דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. אם מוצדק המחירים של כול המוזיקה

אם מוצדק המחירים של כול המוזיקה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
144 פוסטים 20 כותבים 6.8k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • כשאמצע שם ניק אשנהכ כשאמצע שם ניק אשנה

    @ארי-6-0 בגלל שזה לא כזה הולך להם אז הם עוברים מפיק והא לוקח להם יותר

    מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #76

    @כשאמצע-שם-ניק-אשנה אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

    @ארי-6-0 בגלל שזה לא כזה הולך להם אז הם עוברים מפיק והא לוקח להם יותר

    אתה צודק

    ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

      @ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

      איך ניתן להוריד את המחרים של המוזיקה לחתנות אם מוצדק כאלה מחירים בשוק

      זאת בכלל לא כזו עבודה מכניסה אל תשכחו גם את כל ההוצאות שיש להם ובכלל רוב הכסף הולך ישר לכיס של המפיק

      א מנותק
      א מנותק
      ארי 6 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #77

      @מישהי-מיוחדת צריך להפסירק לשלם להם באו נאומר שכן משלמים הם נשרים גם ככה עם סכומים גדולים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

        @ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

        איך ניתן להוריד את המחרים של המוזיקה לחתנות אם מוצדק כאלה מחירים בשוק

        זאת בכלל לא כזו עבודה מכניסה אל תשכחו גם את כל ההוצאות שיש להם ובכלל רוב הכסף הולך ישר לכיס של המפיק

        ד מנותק
        ד מנותק
        דיזיין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי דיזיין
        #78

        @מישהי-מיוחדת אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

        @ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

        איך ניתן להוריד את המחרים של המוזיקה לחתנות אם מוצדק כאלה מחירים בשוק

        זאת בכלל לא כזו עבודה מכניסה אל תשכחו גם את כל ההוצאות שיש להם ובכלל רוב הכסף הולך ישר לכיס של המפיק

        חחחחחחח הצחקת,
        כמעט אין להם הוצאות
        (תחשבי לדוגמא על צלם, תחשבי כמה הוצאות יש לו, ואיזה הוצאות כבר יש לזמר,
        זה נקרא כלום הוצאות בשביל עסק...)
        יודעת מה, בואי תגידי לי את מה ההוצאות שלהם...

        אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
        ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

        מישהי מיוחדתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • שירת הברבורש מנותק
          שירת הברבורש מנותק
          שירת הברבור
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #79

          זה באמת לא הגיוני המחירים האלו אבל גם לא הגיוני המחירים של הדיסקים פעם זה היה 15 20 שקל לדיסק

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • שירת הברבורש שירת הברבור

            זה באמת לא הגיוני המחירים האלו אבל גם לא הגיוני המחירים של הדיסקים פעם זה היה 15 20 שקל לדיסק

            א מנותק
            א מנותק
            ארי 6 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #80

            @שירת-הברבור זה לא קשור לפו

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אחות קטנהא מנותק
              אחות קטנהא מנותק
              אחות קטנה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אחות קטנה
              #81

              ממש ממש לא
              אני חושבת שזה הזוי מה שקורה
              תראו כמה לוקח ווגשל להופעה של שמילי והרשי וינברגר בבית העם (למי שלא מכיר איפה שהבתי ספר עושים מסיבות גמר / בת מצווה )
              3b165470-68c5-4ade-8ecc-767300ae32ff-image.png
              b26da6be-5faa-430d-9c9c-faee43bb58dd-image.png
              זה קמפה בבית העם
              939c78d8-d2a6-4721-98c6-1ca69efe91f7-image.png
              16b55daa-412a-40a9-8d72-d14fd181eff5-image.png
              וזה בבניני האומה על הקומזינג
              c6d98e81-af6a-4a81-b5b7-d083aadf580e-image.png
              8eefe079-cdf6-4cca-96ac-07bc3a875bec-image.png
              843edf8a-a7d6-4466-96eb-e61e5dee2293-image.png
              בקיצור ווגשל השתבש
              (שמתי לב שלפני זה דיברתם על חתונות שגם שם המחירים בשמיים אבל הנושא הוא כל המוזיקה אז זה גם הופעות לא?)

              החיים מנגינה!
              התדעו להלחינה?

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אחות קטנהא אחות קטנה

                ממש ממש לא
                אני חושבת שזה הזוי מה שקורה
                תראו כמה לוקח ווגשל להופעה של שמילי והרשי וינברגר בבית העם (למי שלא מכיר איפה שהבתי ספר עושים מסיבות גמר / בת מצווה )
                3b165470-68c5-4ade-8ecc-767300ae32ff-image.png
                b26da6be-5faa-430d-9c9c-faee43bb58dd-image.png
                זה קמפה בבית העם
                939c78d8-d2a6-4721-98c6-1ca69efe91f7-image.png
                16b55daa-412a-40a9-8d72-d14fd181eff5-image.png
                וזה בבניני האומה על הקומזינג
                c6d98e81-af6a-4a81-b5b7-d083aadf580e-image.png
                8eefe079-cdf6-4cca-96ac-07bc3a875bec-image.png
                843edf8a-a7d6-4466-96eb-e61e5dee2293-image.png
                בקיצור ווגשל השתבש
                (שמתי לב שלפני זה דיברתם על חתונות שגם שם המחירים בשמיים אבל הנושא הוא כל המוזיקה אז זה גם הופעות לא?)

                א מנותק
                א מנותק
                ארי 6 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #82

                @אחות-קטנה לא זה רק חתנות

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א ארי 6 0

                  @אחות-קטנה לא זה רק חתנות

                  א מנותק
                  א מנותק
                  ארי 6 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #83

                  @ארי-6-0 חברים למי שיש רעיון בנושא אייך לגבש אסטרטגיה ועזרה פה בעניין הורדת המחרים של המוזיקה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #84

                    אני לא מבין אותכם
                    אתם יודעים כמה עולה האולם תזמורת פרסומת
                    וכמה לוקח המארגן
                    מדובר פה על משהו שעולה כסף זכותם לקחת כמה שבא להם!

                    🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שמעון 2ש שמעון 2

                      אני לא מבין אותכם
                      אתם יודעים כמה עולה האולם תזמורת פרסומת
                      וכמה לוקח המארגן
                      מדובר פה על משהו שעולה כסף זכותם לקחת כמה שבא להם!

                      🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐

                      י מנותק
                      י מנותק
                      ירושלמית15
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #85

                      @שמעון-2 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                      אני לא מבין אותכם
                      אתם יודעים כמה עולה האולם תזמורת פרסומת
                      וכמה לוקח המארגן
                      מדובר פה על משהו שעולה כסף זכותם לקחת כמה שבא להם!

                      🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐

                      על זה באמת השאלה, למה כל המסביב עולה כל כך הרבה, שזה מתפוצץ אצלנו

                      שמעון 2ש א 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • י ירושלמית15

                        @שמעון-2 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                        אני לא מבין אותכם
                        אתם יודעים כמה עולה האולם תזמורת פרסומת
                        וכמה לוקח המארגן
                        מדובר פה על משהו שעולה כסף זכותם לקחת כמה שבא להם!

                        🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐

                        על זה באמת השאלה, למה כל המסביב עולה כל כך הרבה, שזה מתפוצץ אצלנו

                        שמעון 2ש מנותק
                        שמעון 2ש מנותק
                        שמעון 2
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #86

                        @ירושלמית15


                        למה לא
                        זה עולה!
                        והם לא יהיה עשירים מזה זה עוד כסף קטן
                        ואתם אם תשלמו עוד איזה 20 30 שקל אתם לא תהיו עניים מזה
                        יש אנשים שמסכמים לשלם יותר!

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י ירושלמית15

                          @שמעון-2 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                          אני לא מבין אותכם
                          אתם יודעים כמה עולה האולם תזמורת פרסומת
                          וכמה לוקח המארגן
                          מדובר פה על משהו שעולה כסף זכותם לקחת כמה שבא להם!

                          🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐

                          על זה באמת השאלה, למה כל המסביב עולה כל כך הרבה, שזה מתפוצץ אצלנו

                          א מנותק
                          א מנותק
                          ארי 6 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #87

                          @ירושלמית15 אף אחד לא מדבר על מארגן שלוקח 200 שקל מיכול אחד מדברים על אמרגן שלוקחים זמרים וקלדנים וסוגרים איתם על אחוזים ואוטומטי מעלים להם את מחיר ל7000 אלף שקל לפחות וגורמים לחץ בחברה לקחת אותם בכזה מחיר זה שחיתות אולמות יש פתרון יש בבני ברק את יד עזרה ארמונות פרידמן ארמונות חן אבל מוזיקה זה שחיתות של כסף על כלום 3000 אני מבין כול לילה 3000 זה גם הרבה אבל מה המחרים עזבתים שהם לוקחים חבורת סחטנים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שמעון 2ש שמעון 2

                            @ירושלמית15


                            למה לא
                            זה עולה!
                            והם לא יהיה עשירים מזה זה עוד כסף קטן
                            ואתם אם תשלמו עוד איזה 20 30 שקל אתם לא תהיו עניים מזה
                            יש אנשים שמסכמים לשלם יותר!

                            א מנותק
                            א מנותק
                            ארי 6 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #88

                            @שמעון-2 זה ניראה שיש לכה הרבה כסף ואתה עדין בחור הורים קורים את עצמם על בשר באמצה השבוע זה לא מצחיק ואתה אומר 30 שקל זה מסתכם במאות שקלים זה חלב של מחר של משפחות

                            א שמעון 2ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • א ארי 6 0

                              @שמעון-2 זה ניראה שיש לכה הרבה כסף ואתה עדין בחור הורים קורים את עצמם על בשר באמצה השבוע זה לא מצחיק ואתה אומר 30 שקל זה מסתכם במאות שקלים זה חלב של מחר של משפחות

                              א מנותק
                              א מנותק
                              ארי 6 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #89

                              @ארי-6-0 אני מתעסק קצת במוזיקה אז אני אומר לכה שזה לא 30 שקל

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א ארי 6 0

                                @שמעון-2 זה ניראה שיש לכה הרבה כסף ואתה עדין בחור הורים קורים את עצמם על בשר באמצה השבוע זה לא מצחיק ואתה אומר 30 שקל זה מסתכם במאות שקלים זה חלב של מחר של משפחות

                                שמעון 2ש מנותק
                                שמעון 2ש מנותק
                                שמעון 2
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #90

                                @ארי-6-0
                                כמה פעמים בשנה אתה הולך למופע? בשנה?
                                1 - 2
                                נו באמת!

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • שמעון 2ש שמעון 2

                                  @ארי-6-0
                                  כמה פעמים בשנה אתה הולך למופע? בשנה?
                                  1 - 2
                                  נו באמת!

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  ארי 6 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #91

                                  @שמעון-2 אני לא מדבר על מפעות וזה לא נושא פו הנושא זה חתונת וכדומה כול שמחה שאתה רוצה מוזיקה אתה צריך לשלם מחירם של לקרוע את מכנס סליחה על איתבטות

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • למדןל מנותק
                                    למדןל מנותק
                                    למדן
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #92

                                    יאללה חברים עד עכשיו היה דיבורים עכשיו למעשים.

                                    פותחים עכשיו ארגון (עדיין מחפש שם) שיהיה שם כמה ישיבות .
                                    ויהיה לנו רשימה של אורגניסטים וזמרים ואת זה נחלק לבחורים שיבחרו לעצמם את מי שרוצים וככה יהיה לנו הרבה אירועים לסגור עם האורגניסט והזמר
                                    וככה יהיה לו שווה לתת מחיר טוב !

                                    משצריך לעשות עכשיו
                                    מישהו שידבר עם אורגניסטים
                                    2מישהו שידבר עם זמרים
                                    3 ומישהו שידבר עם ישיבות
                                    4 מישהו שיעשה את הרשימה המסודרת שנחלק

                                    כמובן שזה מצווה ..... ללא שום תמורה זה הזכות שלנו לחיים טובים
                                    מישרוצה להצטרף לארגון הענק יכול לעזור למען הכלל עכשיו זה הזמן להגיב ...

                                    ועוד משהו קטן . איזה מחירים זה כן נורמלי
                                    2500 ? לאורגניסט ו 2500 לזמר תגיבו

                                    קניית כלי נגינה
                                    ביט-פלוס
                                    יוטיוב

                                    א אפרים פלגא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    1
                                    • למדןל למדן

                                      יאללה חברים עד עכשיו היה דיבורים עכשיו למעשים.

                                      פותחים עכשיו ארגון (עדיין מחפש שם) שיהיה שם כמה ישיבות .
                                      ויהיה לנו רשימה של אורגניסטים וזמרים ואת זה נחלק לבחורים שיבחרו לעצמם את מי שרוצים וככה יהיה לנו הרבה אירועים לסגור עם האורגניסט והזמר
                                      וככה יהיה לו שווה לתת מחיר טוב !

                                      משצריך לעשות עכשיו
                                      מישהו שידבר עם אורגניסטים
                                      2מישהו שידבר עם זמרים
                                      3 ומישהו שידבר עם ישיבות
                                      4 מישהו שיעשה את הרשימה המסודרת שנחלק

                                      כמובן שזה מצווה ..... ללא שום תמורה זה הזכות שלנו לחיים טובים
                                      מישרוצה להצטרף לארגון הענק יכול לעזור למען הכלל עכשיו זה הזמן להגיב ...

                                      ועוד משהו קטן . איזה מחירים זה כן נורמלי
                                      2500 ? לאורגניסט ו 2500 לזמר תגיבו

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      ארי 6 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #93

                                      @למדן אני בקטע אני מוכן לדבר אם אורגניסטים ואם עוד ישיבה שאני מכיר ועוד כול מה שיצטרכו

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • א ארי 6 0

                                        @למדן אני בקטע אני מוכן לדבר אם אורגניסטים ואם עוד ישיבה שאני מכיר ועוד כול מה שיצטרכו

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        ארי 6 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #94

                                        @ארי-6-0 זמר עד 3000 אורגניסט עד 3000 וגם צריך לסגור עם חברת הגברה במחיר נורמלי שתיקח לאורגניסט

                                        למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א ארי 6 0

                                          @ארי-6-0 זמר עד 3000 אורגניסט עד 3000 וגם צריך לסגור עם חברת הגברה במחיר נורמלי שתיקח לאורגניסט

                                          למדןל מנותק
                                          למדןל מנותק
                                          למדן
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #95

                                          @ארי-6-0 לגבי ההגברה אז אני לא יודע כי כל קלידן אוהב את הסגנון שלו שההגבריסט כבר יודע משרוצה

                                          קניית כלי נגינה
                                          ביט-פלוס
                                          יוטיוב

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול