דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סקרים
  3. סקר | יש לך ידע בהפקת מוזיקה?

סקר | יש לך ידע בהפקת מוזיקה?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סקרים
62 פוסטים 26 כותבים 5.8k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • N ntz

    חשבתי לקדם תוכן ליוצרי מוזיקה, כמו תחרויות, טיפים, וכו'..
    אבל אני צריך לדעת אם יש ביקוש לזה.
    אז תכתבו לי כאן אם אתם יוצרי מוזיקה, ואם כן:
    איזה תוכנה אתם משתמשים (סתם בשביל הידע..)
    מה הרמה שלכם (תוכלו לצרף קובץ או שתיים להתרשמות).
    מה הז'אנר/ים שאתם עוסקים בהם.
    ובאיזה תוכן הייתם מעוניינים.

    HagayH מנותק
    HagayH מנותק
    Hagay
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Hagay
    #27

    @ntz אני מפיק מוזיקה למדתי עיבוד ותזמור
    עובד על Cubase 12 pro ועל Ableton live 10
    מתמחה במוזיקה מוקלטת כמו חסידי, רוק, מטאל, פופ (יותר סטייל שנות השמונים), Ambient, New Age, קלאסי וכדו'
    העליתי כאן יצירה שלי בסגנון Ambient:
    The Pain Of Loss

    אבי 5א תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • HagayH Hagay

      @ntz אני מפיק מוזיקה למדתי עיבוד ותזמור
      עובד על Cubase 12 pro ועל Ableton live 10
      מתמחה במוזיקה מוקלטת כמו חסידי, רוק, מטאל, פופ (יותר סטייל שנות השמונים), Ambient, New Age, קלאסי וכדו'
      העליתי כאן יצירה שלי בסגנון Ambient:
      The Pain Of Loss

      אבי 5א מנותק
      אבי 5א מנותק
      אבי 5
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #28

      @Hagay
      מאד מעניין לשמוע
      אשמח שתעלה באם פי 3

      HagayH תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י מנותק
        י מנותק
        יונה מצאה בו מנוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #29

        אני כרגע מתעסק עם אולפן הקלטות שבניתי בגדול לצורך אישי, משתמש בתוכנת קיובייס 10.5 פרו ו.... כן אני אשמח לשתף, לשמוע, ולקשקש, על יצירות , טיפים, ומה שבניהם!

        "אני אסיר תודה לכל אלה שאמרו לי "לא" הם הסיבה שעשיתי זאת בעצמי"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • אבי 5א אבי 5

          @Hagay
          מאד מעניין לשמוע
          אשמח שתעלה באם פי 3

          HagayH מנותק
          HagayH מנותק
          Hagay
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #30

          @אבי-5 מה ששלחתי זה בmp3 אני אעלה את זה שוב כאן אולי היתה בעיה כשהעליתי את זה מקודם
          The Pain Of Loss.mp3

          טכנאי קיובייס 12ט תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • HagayH Hagay

            @אבי-5 מה ששלחתי זה בmp3 אני אעלה את זה שוב כאן אולי היתה בעיה כשהעליתי את זה מקודם
            The Pain Of Loss.mp3

            טכנאי קיובייס 12ט מנותק
            טכנאי קיובייס 12ט מנותק
            טכנאי קיובייס 12
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #31

            @Hagay אהבתי. זה על הלייב או על הקיובייס? ועם איזה פלאגינים אתה משתמש?

            HagayH תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

              @Hagay אהבתי. זה על הלייב או על הקיובייס? ועם איזה פלאגינים אתה משתמש?

              HagayH מנותק
              HagayH מנותק
              Hagay
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #32

              @טכנאי-קיובייס-12 עם קיובייס.
              אני משתמש עם הרבה פלאגינים כמו Kontakt, Pigments 3, Modo Drum, Modo Bass ועוד.
              בזה השתמשתי ב Kontakt, Augmented strings, ועוד כמה שאני לא זוכר עכשיו

              למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • HagayH Hagay

                @טכנאי-קיובייס-12 עם קיובייס.
                אני משתמש עם הרבה פלאגינים כמו Kontakt, Pigments 3, Modo Drum, Modo Bass ועוד.
                בזה השתמשתי ב Kontakt, Augmented strings, ועוד כמה שאני לא זוכר עכשיו

                למדןל מנותק
                למדןל מנותק
                למדן
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #33

                @Hagay תעלה לפורום את הפלאגין של strings מ kontakt
                אשמח מאוד תודה

                קניית כלי נגינה
                ביט-פלוס
                יוטיוב

                HagayH תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • למדןל למדן

                  @Hagay תעלה לפורום את הפלאגין של strings מ kontakt
                  אשמח מאוד תודה

                  HagayH מנותק
                  HagayH מנותק
                  Hagay
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #34

                  @למדן זה לא מ Kontakt
                  זה נקרא Augmented Strings של חברת Arturia הם בהתחלה הוציאו גרסה חינמית שלו שנקראת Intro וזה מה שיש לי. (אין לי אותו פרוץ)
                  אגב, כיום היא כבר לא חינמית...

                  למדןל A 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • HagayH Hagay

                    @למדן זה לא מ Kontakt
                    זה נקרא Augmented Strings של חברת Arturia הם בהתחלה הוציאו גרסה חינמית שלו שנקראת Intro וזה מה שיש לי. (אין לי אותו פרוץ)
                    אגב, כיום היא כבר לא חינמית...

                    למדןל מנותק
                    למדןל מנותק
                    למדן
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #35

                    @Hagay זה טוב למה אני רוצה לבנות גם שירים איטיים ולא רק דיגי כמו עד היום

                    קניית כלי נגינה
                    ביט-פלוס
                    יוטיוב

                    HagayH תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • למדןל למדן

                      @Hagay זה טוב למה אני רוצה לבנות גם שירים איטיים ולא רק דיגי כמו עד היום

                      HagayH מנותק
                      HagayH מנותק
                      Hagay
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #36

                      @למדן אני לא יודע מאיפה להעלות לך אותו פרוץ
                      וסתם שתדע זה לא כלי קשת חיים זה סינתיסייזר של Strings

                      למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • HagayH Hagay

                        @למדן אני לא יודע מאיפה להעלות לך אותו פרוץ
                        וסתם שתדע זה לא כלי קשת חיים זה סינתיסייזר של Strings

                        למדןל מנותק
                        למדןל מנותק
                        למדן
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #37

                        @Hagay תעלה את מה שיש לך מה בעיה

                        קניית כלי נגינה
                        ביט-פלוס
                        יוטיוב

                        HagayH תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • למדןל למדן

                          @Hagay תעלה את מה שיש לך מה בעיה

                          HagayH מנותק
                          HagayH מנותק
                          Hagay
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #38

                          @למדן כשזה מקורי אז זה מוריד את הפלאג-אין ומתקין אטתו אוטמטית ולא שומר את הקובץ של ההתקנה אז אין לי איך לשלוח כאן.

                          למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • HagayH Hagay

                            @למדן כשזה מקורי אז זה מוריד את הפלאג-אין ומתקין אטתו אוטמטית ולא שומר את הקובץ של ההתקנה אז אין לי איך לשלוח כאן.

                            למדןל מנותק
                            למדןל מנותק
                            למדן
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #39

                            @Hagay קודם כל תדה רבה
                            נראה לי שאם יש לך את ה dll של זה אז זה אפשרי אבל אסתדר תודה רבה

                            קניית כלי נגינה
                            ביט-פלוס
                            יוטיוב

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                              טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                              טכנאי קיובייס 12
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנאי קיובייס 12
                              #40

                              חבר'ה מה הקשר לאשכול הזה?
                              יש נושא מיוחד לפלאגינים
                              @למדן @Hagay -??
                              https://miktzav.com/topic/6352/%D7%A4%D7%9C%D7%90%D7%92%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%98%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94/15

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • N ntz

                                חשבתי לקדם תוכן ליוצרי מוזיקה, כמו תחרויות, טיפים, וכו'..
                                אבל אני צריך לדעת אם יש ביקוש לזה.
                                אז תכתבו לי כאן אם אתם יוצרי מוזיקה, ואם כן:
                                איזה תוכנה אתם משתמשים (סתם בשביל הידע..)
                                מה הרמה שלכם (תוכלו לצרף קובץ או שתיים להתרשמות).
                                מה הז'אנר/ים שאתם עוסקים בהם.
                                ובאיזה תוכן הייתם מעוניינים.

                                A מנותק
                                A מנותק
                                AVYmej7
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #41

                                @ntz התחלתי ללמוד ולהיכנס לנושא לפני כמה חודשים אני עובד בעיקר על תוכנה בשם reaper תוכנה לא מוכרת וקצת יותר מסובכת אבל ממש מהטובות בשוק (היא גם חינמית!) וקצת אבלטון
                                אני כרגע מחפש את עצמי בז'אנר אז אני די מתפזר... אשמח מאוד לפורום בנושא!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • HagayH Hagay

                                  @למדן זה לא מ Kontakt
                                  זה נקרא Augmented Strings של חברת Arturia הם בהתחלה הוציאו גרסה חינמית שלו שנקראת Intro וזה מה שיש לי. (אין לי אותו פרוץ)
                                  אגב, כיום היא כבר לא חינמית...

                                  A מנותק
                                  A מנותק
                                  AVYmej7
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #42

                                  @Hagay יש לי את הגרסא המלאה שלו פרוץ... פלאג מדהים!

                                  "המבין"& תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • A AVYmej7

                                    @Hagay יש לי את הגרסא המלאה שלו פרוץ... פלאג מדהים!

                                    "המבין"& מנותק
                                    "המבין"& מנותק
                                    "המבין"
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #43

                                    @AVYmej7 אמר בסקר | יש לך ידע בהפקת מוזיקה?:

                                    @Hagay יש לי את הגרסא המלאה שלו פרוץ... פלאג מדהים!

                                    אני רואה שאתה חדש ובשם כולם ממליץ לך לקרוא את חוקי הפורום
                                    ובכל אופן לאחד את הפוסטים ע"י עריכה של אחד ומחיקת השני

                                    חבר'ה תשמעו את המוזיקה הכי טובה שאתם אוהבים אל תתפשרו!!!

                                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • "המבין"& "המבין"

                                      @AVYmej7 אמר בסקר | יש לך ידע בהפקת מוזיקה?:

                                      @Hagay יש לי את הגרסא המלאה שלו פרוץ... פלאג מדהים!

                                      אני רואה שאתה חדש ובשם כולם ממליץ לך לקרוא את חוקי הפורום
                                      ובכל אופן לאחד את הפוסטים ע"י עריכה של אחד ומחיקת השני

                                      A מנותק
                                      A מנותק
                                      AVYmej7
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #44

                                      @המבין לא הבנתי איפה הבעיה...

                                      "המבין"& תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • A AVYmej7

                                        @המבין לא הבנתי איפה הבעיה...

                                        "המבין"& מנותק
                                        "המבין"& מנותק
                                        "המבין"
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #45

                                        @AVYmej7 אמר בסקר | יש לך ידע בהפקת מוזיקה?:

                                        @המבין לא הבנתי איפה הבעיה...

                                        אני לא @צוות-פיקוח אבל רק הערתי את תשומת ליבך שאסור להעלות שני פוסטים רצופים ולכן יעצתי לך לאחד אותם
                                        מקווה שהייתי ברור 😉

                                        חבר'ה תשמעו את המוזיקה הכי טובה שאתם אוהבים אל תתפשרו!!!

                                        אלי 9א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • "המבין"& "המבין"

                                          @AVYmej7 אמר בסקר | יש לך ידע בהפקת מוזיקה?:

                                          @המבין לא הבנתי איפה הבעיה...

                                          אני לא @צוות-פיקוח אבל רק הערתי את תשומת ליבך שאסור להעלות שני פוסטים רצופים ולכן יעצתי לך לאחד אותם
                                          מקווה שהייתי ברור 😉

                                          אלי 9א מנותק
                                          אלי 9א מנותק
                                          אלי 9
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #46

                                          @המבין מתעסק במוזיקה מנגן על גיטרה עכשיו מתחיל על אורגן מתעסק בתוכנות לעריכת מוזיקה

                                          "המבין"& תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול