אם מוצדק המחירים של כול המוזיקה
-
@ארי-6-0 שרוליק רוזנטל
שיעלה רוט
שלוימי גובי
אהרלה שארף
נותי ליברמן
עקיבא רוטמן
ב3500 אפשר להביא הרבה יותר@אפרים-פלג כמה עקיבא רוטמן רוצה לקיץ הזה או לחורף הזה
-
@ארי-6-0 בגלל שזה לא כזה הולך להם אז הם עוברים מפיק והא לוקח להם יותר
-
@ארי-6-0 בגלל שזה לא כזה הולך להם אז הם עוברים מפיק והא לוקח להם יותר
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה אז בא נשבור את דבר זה שהמפיקים מנהלים את הציבור
-
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה אז בא נשבור את דבר זה שהמפיקים מנהלים את הציבור
@ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה אז בא נשבור את דבר זה שהמפיקים מנהלים את הציבור
לא נראה לי זה יעבוד,
אז מי ינהל אותם?
נראה לך שהזמר ישב לענות לטלפון על כמה הוא לוקח והאם הוא פנוי עוד חודשיים? -
@ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:
איך ניתן להוריד את המחרים של המוזיקה לחתנות אם מוצדק כאלה מחירים בשוק
זאת בכלל לא כזו עבודה מכניסה אל תשכחו גם את כל ההוצאות שיש להם ובכלל רוב הכסף הולך ישר לכיס של המפיק
-
@ארי-6-0 בגלל שזה לא כזה הולך להם אז הם עוברים מפיק והא לוקח להם יותר
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:
@ארי-6-0 בגלל שזה לא כזה הולך להם אז הם עוברים מפיק והא לוקח להם יותר
אתה צודק
-
@ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:
איך ניתן להוריד את המחרים של המוזיקה לחתנות אם מוצדק כאלה מחירים בשוק
זאת בכלל לא כזו עבודה מכניסה אל תשכחו גם את כל ההוצאות שיש להם ובכלל רוב הכסף הולך ישר לכיס של המפיק
@מישהי-מיוחדת צריך להפסירק לשלם להם באו נאומר שכן משלמים הם נשרים גם ככה עם סכומים גדולים
-
@ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:
איך ניתן להוריד את המחרים של המוזיקה לחתנות אם מוצדק כאלה מחירים בשוק
זאת בכלל לא כזו עבודה מכניסה אל תשכחו גם את כל ההוצאות שיש להם ובכלל רוב הכסף הולך ישר לכיס של המפיק
@מישהי-מיוחדת אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:
@ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:
איך ניתן להוריד את המחרים של המוזיקה לחתנות אם מוצדק כאלה מחירים בשוק
זאת בכלל לא כזו עבודה מכניסה אל תשכחו גם את כל ההוצאות שיש להם ובכלל רוב הכסף הולך ישר לכיס של המפיק
חחחחחחח הצחקת,
כמעט אין להם הוצאות
(תחשבי לדוגמא על צלם, תחשבי כמה הוצאות יש לו, ואיזה הוצאות כבר יש לזמר,
זה נקרא כלום הוצאות בשביל עסק...)
יודעת מה, בואי תגידי לי את מה ההוצאות שלהם... -
זה באמת לא הגיוני המחירים האלו אבל גם לא הגיוני המחירים של הדיסקים פעם זה היה 15 20 שקל לדיסק
-
זה באמת לא הגיוני המחירים האלו אבל גם לא הגיוני המחירים של הדיסקים פעם זה היה 15 20 שקל לדיסק
@שירת-הברבור זה לא קשור לפו
-
ממש ממש לא
אני חושבת שזה הזוי מה שקורה
תראו כמה לוקח ווגשל להופעה של שמילי והרשי וינברגר בבית העם (למי שלא מכיר איפה שהבתי ספר עושים מסיבות גמר / בת מצווה )


זה קמפה בבית העם

וזה בבניני האומה על הקומזינג



בקיצור ווגשל השתבש
(שמתי לב שלפני זה דיברתם על חתונות שגם שם המחירים בשמיים אבל הנושא הוא כל המוזיקה אז זה גם הופעות לא?) -
ממש ממש לא
אני חושבת שזה הזוי מה שקורה
תראו כמה לוקח ווגשל להופעה של שמילי והרשי וינברגר בבית העם (למי שלא מכיר איפה שהבתי ספר עושים מסיבות גמר / בת מצווה )


זה קמפה בבית העם

וזה בבניני האומה על הקומזינג



בקיצור ווגשל השתבש
(שמתי לב שלפני זה דיברתם על חתונות שגם שם המחירים בשמיים אבל הנושא הוא כל המוזיקה אז זה גם הופעות לא?)@אחות-קטנה לא זה רק חתנות
-
@אחות-קטנה לא זה רק חתנות
-
אני לא מבין אותכם
אתם יודעים כמה עולה האולם תזמורת פרסומת
וכמה לוקח המארגן
מדובר פה על משהו שעולה כסף זכותם לקחת כמה שבא להם!🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐
-
אני לא מבין אותכם
אתם יודעים כמה עולה האולם תזמורת פרסומת
וכמה לוקח המארגן
מדובר פה על משהו שעולה כסף זכותם לקחת כמה שבא להם!🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐
@שמעון-2 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:
אני לא מבין אותכם
אתם יודעים כמה עולה האולם תזמורת פרסומת
וכמה לוקח המארגן
מדובר פה על משהו שעולה כסף זכותם לקחת כמה שבא להם!🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐
על זה באמת השאלה, למה כל המסביב עולה כל כך הרבה, שזה מתפוצץ אצלנו
-
@שמעון-2 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:
אני לא מבין אותכם
אתם יודעים כמה עולה האולם תזמורת פרסומת
וכמה לוקח המארגן
מדובר פה על משהו שעולה כסף זכותם לקחת כמה שבא להם!🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐
על זה באמת השאלה, למה כל המסביב עולה כל כך הרבה, שזה מתפוצץ אצלנו
למה לא
זה עולה!
והם לא יהיה עשירים מזה זה עוד כסף קטן
ואתם אם תשלמו עוד איזה 20 30 שקל אתם לא תהיו עניים מזה
יש אנשים שמסכמים לשלם יותר! -
@שמעון-2 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:
אני לא מבין אותכם
אתם יודעים כמה עולה האולם תזמורת פרסומת
וכמה לוקח המארגן
מדובר פה על משהו שעולה כסף זכותם לקחת כמה שבא להם!🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐
על זה באמת השאלה, למה כל המסביב עולה כל כך הרבה, שזה מתפוצץ אצלנו
@ירושלמית15 אף אחד לא מדבר על מארגן שלוקח 200 שקל מיכול אחד מדברים על אמרגן שלוקחים זמרים וקלדנים וסוגרים איתם על אחוזים ואוטומטי מעלים להם את מחיר ל7000 אלף שקל לפחות וגורמים לחץ בחברה לקחת אותם בכזה מחיר זה שחיתות אולמות יש פתרון יש בבני ברק את יד עזרה ארמונות פרידמן ארמונות חן אבל מוזיקה זה שחיתות של כסף על כלום 3000 אני מבין כול לילה 3000 זה גם הרבה אבל מה המחרים עזבתים שהם לוקחים חבורת סחטנים
-
למה לא
זה עולה!
והם לא יהיה עשירים מזה זה עוד כסף קטן
ואתם אם תשלמו עוד איזה 20 30 שקל אתם לא תהיו עניים מזה
יש אנשים שמסכמים לשלם יותר! -
@שמעון-2 זה ניראה שיש לכה הרבה כסף ואתה עדין בחור הורים קורים את עצמם על בשר באמצה השבוע זה לא מצחיק ואתה אומר 30 שקל זה מסתכם במאות שקלים זה חלב של מחר של משפחות
-
@שמעון-2 זה ניראה שיש לכה הרבה כסף ואתה עדין בחור הורים קורים את עצמם על בשר באמצה השבוע זה לא מצחיק ואתה אומר 30 שקל זה מסתכם במאות שקלים זה חלב של מחר של משפחות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות