דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. אם מוצדק המחירים של כול המוזיקה

אם מוצדק המחירים של כול המוזיקה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
144 פוסטים 20 כותבים 6.8k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד דיזיין

    @המוזיקאי אני מקווה שלמרות כל הכף זכות שנתת לזמרים, אתה מבין שיש להם הרבה יותר כסף ממלא אחרים בציבור.... (כמובן על חשבון הציבור עצמו... שהם גם ככה יש להם הרבה פחות כסף מהזמרים.... אירוני, מה אני אגיד)

    המוזיקאיה מנותק
    המוזיקאיה מנותק
    המוזיקאי
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המוזיקאי
    #65

    @דיזיין כמובן... אני איתך...

    "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • "המבין"& "המבין"

      @ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

      @חיפאי בקייץ הזה בקייץ תשפג מעלה את מחיר ל3800 סגרתי איתו חתונה לפני שבוע

      סגרת חתונה לעוד שנה??

      א מנותק
      א מנותק
      ארי 6 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #66

      @המבין לקייץ תשפג

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • המוזיקאיה המוזיקאי

        בתור אמרגן חתונות אני רוצה להגיב לכל הדיבורים בפוסט הזה...

        א. זה נכון שהמחירים שזמרים לוקחים היום הם מוגזמים וצריך להוריד את זה אבל מניסיונות שנעשו בעבר נראה שאין סיכוי בגלל שיש תחרות גדולה בשוק וההיצע גדול על הביקוש והזמרים היותר ידועים מנצלים את זה בשביל להעלות מחירים דבר שגורם שגם הזמרים היותר זולים יכלו להעלות מחירים וכך המחירים עולים ועולים בגלגל שאין לו סוף (שימו לב כל (!) ההצעות להורדת המחירים שהוצעו כאן בפורום נוסו בעבר על ידי עסקנים שונים ולא צלחו מסיבות שונות ...}

        בעניין מה שהציעו כאן להגביל את הסכומים שבהם ניתן להזמין תזמורות בישיבות מניסיון עשו את זה כבר בהרבה ישיבות וזה לא עבד כי היה הרבה בחורים שרצו את הזמרים הטובים והסכימו לשלם עליהם אפילו את הסכומים המוגזמים שהם לוקחים (וצריך להבין שבחור שמתחתן עוזב בכל מקרה את הישיבה כך שמגבלות וכו' פחות מעניינים אותו וד"ל...)

        ב. צריך לזכור שאחרי כל המחיר שזמרים לוקחים העבודה של זמר הרבה יותר קשה מימה שאתם חושבים זה מתחיל בזה שבשביל לשמור על הקול אסור לזמר לאכול אף פעם מאכלים חלביים {אתם מסוגלים?} (לדוגמה רולי דיקמן אמר לי שהוא אוכל חלבי רק בספירת העומר ושלושת השבועות...) חוץ מזה שלזמרים אין עבודה בהרבה זמנים בשנה שאין חתונות ואירועים {ספירת העומר שלושת השבועות וכן זמנים שאין כ"כ עבודה כמו אלול ערבי חגים וכו'} ולכן הם מעלים את המחיר כדי לכסות על הזמנים האלה...
        כמו כן זמר שנחשב טוב צריך להתאמץ כל החתונה להקפיץ ולשמח במשך שעות גם שאין לו אנרגיות ומצב רוח וזה הרבה יותר קשה מימה שאתם חושבים .........
        כמו כן בערך 10 אחוז ויותר מהמחיר שהזמר מקבל הולך לאמרגן שלו ולא אילו...

        כמובן שכל זה לא מצדיק את המחירים הגבוהים אבל קצת מסביר אותם...

        לכל האלה שבקשו מחירים יש לי רשימה מפורטת של המחירים של כמעט כל הזמרים והקלידנים והתזמורות בשוק אך מכיוון שהיא שייכת לגורמים נוספים אני מנוע מלפרסם אותה... (צריך גם לדעת שהמחירים שזמרים לוקחים תלויים בהרבה דברים כמו הסכמים עם ישיבות מסוימות העיר של החתונה תקופות וכו' כך שכל מחיר שיכתב כאן בפוסט לא בהכרח נכון לכל אחד...}

        א מנותק
        א מנותק
        ארי 6 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #67

        @המוזיקאי להגיד שאיין מה לעשות זה לא נכון כי תמיד יש מה לעשות ברור שבגלל עסקנים שניסו אנשים לוקחים חברה חדשים אבל הביעה זה שאחרי תקוה שלוקחים אותם הם מארמים את אף ןמעלים את המחיר ובזה צריך לטפל חד מעשמי

        אפרים פלגא תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א ארי 6 0

          @המוזיקאי להגיד שאיין מה לעשות זה לא נכון כי תמיד יש מה לעשות ברור שבגלל עסקנים שניסו אנשים לוקחים חברה חדשים אבל הביעה זה שאחרי תקוה שלוקחים אותם הם מארמים את אף ןמעלים את המחיר ובזה צריך לטפל חד מעשמי

          אפרים פלגא מנותק
          אפרים פלגא מנותק
          אפרים פלג
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #68

          @ארי-6-0 שרוליק רוזנטל
          שיעלה רוט
          שלוימי גובי
          אהרלה שארף
          נותי ליברמן
          עקיבא רוטמן
          ב3500 אפשר להביא הרבה יותר

          א 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • אפרים פלגא אפרים פלג

            @ארי-6-0 שרוליק רוזנטל
            שיעלה רוט
            שלוימי גובי
            אהרלה שארף
            נותי ליברמן
            עקיבא רוטמן
            ב3500 אפשר להביא הרבה יותר

            א מנותק
            א מנותק
            ארי 6 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #69

            @אפרים-פלג ארלה שארף רוצה 4000 לקיץ אפשר ב 3800

            אפרים פלגא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א ארי 6 0

              @אפרים-פלג ארלה שארף רוצה 4000 לקיץ אפשר ב 3800

              אפרים פלגא מנותק
              אפרים פלגא מנותק
              אפרים פלג
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #70

              @ארי-6-0 יכול להיות שטעיתי😕 😕

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אפרים פלגא אפרים פלג

                @ארי-6-0 שרוליק רוזנטל
                שיעלה רוט
                שלוימי גובי
                אהרלה שארף
                נותי ליברמן
                עקיבא רוטמן
                ב3500 אפשר להביא הרבה יותר

                א מנותק
                א מנותק
                ארי 6 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #71

                @אפרים-פלג כמה עקיבא רוטמן רוצה לקיץ הזה או לחורף הזה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                  כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                  כשאמצע שם ניק אשנה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #72

                  @ארי-6-0 בגלל שזה לא כזה הולך להם אז הם עוברים מפיק והא לוקח להם יותר

                  קול דודי דופק פתחי לי

                  א מישהי מיוחדתמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • כשאמצע שם ניק אשנהכ כשאמצע שם ניק אשנה

                    @ארי-6-0 בגלל שזה לא כזה הולך להם אז הם עוברים מפיק והא לוקח להם יותר

                    א מנותק
                    א מנותק
                    ארי 6 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #73

                    @כשאמצע-שם-ניק-אשנה אז בא נשבור את דבר זה שהמפיקים מנהלים את הציבור

                    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א ארי 6 0

                      @כשאמצע-שם-ניק-אשנה אז בא נשבור את דבר זה שהמפיקים מנהלים את הציבור

                      ד מנותק
                      ד מנותק
                      דיזיין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #74

                      @ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                      @כשאמצע-שם-ניק-אשנה אז בא נשבור את דבר זה שהמפיקים מנהלים את הציבור

                      לא נראה לי זה יעבוד,
                      אז מי ינהל אותם?
                      נראה לך שהזמר ישב לענות לטלפון על כמה הוא לוקח והאם הוא פנוי עוד חודשיים?

                      אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
                      ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • א ארי 6 0

                        איך ניתן להוריד את המחרים של המוזיקה לחתנות אם מוצדק כאלה מחירים בשוק

                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                        #75

                        @ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                        איך ניתן להוריד את המחרים של המוזיקה לחתנות אם מוצדק כאלה מחירים בשוק

                        זאת בכלל לא כזו עבודה מכניסה אל תשכחו גם את כל ההוצאות שיש להם ובכלל רוב הכסף הולך ישר לכיס של המפיק

                        ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                        א ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • כשאמצע שם ניק אשנהכ כשאמצע שם ניק אשנה

                          @ארי-6-0 בגלל שזה לא כזה הולך להם אז הם עוברים מפיק והא לוקח להם יותר

                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #76

                          @כשאמצע-שם-ניק-אשנה אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                          @ארי-6-0 בגלל שזה לא כזה הולך להם אז הם עוברים מפיק והא לוקח להם יותר

                          אתה צודק

                          ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                            @ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                            איך ניתן להוריד את המחרים של המוזיקה לחתנות אם מוצדק כאלה מחירים בשוק

                            זאת בכלל לא כזו עבודה מכניסה אל תשכחו גם את כל ההוצאות שיש להם ובכלל רוב הכסף הולך ישר לכיס של המפיק

                            א מנותק
                            א מנותק
                            ארי 6 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #77

                            @מישהי-מיוחדת צריך להפסירק לשלם להם באו נאומר שכן משלמים הם נשרים גם ככה עם סכומים גדולים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                              @ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                              איך ניתן להוריד את המחרים של המוזיקה לחתנות אם מוצדק כאלה מחירים בשוק

                              זאת בכלל לא כזו עבודה מכניסה אל תשכחו גם את כל ההוצאות שיש להם ובכלל רוב הכסף הולך ישר לכיס של המפיק

                              ד מנותק
                              ד מנותק
                              דיזיין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי דיזיין
                              #78

                              @מישהי-מיוחדת אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                              @ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                              איך ניתן להוריד את המחרים של המוזיקה לחתנות אם מוצדק כאלה מחירים בשוק

                              זאת בכלל לא כזו עבודה מכניסה אל תשכחו גם את כל ההוצאות שיש להם ובכלל רוב הכסף הולך ישר לכיס של המפיק

                              חחחחחחח הצחקת,
                              כמעט אין להם הוצאות
                              (תחשבי לדוגמא על צלם, תחשבי כמה הוצאות יש לו, ואיזה הוצאות כבר יש לזמר,
                              זה נקרא כלום הוצאות בשביל עסק...)
                              יודעת מה, בואי תגידי לי את מה ההוצאות שלהם...

                              אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
                              ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

                              מישהי מיוחדתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • שירת הברבורש מנותק
                                שירת הברבורש מנותק
                                שירת הברבור
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #79

                                זה באמת לא הגיוני המחירים האלו אבל גם לא הגיוני המחירים של הדיסקים פעם זה היה 15 20 שקל לדיסק

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • שירת הברבורש שירת הברבור

                                  זה באמת לא הגיוני המחירים האלו אבל גם לא הגיוני המחירים של הדיסקים פעם זה היה 15 20 שקל לדיסק

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  ארי 6 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #80

                                  @שירת-הברבור זה לא קשור לפו

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אחות קטנהא מנותק
                                    אחות קטנהא מנותק
                                    אחות קטנה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אחות קטנה
                                    #81

                                    ממש ממש לא
                                    אני חושבת שזה הזוי מה שקורה
                                    תראו כמה לוקח ווגשל להופעה של שמילי והרשי וינברגר בבית העם (למי שלא מכיר איפה שהבתי ספר עושים מסיבות גמר / בת מצווה )
                                    3b165470-68c5-4ade-8ecc-767300ae32ff-image.png
                                    b26da6be-5faa-430d-9c9c-faee43bb58dd-image.png
                                    זה קמפה בבית העם
                                    939c78d8-d2a6-4721-98c6-1ca69efe91f7-image.png
                                    16b55daa-412a-40a9-8d72-d14fd181eff5-image.png
                                    וזה בבניני האומה על הקומזינג
                                    c6d98e81-af6a-4a81-b5b7-d083aadf580e-image.png
                                    8eefe079-cdf6-4cca-96ac-07bc3a875bec-image.png
                                    843edf8a-a7d6-4466-96eb-e61e5dee2293-image.png
                                    בקיצור ווגשל השתבש
                                    (שמתי לב שלפני זה דיברתם על חתונות שגם שם המחירים בשמיים אבל הנושא הוא כל המוזיקה אז זה גם הופעות לא?)

                                    החיים מנגינה!
                                    התדעו להלחינה?

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אחות קטנהא אחות קטנה

                                      ממש ממש לא
                                      אני חושבת שזה הזוי מה שקורה
                                      תראו כמה לוקח ווגשל להופעה של שמילי והרשי וינברגר בבית העם (למי שלא מכיר איפה שהבתי ספר עושים מסיבות גמר / בת מצווה )
                                      3b165470-68c5-4ade-8ecc-767300ae32ff-image.png
                                      b26da6be-5faa-430d-9c9c-faee43bb58dd-image.png
                                      זה קמפה בבית העם
                                      939c78d8-d2a6-4721-98c6-1ca69efe91f7-image.png
                                      16b55daa-412a-40a9-8d72-d14fd181eff5-image.png
                                      וזה בבניני האומה על הקומזינג
                                      c6d98e81-af6a-4a81-b5b7-d083aadf580e-image.png
                                      8eefe079-cdf6-4cca-96ac-07bc3a875bec-image.png
                                      843edf8a-a7d6-4466-96eb-e61e5dee2293-image.png
                                      בקיצור ווגשל השתבש
                                      (שמתי לב שלפני זה דיברתם על חתונות שגם שם המחירים בשמיים אבל הנושא הוא כל המוזיקה אז זה גם הופעות לא?)

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      ארי 6 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #82

                                      @אחות-קטנה לא זה רק חתנות

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א ארי 6 0

                                        @אחות-קטנה לא זה רק חתנות

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        ארי 6 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #83

                                        @ארי-6-0 חברים למי שיש רעיון בנושא אייך לגבש אסטרטגיה ועזרה פה בעניין הורדת המחרים של המוזיקה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שמעון 2ש מנותק
                                          שמעון 2ש מנותק
                                          שמעון 2
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #84

                                          אני לא מבין אותכם
                                          אתם יודעים כמה עולה האולם תזמורת פרסומת
                                          וכמה לוקח המארגן
                                          מדובר פה על משהו שעולה כסף זכותם לקחת כמה שבא להם!

                                          🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐

                                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול