דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. אם מוצדק המחירים של כול המוזיקה

אם מוצדק המחירים של כול המוזיקה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
144 פוסטים 20 כותבים 6.8k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א ארי 6 0

    @למדן אני בקטע אני מוכן לדבר אם אורגניסטים ואם עוד ישיבה שאני מכיר ועוד כול מה שיצטרכו

    א מנותק
    א מנותק
    ארי 6 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #94

    @ארי-6-0 זמר עד 3000 אורגניסט עד 3000 וגם צריך לסגור עם חברת הגברה במחיר נורמלי שתיקח לאורגניסט

    למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א ארי 6 0

      @ארי-6-0 זמר עד 3000 אורגניסט עד 3000 וגם צריך לסגור עם חברת הגברה במחיר נורמלי שתיקח לאורגניסט

      למדןל מנותק
      למדןל מנותק
      למדן
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #95

      @ארי-6-0 לגבי ההגברה אז אני לא יודע כי כל קלידן אוהב את הסגנון שלו שההגבריסט כבר יודע משרוצה

      קניית כלי נגינה
      ביט-פלוס
      יוטיוב

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • למדןל למדן

        @ארי-6-0 לגבי ההגברה אז אני לא יודע כי כל קלידן אוהב את הסגנון שלו שההגבריסט כבר יודע משרוצה

        א מנותק
        א מנותק
        ארי 6 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #96

        @למדן אבל החברות מעלות את המחרים

        למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א ארי 6 0

          @למדן אבל החברות מעלות את המחרים

          למדןל מנותק
          למדןל מנותק
          למדן
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #97

          @ארי-6-0 צודק לכן נותנים מספיק כסף לאורגניסט
          אבל יכול להיות שנדבר עם חברת הגברה בהמשך קודם כל זה עם מי איזה אורגניסטים אתה רוצה לדבר

          קניית כלי נגינה
          ביט-פלוס
          יוטיוב

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ד דיזיין

            @מישהי-מיוחדת אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

            @ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

            איך ניתן להוריד את המחרים של המוזיקה לחתנות אם מוצדק כאלה מחירים בשוק

            זאת בכלל לא כזו עבודה מכניסה אל תשכחו גם את כל ההוצאות שיש להם ובכלל רוב הכסף הולך ישר לכיס של המפיק

            חחחחחחח הצחקת,
            כמעט אין להם הוצאות
            (תחשבי לדוגמא על צלם, תחשבי כמה הוצאות יש לו, ואיזה הוצאות כבר יש לזמר,
            זה נקרא כלום הוצאות בשביל עסק...)
            יודעת מה, בואי תגידי לי את מה ההוצאות שלהם...

            מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #98

            @דיזיין אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

            @מישהי-מיוחדת אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

            @ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

            איך ניתן להוריד את המחרים של המוזיקה לחתנות אם מוצדק כאלה מחירים בשוק

            זאת בכלל לא כזו עבודה מכניסה אל תשכחו גם את כל ההוצאות שיש להם ובכלל רוב הכסף הולך ישר לכיס של המפיק

            חחחחחחח הצחקת,
            כמעט אין להם הוצאות
            (תחשבי לדוגמא על צלם, תחשבי כמה הוצאות יש לו, ואיזה הוצאות כבר יש לזמר,
            זה נקרא כלום הוצאות בשביל עסק...)
            יודעת מה, בואי תגידי לי את מה ההוצאות שלהם...

            לא הוצאות אבל את יודעת כמה אנרגיה הם מוציאים? וכמה מאמצים הם משקיעים? להיות זמר זה להוציא את כל הנשמה שלך בשביל הקהל!

            ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

              @דיזיין אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

              @מישהי-מיוחדת אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

              @ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

              איך ניתן להוריד את המחרים של המוזיקה לחתנות אם מוצדק כאלה מחירים בשוק

              זאת בכלל לא כזו עבודה מכניסה אל תשכחו גם את כל ההוצאות שיש להם ובכלל רוב הכסף הולך ישר לכיס של המפיק

              חחחחחחח הצחקת,
              כמעט אין להם הוצאות
              (תחשבי לדוגמא על צלם, תחשבי כמה הוצאות יש לו, ואיזה הוצאות כבר יש לזמר,
              זה נקרא כלום הוצאות בשביל עסק...)
              יודעת מה, בואי תגידי לי את מה ההוצאות שלהם...

              לא הוצאות אבל את יודעת כמה אנרגיה הם מוציאים? וכמה מאמצים הם משקיעים? להיות זמר זה להוציא את כל הנשמה שלך בשביל הקהל!

              ד מנותק
              ד מנותק
              דיזיין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #99

              @מישהי-מיוחדת אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

              לא הוצאות אבל את יודעת כמה אנרגיה הם מוציאים? וכמה מאמצים הם משקיעים? להיות זמר זה להוציא את כל הנשמה שלך בשביל הקהל!

              אין לי בעיה עם זה,
              אתה לגמרי צודק!!,
              רק שהיה לנו שם איזה שיחה, שניסיתי להסביר לאחד המשתמשים שיש עוד אנשים שעובדים קשה כמו זמרים, והמשכורת שלהם ממש לא כמו של הזמרים....
              זה הכל,
              נא לא לקחת אישית

              אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
              ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • למדןל למדן

                יאללה חברים עד עכשיו היה דיבורים עכשיו למעשים.

                פותחים עכשיו ארגון (עדיין מחפש שם) שיהיה שם כמה ישיבות .
                ויהיה לנו רשימה של אורגניסטים וזמרים ואת זה נחלק לבחורים שיבחרו לעצמם את מי שרוצים וככה יהיה לנו הרבה אירועים לסגור עם האורגניסט והזמר
                וככה יהיה לו שווה לתת מחיר טוב !

                משצריך לעשות עכשיו
                מישהו שידבר עם אורגניסטים
                2מישהו שידבר עם זמרים
                3 ומישהו שידבר עם ישיבות
                4 מישהו שיעשה את הרשימה המסודרת שנחלק

                כמובן שזה מצווה ..... ללא שום תמורה זה הזכות שלנו לחיים טובים
                מישרוצה להצטרף לארגון הענק יכול לעזור למען הכלל עכשיו זה הזמן להגיב ...

                ועוד משהו קטן . איזה מחירים זה כן נורמלי
                2500 ? לאורגניסט ו 2500 לזמר תגיבו

                אפרים פלגא מנותק
                אפרים פלגא מנותק
                אפרים פלג
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #100

                @למדן נראה לי 3000 לאורגניסט אל תשכח את ההגברה

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אפרים פלגא אפרים פלג

                  @למדן נראה לי 3000 לאורגניסט אל תשכח את ההגברה

                  א מנותק
                  א מנותק
                  ארי 6 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #101

                  @אפרים-פלג 3000 כולל הגברה הוא יוצא נקי 1700 בערך 1000 עולה הגברה 100 דלק 200 מארגן

                  למדןל אפרים פלגא 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • א ארי 6 0

                    @אפרים-פלג 3000 כולל הגברה הוא יוצא נקי 1700 בערך 1000 עולה הגברה 100 דלק 200 מארגן

                    למדןל מנותק
                    למדןל מנותק
                    למדן
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #102

                    @ארי-6-0 המחירים של ההגברה גם עלו
                    תכל'ס דיברת כבר עם מישהו
                    וכן אני קורא עכשיו לכל מישרוצה יכול לעזור בנושא זה
                    1 לדבר עם אורגניסט (כמובן קודם לשאול בפורום ..)
                    2לדבר עם ישיבות

                    בהצלחה!!!

                    קניית כלי נגינה
                    ביט-פלוס
                    יוטיוב

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א ארי 6 0

                      @אפרים-פלג 3000 כולל הגברה הוא יוצא נקי 1700 בערך 1000 עולה הגברה 100 דלק 200 מארגן

                      אפרים פלגא מנותק
                      אפרים פלגא מנותק
                      אפרים פלג
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #103

                      @ארי-6-0 איפה?
                      היום הגברה טובה עולה 1200 לא כולל רמקול לחופה ופיזורים נוספים [מניסיון]
                      כולל הכל בערך1500

                      ראובן לנדאןר תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אפרים פלגא אפרים פלג

                        @ארי-6-0 איפה?
                        היום הגברה טובה עולה 1200 לא כולל רמקול לחופה ופיזורים נוספים [מניסיון]
                        כולל הכל בערך1500

                        ראובן לנדאןר מנותק
                        ראובן לנדאןר מנותק
                        ראובן לנדאן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #104

                        @אפרים-פלג יש היום אפשרות לקחת אתה עצמך ממקום שאני מכיר ב 30 ש"ח הגברה של ‏RCF לכל הלילה כולל מיקסר וכולל מיקרופונים

                        א אפרים פלגא 3 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • ראובן לנדאןר ראובן לנדאן

                          @אפרים-פלג יש היום אפשרות לקחת אתה עצמך ממקום שאני מכיר ב 30 ש"ח הגברה של ‏RCF לכל הלילה כולל מיקסר וכולל מיקרופונים

                          א מנותק
                          א מנותק
                          ארי 6 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #105

                          @ראובן-לנדאן זה סט חתונה חוץ מיזה אף קליד לא ילך לסחוב הגברה ולהתקן לבד את הגברה זה עבודה מפגרת וגם סאונד לבד שלא כולם יעודים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ראובן לנדאןר ראובן לנדאן

                            @אפרים-פלג יש היום אפשרות לקחת אתה עצמך ממקום שאני מכיר ב 30 ש"ח הגברה של ‏RCF לכל הלילה כולל מיקסר וכולל מיקרופונים

                            אפרים פלגא מנותק
                            אפרים פלגא מנותק
                            אפרים פלג
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #106
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ראובן לנדאןר ראובן לנדאן

                              @אפרים-פלג יש היום אפשרות לקחת אתה עצמך ממקום שאני מכיר ב 30 ש"ח הגברה של ‏RCF לכל הלילה כולל מיקסר וכולל מיקרופונים

                              אפרים פלגא מנותק
                              אפרים פלגא מנותק
                              אפרים פלג
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #107

                              @ראובן-לנדאן בטוח ב30 שח????

                              ראובן לנדאןר תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אפרים פלגא אפרים פלג

                                @ראובן-לנדאן בטוח ב30 שח????

                                ראובן לנדאןר מנותק
                                ראובן לנדאןר מנותק
                                ראובן לנדאן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #108

                                @אפרים-פלג אני מדבר על אנשים פרטים שרוצים לחסוך כסף כך חוסכים שלוקחים פרטי ממקום שנותן ב 30 ש"ח

                                אפרים פלגא למדןל 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • ראובן לנדאןר ראובן לנדאן

                                  @אפרים-פלג אני מדבר על אנשים פרטים שרוצים לחסוך כסף כך חוסכים שלוקחים פרטי ממקום שנותן ב 30 ש"ח

                                  אפרים פלגא מנותק
                                  אפרים פלגא מנותק
                                  אפרים פלג
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #109

                                  @ראובן-לנדאן מה נותנים ב30 שח?

                                  ראובן לנדאןר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אפרים פלגא אפרים פלג

                                    @ראובן-לנדאן מה נותנים ב30 שח?

                                    ראובן לנדאןר מנותק
                                    ראובן לנדאןר מנותק
                                    ראובן לנדאן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #110

                                    @אפרים-פלג כן

                                    א אפרים פלגא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ראובן לנדאןר ראובן לנדאן

                                      @אפרים-פלג כן

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      ארי 6 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #111

                                      @ראובן-לנדאן מה נותנים איזה ציוד

                                      ראובן לנדאןר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ראובן לנדאןר ראובן לנדאן

                                        @אפרים-פלג כן

                                        אפרים פלגא מנותק
                                        אפרים פלגא מנותק
                                        אפרים פלג
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #112

                                        @ראובן-לנדאן מה כן????

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א ארי 6 0

                                          @ראובן-לנדאן מה נותנים איזה ציוד

                                          ראובן לנדאןר מנותק
                                          ראובן לנדאןר מנותק
                                          ראובן לנדאן
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #113

                                          @ארי-6-0 מיקסר הגברה ומיקרופונים וכמובן כל החוטים שצריכים

                                          אפרים פלגא א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול