דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סקרים
  3. סקר | יש לך ידע בהפקת מוזיקה?

סקר | יש לך ידע בהפקת מוזיקה?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סקרים
62 פוסטים 26 כותבים 5.8k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א.ה. 2א א.ה. 2

    @SHIMIX התוכנה כוללת את כל הפלאגינים?
    וכן יש מצב שאתה מעלה את המדריכים בדרך אחרת?
    זה פשוט חסום לי

    SHIMIXS מנותק
    SHIMIXS מנותק
    SHIMIX
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #23

    @א-ה-2 ברעיון אתה יכול לחפש לבד
    ואם אתה לא כי יש לך נטפרי אז אני לא מכיר דרך לעלות את זה בעוד צורה
    {חוץ מלהוריד את זה}

    הי אנשים אני שימי
    אשמח לעזור
    הערוץ שלי
    https://www.youtube.com/channel/UCMz4S74-bx6Adv8WFIHhCfw

    א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • SHIMIXS SHIMIX

      @א-ה-2 ברעיון אתה יכול לחפש לבד
      ואם אתה לא כי יש לך נטפרי אז אני לא מכיר דרך לעלות את זה בעוד צורה
      {חוץ מלהוריד את זה}

      א.ה. 2א מנותק
      א.ה. 2א מנותק
      א.ה. 2
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #24

      @SHIMIX וישם שם את הסאונדים שאיתם השתמשת?

      מוזיקה.
      התרופה הטובה ביותר👌🎧

      למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א.ה. 2א א.ה. 2

        @SHIMIX וישם שם את הסאונדים שאיתם השתמשת?

        למדןל מנותק
        למדןל מנותק
        למדן
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי למדן
        #25

        @א-ה-2 לפי מה שנראה לי הוא משתמש אם סאונדים חיצוניים יכול להיות שהוא העלה את זה גם
        אבל אם אתה רוצה לבנות לבד צריך עוד פלגאנים

        קניית כלי נגינה
        ביט-פלוס
        יוטיוב

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • N ntz

          חשבתי לקדם תוכן ליוצרי מוזיקה, כמו תחרויות, טיפים, וכו'..
          אבל אני צריך לדעת אם יש ביקוש לזה.
          אז תכתבו לי כאן אם אתם יוצרי מוזיקה, ואם כן:
          איזה תוכנה אתם משתמשים (סתם בשביל הידע..)
          מה הרמה שלכם (תוכלו לצרף קובץ או שתיים להתרשמות).
          מה הז'אנר/ים שאתם עוסקים בהם.
          ובאיזה תוכן הייתם מעוניינים.

          ג מנותק
          ג מנותק
          גיטריסט 1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #26

          @ntz אני לא בתחום של ליצור מוזיקה או לעבוד עם תוכנות (לפחות בינתיים) אלא רק מנגן גיטרה (אקוסטית/חשמלית) אבל אשמח לכל ידע שקשור למזיקה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • N ntz

            חשבתי לקדם תוכן ליוצרי מוזיקה, כמו תחרויות, טיפים, וכו'..
            אבל אני צריך לדעת אם יש ביקוש לזה.
            אז תכתבו לי כאן אם אתם יוצרי מוזיקה, ואם כן:
            איזה תוכנה אתם משתמשים (סתם בשביל הידע..)
            מה הרמה שלכם (תוכלו לצרף קובץ או שתיים להתרשמות).
            מה הז'אנר/ים שאתם עוסקים בהם.
            ובאיזה תוכן הייתם מעוניינים.

            HagayH מנותק
            HagayH מנותק
            Hagay
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Hagay
            #27

            @ntz אני מפיק מוזיקה למדתי עיבוד ותזמור
            עובד על Cubase 12 pro ועל Ableton live 10
            מתמחה במוזיקה מוקלטת כמו חסידי, רוק, מטאל, פופ (יותר סטייל שנות השמונים), Ambient, New Age, קלאסי וכדו'
            העליתי כאן יצירה שלי בסגנון Ambient:
            The Pain Of Loss

            אבי 5א תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • HagayH Hagay

              @ntz אני מפיק מוזיקה למדתי עיבוד ותזמור
              עובד על Cubase 12 pro ועל Ableton live 10
              מתמחה במוזיקה מוקלטת כמו חסידי, רוק, מטאל, פופ (יותר סטייל שנות השמונים), Ambient, New Age, קלאסי וכדו'
              העליתי כאן יצירה שלי בסגנון Ambient:
              The Pain Of Loss

              אבי 5א מנותק
              אבי 5א מנותק
              אבי 5
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #28

              @Hagay
              מאד מעניין לשמוע
              אשמח שתעלה באם פי 3

              HagayH תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י מנותק
                י מנותק
                יונה מצאה בו מנוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #29

                אני כרגע מתעסק עם אולפן הקלטות שבניתי בגדול לצורך אישי, משתמש בתוכנת קיובייס 10.5 פרו ו.... כן אני אשמח לשתף, לשמוע, ולקשקש, על יצירות , טיפים, ומה שבניהם!

                "אני אסיר תודה לכל אלה שאמרו לי "לא" הם הסיבה שעשיתי זאת בעצמי"

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • אבי 5א אבי 5

                  @Hagay
                  מאד מעניין לשמוע
                  אשמח שתעלה באם פי 3

                  HagayH מנותק
                  HagayH מנותק
                  Hagay
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #30

                  @אבי-5 מה ששלחתי זה בmp3 אני אעלה את זה שוב כאן אולי היתה בעיה כשהעליתי את זה מקודם
                  The Pain Of Loss.mp3

                  טכנאי קיובייס 12ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • HagayH Hagay

                    @אבי-5 מה ששלחתי זה בmp3 אני אעלה את זה שוב כאן אולי היתה בעיה כשהעליתי את זה מקודם
                    The Pain Of Loss.mp3

                    טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                    טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                    טכנאי קיובייס 12
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #31

                    @Hagay אהבתי. זה על הלייב או על הקיובייס? ועם איזה פלאגינים אתה משתמש?

                    HagayH תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                      @Hagay אהבתי. זה על הלייב או על הקיובייס? ועם איזה פלאגינים אתה משתמש?

                      HagayH מנותק
                      HagayH מנותק
                      Hagay
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #32

                      @טכנאי-קיובייס-12 עם קיובייס.
                      אני משתמש עם הרבה פלאגינים כמו Kontakt, Pigments 3, Modo Drum, Modo Bass ועוד.
                      בזה השתמשתי ב Kontakt, Augmented strings, ועוד כמה שאני לא זוכר עכשיו

                      למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • HagayH Hagay

                        @טכנאי-קיובייס-12 עם קיובייס.
                        אני משתמש עם הרבה פלאגינים כמו Kontakt, Pigments 3, Modo Drum, Modo Bass ועוד.
                        בזה השתמשתי ב Kontakt, Augmented strings, ועוד כמה שאני לא זוכר עכשיו

                        למדןל מנותק
                        למדןל מנותק
                        למדן
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #33

                        @Hagay תעלה לפורום את הפלאגין של strings מ kontakt
                        אשמח מאוד תודה

                        קניית כלי נגינה
                        ביט-פלוס
                        יוטיוב

                        HagayH תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • למדןל למדן

                          @Hagay תעלה לפורום את הפלאגין של strings מ kontakt
                          אשמח מאוד תודה

                          HagayH מנותק
                          HagayH מנותק
                          Hagay
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #34

                          @למדן זה לא מ Kontakt
                          זה נקרא Augmented Strings של חברת Arturia הם בהתחלה הוציאו גרסה חינמית שלו שנקראת Intro וזה מה שיש לי. (אין לי אותו פרוץ)
                          אגב, כיום היא כבר לא חינמית...

                          למדןל A 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • HagayH Hagay

                            @למדן זה לא מ Kontakt
                            זה נקרא Augmented Strings של חברת Arturia הם בהתחלה הוציאו גרסה חינמית שלו שנקראת Intro וזה מה שיש לי. (אין לי אותו פרוץ)
                            אגב, כיום היא כבר לא חינמית...

                            למדןל מנותק
                            למדןל מנותק
                            למדן
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #35

                            @Hagay זה טוב למה אני רוצה לבנות גם שירים איטיים ולא רק דיגי כמו עד היום

                            קניית כלי נגינה
                            ביט-פלוס
                            יוטיוב

                            HagayH תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • למדןל למדן

                              @Hagay זה טוב למה אני רוצה לבנות גם שירים איטיים ולא רק דיגי כמו עד היום

                              HagayH מנותק
                              HagayH מנותק
                              Hagay
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #36

                              @למדן אני לא יודע מאיפה להעלות לך אותו פרוץ
                              וסתם שתדע זה לא כלי קשת חיים זה סינתיסייזר של Strings

                              למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • HagayH Hagay

                                @למדן אני לא יודע מאיפה להעלות לך אותו פרוץ
                                וסתם שתדע זה לא כלי קשת חיים זה סינתיסייזר של Strings

                                למדןל מנותק
                                למדןל מנותק
                                למדן
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #37

                                @Hagay תעלה את מה שיש לך מה בעיה

                                קניית כלי נגינה
                                ביט-פלוס
                                יוטיוב

                                HagayH תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • למדןל למדן

                                  @Hagay תעלה את מה שיש לך מה בעיה

                                  HagayH מנותק
                                  HagayH מנותק
                                  Hagay
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #38

                                  @למדן כשזה מקורי אז זה מוריד את הפלאג-אין ומתקין אטתו אוטמטית ולא שומר את הקובץ של ההתקנה אז אין לי איך לשלוח כאן.

                                  למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • HagayH Hagay

                                    @למדן כשזה מקורי אז זה מוריד את הפלאג-אין ומתקין אטתו אוטמטית ולא שומר את הקובץ של ההתקנה אז אין לי איך לשלוח כאן.

                                    למדןל מנותק
                                    למדןל מנותק
                                    למדן
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #39

                                    @Hagay קודם כל תדה רבה
                                    נראה לי שאם יש לך את ה dll של זה אז זה אפשרי אבל אסתדר תודה רבה

                                    קניית כלי נגינה
                                    ביט-פלוס
                                    יוטיוב

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                      טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                      טכנאי קיובייס 12
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנאי קיובייס 12
                                      #40

                                      חבר'ה מה הקשר לאשכול הזה?
                                      יש נושא מיוחד לפלאגינים
                                      @למדן @Hagay -??
                                      https://miktzav.com/topic/6352/%D7%A4%D7%9C%D7%90%D7%92%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%98%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94/15

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • N ntz

                                        חשבתי לקדם תוכן ליוצרי מוזיקה, כמו תחרויות, טיפים, וכו'..
                                        אבל אני צריך לדעת אם יש ביקוש לזה.
                                        אז תכתבו לי כאן אם אתם יוצרי מוזיקה, ואם כן:
                                        איזה תוכנה אתם משתמשים (סתם בשביל הידע..)
                                        מה הרמה שלכם (תוכלו לצרף קובץ או שתיים להתרשמות).
                                        מה הז'אנר/ים שאתם עוסקים בהם.
                                        ובאיזה תוכן הייתם מעוניינים.

                                        A מנותק
                                        A מנותק
                                        AVYmej7
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #41

                                        @ntz התחלתי ללמוד ולהיכנס לנושא לפני כמה חודשים אני עובד בעיקר על תוכנה בשם reaper תוכנה לא מוכרת וקצת יותר מסובכת אבל ממש מהטובות בשוק (היא גם חינמית!) וקצת אבלטון
                                        אני כרגע מחפש את עצמי בז'אנר אז אני די מתפזר... אשמח מאוד לפורום בנושא!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • HagayH Hagay

                                          @למדן זה לא מ Kontakt
                                          זה נקרא Augmented Strings של חברת Arturia הם בהתחלה הוציאו גרסה חינמית שלו שנקראת Intro וזה מה שיש לי. (אין לי אותו פרוץ)
                                          אגב, כיום היא כבר לא חינמית...

                                          A מנותק
                                          A מנותק
                                          AVYmej7
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #42

                                          @Hagay יש לי את הגרסא המלאה שלו פרוץ... פלאג מדהים!

                                          "המבין"& תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול