דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. אם מוצדק המחירים של כול המוזיקה

אם מוצדק המחירים של כול המוזיקה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
144 פוסטים 20 כותבים 6.8k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #84

    אני לא מבין אותכם
    אתם יודעים כמה עולה האולם תזמורת פרסומת
    וכמה לוקח המארגן
    מדובר פה על משהו שעולה כסף זכותם לקחת כמה שבא להם!

    🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐

    י תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שמעון 2ש שמעון 2

      אני לא מבין אותכם
      אתם יודעים כמה עולה האולם תזמורת פרסומת
      וכמה לוקח המארגן
      מדובר פה על משהו שעולה כסף זכותם לקחת כמה שבא להם!

      🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐

      י מנותק
      י מנותק
      ירושלמית15
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #85

      @שמעון-2 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

      אני לא מבין אותכם
      אתם יודעים כמה עולה האולם תזמורת פרסומת
      וכמה לוקח המארגן
      מדובר פה על משהו שעולה כסף זכותם לקחת כמה שבא להם!

      🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐

      על זה באמת השאלה, למה כל המסביב עולה כל כך הרבה, שזה מתפוצץ אצלנו

      שמעון 2ש א 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • י ירושלמית15

        @שמעון-2 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

        אני לא מבין אותכם
        אתם יודעים כמה עולה האולם תזמורת פרסומת
        וכמה לוקח המארגן
        מדובר פה על משהו שעולה כסף זכותם לקחת כמה שבא להם!

        🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐

        על זה באמת השאלה, למה כל המסביב עולה כל כך הרבה, שזה מתפוצץ אצלנו

        שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #86

        @ירושלמית15


        למה לא
        זה עולה!
        והם לא יהיה עשירים מזה זה עוד כסף קטן
        ואתם אם תשלמו עוד איזה 20 30 שקל אתם לא תהיו עניים מזה
        יש אנשים שמסכמים לשלם יותר!

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י ירושלמית15

          @שמעון-2 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

          אני לא מבין אותכם
          אתם יודעים כמה עולה האולם תזמורת פרסומת
          וכמה לוקח המארגן
          מדובר פה על משהו שעולה כסף זכותם לקחת כמה שבא להם!

          🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐

          על זה באמת השאלה, למה כל המסביב עולה כל כך הרבה, שזה מתפוצץ אצלנו

          א מנותק
          א מנותק
          ארי 6 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #87

          @ירושלמית15 אף אחד לא מדבר על מארגן שלוקח 200 שקל מיכול אחד מדברים על אמרגן שלוקחים זמרים וקלדנים וסוגרים איתם על אחוזים ואוטומטי מעלים להם את מחיר ל7000 אלף שקל לפחות וגורמים לחץ בחברה לקחת אותם בכזה מחיר זה שחיתות אולמות יש פתרון יש בבני ברק את יד עזרה ארמונות פרידמן ארמונות חן אבל מוזיקה זה שחיתות של כסף על כלום 3000 אני מבין כול לילה 3000 זה גם הרבה אבל מה המחרים עזבתים שהם לוקחים חבורת סחטנים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שמעון 2ש שמעון 2

            @ירושלמית15


            למה לא
            זה עולה!
            והם לא יהיה עשירים מזה זה עוד כסף קטן
            ואתם אם תשלמו עוד איזה 20 30 שקל אתם לא תהיו עניים מזה
            יש אנשים שמסכמים לשלם יותר!

            א מנותק
            א מנותק
            ארי 6 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #88

            @שמעון-2 זה ניראה שיש לכה הרבה כסף ואתה עדין בחור הורים קורים את עצמם על בשר באמצה השבוע זה לא מצחיק ואתה אומר 30 שקל זה מסתכם במאות שקלים זה חלב של מחר של משפחות

            א שמעון 2ש 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • א ארי 6 0

              @שמעון-2 זה ניראה שיש לכה הרבה כסף ואתה עדין בחור הורים קורים את עצמם על בשר באמצה השבוע זה לא מצחיק ואתה אומר 30 שקל זה מסתכם במאות שקלים זה חלב של מחר של משפחות

              א מנותק
              א מנותק
              ארי 6 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #89

              @ארי-6-0 אני מתעסק קצת במוזיקה אז אני אומר לכה שזה לא 30 שקל

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א ארי 6 0

                @שמעון-2 זה ניראה שיש לכה הרבה כסף ואתה עדין בחור הורים קורים את עצמם על בשר באמצה השבוע זה לא מצחיק ואתה אומר 30 שקל זה מסתכם במאות שקלים זה חלב של מחר של משפחות

                שמעון 2ש מנותק
                שמעון 2ש מנותק
                שמעון 2
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #90

                @ארי-6-0
                כמה פעמים בשנה אתה הולך למופע? בשנה?
                1 - 2
                נו באמת!

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שמעון 2ש שמעון 2

                  @ארי-6-0
                  כמה פעמים בשנה אתה הולך למופע? בשנה?
                  1 - 2
                  נו באמת!

                  א מנותק
                  א מנותק
                  ארי 6 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #91

                  @שמעון-2 אני לא מדבר על מפעות וזה לא נושא פו הנושא זה חתונת וכדומה כול שמחה שאתה רוצה מוזיקה אתה צריך לשלם מחירם של לקרוע את מכנס סליחה על איתבטות

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • למדןל מנותק
                    למדןל מנותק
                    למדן
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #92

                    יאללה חברים עד עכשיו היה דיבורים עכשיו למעשים.

                    פותחים עכשיו ארגון (עדיין מחפש שם) שיהיה שם כמה ישיבות .
                    ויהיה לנו רשימה של אורגניסטים וזמרים ואת זה נחלק לבחורים שיבחרו לעצמם את מי שרוצים וככה יהיה לנו הרבה אירועים לסגור עם האורגניסט והזמר
                    וככה יהיה לו שווה לתת מחיר טוב !

                    משצריך לעשות עכשיו
                    מישהו שידבר עם אורגניסטים
                    2מישהו שידבר עם זמרים
                    3 ומישהו שידבר עם ישיבות
                    4 מישהו שיעשה את הרשימה המסודרת שנחלק

                    כמובן שזה מצווה ..... ללא שום תמורה זה הזכות שלנו לחיים טובים
                    מישרוצה להצטרף לארגון הענק יכול לעזור למען הכלל עכשיו זה הזמן להגיב ...

                    ועוד משהו קטן . איזה מחירים זה כן נורמלי
                    2500 ? לאורגניסט ו 2500 לזמר תגיבו

                    קניית כלי נגינה
                    ביט-פלוס
                    יוטיוב

                    א אפרים פלגא 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • למדןל למדן

                      יאללה חברים עד עכשיו היה דיבורים עכשיו למעשים.

                      פותחים עכשיו ארגון (עדיין מחפש שם) שיהיה שם כמה ישיבות .
                      ויהיה לנו רשימה של אורגניסטים וזמרים ואת זה נחלק לבחורים שיבחרו לעצמם את מי שרוצים וככה יהיה לנו הרבה אירועים לסגור עם האורגניסט והזמר
                      וככה יהיה לו שווה לתת מחיר טוב !

                      משצריך לעשות עכשיו
                      מישהו שידבר עם אורגניסטים
                      2מישהו שידבר עם זמרים
                      3 ומישהו שידבר עם ישיבות
                      4 מישהו שיעשה את הרשימה המסודרת שנחלק

                      כמובן שזה מצווה ..... ללא שום תמורה זה הזכות שלנו לחיים טובים
                      מישרוצה להצטרף לארגון הענק יכול לעזור למען הכלל עכשיו זה הזמן להגיב ...

                      ועוד משהו קטן . איזה מחירים זה כן נורמלי
                      2500 ? לאורגניסט ו 2500 לזמר תגיבו

                      א מנותק
                      א מנותק
                      ארי 6 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #93

                      @למדן אני בקטע אני מוכן לדבר אם אורגניסטים ואם עוד ישיבה שאני מכיר ועוד כול מה שיצטרכו

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • א ארי 6 0

                        @למדן אני בקטע אני מוכן לדבר אם אורגניסטים ואם עוד ישיבה שאני מכיר ועוד כול מה שיצטרכו

                        א מנותק
                        א מנותק
                        ארי 6 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #94

                        @ארי-6-0 זמר עד 3000 אורגניסט עד 3000 וגם צריך לסגור עם חברת הגברה במחיר נורמלי שתיקח לאורגניסט

                        למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א ארי 6 0

                          @ארי-6-0 זמר עד 3000 אורגניסט עד 3000 וגם צריך לסגור עם חברת הגברה במחיר נורמלי שתיקח לאורגניסט

                          למדןל מנותק
                          למדןל מנותק
                          למדן
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #95

                          @ארי-6-0 לגבי ההגברה אז אני לא יודע כי כל קלידן אוהב את הסגנון שלו שההגבריסט כבר יודע משרוצה

                          קניית כלי נגינה
                          ביט-פלוס
                          יוטיוב

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • למדןל למדן

                            @ארי-6-0 לגבי ההגברה אז אני לא יודע כי כל קלידן אוהב את הסגנון שלו שההגבריסט כבר יודע משרוצה

                            א מנותק
                            א מנותק
                            ארי 6 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #96

                            @למדן אבל החברות מעלות את המחרים

                            למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א ארי 6 0

                              @למדן אבל החברות מעלות את המחרים

                              למדןל מנותק
                              למדןל מנותק
                              למדן
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #97

                              @ארי-6-0 צודק לכן נותנים מספיק כסף לאורגניסט
                              אבל יכול להיות שנדבר עם חברת הגברה בהמשך קודם כל זה עם מי איזה אורגניסטים אתה רוצה לדבר

                              קניית כלי נגינה
                              ביט-פלוס
                              יוטיוב

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ד דיזיין

                                @מישהי-מיוחדת אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                                @ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                                איך ניתן להוריד את המחרים של המוזיקה לחתנות אם מוצדק כאלה מחירים בשוק

                                זאת בכלל לא כזו עבודה מכניסה אל תשכחו גם את כל ההוצאות שיש להם ובכלל רוב הכסף הולך ישר לכיס של המפיק

                                חחחחחחח הצחקת,
                                כמעט אין להם הוצאות
                                (תחשבי לדוגמא על צלם, תחשבי כמה הוצאות יש לו, ואיזה הוצאות כבר יש לזמר,
                                זה נקרא כלום הוצאות בשביל עסק...)
                                יודעת מה, בואי תגידי לי את מה ההוצאות שלהם...

                                מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #98

                                @דיזיין אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                                @מישהי-מיוחדת אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                                @ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                                איך ניתן להוריד את המחרים של המוזיקה לחתנות אם מוצדק כאלה מחירים בשוק

                                זאת בכלל לא כזו עבודה מכניסה אל תשכחו גם את כל ההוצאות שיש להם ובכלל רוב הכסף הולך ישר לכיס של המפיק

                                חחחחחחח הצחקת,
                                כמעט אין להם הוצאות
                                (תחשבי לדוגמא על צלם, תחשבי כמה הוצאות יש לו, ואיזה הוצאות כבר יש לזמר,
                                זה נקרא כלום הוצאות בשביל עסק...)
                                יודעת מה, בואי תגידי לי את מה ההוצאות שלהם...

                                לא הוצאות אבל את יודעת כמה אנרגיה הם מוציאים? וכמה מאמצים הם משקיעים? להיות זמר זה להוציא את כל הנשמה שלך בשביל הקהל!

                                ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                                  @דיזיין אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                                  @מישהי-מיוחדת אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                                  @ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                                  איך ניתן להוריד את המחרים של המוזיקה לחתנות אם מוצדק כאלה מחירים בשוק

                                  זאת בכלל לא כזו עבודה מכניסה אל תשכחו גם את כל ההוצאות שיש להם ובכלל רוב הכסף הולך ישר לכיס של המפיק

                                  חחחחחחח הצחקת,
                                  כמעט אין להם הוצאות
                                  (תחשבי לדוגמא על צלם, תחשבי כמה הוצאות יש לו, ואיזה הוצאות כבר יש לזמר,
                                  זה נקרא כלום הוצאות בשביל עסק...)
                                  יודעת מה, בואי תגידי לי את מה ההוצאות שלהם...

                                  לא הוצאות אבל את יודעת כמה אנרגיה הם מוציאים? וכמה מאמצים הם משקיעים? להיות זמר זה להוציא את כל הנשמה שלך בשביל הקהל!

                                  ד מנותק
                                  ד מנותק
                                  דיזיין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #99

                                  @מישהי-מיוחדת אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                                  לא הוצאות אבל את יודעת כמה אנרגיה הם מוציאים? וכמה מאמצים הם משקיעים? להיות זמר זה להוציא את כל הנשמה שלך בשביל הקהל!

                                  אין לי בעיה עם זה,
                                  אתה לגמרי צודק!!,
                                  רק שהיה לנו שם איזה שיחה, שניסיתי להסביר לאחד המשתמשים שיש עוד אנשים שעובדים קשה כמו זמרים, והמשכורת שלהם ממש לא כמו של הזמרים....
                                  זה הכל,
                                  נא לא לקחת אישית

                                  אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
                                  ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • למדןל למדן

                                    יאללה חברים עד עכשיו היה דיבורים עכשיו למעשים.

                                    פותחים עכשיו ארגון (עדיין מחפש שם) שיהיה שם כמה ישיבות .
                                    ויהיה לנו רשימה של אורגניסטים וזמרים ואת זה נחלק לבחורים שיבחרו לעצמם את מי שרוצים וככה יהיה לנו הרבה אירועים לסגור עם האורגניסט והזמר
                                    וככה יהיה לו שווה לתת מחיר טוב !

                                    משצריך לעשות עכשיו
                                    מישהו שידבר עם אורגניסטים
                                    2מישהו שידבר עם זמרים
                                    3 ומישהו שידבר עם ישיבות
                                    4 מישהו שיעשה את הרשימה המסודרת שנחלק

                                    כמובן שזה מצווה ..... ללא שום תמורה זה הזכות שלנו לחיים טובים
                                    מישרוצה להצטרף לארגון הענק יכול לעזור למען הכלל עכשיו זה הזמן להגיב ...

                                    ועוד משהו קטן . איזה מחירים זה כן נורמלי
                                    2500 ? לאורגניסט ו 2500 לזמר תגיבו

                                    אפרים פלגא מנותק
                                    אפרים פלגא מנותק
                                    אפרים פלג
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #100

                                    @למדן נראה לי 3000 לאורגניסט אל תשכח את ההגברה

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אפרים פלגא אפרים פלג

                                      @למדן נראה לי 3000 לאורגניסט אל תשכח את ההגברה

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      ארי 6 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #101

                                      @אפרים-פלג 3000 כולל הגברה הוא יוצא נקי 1700 בערך 1000 עולה הגברה 100 דלק 200 מארגן

                                      למדןל אפרים פלגא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א ארי 6 0

                                        @אפרים-פלג 3000 כולל הגברה הוא יוצא נקי 1700 בערך 1000 עולה הגברה 100 דלק 200 מארגן

                                        למדןל מנותק
                                        למדןל מנותק
                                        למדן
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #102

                                        @ארי-6-0 המחירים של ההגברה גם עלו
                                        תכל'ס דיברת כבר עם מישהו
                                        וכן אני קורא עכשיו לכל מישרוצה יכול לעזור בנושא זה
                                        1 לדבר עם אורגניסט (כמובן קודם לשאול בפורום ..)
                                        2לדבר עם ישיבות

                                        בהצלחה!!!

                                        קניית כלי נגינה
                                        ביט-פלוס
                                        יוטיוב

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א ארי 6 0

                                          @אפרים-פלג 3000 כולל הגברה הוא יוצא נקי 1700 בערך 1000 עולה הגברה 100 דלק 200 מארגן

                                          אפרים פלגא מנותק
                                          אפרים פלגא מנותק
                                          אפרים פלג
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #103

                                          @ארי-6-0 איפה?
                                          היום הגברה טובה עולה 1200 לא כולל רמקול לחופה ופיזורים נוספים [מניסיון]
                                          כולל הכל בערך1500

                                          ראובן לנדאןר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול