דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.2k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אייצ'יתא אייצ'ית

    @שיראל יש מצב למילים של השיר של שוואקי - Yaakov Shwekey 💪 I CAN BE ?
    תודה רבה!!

    הדסהה מנותק
    הדסהה מנותק
    הדסה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדסה
    #19

    @אייצ-ית מילות השיר:
    I am a child

    And the road ahead is paved with possibility

    Laughter and smiles…

    When i’m with you i’m soaring high and free

    When you’re in my world

    I believe in me

    I look into your eyes and see that

    CHORUS:

    I can be stronger

    I can be braver

    I can be, i can be anything

    Anything i want to be

    I have the power

    I have the courage

    I am a hero

    Everything i need is inside of me

    Life throws me fire

    And fate will test me ten million ways

    Sometimes i’m tired

    It’s hard to see the light of better days

    But then i dare to dream

    I find the hope for more

    I reach for all you gave and see that

    Life is the people we love and what we give to one another

    Loving is giving, giving is life…

    END:

    I am a fighter

    I am a dreamer

    I am a hero

    Everything i am…

    Cause you believed in me.


    תרגום:

    אני ילד

    והדרך לפני מלאה באפשרוית

    צחוק וחיוכים ...

    כשאני איתך אני ממריא גבוה וחופשי

    כשאתה בעולם שלי

    אני מאמין בעצמי

    אני מסתכל לתוך העיניים שלך ורואה ש..

    פזמון:

    אני יכול להיות חזק

    אני יכול להיות אמיץ

    אני יכול להיות, אני יכול להיות כל דבר

    כל מה שאני רוצה להיות

    יש לי את הכח

    יש לי את האומץ

    אני גיבור

    כל מה שאני צריך נמצא בתוכי

    החיים זורקים לי אש

    והגורל יבחן אותי בעשר מליון דרכים

    לפעמים אני עייף

    וקשה לראות את האור של ימים טובים יותר

    אבל אז אני מעיז לחלום

    אני מוצא את התקווה ליותר

    אני מגיע לכל מה שאתה נתן ורואה ש

    החיים הוא האנשים שאנחנו אוהבים ושאנחנו נותנים אחד לשני

    אהבה היא נתינה, נתינה היא חיים ...

    הסוף:

    אני לוחם

    אני חולם

    אני גיבור

    כל מה שאני...

    כי אתה מאמין בי.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • הדסהה מנותק
      הדסהה מנותק
      הדסה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #20
      פוסט זה נמחק!
      אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • הדסהה הדסה

        פוסט זה נמחק!

        אייצ'יתא מנותק
        אייצ'יתא מנותק
        אייצ'ית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #21

        @הדסה תודה רבה!!!
        יש לך אופציה לערוך את התגובה ולהוסיף את זה שם...

        הדסהה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אייצ'יתא אייצ'ית

          @הדסה תודה רבה!!!
          יש לך אופציה לערוך את התגובה ולהוסיף את זה שם...

          הדסהה מנותק
          הדסהה מנותק
          הדסה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #22

          @אייצ-ית וואלה תודה! 💪

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • תמרת מנותק
            תמרת מנותק
            תמר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #23

            אפשר את המילים לשיר הזה-
            MORDECHAI SHAPIRO - Friends?

            אלי מהאולפןא תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • תמרת תמר

              אפשר את המילים לשיר הזה-
              MORDECHAI SHAPIRO - Friends?

              אלי מהאולפןא מנותק
              אלי מהאולפןא מנותק
              אלי מהאולפן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי מהאולפן
              #24

              @תמר Take a drive
              Down the highway of life
              Give me five my friend
              Here we are
              We're together again
              And remembering when we met
              All the games
              All the jokes that we laughed at
              The pain that we shared
              And we knew
              That no matter what came
              Our bind would remain the same
              I can travel down any road
              Cause i know that I'm not alone
              I've got my friends and their loyalty
              I've got my friends who always see the best in me
              I've got my friends every step of the way
              My friends have helped to shape the man I am today
              Ohhh ohhh ohhhh ohhh
              Ohhh ohhh ohhhh ohhh
              All the years
              All the good and the bad
              You were there my friends
              And the times
              When I stumbled and fell
              You would help me get up again
              And the smiles
              That the memories bring
              Keep me going through everything
              There's a song
              That together we sing
              Sheves achim ma tov ma noim
              I can travel down any road
              Cause i know that I'm not alone
              I'm not alone
              I've got my friends and their loyalty
              I've got my friends who always see the best in me
              I've got my friends every step of the way
              My friends have helped to shape the man i am today
              Ohhh ohhh ohhhh ohhh
              Ohhh ohhh ohhhh ohhh
              I'm up and down the mountain
              And I'm not afraid
              I'm hangin with my friends
              I know they're with me all the way
              I know they're with me all the way
              I know they're with me all the way
              I know they're here with me to stay
              I've got my friends on the sunny days
              I've got my friends in thunderstorms and pouring rain
              And when I see them I know I'm okay
              My friends have helped to shape the man I am today
              I've got my friends I've got my friends
              I've got my friends I've got my friends
              I've got my friends

              תרגום
              צאו לדרך
              במורד הכביש המהיר של החיים
              תנו לי חמש ידידי
              הנה
              אנחנו שוב ביחד
              ונזכור מתי נפגשנו
              כל המשחקים
              כל הבדיחות שצחקנו עליהם
              הכאב ששיתפנו
              וידענו
              שלא משנה מה
              יגיע הקשר שלנו יישאר זהה
              אני יכול לנסוע בכל דרך,
              כי אני יודע שאני לא לבד
              יש לי את החברים שלי ואת נאמנותם
              יש לי את החברים שלי שתמיד רואה את המיטב שבי
              יש לי את החברים שלי כל צעד ושעל
              החברים שלי עזרו לעצב את האיש שאני היום
              אוההה אוההה ohhhh אוההה
              אוההה אוההה אהההה אההה
              כל השנים
              כל הטוב והרע
              הייתם שם החברים שלי
              וגם פעמים
              כאשר מעדתי ונפלתי
              אתה תעזור לי לקום שוב
              וגם החיוכים
              כי הזיכרונות להביא
              משאירים אותי עוברים הכל
              יש שיר
              זה ביחד אנחנו שרים
              שבת אחים ma tov ma noim
              אני יכול לנסוע בכל דרך,
              כי אני יודע שאני לא לבד,
              אני לא לבד
              יש לי את החברים שלי ואת נאמנותם
              יש לי את החברים שלי שתמיד רואה את המיטב שבי
              יש לי את החברים שלי כל צעד ושעל
              החברים שלי עזרו לעצב את האיש שאני היום
              אוההה אוההה ohhhh אוההה
              אוההה אוההה אהההה אההה
              אני עולה במורד ההר
              ואני לא מפחד
              שאני מסתובב עם החברים שלי
              אני יודע שהם איתי כל הדרך
              אני יודע שהם איתי כל הדרך
              אני יודע שהם איתי כל כך
              אני יודע שהם כאן איתי כדי להישאר
              יש לי את החברים שלי בימים שטופי שמש
              יש לי את החברים שלי בסופות רעמים וגשם שוטף
              וכשאני רואה אותם אני יודע שאני בסדר
              החברים שלי עזרו לעצב את הגבר שאני היום
              יש לי את החברים שלי אני יש לי את החברים שלי
              יש לי את החברים שלי יש לי את החברים שלי
              יש לי את החברים שלי

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • יעקב ה.י מנותק
                יעקב ה.י מנותק
                יעקב ה.
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #25

                מילים לשיר של שרולי ונתנאל- מסיבת פיגמו'ת.
                תודה רבה!!!

                אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
                תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

                תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יעקב ה.י יעקב ה.

                  מילים לשיר של שרולי ונתנאל- מסיבת פיגמו'ת.
                  תודה רבה!!!

                  תהילושת מנותק
                  תהילושת מנותק
                  תהילוש
                  כתב מקצב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילוש
                  #26
                  פוסט זה נמחק!
                  אייצ'יתא אלי מהאולפןא 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • תהילושת תהילוש

                    פוסט זה נמחק!

                    אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'ית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #27
                    פוסט זה נמחק!
                    טליהט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                      פוסט זה נמחק!

                      טליהט מנותק
                      טליהט מנותק
                      טליה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #28
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • תהילושת תהילוש

                        פוסט זה נמחק!

                        אלי מהאולפןא מנותק
                        אלי מהאולפןא מנותק
                        אלי מהאולפן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #29
                        פוסט זה נמחק!
                        פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אלי מהאולפןא אלי מהאולפן

                          פוסט זה נמחק!

                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננה
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                          #30
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אייצ'יתא אייצ'ית

                            @שיראל יש מצב למילים של השיר הזה?
                            זה שיר ש @רבקה העלתה ב נושא "דוואטים" שיר מהממםםם!!!!!!!!!!!
                            https://www.youtube.com/watch?v=eCKrdK0AXHg

                            פסנתר כנףפ מנותק
                            פסנתר כנףפ מנותק
                            פסנתר כנף
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #31

                            @אייצ-ית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            זה שיר ש @רבקה העלתה ב נושא "דוואטים" שיר מהממםםם!!!!!!!!!!!
                            https://www.youtube.com/watch?v=eCKrdK0AXHg

                            שיר מדהים שבזמנו רציתי את המילים שלו וסוף סוף מצאתי 😊

                            "Only Love"

                            How much more are we gonna take?
                            How many nights do we have to lie awake?
                            How many tears are we gonna cry?
                            We can wish until the well runs dry

                            But what happens when the sky above runs out of every single shooting star?
                            And what if every good intentions only meant to go so far?

                            Only love, only love can save us now
                            Keep the world from burning down, down, down. To the ground, ground, ground
                            Only love, can look inside a human heart
                            And see us for who we are
                            And who we are would be enough
                            If only there was only love

                            Only love
                            Only love
                            Only love

                            How many lessons have we really learned?
                            How many bridges could
                            we cross instead of burn?
                            Why do we find it hard to forgive
                            Are we so blinded that its easy to forget

                            Only love, only love can save us now
                            Keep the world from burning down, down, down. To the ground, ground, ground
                            Only love, can look inside a human heart
                            And see us for who we are
                            And who we are would be enough
                            If only there was only love
                            Only love
                            Only love
                            Only love
                            Only love
                            Only love
                            Only love

                            So what happens when the sky above runs out of every single shooting star?
                            And what if every good intentions only meant to go so far?

                            Only love, only love can save us now
                            Keep the world from burning down, down, down. To the ground, ground, ground
                            Only love, can look inside a human heart
                            And see us for who we are
                            And who we are would be enough
                            If only there was only love

                            כמה עוד אנחנו הולכים לקחת?
                            כמה לילות יש לנו לשכב ערים?
                            כמה דמעות נבכה?
                            אנחנו יכולים לאחל עד שהבאר תתייבש

                            אבל מה קורה כאשר השמים שמעל נגמרים מכל כוכב נופל אחד?
                            ומה אם כל כוונות טובות רק אמורות להגיע כל כך רחוק?

                            רק אהבה, רק אהבה יכולים להציל אותנו עכשיו
                            למנוע מהעולם לשרוף, למטה, למטה. לקרקע, לקרקע, לקרקע
                            רק אהבה, יכולה להסתכל בתוך לב אנושי
                            וראה אותנו מי אנחנו
                            ומי שאנחנו יספיק
                            אם רק הייתה רק אהבה

                            רק אהבה
                            רק אהבה
                            רק אהבה

                            כמה שיעורים באמת למדנו?
                            כמה גשרים יכולים
                            אנחנו חוצים במקום לשרוף?
                            מדוע אנו מתקשים לסלוח
                            האם אנחנו כה עיוורים שקל לשכוח

                            רק אהבה, רק אהבה יכולים להציל אותנו עכשיו
                            למנוע מהעולם לשרוף, למטה, למטה. לקרקע, לקרקע, לקרקע
                            רק אהבה, יכולה להסתכל בתוך לב אנושי
                            וראה אותנו מי אנחנו
                            ומי שאנחנו יספיק
                            אם רק הייתה רק אהבה
                            רק אהבה
                            רק אהבה
                            רק אהבה
                            רק אהבה
                            רק אהבה
                            רק אהבה

                            אז מה קורה כאשר השמים שמעל נגמרים מכל כוכב נופל אחד?
                            ומה אם כל כוונות טובות רק אמורות להגיע כל כך רחוק?

                            רק אהבה, רק אהבה יכולים להציל אותנו עכשיו
                            למנוע מהעולם לשרוף, למטה, למטה. לקרקע, לקרקע, לקרקע
                            רק אהבה, יכולה להסתכל בתוך לב אנושי
                            וראה אותנו מי אנחנו
                            ומי שאנחנו יספיק
                            אם רק הייתה רק אהבה

                            מוזיקה היא רגש בהישג יד

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • יעקב ה.י מנותק
                              יעקב ה.י מנותק
                              יעקב ה.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #32

                              שרולי ונתנאל כמעט
                              תודה רבה

                              אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
                              תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

                              מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • יעקב ה.י יעקב ה.

                                שרולי ונתנאל כמעט
                                תודה רבה

                                מוזיקהמ מנותק
                                מוזיקהמ מנותק
                                מוזיקה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #33

                                @יעקב-ה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                שרולי ונתנאל כמעט
                                תודה רבה

                                כמעט נמאס לנו לרוץ כל הדרך
                                כמעט איבדנו ת'תקווה והערך,
                                ונכון אומרים חכה בסוף יהיה פה טוב
                                אבל כמעט הפסקנו להאמין שזה קרוב.

                                תרים ת'הילוכים וסע
                                הדרך לא כל כך ארוכה,
                                והאור במנהרה
                                רק תבין ת'מטרה,
                                אל תפחד הוא מכוון אותך.

                                אוהווו
                                לא נעצור ת'קצב,
                                אוהווו
                                אנחנו כבר כמעט שם!

                                כמעט שכחנו שהיתה לנו סיבה
                                לבנות עולם מושלם מוכן לגאולה
                                ונכון אומרים מספיק צעד אחד קטן
                                אבל כמעט הפסקנו להאמין שזה כבר כאן.

                                תרים ת'הילוכים...

                                גלות שמתמשכת
                                תקופה שלא נגמרת
                                קצת קשה לצאת מהקופסה לחשוב אחרת
                                להבין להאמין שיש דין ודיין נאמן שיושיענו בול בזמן.
                                אלפיים שנים
                                הולכים בדרכים
                                עוברים משברים
                                רצים מנסים
                                לא ליפול בפחים
                                לא לשבור תכלים
                                לצייר חיוכים
                                להדליק עוד פנסים בלבבות
                                להמשיך לבנות
                                את הבית השלישי
                                באהבת חינם ודמעות.

                                גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • ב מנותק
                                  ב מנותק
                                  בנימין לוריא
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #34

                                  @מ-ד אמר ביש למישהו דפים עם שירים לשולחן שבת להדפסה? (שירים ישנים ומעודכנים):

                                  אני אשמח למילים של השירים:
                                  משה קליין - שיר פשוט
                                  משה פלד - אותו היום

                                  ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ב בנימין לוריא

                                    @מ-ד אמר ביש למישהו דפים עם שירים לשולחן שבת להדפסה? (שירים ישנים ומעודכנים):

                                    אני אשמח למילים של השירים:
                                    משה קליין - שיר פשוט
                                    משה פלד - אותו היום

                                    ב מנותק
                                    ב מנותק
                                    בנימין לוריא
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #35

                                    @מ-ד
                                    מילים לשיר "שיר פשוט" של משה קליין:
                                    זה שיר פשוט לך אבא שבשמים
                                    שתשמע תפילתי עכשיו שמע קולי לך קורא
                                    כשהלב כבר צמא ונפשי נשפכה כמו מים
                                    שהלילה יחלוף ואור השחר יעלה

                                    אתה לי אור תחזק אותי
                                    תקרב אותי כבר אליך
                                    שלח מזור ותקווה בלב תמיד תהיה,
                                    זה הסוד אם לא אסתיר פני
                                    אתה לא תסתיר את פניך
                                    גם בלילה קר מתחת כל החושך אור יפה

                                    גם אם אלחש עוד תבין אל ליבי ידעתי
                                    תרפא כאבי כי אתה אבי תמיד שומר
                                    בעולם כה גדול אם שכחתי ושוב טעיתי
                                    רק אחוז בידי אתה הרי אותי אוהב.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ב בנימין לוריא

                                      @מ-ד אמר ביש למישהו דפים עם שירים לשולחן שבת להדפסה? (שירים ישנים ומעודכנים):

                                      אני אשמח למילים של השירים:
                                      משה קליין - שיר פשוט
                                      משה פלד - אותו היום

                                      ב מנותק
                                      ב מנותק
                                      בנימין לוריא
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #36

                                      @מ-ד
                                      מילים לשיר "אותו היום" של משה פלד:
                                      ודע בני יקירי, כי שומר אני את כל -
                                      שבילי תלאות הדרך שתמיד עברת.
                                      ואין מילים בפי לתאר אהבתי - אליך,
                                      בן יקר אוצרו של אבא.

                                      על כסאי יושב ומחשב כל צעדיך,
                                      גם אם רב הנסתר על הנגלה.
                                      ומחכה ליום בו תתגשם אהבתנו,
                                      ובהיכלי אבוא ואראה.

                                      שרק יבוא אותו היום שרק יבוא,
                                      וכל הרחובות ילבשו חג.
                                      שתעלה אותה תפילה שתעלה,
                                      ותחבר אותנו אל מקום חדש.

                                      ומכיר אתה אבי בכל קשיי הדרך,
                                      ורוצה אתה בהם - לכך הם שם.
                                      ובכל מאודי מכוון אליך אבא,
                                      גם מתוך הערפל של העולם.

                                      וברגעי הירידות שם מתקרבות דרכנו,
                                      נא חזק ידיי, שלח לי הסולם.
                                      ומחכה ליום בו תתגשם עתירתנו,
                                      ואבוא אליך יחד עם כולם.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ.דמ מנותק
                                        מ.דמ מנותק
                                        מ.ד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #37

                                        יש למישהו שירי שבת בדף pdp?

                                        פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ.דמ מ.ד

                                          יש למישהו שירי שבת בדף pdp?

                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננה
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #38

                                          @מ-ד http://imud.co.il/assets/zmirot.pdf
                                          זה טוב לך?

                                          מ.דמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול