הסרטות ודיון | ישיבשיר 4
-
@רולנד אמר בהסרטות ודיון | ישיבשיר 4:
לא הבנתי את ההוכחה הזאת? מה הבעיה לחלק את זה? הוא יכול לדבר עד מחר, וישמעו אותו, בלא להיות מחובר לערוץ של ההקלטה!
ההקלטה היא לא הקלטה פנימית אלא הקלטה חיצונית של מקרופוניים באולם ולכן אם מישהו מדבר במיקרופון תוך כדי ההקלטה של הקהל אמורים לשמוע גם אותו בהקלטה...
-
@רולנד אמר בהסרטות ודיון | ישיבשיר 4:
לא הבנתי את ההוכחה הזאת? מה הבעיה לחלק את זה? הוא יכול לדבר עד מחר, וישמעו אותו, בלא להיות מחובר לערוץ של ההקלטה!
ההקלטה היא לא הקלטה פנימית אלא הקלטה חיצונית של מקרופוניים באולם ולכן אם מישהו מדבר במיקרופון תוך כדי ההקלטה של הקהל אמורים לשמוע גם אותו בהקלטה...
@המוזיקאי אמר בהסרטות ודיון | ישיבשיר 4:
@רולנד אמר בהסרטות ודיון | ישיבשיר 4:
לא הבנתי את ההוכחה הזאת? מה הבעיה לחלק את זה? הוא יכול לדבר עד מחר, וישמעו אותו, בלא להיות מחובר לערוץ של ההקלטה!
ההקלטה היא לא הקלטה פנימית אלא הקלטה חיצונית של מקרופוניים באולם ולכן אם מישהו מדבר במיקרופון תוך כדי ההקלטה של הקהל אמורים לשמוע גם אותו בהקלטה...
עכשיו הבנתי את הכיוון שלך, ועדיין זה לא מוכרח לגמרי, הכל ענין של גובה כניסת המיקרופונים של הקהל.
אמת. לא הייתי שם, ואני לא יודע היכן היו ממוקמים המיקרופונים של הקהל, אבל בוודאי שיש משחק עם זה, כמה מרחק ורגישות סביב המיקרופון.
-
מופע הישיבשיר 2.mp4
https://send.magicode.me/send-file/file/4a1ea1beb27bc8256618b*********32f48431fe82e26eda7/viewמופע הישבשיר 1.mp4
https://send.magicode.me/send-fil****e/file/b885c6d295b3f2b6ffbee5702855b4a4890c8e4b/viewמיוזיק סקופ
-
פוסט זה נמחק!
-
@משה-משה בשמחה!
לצפיה: https://send.magicode.me/send-file/file/e40899023ad****a92892f64de75b1841c7d3e3b68a8/view
-
@טליה יואלי אמר שיהיה הפתעות ובקטע של השיר יסור יסרני אז יואלי ניכנס לקופסא והקוסם חתך את זה לשתיים
זה היה מחיק כאילו יסר יסרני אבל לא אמות כי אחיה... ולמות לא נתתנני@איש-פשוט איזה שיר עשו לו קולולם
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@קול-הקווים אההה תודהה
-
@hadas אמר בהסרטות ודיון | ישיבשיר 4:
אפשר להעלות את ישיבשיר 5 הוא היה כבר???
הוא כבר היה בחול המועד סוכות
במוצ"ש זה מופע מתחילים מבראשית 5 -
@מוזיקה ואלה
אז אפשר להעלות את ישיבשיר 5 לפה??
אלא אם כן עדיין לא גמרו לערוך אותו כי ביוטויב הוא לא נמצא.... -
@hadas אמר בהסרטות ודיון | ישיבשיר 4:
אלא אם כן עדיין לא גמרו לערוך אותו כי ביוטויב הוא לא נמצא....
אכן כן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות