מנותק
                    תהילוש
                    כתב מקצב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילוש
                    #26
                    פוסט זה נמחק!
                    אייצ'יתא אלי מהאולפןא 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • תהילושת תהילוש

                      פוסט זה נמחק!

                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'ית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #27
                      פוסט זה נמחק!
                      טליהט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                        פוסט זה נמחק!

                        טליהט מנותק
                        טליהט מנותק
                        טליה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #28
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • תהילושת תהילוש

                          פוסט זה נמחק!

                          אלי מהאולפןא מנותק
                          אלי מהאולפןא מנותק
                          אלי מהאולפן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #29
                          פוסט זה נמחק!
                          פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אלי מהאולפןא אלי מהאולפן

                            פוסט זה נמחק!

                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                            #30
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אייצ'יתא אייצ'ית

                              @שיראל יש מצב למילים של השיר הזה?
                              זה שיר ש @רבקה העלתה ב נושא "דוואטים" שיר מהממםםם!!!!!!!!!!!
                              https://www.youtube.com/watch?v=eCKrdK0AXHg

                              פסנתר כנףפ מנותק
                              פסנתר כנףפ מנותק
                              פסנתר כנף
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #31

                              @אייצ-ית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                              זה שיר ש @רבקה העלתה ב נושא "דוואטים" שיר מהממםםם!!!!!!!!!!!
                              https://www.youtube.com/watch?v=eCKrdK0AXHg

                              שיר מדהים שבזמנו רציתי את המילים שלו וסוף סוף מצאתי 😊

                              "Only Love"

                              How much more are we gonna take?
                              How many nights do we have to lie awake?
                              How many tears are we gonna cry?
                              We can wish until the well runs dry

                              But what happens when the sky above runs out of every single shooting star?
                              And what if every good intentions only meant to go so far?

                              Only love, only love can save us now
                              Keep the world from burning down, down, down. To the ground, ground, ground
                              Only love, can look inside a human heart
                              And see us for who we are
                              And who we are would be enough
                              If only there was only love

                              Only love
                              Only love
                              Only love

                              How many lessons have we really learned?
                              How many bridges could
                              we cross instead of burn?
                              Why do we find it hard to forgive
                              Are we so blinded that its easy to forget

                              Only love, only love can save us now
                              Keep the world from burning down, down, down. To the ground, ground, ground
                              Only love, can look inside a human heart
                              And see us for who we are
                              And who we are would be enough
                              If only there was only love
                              Only love
                              Only love
                              Only love
                              Only love
                              Only love
                              Only love

                              So what happens when the sky above runs out of every single shooting star?
                              And what if every good intentions only meant to go so far?

                              Only love, only love can save us now
                              Keep the world from burning down, down, down. To the ground, ground, ground
                              Only love, can look inside a human heart
                              And see us for who we are
                              And who we are would be enough
                              If only there was only love

                              כמה עוד אנחנו הולכים לקחת?
                              כמה לילות יש לנו לשכב ערים?
                              כמה דמעות נבכה?
                              אנחנו יכולים לאחל עד שהבאר תתייבש

                              אבל מה קורה כאשר השמים שמעל נגמרים מכל כוכב נופל אחד?
                              ומה אם כל כוונות טובות רק אמורות להגיע כל כך רחוק?

                              רק אהבה, רק אהבה יכולים להציל אותנו עכשיו
                              למנוע מהעולם לשרוף, למטה, למטה. לקרקע, לקרקע, לקרקע
                              רק אהבה, יכולה להסתכל בתוך לב אנושי
                              וראה אותנו מי אנחנו
                              ומי שאנחנו יספיק
                              אם רק הייתה רק אהבה

                              רק אהבה
                              רק אהבה
                              רק אהבה

                              כמה שיעורים באמת למדנו?
                              כמה גשרים יכולים
                              אנחנו חוצים במקום לשרוף?
                              מדוע אנו מתקשים לסלוח
                              האם אנחנו כה עיוורים שקל לשכוח

                              רק אהבה, רק אהבה יכולים להציל אותנו עכשיו
                              למנוע מהעולם לשרוף, למטה, למטה. לקרקע, לקרקע, לקרקע
                              רק אהבה, יכולה להסתכל בתוך לב אנושי
                              וראה אותנו מי אנחנו
                              ומי שאנחנו יספיק
                              אם רק הייתה רק אהבה
                              רק אהבה
                              רק אהבה
                              רק אהבה
                              רק אהבה
                              רק אהבה
                              רק אהבה

                              אז מה קורה כאשר השמים שמעל נגמרים מכל כוכב נופל אחד?
                              ומה אם כל כוונות טובות רק אמורות להגיע כל כך רחוק?

                              רק אהבה, רק אהבה יכולים להציל אותנו עכשיו
                              למנוע מהעולם לשרוף, למטה, למטה. לקרקע, לקרקע, לקרקע
                              רק אהבה, יכולה להסתכל בתוך לב אנושי
                              וראה אותנו מי אנחנו
                              ומי שאנחנו יספיק
                              אם רק הייתה רק אהבה

                              מוזיקה היא רגש בהישג יד

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • יעקב ה.י מנותק
                                יעקב ה.י מנותק
                                יעקב ה.
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #32

                                שרולי ונתנאל כמעט
                                תודה רבה

                                אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
                                תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

                                מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יעקב ה.י יעקב ה.

                                  שרולי ונתנאל כמעט
                                  תודה רבה

                                  מוזיקהמ מנותק
                                  מוזיקהמ מנותק
                                  מוזיקה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #33

                                  @יעקב-ה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  שרולי ונתנאל כמעט
                                  תודה רבה

                                  כמעט נמאס לנו לרוץ כל הדרך
                                  כמעט איבדנו ת'תקווה והערך,
                                  ונכון אומרים חכה בסוף יהיה פה טוב
                                  אבל כמעט הפסקנו להאמין שזה קרוב.

                                  תרים ת'הילוכים וסע
                                  הדרך לא כל כך ארוכה,
                                  והאור במנהרה
                                  רק תבין ת'מטרה,
                                  אל תפחד הוא מכוון אותך.

                                  אוהווו
                                  לא נעצור ת'קצב,
                                  אוהווו
                                  אנחנו כבר כמעט שם!

                                  כמעט שכחנו שהיתה לנו סיבה
                                  לבנות עולם מושלם מוכן לגאולה
                                  ונכון אומרים מספיק צעד אחד קטן
                                  אבל כמעט הפסקנו להאמין שזה כבר כאן.

                                  תרים ת'הילוכים...

                                  גלות שמתמשכת
                                  תקופה שלא נגמרת
                                  קצת קשה לצאת מהקופסה לחשוב אחרת
                                  להבין להאמין שיש דין ודיין נאמן שיושיענו בול בזמן.
                                  אלפיים שנים
                                  הולכים בדרכים
                                  עוברים משברים
                                  רצים מנסים
                                  לא ליפול בפחים
                                  לא לשבור תכלים
                                  לצייר חיוכים
                                  להדליק עוד פנסים בלבבות
                                  להמשיך לבנות
                                  את הבית השלישי
                                  באהבת חינם ודמעות.

                                  גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • ב מנותק
                                    ב מנותק
                                    בנימין לוריא
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #34

                                    @מ-ד אמר ביש למישהו דפים עם שירים לשולחן שבת להדפסה? (שירים ישנים ומעודכנים):

                                    אני אשמח למילים של השירים:
                                    משה קליין - שיר פשוט
                                    משה פלד - אותו היום

                                    ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ב בנימין לוריא

                                      @מ-ד אמר ביש למישהו דפים עם שירים לשולחן שבת להדפסה? (שירים ישנים ומעודכנים):

                                      אני אשמח למילים של השירים:
                                      משה קליין - שיר פשוט
                                      משה פלד - אותו היום

                                      ב מנותק
                                      ב מנותק
                                      בנימין לוריא
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #35

                                      @מ-ד
                                      מילים לשיר "שיר פשוט" של משה קליין:
                                      זה שיר פשוט לך אבא שבשמים
                                      שתשמע תפילתי עכשיו שמע קולי לך קורא
                                      כשהלב כבר צמא ונפשי נשפכה כמו מים
                                      שהלילה יחלוף ואור השחר יעלה

                                      אתה לי אור תחזק אותי
                                      תקרב אותי כבר אליך
                                      שלח מזור ותקווה בלב תמיד תהיה,
                                      זה הסוד אם לא אסתיר פני
                                      אתה לא תסתיר את פניך
                                      גם בלילה קר מתחת כל החושך אור יפה

                                      גם אם אלחש עוד תבין אל ליבי ידעתי
                                      תרפא כאבי כי אתה אבי תמיד שומר
                                      בעולם כה גדול אם שכחתי ושוב טעיתי
                                      רק אחוז בידי אתה הרי אותי אוהב.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ב בנימין לוריא

                                        @מ-ד אמר ביש למישהו דפים עם שירים לשולחן שבת להדפסה? (שירים ישנים ומעודכנים):

                                        אני אשמח למילים של השירים:
                                        משה קליין - שיר פשוט
                                        משה פלד - אותו היום

                                        ב מנותק
                                        ב מנותק
                                        בנימין לוריא
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #36

                                        @מ-ד
                                        מילים לשיר "אותו היום" של משה פלד:
                                        ודע בני יקירי, כי שומר אני את כל -
                                        שבילי תלאות הדרך שתמיד עברת.
                                        ואין מילים בפי לתאר אהבתי - אליך,
                                        בן יקר אוצרו של אבא.

                                        על כסאי יושב ומחשב כל צעדיך,
                                        גם אם רב הנסתר על הנגלה.
                                        ומחכה ליום בו תתגשם אהבתנו,
                                        ובהיכלי אבוא ואראה.

                                        שרק יבוא אותו היום שרק יבוא,
                                        וכל הרחובות ילבשו חג.
                                        שתעלה אותה תפילה שתעלה,
                                        ותחבר אותנו אל מקום חדש.

                                        ומכיר אתה אבי בכל קשיי הדרך,
                                        ורוצה אתה בהם - לכך הם שם.
                                        ובכל מאודי מכוון אליך אבא,
                                        גם מתוך הערפל של העולם.

                                        וברגעי הירידות שם מתקרבות דרכנו,
                                        נא חזק ידיי, שלח לי הסולם.
                                        ומחכה ליום בו תתגשם עתירתנו,
                                        ואבוא אליך יחד עם כולם.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ.דמ מנותק
                                          מ.דמ מנותק
                                          מ.ד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #37

                                          יש למישהו שירי שבת בדף pdp?

                                          פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול